Benefit Creaseless Cream Shadow/Liner - Birthday Suit

/
53 Comments
prvo 023
Verovatno znate da su senke moj omiljeni komad šminke i da ih imam mnogo. Ova senka je u mojih top 3 najdražih senki, a to su velike reči :) Kako je osvojila tu laskavu poziciju pročitajte u nastavku:
prvo 030
prvo 032
prvo 037
Senka je iz Benefitove Creaseless linije, a ove senke važe za jedne od boljih kada je u pitanju postojanost i neskupljanje u pregibu kapka. Ja sam srećnica sa spuštenim kapcima tako da se hvatam za sve šta ima reč creaseless u nazivu i bilo je samo pitanje vremena kada ću probati neku od ovih. Senke se mogu kupiti u Sephori, postoji deset nijansi, a ovu lepoticu uhvatila sam na sniženju kada je koštala 1500 dinara. Nije malo, ali senka ima 4,5 grama koja mogu trajati i godinama, u zavisnosti od učestalosti stavljanja, a boja je savršeno uklopiva...no o boji i mom oduševljenju istom nešto kasnije :) Benefit je promenio ambalažu kao i neke nijanse, ova konkretna nalazi se i dalje u ponudi, a pakovanje sada izgleda ovako:
Meni je ovo staro pakovanje izgledalo nekako simpatičnije, ali dobro, ionako je važnije ono šta je unutra. Ako vas zanima asortiman pogledajte na blogu ove Engleskinje sve nijanse.
Kao što vidite na slikama, moja senka je u simpatičnoj, povelikoj kartonskoj kutijici u kojoj se nalazi okrugla staklena teglica. Dobije se i uputstvo za upotrebu (možete pročitati iznad) i zaista se senka može koristiti tako kao što kažu - namaže se jedan sloj pa se sačeka pola minuta pa se maže drugi sloj. Ovo, naravno, nije neophodno, senka lepo izgleda naneta i u samo jednom sloju. Senka je kremasta, ali nešto drugačije teksture u odnosu na, recimo, Maybelline Color Tattoo, nekako je više glatka i na očima je manje upadljivo da je reč o kremastoj senki. Za kremaste senke uvek koristim četkice od veštačke dlake, za ovu mi je dobra ona pljosnata iz Ecotools seta. Piše da se mogu koristiti i kao lajneri, nisam probala pošto mi nijansa nije baš odgovarajuća, ali verujem da se zaista mogu koristiti tako, lako se maže, senka klizi po kapku i dovoljno je pigmentovana za to.
Verovatno vas najviše zanima koliko je senka postojana na spuštenim kapcima :) Nosila sam je bez baze, nosila sam je i preko tri različite baze i jedno je sigurno - nakon ove senke savršeno mi je jasno da će baza zauvek biti moj najbolji prijatelj kod šminkanja i da je sa kapcima kao što su moji neskupljanje senke u pregibu jednostavno nemoguće. Kada sam ovu senku nosila bez baze držala se junački, bolje nego druge stvarno, ali dok sam došla kući s posla senke jednostavno nije bilo :( Ne vredi, masni i spušteni kapci su najgora kombinacija po postojanost senki. S vedrije strane, ako stavim dobru bazu ova senka ostaje nepromenjena i 12 sati i ja sam više nego zadovoljna.
Idemo sad na samu boju - divna je! Teško ju je opisati pogotovo što ne izgleda uvek isto, različito osvetljenje dosta utiče i svaka nijansa koju vidite na slikama jeste njena. Boja je u osnovi ona čuvena taupe - sivkasto-smeđkasta, takva da ne izgleda neprimetno i previše svetlo, a opet nije ni pretamna i na mojim očima idealna je za posao i prilike kad treba da budem lepo, ali i diskretno našminkana. Sadrži najsitniji mogući zlatasti shimmer, a završnica varira od kremaste do metalik u zavisnosti od debljine sloja. Stavim je preko celog kapka koji posle samo konturišem mat taupe/braonkastom senkom, najčešće to bude Too Faced Teddy Bear, još jedno moje ljubimče. 
prvo 036
prvo 048
prvo 063
Kako vam se sviđa? Imate li neku Benefitovu senku?


You may also like

53 коментара :

  1. Fenomenalna nijansa *_* Smedjaste i peskovite nijanse su moje omiljene :D Ma nije lose ni ovo novo pakovanje,samo dok nisu promenili sadrzaj senke :) Mozda se i ja pocastim nekom na snizenju jer po punoj ceni ne verujem da cu placati...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, prelepa je boja i tako uklopiva, svakodnevna, a opet svečana :)
      Valjda nisu promenili samu senku.

      Избриши
  2. prekrasna je nijansa, neman niti jednu od Benefita iako sam gledala baš tu tvoju i r.s.v.p. ali teško je do njih doći, pa ih za sad samo gledam.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nijansa je savršena, a sećam se da mi se i r.s.v.p. svidela :)

      Избриши
  3. Ne znam sta je sladje, da li pakovanje ili imence! :)
    A boja.... savrsena.
    Podseca me na jednu od Essence Stay all day!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaa :) I dalje mi je staro pakovanje ubedljivo lepše i lakše se zapazi mada je ovo novo više usklađeno sa ostalim Benefitovim proizvodima.

      Избриши
    2. Daaaaaaaaa, bravo! For fairies <3

      Избриши
  4. Jao savrsena je boja!! Moram da priznam da mi se vise svidja staro pakovanje :(
    Obozavam ovakve boje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je staro mnogo bolje, a boja je baš zasluženo u top 3 :)

      Избриши
  5. Boja je super nosiva :) Nisam primetila ove senke, moracu da bacim pogled kad se sledeci put nadjem u Sephori :) A pakovanje... fantazija!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prekrasne su stvarno! Nisam ih ni ja zapazila u Sephori, ali jesam na blogovima i forumima pošto svugde pišu kako su ove jedne od najpostojanijih na tržištu.

      Избриши
  6. Senka je predivna! Koja joj je regularna cena? :) Ja se nesto ne usudjujem da pridjem delu gde stoji Benefit. :( Imam jednu kremastu Shiseido senku (imam masne kapke i duboko usadjene oci) i stoji mi bukvalno 7-8 sati bez baze. Mozda se mrvicu pokvari al to se svakako ne vidi. Mislila sam da je to nemoguce al eto presla sam se. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna, i ja se malo plašim da pogledam, ali bojim se da je blizu 3000. S vedrije strane, sniženja budu krajem juna, nije to daleko :) Čula sam i da su te Shiseido jako dobre, ali nisam probala nijednu.

      Избриши
  7. E uvek se obradujem kad vidim da si ti napisal novi post :)))
    Nisam probala ni jednu njuhovu senku pa ni ove. Nekako mi mnogo para, a i vise volim palete. Jako mi se svidja boja bas bih je nosila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti :)
      Jeste dosta para, ali je ova nijansa jako nosiva i u stvari bi nekom razumnom uz još dve pokrila sve prilike.

      Избриши
  8. Jako mi se sviđa, nijansa perfektna, na žalost nisam ih probala još ;-)

    ОдговориИзбриши
  9. Imam baš ovu, dobila je od prijateljice i savršena je!

    ОдговориИзбриши
  10. bas je preslatko pakovanje i sama senka je divna, volim te boje :)

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasna boja ali već ima mislim 2 takva od drugih brendova koji su povoljniji po cijenama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno da ima. Mene su zanimale baš ove senke jer redovno čitam kako se uopšte ne skupljaju u pregibu, želela sam da isprobam neku, a cena mi je ok ovako snižena, puna je već mnogo :)

      Избриши
  12. Boja je diiivna, ne cudi me sto ti je senka u top 3, prelepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  13. Boja a i pakovanje su odlicni :) lici mi na one nove maybelline color tattoo..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam procitala da si ih spomenula :D

      Избриши
    2. Jesam, jesam, liče, ali su finije teksture :)

      Избриши
  14. Prelepa je, cena je odlicna kada je proizvod snizen, ali puna me nikako ne bi privukla :S ipak je to previse :))
    P.S. Bas bih volela da vidim koje su ostale 2 omiljene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo je moguće da će neke ponovo biti na sniženju krajem juna ;)
      Nisam pravila top 3 senki nego kad sam pisala o ovoj pomislila sam da bih je sigurno svrstala u najdraže, ne znam koje su ostale dve mada sad kad razmislim strpala bih tu sigurno i roze Loreal Infallible :)

      Избриши
  15. nemam nijednu njihovu senku ali ova mi se cini predivna :)

    ОдговориИзбриши
  16. predivna nijansa, već dugo ju gledam, ali nikako da nabavim :/
    i mene zanimaju druge 2 omiljene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda je opet snize sad u junu :)
      Porazmisliću o pravljenju zvanične top liste :D

      Избриши
  17. Mene je samo pakovanje oduševilo, tako da ću kupiti sve i da senka nije tako dobra :-D Samo bih neku u mat nijansi ako ima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene, baš je originalno, posebno ova stara verzija :) Mislim da nema mat nijansi, ali pogledaj svakako uživo.

      Избриши
  18. Uh, fenomenalno zvuci! A boja je prelepa.. Super su kremaste senke za brzinsko sminkanje, treba imati bar komada :)
    Super si prosla sa cenom.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, godinama nisam uopšte koristila kremaste senke, a onda sam ih otkrila :)
      Prekopala sam ceo stalak i izronila poslednju u ovoj nijansi :D

      Избриши
  19. Baš predivno :) Jako mi se dopada nijansa, a i meni je bilo draže starije pakiranje, ali dobro, nećemo gledati svaku :D
    Na žalost, nemam niti jedno sjenilo od Benefita :/

    ОдговориИзбриши
  20. odlicne su im ove senke i ova mi je omiljena od svih nijansi. vrlo nosiva, odlican pigment, ide uz sve bukvalno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, uz sve se slaže, ova senka mi je u kombinaciji sa mat taupe/smeđkastom zicer kombinacija kad hoću da lepo izgledam.

      Избриши
  21. Prelijepa je. A ovo za kombinaciju masnih i spuštenih kapaka - saosjećam se. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nezgodno je zaista, ali snalazim se nekako :)

      Избриши
  22. Divna je senka, nosiva boja maksimalno, nemam Benefit ali imam one colour tattoo, slicna je boja i postojana je :)

    ОдговориИзбриши
  23. I ja sam ta srecnica koja do kraja zivota mora koristiti bazu za senku :( odlicne su senke mada imam samo jednu planiram jos koju, inace obozavam Benefit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Senke su savršene, a na bazu sam već navikla, nema šanse da je zaboravim :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...