Aura set četki

/
60 Comments
tri 046
Što se mene tiče, četki nikad dosta. Ne prolazi im rok, ako se fino održavaju mogu trajati godinama, a svaka četka na neki način dopuni ili olakša šminkanje. U ovom postu pisaću o svojim najnovijim četkama - Aurinom setu.
tri 019
tri 022
tri 024
Set se može kupiti na svakom Aurinom štandu (Lilly, Tempo itd.) po ceni od 596 dinara. Sastoji se od tri četke, velika je od kozje dlake, a dve manje su od ponijeve dlake, dakle sve tri su od prirodne dlake. Četke dolaze upakovane u celofan što mi se sviđa (znate već koliko se radujem kad sam sigurna da proizvode niko nije otvarao), a uz njih ide i lepa, praktična crna futrolica. Idemo na četke pojedinačno:
tri 045
tri 044

Velika četka je baš velika, veća od prosečne četke za rumenilo, tu je negde po veličini sa Ecotools četkom za rumenilo osim što ova Aurina ima duže dlake. Srednje je mekoće, dakle nije od onih koje imate želju da mazite, a nije ni od onih koje bockaju. Dlake nisu krute, savijaju se prilikom zahvatanja proizvoda i nanošenja na lice. Za ovu veliku četku piše da je namenjena za nanošenje rumenila i sa tim se ne bih složila. Kao prvo, prevelika je za to. Nemamo svi lice iste veličine, ali moje svakako spada u ona veća pa ako je meni ova četka prevelika i nedovoljno precizna za rumenilo onda bi bila i ogromnoj većini žena. Eventualno bi mogla da prođe za ona slabo pigmentovana, izrazito praškasta rumenila. S druge strane, četka mi je skroz fina za: 1) puder u prahu, 2) bronzer (ne bronzer u smislu konturisanja već davanja tona celom licu), 3) Guerlain kuglice (zbog ovog sam posebno srećna). Ne kupi previše proizvoda i ima široku radnu površinu tako da je dobra za brzo nanošenje na veće delove lica. Kao što rekoh na početku posta, svaka četka ima svoju namenu, samo neke nemaju baš onu koju je proizvođač zamislio :)
tri 041
Srednja četkica je moja omiljena iz ovog seta. Super je! Pljosnata je i velika i ovo mi je postala omiljena četkica za super brzinsko šminkanje za posao. Ujutro bih nekad rado stavila kombinaciju dve-tri senke, lepo i precizno, ali imam maksimalno 15 minuta za kompletno šminkanje i moram da napravim kompromis. Ovom četkom izvodim jednu od svojih najčešćih brzinskih kombinacija - tamniju senku nanesem na ugao oka i pregib i odatle blendam prema površini kapka i potom samo na sredinu kapka dodam malo svetlije senke. Vreme nanošenja: dva minuta maksimum, a to izgleda ovako nekako (nisu uvek iste boje, naravno):
21.4.2013 005
Dakle, četkica je zgodna jer istovremeno može da posluži i za nanošenje senke i blendanje. Za baš fine radove nije pošto je prevelika.
tri 042
Treća četkica je najmanja. Fina je i ona, koristim je za preciznije nanošenje senke, u pregib ili unutrašnji ugao kapka, podseća me na Inglotovu dvostranu iz seta br. 4 samo su dlačice nešto čvršće. Dobro funkcioniše i kao dopuna prethodnoj četkici, njih dve u paru dovoljne su mi za praktično sve svakodnevne kombinacije.
To bi bilo to, podrazumeva se da namene koje sam pronašla ovim četkama nisu univerzalne, svako pronađe i neku sopstvenu namenu. Set se isplati kupiti, nema mnogo četki koje se mogu kupiti u prodavnicama, a ove su dostupne, jeftine su, a definitivno se mogu lepo iskoristiti. Setić već odavno merkam (preporučila mi ga je Alekta ;)) i drago mi je što je konačno moj.
tri 026
tri 028
*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

60 коментара :

  1. Baš mi se dopada ova srednja četka :D
    Btw, lijepo si se našminkala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srednja je najbolja, a i mala je vrlo funkcionalna. Hvala, to je ultra super brza varijanta :)

      Избриши
  2. Анониман8.5.13. 09:41

    Ijao, bas sam se postidela kad sam videla svoje ime! :DDD

    Da znas da sam zaboravila da sam ti ovo preporucila, i cim sam videla naslov, reko bas da vidim da li nam se poklapaju misljenja i od 100% poklapa se 120% :)))

    I meni je ta srednja taaaaaako dobra cetkica za brzo sminkanje, bez nje i MAC 217 ne mogu da zivim :)
    A ova velika je zaista za kamene pudere odlicna.

    Mnogo mi je drago da si zadovoljna, puno te pozdravljam, Alekta :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakav stid, pa ti si mi ga preporučila i definitivno bih ga i sama bila kupila, ovako je ispalo baš savršeno :)
      Drago mi je da mislimo isto! :*

      Избриши
  3. Bas je fin set. :) Pogledacu ga kad budem bila u prilici. Super sto su cetke od prirodne dlake.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fin je zaista, mislim to dođe 200 dinara po četki i plus futrola, isplati se bez dileme.

      Избриши
  4. Bas dugo gledam ovaj set i mislim da cu ga zaobici..jedino ta srednja cetka ali..hmm..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma i mala je baš zgodna za mnogo toga, velika se isto može iskoristiti, ali realno je ona najslabija tačka.

      Избриши
  5. Одговори
    1. Jao, hvala, to je zaista za 2 minuta bilo gotovo i onda sam na brzinu slikala i otrčala na posao :)

      Избриши
  6. Srednja četkica definitvno najbolje izgleda!

    ОдговориИзбриши
  7. Imam ovaj set, ta srednja cetka mi je i najbolja i ova druga za oci mi je ok,a ova za lice mi je previse gruba..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ta za lice bi mogla da bude nežnija, ali baš zato što je grublja uspe da pokupi nešto sa Guerlain kuglica, a za njih mi je bio problem da nađem iole odgovarajuću četku.

      Избриши
  8. Već duže imam ovaj set i odličan mi je! Jedino su mi na velikoj četki bile grublje dlake pa sam je negde zagubila i ne koristim je, ali druge dve su mi odlične!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ona je slaba tačka mada se može ipak iskoristiti samo nikako za rumenilo, a druge dve su skroz super :)

      Избриши
  9. Hehehe a ha bas planirala da pisem o ovom setu uskoro :D Preduhitrila si me :D
    Odlicno si opisala i u vecini bih se slozila sa tobom :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, i mene tako mnogi preduhitre :) Piši i ti, neka bude više utisaka :)

      Избриши
  10. Nisam primetila ovaj set cetkica, hvala na recenziji ;) Srednja cetkica mi se najvise svidja. Super sto su od prirodne dlake i po super pristipacnoj ceni ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja, pogledala sam ga tek kad mi je Alekta skrenula pažnju i taman je onda nedavno postao moj, da košta nekoliko puta više razmatrala bih isplati li se ili ne, ovako za 600 dinara dileme nema :)

      Избриши
  11. Vecito prolazim pored ovog seta i vecito se pitam da li da ga uzmem jer imam slican Sephora set cetki koji me nije preterano odusevio, ali ovo cu obavezno da probam, sjajan post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što već napisah gore, da je cena par puta veća bilo bi diskutabilno, za ove pare zaista nema dileme - isplati se, četke se itekako mogu dobro iskoristiti, posebno dve manje. Hvala :)

      Избриши
  12. E super su te cetke, trebala sam ih i ja dobiti u ovom svom paketu, ali valjda su ih zaboravili.
    Kupovala sam ih drugarici za rodjendan, i bas je zadovoljna.Mozda su sinteticke bolje za odrzavanje, ali ja nekako vise volim prirodne. Imam neke stare cetke od prirodne dlake, bolje da ne kazem koliko godina, ali jos uvijek su super, ne pustaju boju, ne linjaju se.
    Vidjela sam da imaju i neku novu veliku za rumenilo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim i jedne i druge, svaka četka dobro dođe za nešto :)
      Nisam videla tu novu četku, ma ne bih ni ove spazila, nekako su na neupadljivom mestu na štandu, primetila sam ih tek nakon preporuke.

      Избриши
  13. Dopada mi se kako je upakovan set, i ne znak kakve su u prirodi,ali mi se čini da je druga četka veoma dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Futrola je vrlo zgodna, ne moram da mislim kako ću i gde da spakujem četke. Srednja i mala četka su super, a velika se da iskoristiti :)

      Избриши
  14. odlicno radi ova velika cetkica sa kojom si nasminkala oci, bas mi se svidja look i sto tako brzo i lepo moze da se radi sa njom :)
    zanimljivo zvuce, bacicu pogled na njih!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Brzina je u 7 ujutro ubedljivo najveća prednost :D

      Избриши
  15. A ovo je moj prvi set cetkica koji sam ikada kupila!Slazem se sa svim. Velika cetka mi je prevelika i generalno sam je potpuno zapostavila. Najmanju koristim ali sam opet nasla neke bolje tako da nju malo redje oristim. Srednju koristima ama bas svaki put! Isto mi je odlicna za brzinsko sminkanje. Divno nanosi senku i jos divnije blenda. Koristim je skoro svaki dan i jako je volim. A imam je bas dugo. I ista je ko i pre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, baš prvi? :) Drago mi je što čujem da su četke i izdržljive, još jedna prednost.

      Избриши
  16. Sviđa mi se set, sve tri su odlične, pogotovo bi mi poslužila ova kojom si našminkala oči jer i ja ujutru moram da se šminkam brzom brzinom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je baš višenamenska četka, a i mala joj je zgodna dopuna :)

      Избриши
  17. Imam ih par godina i obozavam ,super izgledaju i posle stotinu koriscenja,cak sam za rodjendan svim drugaricama,sestrama itd uzela ovaj set,i sve su odusevljene :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Par godina, super! Baš mi je drago da čujem da su četke izdržljive i da ih mnogo žena voli :)

      Избриши
  18. Uopste ne deluju lose, a bas sam mislila da su bez veze. :D
    U svakom slucaju, nisu skupe, a vidim da rade posao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu bezveze, stvarno ne, a cena ih čini čak i super :)

      Избриши
  19. Ovo je baš povoljno, a vidim da ih dosta devojaka hvali, tako da ću verovatno kupiti.
    Mnogo ti je lepa ova senka na očima, pravi si maher.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, dođe 200 dinara po četkici, jeftinijih od toga nema, a stvarno se mogu lepo upotrebiti. Hvala ti puno :)

      Избриши
  20. Ovaj set mi izgleda baš praktičan, i super je ovaj etui koji ide uz njega.
    joj Auro, kad ćeš u Hrvatsku???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, fina je futrola i fine četke, a sasvim jeftine :)

      Избриши
  21. Одговори
    1. Divno, super mi je što čujem da se sviđaju mnogima :)

      Избриши
  22. Četkice se čine super, samo šteta šta mi nemamo Aura kozmetiku u HR :)

    ОдговориИзбриши
  23. Na žalost kod nas nema Aure pa nemam priliku isprobati... ali mi se svidio onaj uvodni dio gdje kažeš da ih nikad nije dosta, imamo slično razmišljanje, sreća pa se ne mogu ni pokvariti pa imamo opravdanje da ih skupljamo ;-)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Bosni Aure ima po nekim gradovima, recimo u Banjaluci, kod tebe očito nema :(
      Za četke tako lako nađem izgovor :D Realno i jesu isplativije od ostalog samim tim što nema roka, za pudere se često zaustavim jer kod njih najviše pazim na rok trajanja.

      Избриши
  24. Анониман10.5.13. 11:23

    Ako budem svaki dan posećivala tvoj blog, sve pare će mi otići samo na šminku! ^^ Juče kupila, oduševljena! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, uh :) Ma četke su stvarno isplative, nije da se za ove pare mogu lako naći fine četke. Baš mi je drago što ti se sviđaju!

      Избриши
  25. Svidja mi se kako si se nasminkala, je l' mozes reci koje si senke koristila? Boje su izrazito pigmentisane i lepe. Odlicna recenzija i sve pohvale za blog. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini, mozda sam se pogresno izrazila, mislila sam na brend senki koje si koristila. :)

      Избриши
    2. Ma razumela sam, bez brige :)
      Ova braon je Catrice Intensif´eye Wet & Dry Shadow u nijansi 020 Charly´s Chocolate Factory, super je, nju sam stavila na pregib i onda blendala prema dole tj. ka površini kapka, a onda sam samo na sredinu dodala zelenkastu sedefastu senku, sasvim malo, zato se i ne vidi da je u stvari zelena, isto Catrice, ne sećam se nijanse, ali ionako je bila LE, a u svakom slučaju može i bilo koja svetla senka koja nije baš mat :)

      Избриши
  26. Interesuje me sta mislis, da li bi ova najveca cetka mogla secenjem,tj.skracenjem da postane svrsishodnija, uzeh set sada, ali vidim da nije bas za ono sto mi treba (kameni puder ili rumenilo). Jesi li probala tako nesto? Da znam da li da pokusavam ili cu bezveze unistiti?Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nikad skraćivala četke, ali bojim se da ne bi, jednostavno je previše rastresita za rumenilo ili kameni puder, za rumenilo bi morala biti znatno manje površine, a za kameni puder gušća :(

      Избриши
  27. Анониман30.1.16. 02:17

    Znate li mozda gdje ih ima kupitii u Banjaluci ? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo liste sa Aurinog sajta: http://www.aura.co.rs/prodajna-mesta-u-bih-i-cg/

      Избриши
  28. Ja sam skoro kupila ovu veliku za praškaste proizvode i imam problem da dlake iz četke mnogo ALI MNOGO opadaju . :/ Bukvalno kako nanosim kameni puder tako mi ostaju dlake od četke po licu, a kad je perem kada mi bude puna dlačica... Da li si i ti imala taj problem? Vidim da svi hvale ove četke pa pokušavam da proverim da li je problem u mom načinu održavanja ili samo u mojoj četki.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na početku nije, tipa prvih mesec dana, posle je i moja počela gadno da se linja. U principu je svaka nova Aurina serija četki bolja, mnogo mnogo su bolje ove koje su izašle 2015. godine.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...