Sephora Nail designer Top Coat Arty Pois Marble Art na savršenim noktima Marry J

/
26 Comments
Znate već da me je selidba ostavila popucalih, izlistalih noktiju i da sam zamolila blogerke-lakoholičarke za pomoć u predstavljanju divnih lakova. Ovog puta videćete jako, jako zanimljiv novi Sephorin topper - Marble Art na noktima Marry J koja bi slobodno mogla da radi kao model za lakove, nokti su joj prelepi :)
Lak (nadlak, zapravo) je jako zanimljiv, na prvu loptu podseća na one pucajuće, ali mi je lepši od njih. Nije ni preskup, košta 560 dinara, a detaljnije utiske pročitajte ovde.



You may also like

26 коментара :

  1. Maloprije sam pogledala njen post o ovim lakovima, i konstatovala a su vrlo neobični i da mi se ovaj vid pucketanja mnogo više dopada od klasičnog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš to, sličan je efekat, ali ovi su mi nekako lepši :)

      Избриши
  2. I ja se slažem da bi mogla da bude model :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meri ima savršene nokte i baš lepo ume da prikaže lakove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, njen blog je jedan od najboljih tog tipa kod nas (kao i tvoj :)).

      Избриши
  4. Puno bolji efekat nego sa klasičnim crackle lakovima.
    Cura ima divne nokte.

    ОдговориИзбриши
  5. meri je odlične slike napravila, ja sam balavila juče ceo dan nad njima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, i super što je prikazala efekat na nekoliko različitih boja!

      Избриши
  6. Oho ovo je nešto novo... odlično izgleda na lijepim noktima... nisam sigurna da bi tako dobro bilo na mojim :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, nisam nikad ranije videla ovaj efekat, a skroz je zanimljiv. Mislim da bi bilo lepo na svačijim noktima, pogotovo u ovoj boji :)

      Избриши
  7. Merini nokti su stvarno divni, divna je i ova saradnja a top coat mi se mnogo dopada!

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala punoooo jos jednom! :* Mene je sad zaista sramota koliko ste me nahvalile.

    ОдговориИзбриши
  9. Videla sam juče kod Meri post i oduševila sam se :)

    ОдговориИзбриши
  10. Baš ima predivne nokte! A i jako mi se dopada ovaj cracle, mnogo mi je bolji od onih klasičnih koje sam viđala i isprobala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divni su, i oblik i način mazanja, a zanimljiv je i nadlak, naravno :)

      Избриши
  11. Одговори
    1. Hehe, hvala, ali u stvari sam samo smatrala da te lakove treba lepo predstaviti, a kako ja nisam sada u mogućnosti dala sam devojkama za koje sam znala da će odlično odraditi zadatak :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...