Caudalie Vinosource SOS Thirst Quenching Serum i Moisturizing Matifying Fluid

/
27 Comments
U postu o mojoj svakodnevnoj nezi spomenula sam ova dva proizvoda i dosta vas je bilo zainteresovano da čuje moje utiske o njima pa im posvećujem zaseban (veeeeliki) post.
Caudalie je francuski kozmetički brend, spada u prirodnu (ili makar prirodniju) kozmetiku, a nastao je kao rezultat istraživačkog rada francuskog bračnog para Mathilde i Bertranda Thomasa u saradnji sa doktorom Vercauterenom, svetskim renomiranim stručnjakom za vinovu lozu. Rezultat njihovog zajedničkog višegodišnjeg rada je linija proizvoda na bazi molekula grožđa koje imaju izuzetnu antioksidativnu moć. Polifenoli iz semenki grožđa, koji su najsnažniji antioksidansi poznatim u biljnom svetu i resveratrol iz peteljki vinove loze, koji je na medicinskom fakultetu Univerziteta u Hardvardu proglašen najdelotvornijim poznatim sastojkom za produženje životnog veka ćelije, osnovni su sastojci cele linije Caudalie.

Caudalie ima nekoliko linija, podeljenih prema nameni i efektu koji želimo da postignemo, teoretski svaka linija može za sve godine:
Premier Crue - linija protiv starenja kože
Pulpe vitaminee - vitaminski tretman protiv prvih bora (može za žene 25-35, proizvodi iz ove linije su najjeftiniji)
Vinexpert - proizvodi za tretman kože kojoj nedostaje vitalnost (takođe usporava starenje, najviše odgovara suvoj koži, može i za mlađe žene)
Vinoperfect - linija proizvoda za izjednačavanje boje tena.
Vinosource - linija za masnu kožu i dr.
Caudalie proizvodi ne sadrže sastojke životinjskog porekla, parabene, fenoksietanol, ftalate, mineralna ulja, veštačke boje, Na-lauril-sulfat.
Cene se dosta razlikuju od linije do linije, najjeftiniji je Beauty Elixir (oko 1300) i proizvodi za čišćenje lica, najskuplje su kreme i serumi iz Premier Crue linije (preko 4000).
Idemo na moje proizvode:
Caudalie Vinosource S.O.S serum bi trebalo da odgovara svim tipovima kože, čak i izrazito dehidriranoj. Izuzetno je koncentrovan i osigurava trenutnu i intenzivnu hidrataciju koja traje 24 sata. Ne sadrži ulja, hipoalergen je i nekomedogen. Bez parabena je, fenoksi-etanola, ftalata, mineralnih ulja i sastojaka životinjskog porekla. Čak 97% sastojaka je prirodno. Ima osvežavajući miris cvijeta mandarine, drobljenog lišća limuna, vodice krastavca i sveže nane. Može se koristiti tokom cele godine kao deo uobičajene nege ili kao SOS tretman. Čini kožu izrazito mekom i sjajnom. Pakovanje sadrži 30ml, a cena je 3356 dinara.

Moji utisci:
Serum je upakovan u plastičnu flašicu sa pumpicom koja funkcioniše besprekorno i lako se može istisnuti potrebna količina proizvoda. Vrlo je tečan i redak pa je ovo upravo odgovarajuće pakovanje za njega. Serum je mlečno bele boje, ima miris, ali ne prejak, nekako je neutralan. Piše da se može koristiti i ujutro i uveče, ja sam ga koristila samo uveče jer je pomalo lepljiv i preko njega puder ne bi lepo izgledao. U uputstvu nacrtanom sa unutrašnje strane kutije stoji da je ovaj serum prvi korak noćne nege, a posle njega se može mazati hidratantni matirajući fluid (njega sam i mazala) ili umirujuća krema isto iz Vinosource linije, a eventualno se može dopuniti i serumom iz iste linije kao trećim korakom. Serum se brzo upije mada sam ipak čekala nekih pola sata pre mazanja kreme. Koža ostane malo lepljiva i malčice zateže, ali mi se osećaj kod mazanja ipak sviđa, nekako mu uspeva da me ubedi da je koliko-toliko prirodan. Ne iritira ni najmanje, ovo je jedan sasvim nežan serum koji bi svakako bio pogodan i za osetljivu kožu. Znam da ovaj serum voli mnogo žena i uvek mi je nekako neprijatno kad treba da npišem mišljenje koje se ne poklapa sa većinskim, ali ipak moram - ubijte me, ali meni ovaj serum nije ništa posebno! Mažem ga od februara i ne, ne vidim da mi koža bolje izgleda, a kada je bilo hladnije, uprkos svakodnevnim tretmanima, koža mi je bila prilično dehidrirana. Kod seruma se spominje i trenutan efekat i vidno hidrirana koža nakon dva sata, ali avaj, to nisam primetila. Dakle, serum mi je prijatan za mazanje, ali neku konkretnu veću korist od njega nisam primetila. Kupila sam odjednom nekoliko Caudalie proizvoda, brend mi se jako sviđa, nekoliko proizvoda me je oduševilo, ali nažalost ovaj serum nije među njima.
Lista sastojaka:

Caudalie Moisturizing Matifying Fluid je lagana emulzija sa matirajućim efektom, namenjena kombinovanom i masnom tipu kože. Utiče na prekomerno lučenje sebuma uspostavljajući ravnotežu u koži. Idealan je za korišćenje tokom cele godine, deluje protiv sjaja i hidrira kombinovani tip kože. Ne sadrži ulja, hipoalergen je i nekomedogen. Bez parabena je, fenoksi-etanola, ftalata, mineralnih ulja i sastojaka životinjskog porekla. Glavni aktivni sastojci: organska grožđana vodica, prah semena lana i polifenoli iz grožđa kao snažni antioksidansi. Nakon sat vremena koža je 100% matirana. Pakovanje sadrži 40ml, a cena je nešto manje od 3000 dinara.

Moji utisci:
Fluid dolazi u standardnoj, tanjoj tubici. Prosečne je gustine za jedan fluid, dakle ređi je od prosečne kreme, ali ni blizu SOS seruma. Žućkaste je boje i miriše pomalo na grožđe, miris je prijatan i nije prejak. Izuzetno je lagan i upije se bukvalno za minut. Koristila sam ga uveče, nakon seruma, ali i ujutro kao podlogu ispod pudera i za to je baš odgovarajući, prava fina, nemasna baza. Sviđa mi se, nije sad da napravi čudo po pitanju matiranja, ali je bez dileme dobra podloga za šminku i pruža dovoljno hidratacije za dan, pogotovo kada je toplije vreme. Što se tiče samog matiranja, kada ga tek namažem koža u T zoni izgleda sasvim normalno, nije to onaj tip matiranja da izgleda suvo i beživotno već jednostavno nema suvišnog sjaja. Ne drži tokom celog dana, ali ipak prosijavanje počne nešto kasnije nego inače. Kupila bih ovaj fluid ponovo, nežan je i prijatan, efekat nije spektakularan, ali svakako postoji.
To su bili moji utisci, a kakvi su vaši? Jeste li probali Caudalie? Šta vam se sviđa, a šta ne?


You may also like

27 коментара :

  1. Koristila san beauty elxir za sad, iako imam još nekoliko proizvoda koji čekaju isprobavanje. Hvala za recenziju, ovaj fluid se ne čini loš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BE sam baš zavolela za kratko vreme. Fluid je dobar, ma mnogima je i serum dobar, ali avaj, meni nije :(

      Избриши
  2. Eh divnno da si napravila recenziju za ovaj fluid za matiranje... dobila sam njegov tester i učinio mi se kao da sasvim solidno matira, i razmišljam da ga kupim.... sad si me malo poljuljala u mojoj nakani.... ali vjerjem da ću ga na kraju ipak naručiti ;-)

    uglavno post ti je SAVRŠEN, informativan, a ne predug da davi... opet si potvrdila zašto si mi jedna od najdražih blogerica.... bravo... ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije da ne matira, postoji razlika između njega i neke prosečne kreme, samo nije baš ni da mogu da budem mirna kad njega namažem.
      Hvala ti puuuno :*

      Избриши
  3. BE je nesto sto moram da probam!!! Fluid zvuci zanimljivo ;) Svidja mi se to sto nema mnogo stetnih sastojaka, vec je manje-vise u pitanju prirodna kozmetika.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je to jedna od glavnih prednosti, možda nije 100% prirodno (ok, bez možda), ali nema se ni osećaj da je u pitanju čista hemija.
      BE je iznenađujuće dobar proizvod :)

      Избриши
  4. Joj gledam ovo stalno na policama ali mi se ne da da dam tolike pare. Nekako uvek tesko kupujem te skuplje stvari jer cesto budu nista posebno. Mislim da cu mozda da kupim nesto od Pulpe vitaminee jednog dana. No to cemo jos videti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, stvarno nije malo, ali iskoristila sam 2+1 akciju u Liliju pa me je došlo dosta povoljnije :)

      Избриши
  5. nisam probala nista sem eliksira ali bih jako volela da probam nesto za extra suvu kozu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam šta bi tačno od proizvoda bilo najbolje za takav tip kože, ali u svakom slučaju čak i ovi namenjeni masnoj nisu agresivni tako da verujem da i oni sa suvom ili/i osetljivom mogu pronaći nešto za sebe :)

      Избриши
  6. Obožavam Caudalie :) Igrom slučaja sam probala ovaj fluid kada sam bila kod frendice u Francuskoj (7 dana), a zaboravila sam ponjeti svoju kremu za lice - potpisujem sve što si napisala. Nije da on isuši lice ili da lice zateže, čak je i mojoj dehidriranoj koži bio dobar, jednostavno ukloni onaj višak sjaja :) Nisam ga nastavila koristiti jer mi ipak treba malo više hidratacije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene je brend odmah osvojio :) Ima nekih proizvoda koji mi nisu nešto, ali ima i odličnih. Fluid je posebno dobar za toplo vreme, prava lagana, letnja krema.

      Избриши
  7. fluid mi izgleda obecavajuce, a serum bih zaobisla :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma mnoge žene jako vole i serum, prosto mi je bilo neprijatno da napišem da mi se ne sviđa, možda bi tebi ipak odgovarao :)

      Избриши
  8. Imam dosta stvari od Caudalie, beauty elixir, piling, enzimatsku masku, kremu za samotamnjenje a na WL mi je ovaj tvoj serum i okoloočna krema :)

    Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od nabrojanog imam BE i okoloočnu (Pulpe Vitaminee), super su mi i jedan i drugi proizvod. Probaj serum, baš me zanima kako ćeš ga ti doživeti :)
      Hvala!

      Избриши
  9. Nisam probala, volela bih da probam pulpe v., dobro mi zvuči :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam okoloočnu iz te linije i prilično sam zadovoljna, a za njih sam najkritičnija inače :)

      Избриши
    2. Znam, čitala sam ranije, uvek se žališ da ne upija dovoljno :D

      Избриши
  10. Baš mi je žao da ti nije odgovarao u potpunosti, meni je bio jako dobar, i nakon njega moja koža je zavoljela serume. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je žao, baš sam bila sigurna da će mi se svideti :(

      Избриши
  11. meni po tvom opisu, baš zvuči zanimljivo ovaj fluid...
    ja bih to probala, uvek sam u potrazi za kremama sa
    efektom matiranja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije to neki spektakularan efekat, ali definitivno postoji i fluid je jako prijatan i sasvim dovoljno hidratantan za ovo doba godine, zimi ipak treba dodatna pomoć.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...