Proizvodi koje sam potrošila 8

/
54 Comments
Da, da, već sam došla do osmog ovakvog posta, troši se, nema šta :D I ovog puta tu se nalaze razne vrste proizvoda i, kao i uvek, drastično više preparativne kozmetike nego šminke.
O Eucerin micelarnoj detaljno sam pisala u ovom postu. Mišljenje mi se nije promenilo, i dalje mi je najbolja micelarna koju sam koristila (da, još uvek nisam probala Bioderminu, šta ću, samo jedno lice, a tako mnogo proizvoda) i ima skroz prihvatljiv odnos cene i kvaliteta.
Elementa prirodni biljni šampon protiv peruti proizvodi firma Menta Padej (to su oni što su do pre neku godinu proizvodili Šaljićeve meleme po licenci). Šampon se zaista razlikuje od drugih, prirodan je, nema silikona i peni znatno manje od proseka. Biljčice su u alkoholnom rastvoru i stvarno se oseća  miris alkohola, ali nisam primetila da mi je isušivao kosu. Skroz je vodenast, bukvalno ima gustinu vode i sviđa mi se što ne otežava kosu. Nevezano za perut, dobro mi je došao da malo odmorim kosu od preparata pretrpanih silikonom i raznim drugim sastojcima koji otežavaju vlasi. Što se tiče peruti, nije baš da napravi čudo, ali se redovnom upotrebom perut smanjuje. Šampon košta dvesta i nešto dinara, ima ga u Liliju, već sam ga imala i kupiću ga nekad opet.
Garnier Essentials refreshing eye make-up remover je jedan fin, neuljani skidač šminke sa područja oko očiju. Imala sam ga i ranije i prilično mi se sviđa, kao i cela ova Garnierova zelena linija. Neće lako skinuti gel lajnere i ostalu težu šminku, ali blažu šminku skida najnormalnije, bolje od micelarnih. Ne iritira mi oči, nisam primetila ni isušivanje, nije lepljiv, a cena mu je isto dvesta i nešto dinara, ne sećam se koliko tačno. Volim miris proizvoda iz ove linije, mirišu na grožđe, ali tako blago i osvežavajuće.
Ovaj Max Factor ruž kupila sam baš davno, realno mu je već prošao rok, ali slabo sam ga koristila, a sve mi nekako bilo žao da ga bacim, ne znam ni sama zašto. On je iz one čuvene Lipfinity linije iz koje sam već imala dva ruža nekada davno kad sam bila manje iskusna po pitanju šminke i kada mi je fraza dugotrajan ruž delovala magično. U stvarnosti su ruževi grozni, osećaj je kao da su usne namazane lepkom. Postojani jesu, ali kad krenu da se skidaju otpadaju u komadima. Jednom sam ga stavila na dan kada je trebalo da izgledam dobro, a znala sam da neću imati priliku da proveravam u ogledalu kako izgledam. Bila sam ultra super samopouzdana i ubeđena da mi je ruž na usnama, a kad sam se konačno pogledala u ogledalu videla sam da ga na nekim mestima nema pa odmah pored ima, prosto mi je podelio usne na kvadratiće, neke obojene, a neke ne. Bolje da nisam imala nikakav ruž...
Potpuno sam potrošila i Caudalie Vinosource SOS Thirst Quenching Serum i Moisturizing Matifying Fluid o kojima sam detaljno pisala u ovom postu. Serum me je razočarao i sigurno ga neću ponovo kupiti, a fluid mi je bio vrlo prijatan, pogotovo je dobar za topliji period godine, možda ga kupim ponovo. Počela sam da koristim ove proizvode u februaru i potrošila sam ih ovih dana, dakle trajali su mi malo više od tri meseca.
Potrošila sam i Nivea Powerfruit Relax gel za tuširanje sa mirisom Acai bobica, ali kako sam se tih dana selila pobacala sam sve prazne ambalaže i nije mi bilo ni na kraj pameti da ga slikam. Ostajete uskraćeni za moje fotografije, a što se tiče samog gela mogu da kažem da ima stvarno divan, osvežavajući miris, jeste voćkast, ali nikako nije sladak, a još manje otužan i baš sam ga rado koristila.
Koristila sam Garnier Oil Repair 3 šampon, kupila sam ga u hrvatskom Mulleru, ali ima ga sada i kod nas. Šampon sadrži maslinovo ulje i trebalo bi da regeneriše kosu, nisam primetila da mi je naročito blagotvorno uticao na kosu, čak mislim da ju je malo slepljivao. Nije loš, ali nije ni da imam želju da ga ponovo kupim, nekako se često potrefi da Garnier šampone ne kupim drugi put.
Potrošila sam Dahlia skidač laka sa acetonom. Volim Dahlia skidače, jeftini su, dostupni, a sa njima najnormalnije skinem lak, simpatično mi je i što imaju kremicu u zatvaraču jedino ipak neću više kupovati ovaj plavi, narandžasti i ljubičasti su mi mnogo bolji. Plavi je jedini koji sadrži aceton pa sam primetila da mi nešto više isušuje zanoktice, a kako je po pitanju skidanja laka isti kao druga dva oni su ti koje ću ubuduće kupovati, ovih dana baš koristim ljubičasti i odličan mi je.
To je to za ovaj post, a kako mi ide trošenje mislim da je i post Proizvodi koje sam potrošila 9 prilično blizu :)


You may also like

54 коментара :

  1. Cestitke za potrosene proizvode ;)
    Ja koristim Dahlia narandzasti skidac laka bez acetona vec duze vreme, i ne menjam ga. Ne isusuje mi nokte i zanoktice, a pritom dobro skida lak sa noktiju ;) I da, jako je pristupacan ;)
    Nisam koristila ovaj Garnier zeleni skidac sminke, ali sam potpuno zavisna od bebi plavog ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D
      I meni je narandžasti Dahlia savršen u svakom pogledu, ne znam ni što sam uopšte kupovala neki drugi. Dobar mi je i plavi Garnier!

      Избриши
  2. E i ja volim taj aceton, najvis narandzasti. Garnier sampon sam probala i ok mi je. Ovaj skidac sminke sam bas htela da probam pa mi je drago da kazes da ti je dobar, sad cu ga sigurno kupiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, narandžasti najbolje miriše (koliko je to moguće za skidač laka). Fin je Garnier skidač, blag i nežan, taman za svaki dan.

      Избриши
  3. Slazem se za Garnier sampone. Meni uglavnom slijepe kosu uz tjeme i imam osjecaj da ,ili nije dovoljno suha,ili da nisam dovoljno izaprala! Medjutim,cesto ih kupujem zbog predivnog mirisa i atraktivne ambalaze,a i realno,nijedan mi sampon nije "cudo nevidjeno"! Jedino cime sam prezadovoljna je Keune maska za farbanu kosu,odlicna je ,hrani kosu i sama mogu da se feniram. Za vecinu Eucerin proizvoda imam samo rijeci hvale!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš tako, ispirem po 15 minuta i na kraju i dalje imam osećaj da imam još šampona na glavi. Nisam probala tu Keune masku, jesam samo šampon iz te linije za farbanu kosu i on mi je bio ok, ali nije produžio postojanost farbe kako je trebalo.

      Избриши
    2. Ova maska mi je jedna od boljih. Preporucujem... Jedino ona, i Revlon mi se izdvajaju. A ja nisam koristila sampon :-)..

      Избриши
  4. Uh, ovaj Elementa sampon mi se svidja iz price, moracu da ga probam :) Apsolutno se slazem za Garnier sampone, nikad, ali niiikad ih nisam kupila jos jednom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neobičan je, ima miris alkohola, ali ipak mi se sviđa, baš za čišćenje kose nakon gomile proizvoda prepunih silikona :)

      Избриши
  5. Samo jedno lice, tako mnogo proizvoda :D :D :D.
    Elementa me je zainteresovao :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A nije lako stvarno, postoji borba na listi čekanja :D
      Elementa je jedan fin, drugačiji šampon.

      Избриши
  6. Wiiii, čestitam za još jedne potrošene proizvode :)
    Baš si me nasmijala :) Garnier šamponi ni meni nisu ništa posebno :/

    ОдговориИзбриши
  7. 'sam ti rekla da ne kupujes plavu Dahliu!! Jos ne mogu da oporavim nokte a prosla su 2 meseca :(
    A imala sam zeleni Garnier kao ovaj tvoj zuti..kakva katastrofa. Nikad vise!
    Zelenu Garnier kolekciju bas volim i hvala ti sto me podseti da kupim konacno i tonik.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Već mi je bila u ladici i čekala svoj red :( Jeste prejaka, druge dve su mnooogo bolje.
      Imala sam i zeleni Garnier (Fructis), ne bih ga ponovo kupila sigurno.

      Избриши
  8. Bas je dug red za proizvode, ne stigne se sve isprobat :D ali cestitam sto si ti ponesto i potrosila pa sad mozes dalje u isprobavanje :)))
    Ja koristim taj zeleni garnier, evo ga i kod mene u potrosenim ceka post :) razmisljam da uzmem njega ponovo ili da probam onaj plavi? bez alkohola,mirisa,parabena... ako znas na koji mislim? Znas li slucajno kakav je on? Zeleni mi je super, ali djavo ne da mira, mislim da ima bolji :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne stiže se, nikako :D
      Hm, nisam sigurna na koji misliš. Znam za onaj svetlo plavi Garnier, on je za osetljive oči i odličan je, ali je uljani pa nisam sigurna da na njega misliš. Ovaj: http://farm9.staticflickr.com/8262/8660450349_492fa3c818_z.jpg

      Избриши
    2. Taj sam imala, eh .. ima mali takav :D isto pakovanje kao i ovaj mali zeleni samo sto je obicni, bez ulja :) da nije novi neki? :)) ili ja nisam obracala paznju na njega :)

      Избриши
    3. http://www.echemist.co.uk/productmedia/garnier-simply-essentials-eye-make-up-remover.jpg

      Evo ga :)

      trazim nekoga ko je koristio i mali zeleni, i mali plavi da mi ih uporedi hehe

      Избриши
    4. Taj mali onda nisam probala :(

      Избриши
  9. Ni mene nikad nije oduševio neki Garnier sampon, ulijepe me, i imam osjecaj kao da je nisam ni oprala . Nivea gelovi su mi omiljeni, i stalno im se vracam, imala sam taj ljubicasti , fin je, a sad hocu njihov od kokosa za ljeto, ali jos nije stigao . Slazem se i za Dahlia skidac, jedan mi je od boljih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako, ja imam osećaj da kosu nisam isprala, a onda mi lokne ne liče ni na šta. Volim Dahlia skidače, ali je narandžasti favorit.

      Избриши
  10. svaka cast na potrosenim proizvodima :)
    od svega sam koristila eucerin micelarnu i dahlia aceton koji je odlican za skidanje sljoka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, to zaboravih da spomenem, skidač je dobar za šljokičaste lakove :)

      Избриши
  11. ja volim essence acetone bez acetona XD mijenjam plavi i rozi, evo sad sam baš kupila plavi nakon jedno 10 potrošenih rozih malo da odmorim. a volim i onaj nail art ljubičasti, malo je skuplji al dušu dao za šljokice. probala sam i te dahlia ali njih dođe malo i skuplji su mi od essence a acetoni su mi potrošna roba. da lakove mijenjam jednom sedmično kupovala bih afroditine, ali.. xD
    fructis šampone sam nekad davno kupovala, odavno mi nisu nešto, jedino maske za kosu njihove volim. volim šaumu najviše zbog fazona to nisam ja to je moja šauma :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam neki Essence skidač, ali ne sećam se koji tačno. U principu ne očekujem mnogo, samo da ne isušuje zanoktice previše i iole pristojno skida lak. Dobro, i da ne smrdi baš užasno :D

      Избриши
  12. Dobro si me podsjetila na lipfinity :)čovječe,kao da je bilo u prošlom vijeku. I ja sam ga imala. I tačno je imao efekat betona na usnama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima ga još uvek i žene ga kupuju, baš sam ga pre neki dan videla kod prijateljice. U vreme kad se pojavio bio je hit, prvi dugotrajni ruž, ali danas više stvarno nema potrebe za ovakvim proizvodom kad postoji toliko ugodnih ruževa koji izdrže sasvim dovoljno dugo.

      Избриши
  13. A bas sinoc gledam na netu taj Elementa sampon :)))
    Obozavala sam njihov pronasol i mentaten u starim pakovanjima, nisam probala nove, jer mi uzasno izgledaju, a i uvek imam taj strah da ako se pormeni ambalaza da ni proizvod nije isti.
    I ja volim Dhalia skidace!
    A lipfiniti mi je bio grozomoran oduvek, mada se secam da je drugarici na maturi odlicno stajao, usne su joj delovale bas napuceno :)
    Jedva cekam devetku! :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš koincidencija :)
      Probala sam i stare i nove proizvode, mislim čak da sam sve isprobala, ali ne znam šta bih rekla, nisam tu objektivna pošto sam godinama koristila originalne Šaljićeve meleme, a ovi kupovni im ipak nisu ni prineti. Oni su ljudi koji su mene izlečili onda kada mi zvanična medicina nije mogla pomoći i zauvek će mi sve njihovo automatski biti dobro :)
      Za devetku imam četiri proizvoda, čeka se ostatak :D

      Избриши
  14. Svaka čast na toliko ptrošenim stvarima :))
    Ja zaboravim sačuvati ambalaže pa sve bacim automatski u smeče :D
    Sad me zanima ovaj Elementa šampon, nadam se da ću ga imati prilike isprobati :)
    Nemam ni ja problema s peruti, no ipak bih napravila mali odmak od svojih šampona :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Počela sam da ih čuvam pre nekoliko meseci upravo zbog ovakvih postova, vidim da ih ljudi rado čitaju :) Elementa šampon jeste zanimljiv, kad pogledaš da je to firma koja se uopšte ne reklamira, a šampon je godinama na tržištu znači da ipak ima nešto u njemu :)

      Избриши
  15. Анониман28.5.13. 19:11

    Svaka cast, i ja trosim :D

    Priznajem, i kupuje se, ali manje nego pre, najvise lakovi :)
    Ali definitivno taj osecaj kada nesto doguras do kraja je fenomenalan, a pomalo ima tu i stokholmskog sindroma, narocito kad je PP u pitanju :D Ma teska je bre to patologija! :DDD

    I ja sam imala ovaj lipfinity, delimo utiske, ne daj se generaciJoooo :DDD

    Alekta (-:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz dobar osećaj, a tačno se povremeno zapitam da li je normalno što se radujem što sam nešto potrošila :D Smanjila sam i ja kupovinu nepotrebnih stvari, u poslednje vreme više sam kupovala stvari za kuću :)
      Pozdrav :)

      Избриши
  16. Baš si puno proizvoda potrošila :D
    Caudalie serum je stvarno odličan, obožavala sam ga, a garnierov tonik mi je jedan od najdražih <3

    ОдговориИзбриши
  17. Odlično! Takođe imam problem sa sporim trošenjem dekorative, jer ne znam gde ću pre (baš sam o tome pisala u postu koji pripremam). Smešno mi je bilo kad si opisivala "doživljaje" vezano za trajni ruž :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, dekorativa je priča za sebe, tu uglavnom bacim jer je davno prošao rok.
      Za ruž je sad i meni smešno, ali nije mi bilo kad sam se videla u ogledalu i shvatila da sam se prethodno satima samopouzdano osmehivala sa komadićima ruža na usnama :D

      Избриши
  18. Vid' ti Mente Padej :D Bas ga moram probati.
    Jako ti je inspirativan post! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Šampon je zanimljiv, drugačiji je od drugih.

      Избриши
  19. Boga mi ti imas opravdanje sto stalno kupujes preparativu! :) Od svih ovih proizvda jedino sam imala Garnieov skidac koji vec znas da volim. Njihovi samponi mi se nikad nisu dobro pokazali.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam, imam, a ako nemam onda nađem :D Već ima proizvoda i za post broj 9...

      Избриши
  20. Svašta si uspela da potrošiš :D
    I ja sam skoro potrošila Eucerin micelarnu i ne menjam je :)

    ОдговориИзбриши
  21. Joooj, ja sam davno imala taj MF ruž :D sjećam se samo njegovog mirisa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Grozan je i miris i osećaj na usnama, neverovatno je da ovoliko godina opstaje na tržištu!

      Избриши
  22. Probala bih ovaj Elementa šampon pošto kažeš da je lagan (a često perem kosu zbog treninga), plus mi se svakog proleća pojavi perut, i sad je imam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste lagan, nema silikone i razne druge sastojke koji su uobičajeni za standardne šampone. Može jedino da zasmeta miris alkohola.

      Избриши
  23. coxy, pitanje jedno za tebe (nema nikakve veze sa aktuelnim postom). da li planiras ikada da napises nesto na temu parabena? secam se jedne recenzije (da l dezodoransa, da l cega vec) gde si krenula nesto da objasnjavas kakav je tvoj stav po tom pitanju, ali onda si napisala da to ipak zahteva zaseban post. inace, otkrila sam tvoj blog pre nekih godinu dana, i, ne znam ni sama zasto, kada sam u nekoj nedoumici oko sminke i kozmetike, uhvatim sebe kako ovde kopam da vidim sta je rekla porota, kupiti ili ne kupiti. :) narocito mi je pomogla ona mamutska recenzija bb krema (sa sve slikama, tabelama, uporednim poredjenjem...). otuda i moje pitanje, zanima me bas tvoje misljenje pa da vidim kakve su sanse za jedan zaseban post na tu temu? poz i sve najbolje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, sećam se i ja tačno gde sam i šta sam napisala i stvarno planiram i jedan takav post, ali nažalost u poslednje vreme imam tako malo vremena (posao+učenje, selidba, organizacija svadbe) pa objavljujem uglavnom ono šta sam već spremila ili šta mogu relativno brzo da napišem. Negde od polovine jula planiram da se više posvetim blogu i potrudiću se da napišem i taj post, pre toga stvarno nema šanse da stignem. Hvala što me pratiš i drago mi je što nalaziš korisne informacije :)

      Избриши
  24. evo da se konacno upisem i kod tebe :)

    Citam te od skoro, upadnem po nekad na neki post, nazalost ne stizem redovno ali dobro, srecom pa postoji arhiva :)

    od ovih proizvoda probala sam micelarnu i potpuno se slazem, probala sam samo avene i ova mi je neuporedivo bolja, iako sam citala da puno devojaka ima suprotno iskustvo

    zainteresovao me je ovaj sampon protiv peruti i garnier skidac, mada ih nesto ne volim ,ne znam zasto
    mislila sam da je skidac mnogo skuplji, trenutno koristim eucerin dermato clean dvofazni, i zadovoljna sam odnosom cena-kvalitet, jedino sto mi se trosi brze nego sto sam ocekivala, pa bi bilo dobro znati za low varijantu ;)

    Od Dahlia skidaca sam probala narandzasti i ljubicasti, narandzasti mi se ne dopada jer mi treba bas velika kolicina da skinem lak u odnosu na neke druge skidace, a ljubicasti mi je ok, sad trenutno koristim ebelin i zadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla među komentatore :)
      Nisam probala Avene, ali od pet isprobanih Eucerinova mi je i dalje najbolja. Zavisi šta ko uopšte očekuje od micelarne, ja pre svega očekujem da ne moram da je isperem.
      Šampon je vidno drugačiji od drugih, nekima bi svakako smetao miris alkohola, ali meni je bio ok, jedna vrsta odmora za kosu.
      Ja volim i narandžastu i ljubičastu Dahliu, najvažnije mi je da zanoktice ne izgledaju isušeno nakon skidanja, a sviđa mi se i što ostavljaju blagi uljani film i nakon pranja ruku :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...