Nivea BB Cream

/
62 Comments
prvo 095
Pisala sam recenzije čak 5 BB krema i napisala i uporedni post i uporedni post u slikama kada sam i svečano obećala da neću neko vreme kupovati BB kreme, preterala sam. Međutim, kako ovu kremu nisam kupila nego dobila onda se to ne računa i evo vama recenzije :D
026
prvo 107
Nivea BB krema stigla je na naše tržište pre neka tri meseca. Postoje dve nijanse, Light i Medium, a pakovanje ima čak 50ml (recimo Loreal i Deborah BB imaju samo po 30ml). Cena joj je oko 700 dinara.
Pogledajte na slikama ispod šta kaže proizvođač:
prvo 100
prvo 098
prvo 097
Lista sastojaka:
prvo 101
Šta kažem ja:
Kao što rekoh, postoje dve nijanse i glavna mana ove kreme je što mnogim ženama nijedna neće odgovarati. Moja krema je u nijansi Light i ona definitivno nije sasvim svetla nijansa, pretamna mi je za ovo doba godine, a ja nisam baš od onih skroz bledunjavih. Svetla nijansa vidno vuče na roze pa nekima i to može biti problem. S druge strane, krema se prilično dobro prilagođava tako da podton i ne mora biti problem. Pakovanje je standardno, tubica sa zatvaračem, otvor je taman koliki treba da krema ne curi. Krema je srednje gustine, mnogo gušća od Garnierove za masnu/mešovitu kožu, a ređa od Collistarove, po gustini je najsličnija Deborah BB kremi. Miris je fin, to je onaj tipični Nivea miris, meni se on sviđa. Lako se razmazuje i nešto sporije suši. Probala sam da je nanesem četkama, ali prsti su ipak najbolje rešenje.
Kao što rekoh, najviše me podseća na Deborah BB kremu, razlika je u tome što Deborah podseća na puder, a Nivea više na jaču toniranu kremu. Rekla bih da bi odgovarala ženama sa suvom, normalnom i mešovitom kožom (ukoliko T zona nije baš izrazito masna), a bojim se da ovo nije odgovarajuća krema za masnokošce, pogotovo ne tokom leta. Kako je ovih dana jako vruće teško mi je da držim prosijavanje nosa pod kontrolom, dok su temperature bile niže bila mi je sasvim ok. Završnica je prirodna prema vlažnoj, definitivno daleko od mat. Pokrivanje je lagano prema srednjem (slabije od Garniera, jače od Collistara) i može se u manjoj meri povećati stavljanjem dva sloja na kritična mesta. Ujednači ten, prikrije mi mitesere na nosu, ali ne i neke flekice.
Da rezimiram:
  • povoljna je cena
  • ima prijatan miris
  • lako se nanosi i sporije suši
  • daje prirodnu ka vlažnoj završnici
  • slabo eventualno do srednjeg pokrivanja
  • ujednačava ten, pokrije sitne problemčiće
  • ne isušuje i ne oksidira
  • nije za masnu kožu, za ostale tipove bi mogla
  • loš izbor nijansi, svetla nijansa nije baš svetla i vidno je roze
Pogledajte uporedni swatch i kako krema izgleda ultra super zumirano na mom nosu:
prvo 110
Kako vam deluje? Planirate li da je isprobate ili možda već jeste?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

62 коментара :

  1. Izgleda lepo, mada sam ja nesto totalno anti- bb kreme, zestoki protivnik. Kupila sam jednu-garnier i evo mrcvarim i sebe i nju, uzasna je a zaista nista od matiranja nemam. Radije cu po ovim vrucincinama da nanesem Bourjois HM (da, znam da pogresnoj osobi pricam, posto tri ne volEs HM hehe) nego da se zamlacujem sa garnierom. A ako Nivea jos slabije prekriva, onda je zaista ne treba uzimati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, to sam ja, mrziteljka HM-a :D
      Slažem se da BB kreme zapravo i nisu nikakav čudesan proizvod, bar ne ove evropske, u stvari dođu kao neka varijanta laganog pudera, ali ja ih ipak volim, nekoliko njih rado koristim :)

      Избриши
  2. Ja obozavam moju Garnier BB Cream :) Koristim medium nijansu i savrseno se stopi sa mojim tenom. Ne prosijava mi tokom dana, vec pruza onaj svez, zdrav izgled lica. To je to sto se BB tice, sada cekam da stignu L'oreal CC ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim je i ja, samo u Light nijansi :)
      Loreal CC jedva čekam, biće to zanimljivo!

      Избриши
  3. Анониман12.5.13. 19:03

    Odem ja u Lilly u Delti i dok sam isprobavala testere, uvideh odmah da je medium/dark nijansa pretamna za moj ten, medjutim, pojavi se iznenada radnica da mi "pomogne" i ubedi me kako je svetla nijansa presvetla, upija skroz i maltene se stopi s kozom i ne vidi, a i kao sada cu pocrneti malo, dobro se razmazuje pa ce mi odgovarati ta tamnija nijansa bolje.
    Ja je uzeh...
    Dvoumila sam se izmedju nje i Garnier, razlika u ceni je smesna, i na kraju uzeh Niveu i razocarah se...
    Tesko se razmazuje, ostaju tragovi, teska je za lice, losija cak i od pudera, nijansa mi je pretamna... :/

    Jeca R.L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, svetla nijansa nije presvetla, baš bi mnogima bila pretamna :( Lošija od pudera jeste, ali ipak uspem da je namažem bez tragova, možda je i do podloge i tipa kože.

      Избриши
  4. možda probam...ima li koja BB krema da pruža i zaštitu od sunca?
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj ovaj post gde sam upoređivala BB kreme, pred kraj ima ljubičasta tabela gde piše i SPF krema :)
      http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/01/poreenje-bb-krema.html

      Избриши
  5. Анониман12.5.13. 19:14

    Meni se pokazala kao izuzetno losa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno ne spada u univerzalne kreme koje bi odgovarale većini.

      Избриши
  6. jedva sam nasla evelin bb kremu,i to za masnu i kombinovanu kozu,bas kakvu ja imam,i stvarno sam prezadovoljna.Svasta sam ranije koristila i ne mogu da je uporedim ni sa jednom.svima je preporucujem!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, super što si našla onu pravu :) Nju nisam probala, plašim se jednog sastojka koji ima, ali znam da je mnogim ženama draga.

      Избриши
    2. Mislim da je sad ima i u DM-u, ali neka Coka dopiše ako svrati ponovo :)

      Избриши
    3. http://www.ekozmetika.rs/ ovo ti je link,gde mozes da narucis njihove proizvode,ja sam sasvim slucajno nasla u Pozezi u nekoj apoteci,a da sam prethodno pretrazila sve parfimerije i drogerije po Cacku i Kragujevcu!! tada je nije bilo ni u Liliju ni u DMu... OVO MI JE OMILJENI BLOG,CESTO SAM JA TU!! :)))

      Избриши
  7. Opet nema nijanse za mene, a bas trazim nesto za leto.. Koju na kraju od tih 5 najvise koristis? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, možda jedino ako baš pocrniš :) Dobro je pitanje koju na kraju koristim :D Najviše Garnier ipak, a koristila bih i Deborah samo da nisam promašila nijansu.

      Избриши
    2. Pa i mislila sam da uzmem neku maaalo tamniju, pa sam bacila oko na Deborah 03, posto je kao malo svetlija od 02, pa rekoh da vidim kakvi su utisci kad je neko duze koristi.. :)

      Избриши
    3. Dobra je, i dalje stojim kod toga da je ona najuniverzalnija od svih, samo da nisam promašila nijansu....

      Избриши
  8. Planiram,jako mi se svidja...Meni je Garnier bas svetla na kozi,verujem da ce ova biti super... Imam i ja Deborah 02 i narandzasta mi je na kozi,nikako da se stopi...To je nijansa Beige?

    Hocu i ja poklon od Nivee za recenziju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sećam se koji beše naziv ove Deborah, ma ne znam ni da li ima naziv ili samo broj, a nije mi krema ovde pa ne mogu da proverim :( Meni je pretamna, promašila sam nijansu pošteno, biće mi dobra krajem leta.
      Nivea sarađuje sa dosta blogerki, vrlo je moguće da ćeš i ti dobiti svoj paketić :)

      Избриши
  9. Volim BB kreme ali me ova iz nekog razloga ne privlaci :/
    Ipak, super je recenzija i nek si barem "omastila brk" kao vrsni isprobavatelj BB krema! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a vala jesam pošteno dojadila sa BB kremama, samo da se sad ne navučem i na CC :D

      Избриши
  10. Probala sam, ali kao što si rekla, najveća su joj mana nijanse. Imala sam testere light verzije, ali čak i ljeti kada malkice potamnim, ova light mi je pretamna :(

    ОдговориИзбриши
  11. Light... mozda light za crnkinje :) ja sam ocekivala vise od Nivee jer generalno su mi njihovi proizvodi ok. Vjerujem da je ona fina onako ne uzimajuci u obzir nijansu ali ne moze da se ne uzme u obzir :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман12.5.13. 21:47

    Odlicna recenzija
    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja volim Nivea proizvode i sigurno cu uskoro probati i tu BB.Samo vjerujem da bi meni vise odgovarala medium nijansa, jer koristim Deborah 03,plus ide ljeto, a ta light mi naspram D 02 izgleda bas dosta svjetlija i roskastija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vuče na roze, da, mada to na licu nije baš toliko upadljivo, ali mi je zato pretamna.

      Избриши
  14. ja se nekako bojim nivee otkako mi je lice buknulo od nivee visage.do sada sam probala garnierove bb za suhu i onu za masnu,flormarovu bb,i veselim se novoj catrice bb,samo da nijansu uhvatim,da je ima kupiti,kupila bih je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Plašila sam se i ja, priznajem, ali nije mi smetala samo što mi je pretamna i ne mogu da je nosim. Catrice BB sam gledala u ZG-u, ali ne mogu da se setim da li je tamo bilo svetle nijanse, sećam se samo da sam zaključila da verovatno ne bi bila za moj tip kože.

      Избриши
  15. Hahah ovu si dobila a osecam da si poturala informaciju da ti je kupe :P
    Nisam je probala, sve je kao gledam... Mislim da bi mi boja bila bas taman posto mi je npr Garnierova za mesovitu malo svetlija od odgovarajuce. Mozda eventualno to sto je bas roza. No posto imm masnu T zonu i to ponekad bas dosta, mislim da cu je zaobilaziti. Ova Garnierova za mesovitu mi je nekako bas fina.Mada ne toliko da mogu da kazem da se ljubav rodila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma vidiš, nije do mene, jednostavno me hoće BB kreme :D
      Ako ti je baš masna T zona onda bolje da ovu kremu isprobaš na jesen, za leto teško da bi ti odgovarala.

      Избриши
  16. Ja se mrcvarim sa onim some kind of gorgeous iz seta sto ga obe imamo (svidja mi se ali ga po mrvicu trosim), i imam jedan clinique-ov even better puder (nije dobar za mene), a kada njih dokrajcim, kupicu jedan tecni neki lep dobar, najbolji koji mogu da nadjem, da bude sto vise kao moja koza, ni sjajan, ni mat, tako da nazalost mislim da nikada necu stici u zivotu da probam bb kremu, jedino da pocnem svaki dan da se sminkam :))))

    Ne znam sto ovo napisah, cisto da se upisem da sam procitala, super je recenzija, i mnoooogo mi se svidjaju slike! :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja CL even better puder, ne znam imamo li isti, moj je tečni. Što se tiče BB krema, znam da to zvuči smešno kad kaže neko kao što sam ja, ali ipak mislim da nisu neki spektakularan proizvod, barem ne ove evropske i da će za nekih pet godina skoro sasvim nestati.
      Hvala, posebno za slike, nažalost trenutno mi je aparat u jednom stanu, kompjuter u drugom, net nemam pa objavljujem samo ono šta već imam spremno :(

      Избриши
  17. Jako dobra recenzija, pomogla si mi da prevagnem, mislim da ipak nije za mene.
    Nažalost ni za moj podton :(

    ОдговориИзбриши
  18. U srednoj sam koristila njihovu toniranu kremu, baš sam je obožavala. Nije ovo loše rešenje za svaki dan, kad potrošim garnier, verovatno ću uzeti ovu... Sviđa mi se tekstura na swatch-u

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova je dosta blizu tonirane kreme, više je krema nego klasičan puder.

      Избриши
  19. roze nijansa je no no za mene jer sa takvim puderima izgledam kao prase :/
    preskacem :(

    ОдговориИзбриши
  20. Nisam isprobala :/ imam svoje najdraže bb kreme i više ne eksperimentiram :D!

    ОдговориИзбриши
  21. Odlicna recenzija :*
    Mene strah i da krenem da trazim odgovarajucu bb kremu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Verujem da nije lako prelomiti, sad skoro da nema brenda koji nema i BB kremu :D

      Избриши
  22. Odlična recenzija kao i uvek :) Ja nisam neki ljubitelj BB krema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Meni su one zanimljive za isprobavanje, ali mislim da će za jedno pet godina retko koji evropski brend i dalje imati BB kreme.

      Избриши
  23. Анониман14.5.13. 12:16

    Jao ove BB kreme - Bas Booooring :DDD

    Znam znam bas sam bRezobrazna - oprosti :)
    I dalje mi nije palo na pamet da probam neku, pravo da ti kazem, bas bi mi bilo tesko i da se odlucim posle svega sto si pisala, ali vidim da imas u najavi Aurin puder da radis ricenzzhn, pa jos ako je tecni, eto srece moje! :DDD

    Pozdrav, Alekta :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisi, pa ne moramo svi voleti iste stvari :) Nisam ni ja toliko luda za njima koliko mi je zabavno da eksperimentišem, verovatno ću isprobati još koju u narednih godinu-dve i to će biti to po pitanju mene i BB krema.
      Aurin puder nije tečni nego onaj u prahu i ne znam kada će biti recenzija, i dalje nemam net kod kuće, u ovom periodu objavljujem ono šta uspem, šta imam već spremno :(

      Избриши
  24. Meni je dovoljno saznanje da nije za masnu kozu sto znaci da nije za mene. Kad odlucim da kupim neku konslultovacu se sa tobom. ;;)

    ОдговориИзбриши
  25. Одговори
    1. Nije da generalno ne valja nego meni smeta, stvara mi sitne mitesere, potvrdila sam to kroz nekoliko preparata, to je isopropyl myristate.

      Избриши
  26. Анониман25.6.14. 20:48

    A da li slucajno znate kada izlazi L'orealova CC krema? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je odavno izašla, ali je i dalje nema kod nas, ne znam zašto i ne znam kada će doći :(

      Избриши
  27. Анониман1.10.14. 03:49

    nivea-nikad vise.svetla na mojoj kozi izgleda narandzasto,lice mi se sija iako imam suvu kozu ,slabo prekriva crvenilo.niveu za nase trziste izbegavam jer su mi vise strucnih lica to rekla i nzm zasto sam je kupila...

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...