Sephora 8HR Mattifying Compact Foundation

/
27 Comments
Ovo je novi Sephorin puder, može se kupiti u svim radnjama, a u nastavku pročitajte moje utiske o njemu:
027
029
Dakle, puder je deo nove kolekcije, stigao je pre nekih mesec dana. Cena mu 1580 je dinara, a dobija se 8,5 grama. Postoje čak 24 nijanse, mi nemamo baš sve, ali imamo veliki izbor.
Šta kaže proizvođač:
Ovo je kompaktni puder koji matira kožu u potpunosti do osam sati i osigurava završnicu bez ikakvog sjaja tokom celog dana. Sadrži pigmente koji se stope sa kožom i smanjuju vidljivost pora, sakriju nesavršenosti i učine kožu savršeno glatkom. 
Šta kažem ja:
Puder ima lepu ambalažu, u pitanju je kutijica elipsastog oblika u kojoj se nalazi okrugli puder sa karakterističnim Sephorinim znakom i sunđerčić u obliku polumeseca. Tu je još i ogledalo, a pakovanje se lako otvara i zatvara i praktično je i za nošenje u tašni. 
031
033
Što se tiče utisaka, kao prvo, ovo je, kao što mu naziv kaže, kompaktni puder, a ne kameni. Po obliku i izgledu podseća na stariji Sephorin puder iz ovog posta, uglavnom se poklapaju i nijanse, ali se po teksturi i osobinama razlikuju. Da podsetim: kompaktni puder je presovani tečni puder (manje je ili više kremast i nanosi se sunđerčićem ili nekom gustom četkom) dok je kameni puder presovani puder u prahu (nanosi se laganijim četkama ili sunđerčićem). Ovaj puder je stvarno tipični kompaktni. Nosila sam ga samostalno, dakle bez drugog pudera i to je upravo njegova prirodna uloga. Jesam ga jednom stavila rastresitom četkom preko tečnog pudera, može i tako, ali ipak nije to ono za šta je puder namenjen.
Nanošenje: Nanosila sam ga sunđerčićem koji dođe uz njega i fino se nanese, ali mi se ubedljivo najviše sviđa efekat koji dobijem kad ga nanesem Sephorinom četkom br. 43 (gusta, ravno sečena), ona ga nekako utrlja u kožu i dobijem tako pokrivenost blažeg do srednjeg tečnog pudera, a ravnomernije ga i brže nanese nego sunđer.
Pokrivanje: kada ga nanesem četkom pokrivanje ide do srednjeg što bi kod mene značilo da uspe da sakrije mitesere na nosu, ali ne i neke flekice (njih pokrijem korektorom) i lepo ujednači ten. Manje je primetan nego tečni puder, tačno je da se zaista stapa sa kožom. Nažalost, ne prikrije mi proširene pore oko nosa.
Izgled: na osnovu onog šta piše na kutiji očekivala sam teško matiranje, ali nije tako, kada ga stavim lice mi ne sija, ali nije to onaj suv, mat izgled, pre bih rekla da je polumat i deluje sasvim prirodno. Da imam nijansu koja mi više odgovara bio bi mi praktično neprimetan. Definitivno je pravi puder za masnu i mešovitu kožu. O matiranju tokom osam sati nema ni govora, naravno, ali mi nos ni najmanje ne sija neka četiri sata, a posle toga naredna još dva-tri sata izgleda nešto sjajnije, ali i dalje sasvim pristojno, popravljam ga tek posle tog vremena. Kako mu je i boja tamnija nego što meni sad treba vidim ga kao svoj letnji puder, lakši je od tečnog, a pokrije bolje nego što bi kameni ili u prahu.
Da rezimiram:
  • slabo do srednjeg pokrivanja
  • matira (moju kožu) do nekih 5-6 sati
  • pogodan za masnu i mešovitu kožu, prošao bi i na normalnoj
  • može da istakne suve delove nakon nekoliko sati
  • ne smanjuje pore
  • veliki izbor nijansi
  • pristojna cena
SDC19641
SDC19643
Sve u svemu, ovo je jedan vrlo fin puder srednjeg cenovnog ranga :)

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

27 коментара :

  1. Ah, Sephora :)
    Bez zezancije, puder zbilja odlično zvuči i dopada mi se što je kompaktni. Za moje lice definitivno nisu kameni puderi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, da :)
      Meni je stvarno jedan od boljih u ovom cenovnom rangu!

      Избриши
  2. E bas mi je drago da si o njemu pisala. Od kad se pojavio mislim da ga kupim. Taman je moja koza masnjikava pa ce mi ovaj dobro doci. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz mi je ok puder, samo treba potrefiti nijansu. Dobro će doći kao neka prelazna varijanta, nije težak kao tečni, ali je jači od kamenog, ipak nešto i pokrije :)

      Избриши
  3. probala sam ga pre mesec dana odprilike, i mnogo je jak, prekriva kao maska, bas bas je kao brašno na licu ;(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? Ne znam čime si ga nanosila, možda je u tome stvar, kad se nanese sunđerom hoće da deluje pomalo neravnomerno, ali gustom četkom se baš dobro raspodeli, deluje skoro neprimetno.

      Избриши
    2. Bamby, mozda si ga stavila preko kreme, onda hoce da se lepi neravnomerno. probaj da stavis prajmer tj bazu za lice koja je svilenkasta, pa tek onda kompaktni puder zato sto se ne lepi ne prajmer vec se bas lepo rasporedjuje.

      Veliki pozdrav.
      Super je blog, pratim te :)

      Избриши
  4. Skroz primamljivo zvuči, a cena prihvatljiva. Šteta što nije skroz mat jer ja tako najviše volim, ali dobro sad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije baš skroz, ali opet, nije ni prirodna završnica, nešto između, videću da dodam sliku na nosu ako mi uspe :)

      Избриши
  5. Ovo bi meni savršeno odgovaralo jer imam masnu T-zonu, a i 5-6 sati prilično je dugo. No, nemamo Sephoru :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim d apude i jeste najviše za takav tip kože. Šteta :(

      Избриши
  6. I ja volim kompaktne pudere, ovaj mi skroz izgleda ok, trebalo bi isprobati na licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću da priložim i slike pudera na licu ako budu uspele, ali u svakom slučaju spada u izdržljivije pudere :)

      Избриши
  7. Šteta, ne bi mi odgovarao jer mi je koža suva :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ne bi, ovaj je bez dileme namenjen nama sa masnijom kožom.

      Избриши
  8. Анониман2.5.13. 11:03

    I'd hit it! :D

    Ako ima veliki izbor boja, ja bih probala one malo tamnije za konturisanje, mislim da bi bio ok za to :)

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da bi! :) Trebalo bi da ima i nekoliko nijansi tamniji od ovog mog.

      Избриши
  9. Super mi zvuci! Bas cu pogledati kad budem isla do Delte. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj, ovo je skroz fina cena za ovaj tip proizvoda :)

      Избриши
  10. Одговори
    1. Jeste, nije preskup, lepo pakovanje, mnogo nijansi :)

      Избриши
  11. uhhh minus mi je to sto su izrazeni suvi delovi koze jer sam ja suvac 100%!:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno nije puder za suvu kožu, ali za nas ostale jeste :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...