Sephora Colorful Eyeshadow - mono senke

/
50 Comments
Ako ste u skorije vreme posetili neku od Sephora verovatno ste primetili nove, šarene štandove sa senkama Sephorinog brenda. Ovo je post upravo o njima i sadrži mnooooogo fotografija.
Dakle, reč je o mono senkama koje imaju jedno tehničko poboljšanje u odnosu na stare; naime, senke se mogu vaditi i slagati u zasebnoj paletici, poput Inglotovih ili MAC-ovih. U našim Sephorama za sada postoji samo paleta od 3 senke (koju ću vam predstaviti u nastavku) koja se dobija na poklon uz kupovinu tri mono senke, a verujem da će kasnije stići i prazne palete za više senki. Tekstura novih senki je povoljšana, a izbor boja ogroman, ima ih čak 80, sa svim mogućih završnicama. Cena jedne senke je 1260 dinara za velikih 4,5 grama proizvoda. 
Boja ima jako mnogo, a u nastavku pogledajte fotografije same palete kao i fotografije i swatcheve nijansi koje imam:
SDC10216
SDC10220
295
SDC10235
Paleta je elegantna i lepa, kvadratnog oblika, crne boje sa Sephorinim znakom. Lako se otvara, napravljena je od čvrste, izdržljive plastike, a unutra se nalazi ogledalo i prostor za tri senke. Pored toga, nalazi se tu i pločica sa Sephorinim znakom uz pomoć koje se senke lako vade iz originalne ambalaže i prebacuju u paletu i obrnuto. Senke se zaista lako izvade i nema šanse da se pritom oštete te je ovo odlično osmišljeno.
Idemo na same senke:
Narandžasta senka je baš intenzivna narandžasta, i može ići od svetlije naranžaste do prave boje pomorandže. Završnica joj je mat i to zaista lepa, nije presuva kako takve senke umeju da budu već je mekana i svilenkasta na dodir. Blenda se bolje od većine mat senki koje imam i jako sam zadovoljna.
Plava senka ima satensku završnicu koja se na očima vidi više nego na fotografijama same senke. Jako je pigmentovana, ne rasipa se, lako se blenda, postojana je (koliko je to uopšte moguće na masnim i spuštenim kapcima) i nemam nikakvu zamerku samo boja ipak nije baš za svakoga :)
Ljubičasta senka je takođe mat i ponaša se isto kao narandžasta osim što je nešto manje pigmentovana. Ne znam da li mi se to čini, ali od nekoliko senki bilo kog brenda redovno se ispostavi da je upravo ljubičasta ona koja je najslabije pigmentovana. Sama boja je divna hladna ljubičasta i može se nadograditi baš do one boje koju senka ima u pakovanju.
SDC10246
SDC10250
Idemo na još dve senke:
Krem senka ima već sedefastu završnicu, na očima se to baš vidi. Nije baš za samostalno nošenje, ali se divno kombinuje sa raznim bojama. Malo je tvrđa od prethodne tri senke i nešto manje pigmentovana, ali ipak sasvim dovoljno za svetlu senku.
Šljiva ljubičasta je od onih čija se tačna nijansa nikako ne da uhvatiti na fotografijama. Samo nju sam slikala sigurno 30 puta ne bih li koliko-toliko uhvatila njenu pravu boju. Najrealnija nijansa je ona na trećoj fotografiji, a realna je i na swatchevima, kad se nanese senka izgubi dosta od svog ljubičastog tona i poprilično vuče na braon. Sa njom treba biti oprezan prilikom blendanja, spada u one koje mogu da izgledaju mrljavo ako se ne pazi i ne izblenda koliko treba. Nažalost ovo je upravo onaj tip ljubičaste koji mi nikako ne stoji, izgledam kao da sam plakala, ali svakako ima mnogo žena kojima bi odgovarala.
SDC10209
SDC10210
SDC10212
SDC10213
SDC10251
SDC10254
300
297
Najzanimljivije senke i Sephorin novitet su senke sa mirror završnicom. Senke imaju šljokice koje im daju efekat ogledala. Definitivno nisu za svaki dan, ali su divne za posebne prilike, večernje izlaske ili u periodu oko Nove godine kada je uobičajeno forumsko pitanje a gde mogu da nađem senke sa šljokicama koje se stvarno vide? :) Po kvalitetu su bronzana (Colorful Hollywood's Calling no 82) i srebrna (Colorful Queen For a Day no 56) iste, a najslabija karika je zelena (Colorful Jungle Party no 09). Treba obavezno staviti bazu ispod ovakvih senki i šminkati prvo oči pa onda lice pošto se šljokice pomalo razlete prilikom stavljanja, ali posle skoro da ne mrdaju. Zaista su prelepe i posebne, srebrna je moj favorit, imam jako mnogo senki, ali nijednu ni nalik njoj. Zelena je, kao što rekoh, najslabija, pre svega zato što nema šanse da se postigne baš ona nijansa koju ima u ambalaži, senka na očima izgleda sivkasto i sam efekat ogledala slabiji je nego kod druge dve senke. Pogledajte fotografije, trudila sam se da ih uhvatim pod odgovarajućim uglom:
SDC10232
310
SDC10229
SDC10276
SDC10230
SDC10275
SDC10231
SDC10280
SDC10265
308
Senke se, dakle, lako vade iz pakovanja i smeštaju u paletu.
SDC10243
SDC10238
U nastavku pogledajte swatcheve još nekih senki, nisu savršeni, urađeni su u radnji, ali makar ćete bolje steći utisak o bojama koje postoje. Slikala sam samo neke nijanse, one koji su mi se učinile najzanimljivije, a postoji još mnogo drugih.
234
237
242
246
Pošteno sam zatrpala fotografijama ovaj post, ali morala sam da lepo prikažem senke, ovo je minimum koji sam uspela da postavim :) Kako vam se sviđaju?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

50 коментара :

  1. Ne znam koje sjenilo mi je ljepše. Dok je kod nas i postojala Sephora, ovakovih stvari nije bilo. Predivno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo je i ranije dosta mono senki, ali sada ih je mnogo više i ubacili su i mogućnost kombinovanja u paletama, postoji i paleta od šest senki, valjda će i ona stići :)

      Избриши
  2. volim ovakve postove =) kako kombinujes narandzastu? ovo za vadjenje je super stvar, zao mi je sto nema to i MAC nego propadnem svaki put

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim i ja kod drugih, a sama ih odlažem jer treba mnooogo vremena :)
      Narandžasta zasigurno nije za posao, ali inače može, nije ni da je baš strašno drečava, nju stavim preko celog kapka (eh, kod mene se to ionako ne vidi koliko kod drugih...) i onda konturišem pregib skroz mat braon senkom, ona je onda smiri i izgleda skroz nosivo.

      Избриши
  3. Jako mi se svidjalju. Najzanimljivije su mi narandzasta i plava s pocetka i ove narandzasta i roze mat sa slika pred kraj. Nemam ni jednu njihovu senku jer se trudim da se ne zatrpavam mono senkama. Ali svakako cu nekad sigurno kupiti neke. Mozda kad dodju te velike kutije za palete.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za sada se paleta dobija uz kupovinu senki, ne znam kako će biti kada/ako dođe ta veća paleta. Baš ima mnogo nijansi, izgubiš se u šarenilu :)

      Избриши
  4. Nije mi dobro koliko su lepe :( Prelepe... Ponovo šeruj ovaj post pred Novu Godinu da devojke znaju, pošto staaalno to pitaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jesu :) Dobra ideja, probaću da se setim pred NG, znam da sam jedno deset puta davala preporuke šljokičastih :D

      Избриши
  5. Ne zna se koja je ljepsa :) ali ja jos uvijek nisam dovoljno hrabra da nosim ove jarke boje pa se drzim nekih neutralnih ili nekih tamnijih ... Ali ko zna da ih nanosi, volim vidjeti na njima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je ono šta sam ja govorila pre nekoliko godina, sada sam u grupi onih koje hrabro nose :D

      Избриши
  6. Sve mi se jako dopadaju :D Ove jarke boje su predivne, pogotovo plava :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo nisam morala videti. Senke deluju divno, a još si odabrala i boje kakve bih i sama izabrala. Otrčala bih u Seforu da vać nemam hrpu nepotrošenih i nenačetih senki.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa godinama sam sve manje kritična kad su nijanse senki u pitanju, skoro svakoj nađem neku namenu, ma sve ih volim :D

      Избриши
  8. Ajme koja divota! Koja šteta što kod nas nema Sephora :((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ovo je baš gomila fotografija u jednom postu, nikako mi smanjivanje nije išlo :)

      Избриши
  9. Prelijepa sjenila, samo me mamiš sa tom vašom Sephorom ;-) Fotografije su ti savršene!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram malo :) Hvala za fotografije, neke su slikane jednim aparatom, neke drugim i to u razmaku od par meseci.

      Избриши
  10. Анониман20.5.13. 12:26

    Stvarno su predivne, ja nikako da uzmem onu zlatnu sljokastu :D

    off topic ( :D )
    Da li si probala onaj Maybelline anti age korektor sa sundjercicem? Ne znam gde da ga nadjem ni koja mu je cena, pa ako imas neku informaciju, znacilo biH :)

    Alekta (:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, pogubih se u gomili šarenila :)
      Jesam, probala sam taj korektor, super je, svakako jedan od boljih u tom cenovnom rangu, ali kupila sam ga u Hrvatskoj, kod nas nisam ni gledala pa ne znam ni da li ga ima ni cenu, žao mi je :(

      Избриши
  11. Volim senke jarkih boja na drugima, ali ja ih ne nosim :( Suvise mi je nekako napadno :( Mada, dugo vec tragam za nekom narandzastom, ali ne ovoliko intenzivnom. Moracu da svratim do Sephore, mozda i imaju zeljenu nijansu :) Super recenzija, i fotografije su ti odlicne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako sam ja nekada, sad ih i sama nosim, biću verovatno jedna od onih smešnih bakica u neon bojama :D
      Hvala :)

      Избриши
  12. Kako su samo pigmentovane,odusevljena sam :)
    Bojim se da ih gledam jer cu u 80 naci sigurno 70 koje zelim da kupim :D

    ОдговориИзбриши
  13. Joj kako bih ja ovu narandžastu kombinovala sa plavom aaaa :D (za po kući naravno) a inače ovakve narandžaste se mogu nositi na dnevnoj bazi ako se pomješaju sa mrvicom smeđeg pigmenta ili sjene, svejedno. ja inače obožavam da miksam svoje nijanse, često se uhvatim sa 5 paleta otvorenih ispred sebe kako uzimam "mrvicu ove i malo više ove i onda ovu za fajnl tač" XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, što bi to bila vesela scena :D Slikaj se ako napraviš tako nešto, bilo bi to zabavno videti :D

      Избриши
  14. boje su fantazija! odavno nisam bila u sephori pa nisam videla sta imaju novo :) moracu da ih posetim :)

    ОдговориИзбриши
  15. Jao sjajno izgledaju a i pigmentovano izgledaju, nabaviću koju. Posebno mi se sviđa što jedini imaju ovu malu stvarčicu sa kojom se lakše ubacuje i izbacuje senka i što je paleta gratis. Divan gest i detaljčić!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, super su se toga setili, Inglotove sam čupala iz pakovanja pincetom za urasle dlake :D :D

      Избриши
  16. Ne znam koja mi se nijansa više dopada. Glasam za prvu postavu, nekako su mi se dopale na prvi pogled, ali bih izabrala i ostale naravno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene su ove sa efektom ogledala najviše osvojile :)

      Избриши
  17. Prelepe senke, pogotovo plava :) Slike su ti odlične!

    ОдговориИзбриши
  18. odlične fotografije,prelijepa sjenila,ja bih ono ljubičasto..i tirkizno plavo...i šljokičasto smeđe..i ono sivo-zeleno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, slikala sam u više navrata :)
      Tako se i meni po pravilu sve boje sviđaju :D

      Избриши
  19. Ljubicasta i narandzasta su mi predivne! Ja sam uvek u potrazi za savrsenom ljubicastom senkom a ova mi se bas dopada. I ostale senke su bas lepe. Ne bih mogla da kazem da mi se neka ne dopada. Kutijica je isto mnogo lepa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, imam i ja faze kad koristim samo razne nijanse ljubičaste kao da druga boja ne postoji :)

      Избриши
  20. Predivne su. Ja jos nisam dosla do neke njihove senke a bas bi volela ove sljokicave, mozda da ih se dokopam pred NG :D

    ОдговориИзбриши
  21. Kako su lijepe i pigmentovane :-) Divne su.
    I bas mi se i ljubicasta cini jako pigmentovana. Najvise mi se svidja ta bez, najtamnija purpurna, i ta skroz tamna sa zlatnim shimmerom. Ove drecave narandžaste i jarko plave se zbilja ne bih usudila nositi, barem ne u mojoj jos nevjestoj verziji sminkanja ociju :-) Imam jednu jarko plavu, zapravo tirkiznu i bas je samo po mrvicu stavljam,vise i kao ajlajner.
    I na tim ostalim swatchevima mi krasno izgledaju te tri roskaste desno, i ta neka zlatna na zadnjoj slici prva sa lijeva na desno.
    Ma sve su fineeee :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, sve su lepe na ovaj ili onaj način :) Meni jedino ta ljubičasta loše stoji, a zelena sa ogledalo završnicom je stvarno slabija od ostalih, ali sve skupa su super :)

      Избриши
  22. Super su slike, a boje su fantastično pigmentirane. I slažem se za ljubičastu, obično bude najmanje pigmentirana, al ova me zaista oduševila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ove senke su im zaista jedan od boljih novih proizvoda!

      Избриши
  23. Predivne boje! A "kljucic" me je posebno odusevio.. Bas su se super setili.. :)
    Nadam se da ce biti neki look sa ovim senkama :)

    Nemaju nazive ili brojeve?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, boje su divne, a ključić je pametna ideja :)
      Senke imaju nazive samo sam ja na to blaženo zaboravila, sinulo mi je to juče kad me je jedna devojka pitala za broj nekih senki, dopuniću čim stignem.

      Избриши
  24. Kakav divan post... Bilo mi je dovoljno da sam vidjela samo prvi dio. Razboljeh se. :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...