Nails Inc., Jelena i ja :)

/
46 Comments
Dobila sam na recenziju predivne lakove brenda Nails Inc. koji se kod nas može kupiti u Sephori, ali kako sam se pre nekoliko dana preselila i danima teglila, ribala, strugala, prala po stanu nokti su mi načisto stradali i definitivno nisu za prikazivanje na blogu pa sam zamolila dragu Jelenu sa lakoholičarskog bloga jelenaswonderfulcolors.blogspot.com da uradi njihovu recenciju lepo kako to ona uvek radi :) Recenzirala je lak Royal Botanical Gardens iz najnovije prolećno-letnje kolekcije, a detaljne utiske i slike pogledajte na ovom linku.



You may also like

46 коментара :

  1. Одговори
    1. Meni su sva četiri lepa, ali najbolji su mi drugi (ovaj mint iz recenzije) i četvrti.

      Избриши
  2. Kensington i Chelsea, prelepi! <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Jao uvek ih merkam u Sephori, ali nisam bas neki lak-o-manijak, a oni su bas bas skupi :/ Radije cu kupiti npr senku :D

      Избриши
    2. I ja sam više žena za senke, ali lakovi jesu prelepi :)

      Избриши
  4. Zelim ih sve!!! Ne mogu da izdvojim nijedan, svaki je poseban na neki svoj nacin :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ova dva plavicasta su mi najbolja ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni i Kensington, volim ja te klasične, a opet posebne boje .)

      Избриши
  6. Анониман17.5.13. 14:02

    OMB! Diiivnoooo, zelim ih s v e!!! :D

    Kad dodje leto vise poludim za lakovima nego za ostalim "stvarcicama" :)
    Zelim da probam Zoya, China Glaze a i ovi izgledaju mnogo lepo, pa cu da turam sve to na spisak. Od jeftinijih brendova GR, Aura i DJ su fenomenalni!

    E pa konacno i da nasa Pepeljuga odmori, ali sada se moras malo pocastiti za sav taj sok sto si pretrpela :DDD

    Pozdrav, Alekta :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pepeljuga :)))))))))) Sjajno!
      Za ovu Pepeljugu nema odmora, bar ne do avgusta, ali makar ću moći da se vratim finijim radovima :) Ma biću zadovoljna čim dobijem net, ovako me izjeda što imam gomilu divnih proizvoda na listi čekanja, a mogu da objavljujem samo ranije napisane postove. Sreća što sam predvidela ovakvu situaciju pa makar imam neke u rezervi.
      Na Sajmu kozmetike kupih svoju prvu Zoyu, nisam još isprobala, CG su mi super, kao i nabrojani jeftiniji brendovi :)

      Избриши
  7. Koliko su dobre nijanse!!! Oduševljena sam. Sve mi se dopadaju!!!

    ОдговориИзбриши
  8. stvarno su prelepe boje, pravi podizaci raspolozenja!:) sve 4 boje su lepe, ali hajd da izdvojim 2. i 4. s leva, malcice mi vise zapadaju za oko...

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se ova boja tako sviđa aaaa :D Predivna mi je :D
    Rado bih da probam ove Nails Inc. lakove ali su skupi da ih naručujem... Kad budem išla u Bg sigurno ću kupiti neki, ko da gledam Leather effect xD nekako mi je lakše kad platim živim parama, manje me savjest peče hahaha ali stvarno su skupi, meni, koja lakove kod tete na pijaci plaćam 0,5-1,5 €

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, skupi su, mada ne koliko Chanel, Dior i slični. Divne su im boje, a i pakovanje, prikazaću ovih dana set u obliku sladoleda, savršen je! :D

      Избриши
  10. Sve boje su lepe, ne mogu ni jednu da izdvojim :)

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Coxy evo da ti se zahvalim i ovde. Veliko hvala i Sephori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, hvala tebi na divnom predstavljanju laka :)

      Избриши
  12. Odlican Jelenin svoc! :) Lakovi su prelepi!

    ОдговориИзбриши
  13. Sva četiri su mi super, no da mogu do njih, prvi i zadnji bi bili moji :)

    Jako dobra suradnja !

    ОдговориИзбриши
  14. Одговори
    1. Malu prednost dala bih drugom i četvrtom, ali sve su boje lepe :)

      Избриши
  15. Sve su prekrasni ali Royal Botanical Gardens mi je najljepsi

    ОдговориИзбриши
  16. Super suradnja :) Meni se svi dopadaju, baš sam skromna :D

    ОдговориИзбриши
  17. Prelepe su nijanse,Jelena je ih je perfektno prikaza...:)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...