EOTD - Naked 1

/
60 Comments
ingSDC17791
Već dva meseca nisam objavila nijedan post ovog tipa, doduše ne znam ni kad sam se poslednji put šminkala onako za svoju dušu, jednostavno ne stižem. Za ovaj look koristila sam samo senke iz Naked 1 palete, otuda naziv. Pogledajte fotografije i šta sam još koristila.
ingSDC17786
ingSDC17785
ingSDC17799
Koristila sam sledeće proizvode:
1. MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu,
2. Virgin iz Naked 1 palete (ispod obrva),
3. Sin (unutrašnji ugao oka),
4. Toasted (preko većeg dela gornjeg kapka i na donjem kapku),
5. Gunmetal (spoljni ugao),
6. Artdeco Eye Brow Pencil broj 6,
7. Sephora Outrageous Volume maskaru.
To je sve :)


You may also like

60 коментара :

  1. E stvarno ne pamtim kad si poslednji put objavila ovakav post. Bas je lepo. Mislila sam da kupim Naked paletu ali na kraju nekako odustadoh. Ne znam ni sama sto. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poslednji je bio 31. marta, pogledala sam :) Možda nisi kupila paletu jer ti je suđena Naked 2 :D

      Избриши
  2. Savrseno! Prirodan look, kakav ja uglavnom nosim svakodnevno ;)
    Imam NAKED 2 i obozavam je! Od kad sam je kupila sve ostale senke su pale u zaborav "D
    Tako zelim tu MAC bazu :( Jesi li zadovoljna sa njom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Zadovoljna sam MAC bazom, jako je isplativa, sad će dve godine kako sam je kupila, imam još malo manje od pola, a koristim je ubedljivo najčešće. S druge strane, ipak mi nije najbolja koju imam, prednost bih dala Too Faced i Urban Decay.

      Избриши
  3. Predivno! Volim ovakve lookove jer ih i sama najviše nosim, pogotovo za posao isto Naked 2 paleta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Look je vrlo nosiv u raznim prilikama.

      Избриши
  4. Sviđa mi se look, volim ove neutralnije i tebi lijepo stoje. nisam mogla a da ne primijetim da nikako ne nosiš tuš i rastužila sam se malo. znam da si se žalila da imaš hooded eyes il što bi pros' narod rek'o spuštene kapke ali to nije razlog da ne nosiš tuš i mislim da bi ti super stajalo da povučeš tanku liniju uz trepavice. čim mi se prijateljica vrati iz švicarske napravit ću sa njom tutorial za tuš za spuštene kapke :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma nosim ja i tuševe i to u raznim bojama, evo jednog ovde http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/03/eotd-classic-look.html i ovde http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/12/eotd-happy-new-year-2.html, jedno vreme sam za svaki look morala da upotrebim i tuš, svaki mi se činio nedovršen bez njega, u poslednje vreme češće pravim neke kombinacije sa senkama, ali stvarno bude i tuša, samo ne na onaj najklasičniji način već malo prilagođeno ovakvim kapcima. Jedva čekam taj tvoj tutorijal :)

      Избриши
  5. Jako lijepo. Samo što ja sebi uvijek izgledam nepotpuno bez lajnera. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Tako sam i ja nekada, morala sam da ga ubacim u svaku kombinaciju, sad sam se navikla i na kombinacije bez njega.

      Избриши
  6. ovakve neutralne lookove najviše volim i najčešće nosim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim ja sve redom, ali ovo je neka klasična varijanta koja se uvek lepo uklopi :)

      Избриши
  7. Predivno! Obožavam ovakve postove jer i sama nešto naučim,a nijanse su baš za mene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Sigurno bi ti divno stajalo ovako nešto.

      Избриши
    2. I tebi divno pristaje! Volim te neutralne naked tonove :)

      Избриши
  8. Ovakvo nesto je sto i ja najcesce nanosim :) neutralno i za svaku priliku...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, sa malo varijacije na temu ovako nešto stoji svima :)

      Избриши
  9. lijepa šminka,i ja se najčešće šminkam ovako i to mi je najljepše i vidjeti,stoji svima i u svim prilikama.
    paletica mi je na wl oduvijek :) bit ce moja jednog dana :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ne sumnjam da bi ti tu paleticu umela odlično da iskoristiš ;)

      Избриши
  10. Jos jedan dokaz u prilog cinjenici da je neutralna sminka najbolja :).Veoma lepo i pedantno :)

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma lijepo, volim ja i look-ove u bojama, ali brate ovi neutralni su zaista vrh...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neutralni su sa dobrim razlogom najpopularniji :) Hvala!

      Избриши
  12. Одговори
    1. Hvala :) Paleta je super, jedino je teško prelomiti da li kupiti 1 ili 2.

      Избриши
  13. P r e l e p o :)

    Volels bih da imam takve obrve, ali nikako da uspem da ih oblikujem kako treba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Priznajem da nisam uložila mnogo truda u obrve, godinama izgledaju skoro isto, samo čupam izrasle dlačice ispod.

      Избриши
  14. Lep ti je baš baš ovaj bronzić :) Volim ovakvu kombinaciju boja jer ubija bledilo lica kad grane sunce :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Odlično ide uz manje-više svaku kombinaciju.

      Избриши
  15. Bas je lepo! :) Nisam odavno nosila ovakvu kombinaciju iako je bas volim.

    ОдговориИзбриши
  16. Jako lepe boje, baš volim tu kombinaciju. Naravno ti si se savršeno našminkala kao i uvek :)
    Da li si razmišljala da napraviš neki video? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Ne bih sigurno pravila video, nisam baš tip za to, za mene je neobično i što uopšte imam blog, nisam tip za javno eksponiranje, ali mi se, eto, omače :D

      Избриши
  17. Анониман25.5.13. 21:34

    Prelepooooo :)

    ОдговориИзбриши
  18. Mnogo mi se dopada.. :)
    Bas ti lepo stoji i neutralno, iako znam da volis jace boje. :)
    Mislim da bi ti i za svadbu ovako nesto bilo super..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Volim i neutralno, biće da mi i bolje stoji, ali šta ću kad su mi veselije boje zabavnije :D
      Verovatno će i biti nešto ovako za svadbu, klasična varijanta svakako :)

      Избриши
  19. Okano, opasna si mi macka! Ljubim najvise! :* :*

    ОдговориИзбриши
  20. Odlično. Mislim da su bez obzira na moju ljubav prema bojama, upravo naked varijante one koje mogu uz sve i da za dan i da veče i da izgledate lijepo, nekako čisto i bez puno naglašavanja ičega. Ono varijanta djevojke iz komšiluka ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман26.5.13. 19:05

    Hm, kad li ce kod nas doci Naked 2, ja sam nju pikirala... :-P
    Inace, super ti je nasminkano oko, moje boje. :-D
    I bas super izgleda bez ajlajnera, ja mislim da bi meni katastrofa izgledalo..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko shvatih neće u skorije vreme, samo su nabavili Basic i fine zalihe Naked 1. Da su u isto vreme imali i 1 i 2 tačno ne bih znala koju da izaberem, obe realno nisu neophodne, a svaka ima neke senke koje želim :)
      Hvala puno :)

      Избриши
  22. Анониман27.5.13. 12:56

    Ovo je stvarno prelepo :)

    Predugo zelim Naked (i Naked 2 od skoro :D ) i zimus sam bila na korak da je uzmem, ali sam ipak odustala (sokantno, znam) jer imam previse braon senkica koje lice na ove iz palete :)

    U poslednje vreme i ja ne stavljam kreon po svaku cenu, draze mi je da senkom izvucem liniju uz kapak :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije da se ne može pronaći zamena za Naked, nisu to baš tako posebne boje, ali opet, lepo ih je videti onako na gomili i jesu dobre senke :) Sad da biram ne bih znala da li želim 1 ili 2.
      Hvaaaala :)

      Избриши
  23. Анониман26.8.16. 16:59

    Gde se u Beogradu mogu kupiti naked palete? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš nigde, niko ne drži brend Urban Decay, sve koje se spominju su kineske kopije. Bilo je ovih paleta pre neke dve godine u Sephori na kratko pa smo pokupovale. Trebalo bi da brend dođe u Sephoru sledeće godine pa će biti prilike :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...