Proizvodi koje sam potrošila 7

/
59 Comments
prvo 207
Da, da, vreme je za još jedan post o proizvodima koje sam koristila i potrošila u prethodnom periodu :)
prvo 215
prvo 218
Krećem od Niveinih proizvoda, šampona i balzama iz linije Hydro Care koje sam dobila od Nivee u prednovogodišnjem paketiću. Koristila sam ih oko dva meseca.
Proizvođač kaže da je ova linija razvijena u saradnji sa dermatolozima i tako je blage formule da je mogi koristiti i deca. Pruža dodatnu vlažnost suvoj kosi i pomaže joj da vrati svoj prirodni balans. Za šampon kaže da je u pitanju lagana formulacija sa ekstraktima lokvanja i tečnog keratina i aloe verom koja čini kosu zdravom i lepom. Šampon obezbeđuje duboku hidrataciju bez otežavanja dlake, nežno čisti i neguje kosu koja postaje meka i gipka na dodir. Balzam je namenjen normalnoj do suvoj kosi, sadrži slične sastojke kao šampon i olakšava češljanje bez otežavanja dlake.
Šampon je proziran i ne mnogo gust, balzam je standardne bele boje i prosečne gustine za ovakav tip proizvoda. Mogu da potvrdim da ne otežavaju dlaku, neki raniji Niveini šamponi umeli su da mi slepe i otežaju kosu, sa ovim to definitivno nije slučaj, rekla bih i da je najbolji njihov koji sam probala. Neće oporaviti oštećenu kosu, naravno, ali je jedan sasvim pristojan šampon. Što se tiče balzama, oni su meni proizvod od ključnog značaja pošto bez dobrog balzama nema raščešljavanja moje kose. Od balzama očekujem da bude jak i vidno pomogne u raspetljavanju ultra super zamršene kose i da je istovremeno ne oteža i ne slepi, kod lokni je to posebno vidljivo. Ovaj balzam od mene dobija prelaznu ocenu koju nije lako dobiti, nije najbolji ikad, ali uspevala sam da raspetljam kosu uz njegovu pomoć što znači da bi češalj prosto klizio kroz normalnu kosu.
prvo 229
Proizvod na slici je Yves Rocher pena za čišćenje lica iz linije Hydro Specific. Kupila sam je baš davno, koštala je nešto preko 1000 dinara, a pakovanje sadrži 150ml proizvoda.
Trajala mi je dugo, jedan pritisak na pumpicu izbacuje količinu pene dovoljnu za celo lice. Vrlo je blaga, ušla mi je i u oči nekoliko puta i nije me iritirala. Ne isušuje, prosečnu količinu šminke ukloni normalno, za teže pudere potrebna je ipak i dodatna pomoć u vidu micelarne, a od mene bi dobila i višu ocenu da sada ne koristim Caudalie penu koja me je baš očarala i podigla mi kriterijume :)
prvo 232
prvo 233
prvo 234
prvo 238
prvo 241
Na slikama iznad vidite dve kreme za ruke - I love Raspberry & Blackberry i Bioten sa šea i avokado buterom.
I love Raspberry & Blackberry platila sam oko 470 dinara, mislim da je tada bila na sniženju, a u pakovanju ima 75ml. Ovo mi je prvi proizvod ovog brenda. Krema je svetlo roze boje, a mirisom neodoljivo podseća na one dečije roze voćne žvake ili karamele. Miris joj je stvarno privlačan, ali tu joj se otprilike završava lista kvaliteta. Maže se normalno, ne ostavlja mastan trag i koža je upije brzo. Međutim, nakon deset minuta kao da je nisam ni mazala. Ne očekujem da mi se ruke čudesno oporave nakon jednog mazanja, ali ako namažem dva sloja kreme u razmaku od pola sata očekujem da mi koža na rukama sat-dva kasnije bude mekša. Sa ovom kremom to nije slučaj, osim mirisa nema ništa šta mi se sviđa kod nje, a kvalitet ni najmanje neopravdava cenu, 2,5 puta je skuplja od Biotenove i deset puta gora. Verovatno ću probati još neki I love proizvod, ali entuzijazam mi je splasnuo.
Ovoj Biotenovoj kremi verovatno ne bih dala šansu jer sam koristila njihovu zelenu kremu i uopšte mi se nije svidela. Međutim, kupila ju je mama, ja sam je probala i posle kupila i sama. Pakovanje sadrži 100ml, tačne cene se ne sećam, ali je povoljna, nešto oko 200 dinara. Miriše prijatno, na avokado, ali nije neki spektakularan miris. Nega je, s druge strane, baš dobra. Krema je dosta gusta, treba malčice više vremena da se upije, ali nakon dva-tri mazanja moja koža postaje mekana i nežna. Mamina koža je zahtevnija od moje, a i njoj je ova krema bila dovoljno dobra tako da bih je, bez dileme, svrstala među najbolje u ovom cenovnom rangu.
prvo 249
prvo 250
prvo 253
Ovo je Sephorin Perfecting Cover Foundation o kome sam već pisala ovde. Obožavam kad puderi dolaze sa pumpicama ovog tipa, sviđa mi se da vidim da sam potrošila svaku mrvicu, nema mučnog istiskivanja, nema kopanja po ivicama tubice. Što se tiče utisaka, nije mi se mišljenje promenilo u odnosu na raniju recenziju jedino sam u međuvremenu utvrdila da ga ipak najlakše nanesem sunđerčićem, u tom slučaju ne ostavlja mrvice. Mana mu jesu štraftice koje može da ostavi ako se ne pazi, nije ni za izrazito masnu kožu, ali inače je jedan fin, svakodnevni puder, prednost mu je što ne sadrži parabene i što postoje i sasvim svetle nijanse.
prvo 245
Za kraj, tu je i jedna Artdeco senka, čuvena 29 koja se jedno vreme dobijala na poklon uz kupovinu dve senke. Nemojte da mislite da nisam potrošila i ovo malo što je ostalo, to sam samo slikala nešto ranije da biste videli o kakvoj se nijansi uopšte radilo :) Senka je divna, mnogo sam je više koristila kao hajlajter nego kao senku i stvarno je takva da bi stajala većini žena, ne previše upadljiva, ne previše diskretna. Nadam se da će jednom na akciji ponovo biti baš ona.

To bi bilo sve za post ovog tipa broj 7, očekujte, naravno, i ostale brojeve u narednim mesecima :)


You may also like

59 коментара :

  1. Od svega ''ponudjenog'' koristila sam Nivein šampon i balzam i Art Deco senku.
    Sa niveom sam srednje zadovoljna, probala sam bolje ali i dosta lošije. Art Deco senkicu obožavam, koristim je i kao hajlajter i kao senku.

    ОдговориИзбриши
  2. Baš volim ovakve postove, posebno zato što mi treba sto godina da nešto potrošim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih volim kod drugih, a super je i osećaj kad nakon slikanja za ovakav post pokupim gomilu praznih kutijica i bacim odjednom u kantu :)

      Избриши
  3. Slažem se za I love... kreme za ruke, nije baš najbolja, miris je izvlači... ako već voliš taj miris onda probaj losion jer je puno bolji, a čak ga nanosim i na ruke.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću, hvala na preporuci, sad sam na Biotenovoj sa crvenim čepom, sviđa mi se i ona :)

      Избриши
    2. I ja koristim losion I love za ruke, bolji su nego krema. Ali opet ne pruzaju bas neku hidrataciju tijelu, vise je onako nesto trenutno i da mirises fino :))

      Избриши
    3. Za telo mi je uglavnom dovoljno da miriše fino, ali za ruke baš želim negu :)

      Избриши
  4. Joj, ja nigdje da nađem kod nas I love proizvode, valjda će ih biti u Zagrebu kada već Split nema polovicu dostupnih proizvoda :)
    Probala sam ove Nivea šampone, ni meni nisu bili baš nešto - znaš kako se kod nas kaže: "niti smrdi niti miriše", tako da - probala sam puno bolje od njih, ali i lošije :)
    Ja Yves Rocher jako volim kao brend imaju divnih stvari i definitivno želim nešto isprobati. Za sada imam samo piling za lice koji mi je fantastičan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako mislim da ne propuštaš mnogo :)
      Meni su ovaj šampon i regenerator ok, valjda zato što mi se raniji njihovi nisu uopšte sviđali pa nisam imala ni previsoka očekivanja.
      Kod nas YR ima baš jadno malu radnju i svaki put kad uđem imam osećaj da će mi reći da zatvaraju, nekako ne posluju kako treba i slabo se piše i priča o njihovim proizvodima. Šteta, imaju dosta toga finog, a cene nisu previsoke.

      Избриши
    2. U Areni centar u Zagrebu dućan YR isto nije veliki, ali ja ionako slabo idem u ZG pa naručim njihove proizvode s neta :)
      Ni kod nas ne posluju baš super, stalno imaju nekakve akcije "dovedi priajteljicu" pa dobiješ poklon, i tako...

      Избриши
  5. Odlično, lepe si proizvode potrošila. I bravo za senku, jeste mala, ali ja sam "za života" samo jednu celu potrošila :)
    Rezrešila si mi par dilema ovim postom, hvala! (taman da ne moram da te obasipam pitanjima). :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, senke i ja potrošim svake prestupne pa sam sva ponosna kad se to desi :D
      Samo ti pitaj ;)

      Избриши
  6. JOj ja kad krenem nesto da koristim samo gledam kad ce da se potrosi da kupim nesto novo. A kad dodje pred kraj onda se trosenje uspori i onda se nekako nerviram. Niveu sam probala nista posebno mi je. Mada samponi ionako svi mi se cine manje vise istim. Bioten kremu sam probala i volim. Sephora puder sam vec neko reme zelela da nabavim, ali u medjuvremenu su se pojavili i neki drugi puderi naWL pa nikako da ga nabavim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da se i ja tako osećam :)))) Trošim, trošim, radujem se, a onda mi pred kraj bude žao :D Jesmo mi žene čudne nekad :)

      Избриши
  7. Nijedan Nivein šampon mi nije odgovarao tako da više tu ne eksperimentišem.Što se tiče I love.. imam gel za tuširanje od vanile,a kreme nisam probala. A senku ću potražiti,baš lepo izgleda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni meni, nisam ih imala godinama, ali ovaj je lakši od svih koje sam probala, mislim da je i prvi prozirni. Senka baš spada u Artdeco klasiku, nema kome ne odgovara :)

      Избриши
  8. svaka cast na potrosenim proizvodima :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja baš volim ove I love kreme za ruke iako ne njeguju. ustvari volim onu od limuna i limete u kombinaciji sa lush lemony flutterom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)))))
      Verujem da je u toj kombinaciji nega sjajna :)

      Избриши
  10. "I love Raspberry & Blackberry platila sam oko 470 dinara, mislim da je tada bila na sniženju, a u pakovanju ima 75ml. Ovo mi je prvi proizvod ovog brenda. Krema je svetlo roze boje, a mirisom neodoljivo podseća na one dečije roze voćne žvake ili karamele" ovaj tvoj opis me još više mami da probam njihove proizvode :D.Inače ta krema mi je prva zapela za oko u tvom postu i jedva sam čekala da dođem do dijela kad pišeš o njoj :D

    Od ostalih proizvoda mi djeluje zanimljiva ova Niveina kolekcija za kosu,inače mi od svakog njenog šampona ili balzama kosa uvijek odma` pri pranju bude meka na dodir.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, a kad miriše stvarno dobro i podseća na nešto jestivo i slatko :) Još kad bi i negovala dobro...
      Šampon i regenerator su sasvim fini proizvodi za te pare.

      Избриши
  11. Iskreno, meni takodje I love...kreme nista ne valjaju, samo miris. Imala sam onu od vanile i papaju. Kupke su im ok, kao i losioni,posebno piling ali nikako nisu za nekog ko ima suhu ili zahtjevniju kozu. Miris im je najveci plus, a cijena pretjerana za taj kvalitet. Imala sam tu Artdeco sjenku, i dobro si me podsjetila da bih mogla opet da je kupim :-)
    Od Nivea proizvoda super su mi pjena i lak za volumen i regenerator long repair u spreju. Nekada sam koristila i sampon i obicni regenerator za farbanu kad sam se farbala i bili su mi super, a tek miris...ali mislim da su to mijenjali,cak i miris
    Taj Bioten sam vidjela u Srbiji u DM,ali ne znam kakvi su, kod nas u BiH to nema

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prvi njihov proizvod i nismo dobro počeli. Možda uzmem gel za tuširanje, kod njih mi je ionako samo miris važan. Slažem se i da je cena preterana.
      Nasmejah se kad pročitah lak, nikad nisam imala lak za kosu, hehe :)

      Избриши
  12. Od svega imam samo ovu Bioten kremu i eno je cami u fioci , meni se nije dopala. Ostavlja nekakav film na kozi koji nece da se upije satima, i to me jako nervira. I miris mi je malo mucan. Mada, ja mrzim kreme za ruke, za mene su one nuzno zlo jer ne volim taj osecaj na rukama, pa je to verovatno samo moj subjektivni dozivljaj :D
    A sto se tice AD senkice, sad cu definitvno morati da je kupim! :D
    Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Valjda ti onda ruke nisu suve, moje upiju ovu kremu za nekoliko minuta, ponekad naknadno stavim i drugi sloj.
      Senka je zaista Artdeco klasika :) Hvala!

      Избриши
  13. Анониман2.4.13. 14:34

    Svaka cast na senki i puderu, ja u zivotu nisam potrosila do kraja ni jedan od ova dva...moj najveci uspeh je bio do pola proizvoda.
    Razmisljam vec jako dugo da uzmem taj Sephorin puder jer mi se svidjaju njegovi sastojci i to sto ima svetlih nijansi ali se bojim da bih sa mojom masnom kozom sijala ko disko kugla vec posle sat-dva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pudere umem da potrošim, senke su prava retkost, sreća pa je ova sasvim malecka :)
      Nisam sigurna koliko je puder za baš masnu kožu, na mom licu lepo izgleda, ali vrh nosa koji je moj najmasniji deo ume baš da sija.

      Избриши
  14. Svaka cast kako si potrosila celu senku! Meni to jos nije poslo za rukom! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne bih da je standardne veličine, ove Artdeco su zaista malecke :)

      Избриши
  15. Анониман2.4.13. 18:16

    Od svih ovih stvari koristila sam samo bioten kremu za ruke sa avokadom i imam isto misljenje kao ti. Zato je koristim kao nocnu, a u toku dana koristim isto bioten ali belo pakovanje - med i makadamija ulje. Ona je nesto redja od one sa avokadom, tako da je koza odmah upije i sto je najvaznije ne ostavlja mastan trag na predmetima.U principu ja sam zadovoljna sa ovim kremama,samo im treba naci pravo vreme koriscenja a i cena im je prihvatljiva. Bolje su od mnogih skupljih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E tu sam kremu kupila pre neki dan i nosim je u tašni :) Sviđa mi se i ona, jedino mi zelena nije valjala.

      Избриши
  16. Od svih ovih proizvoda jedino imam ovu kremu za ruke. I meni je pri kraju. Njhove kreme su mi se najbolje pokazale od svih koje sam isprobala. Kreme za ruke pored sampona za kosu najcesce i kupujem. Bas sam se pitala da li valjaju ti I love... proizvodi i sad cu ih sve lepo zaobilaziti jer sam i sumnjala u njihov kvalitet. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su mi Biotenove narandžasta i bela, dobro je da se nisam zaustavila na zelenoj. Ova I love krema stvarno nije dobra, mazala sam i po tri sloja pred spavanje ne bih li postigla nešto. Možda je neka druga njihova bolja od ove.

      Избриши
  17. Posle neka neko kaze da samo kupujes a ne trosis :D.
    Kreme za ruke sam obe probala i imamo slicno vidjenje, ja sam uzela i vanilicu posle i ista je prica ali lepo miriiiiiiise :D

    Senka je po mom ukusu tako da :D za to. A puder, sad sam citala recenziju, moram samo da odem da ga pogledam. Kao da mi nije dosta svih koje vec imam, ali eto pogledati ne kosta ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, aha, jesi videla kako trošim! :D :D
      Drago mi je da smo stekle sličan utisak o kremama, taman sad znam da ne moram da eksperimentišem sa vanilom :)

      Избриши
  18. Kako je lijepo vidjeti nešto prazno :D

    Kod mene se to tako rijetko događa a kad napokon potrošim s guštom šiknem u smeće.
    Morat ću ja sačuvati koju amblažu :)

    Btw ja nikako nisam bila zadovoljna Nivea šamponima . ne znam da li su ih poboljšali

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel da je divan prizor? :) Omiljeni momenat mi je kad nakon slikanja pokupim ovakvu gomilu prazne ambalaže i svečano tresnem u kantu :D
      Nisam ni ja nikad volela njihove šampone, godinama ih već nisam koristila, ali ova dva su mi ok, iznenadila sam se koliko je jak regenerator, a šampon je znatno lakši od ostalih koje sam probala.

      Избриши
  19. Bas si fine stvarcice istrosila, bas volim Niveine balzame za kosu, bas taj nisam probala, ali neki drugi plavi za dugu i tanku kosu jesam i fantazija mi je :D

    Koristila sam i ovu Biotenovu kremu za ruke i bila mi je dobra isto i bas me privlace ovi I love Raspberry&Blackberry proizvodi, volim slatkaste stvarcice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj balzam je definitivno jak i ne slepi mi kosu, sve ostalo je relativno :)
      Posle ove kreme entuzijazam za isprobavanjem I Love proizvoda mi je poprilično splasnuo, ali možda se jednom predomislim.

      Избриши
  20. Sto se tice I love...♥ proizvoda, ja nisam nesto odusevljena. Prenapumpana im je cena, a nista spektakularno nisu. Sem sto imaju tako primamljiv miris i sam naziv. Privlaci me jedino njihovo mleko za telo i tu cu da stanem sa isprobavanjem njihovih proizvoda. Za Biotenovu kremu mi je drugarica pricala i rekla, moras da je kupis i probas ako vec nisi, to je za mene najbolja krema za ruke! :)) A, zanima me bas kakva je nova pena za ciscenje lica koju koristis, jer imamo isti tip koze. Ocekujem recenziju! :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, cena je prenapumpana, baš sam se neprijatno iznenadila kad sam videla koliko košta ova krema i definitivno sam očekivala mnogo više za te pare. A Biotenovu onda zaista moraš da probaš :) Caudalie pena je taaako nežna i divna, posle nje samo pipkam lice :) Biće recenzija, naravno.

      Избриши
  21. Nista iz ovog posta nisam koristila,ali mi senka deluje obecavajuce i mozda puder :)

    ОдговориИзбриши
  22. Nisam ništa od ovog koristila, ali privlači me puder i sjenilo :) Kad čitam tvoje postove, uvijek mi bude žao što mi nemamo Sephoru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Senka je zaista jedna od onih univerzalnih, a žao je i meni zbog Sephore :(

      Избриши
  23. Odličan mi je ovaj Nivein šampon! I love proizvode bih baš htjela probati, imaju mi tako simpa ambalažu, ali ovdje ih nigdje ne mogu naći..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nakon ove kreme splasnuo mi je entuzijazam za isprobavanje I Love proizvoda mada kažu da su losioni bolji. Miris je divan, ali mislim da bi nega mogla biti bolja za tu cenu.

      Избриши
  24. Misa mu, onda meni ruke nisu nesto suhe jer su mi I Love kremice sasvim dobre.
    A ja sve vrijeme mislim da patim od jako suhih ruku...ccc
    Patim ja...al je glava u pitanju :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, možda nismo koristile baš istu kremu, možda su im ostale bolje. Recimo meni je ova Biotenova super, takva je i njihova crvena, a zelena mi je bila grozna, a isti proizvođač, ista cena.
      S druge strane, sve mi umislimo silne probleme, mene tako nekad bude sramota kad vidim kakve sve probleme žene imaju sa kožom, a ja cvilim zbog mitesera... Šta ćeš, svakom svoja muka najveća :)

      Избриши
  25. Obozavam tekstove ovog tipa, posebno sto se u poslednje vreme trudim da ne kupujem nista novo, nego da se fokusiram na ono sto vec imam + najvise verujem recenzijama dugo koriscenih proizvoda :)) Jedva cekam 8 :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Osmica se lagano krčka, proizvodi skoro da su sakupljeni :D

      Избриши
  26. Mama je skoro uzela belu biotenovu kremu za ruke, bas cu da joj maznem da je isprobam, cini mi se da ona ima najbolji sastav od svih
    Mene si skroz zainteresovala za tu narandzastu, trenutno koristim neku eveline sa alojom i odlicna je, bas je nekako za ovo vreme, osvezavajuca i hidrantna , al kad potrosim mozda uzmen neku bioten, cisto da promenim

    Imam slicnu ad senkicu, msm da je 211 uglavnom isto za highlight je odlicna :)

    od sephore nisam imala prilike nista da uzimam, sestra je zimus uzela ono koferce kako ga ja zovem sa svim i svacim i ostavila ga meni da ga koristim dok je u inostranstvu, zadovolna sam, u svakom slucaju, bacicu se na citanje posta o ovom puderu, ja se kunem u cs al volim da sam informisana ako ima nesto slicno za everyday varijantu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bela je super, narandžasta isto tako, baš ih volim mada su za letnji period premasne.
      I ja jako volim CS, skoro da je nezamenljiv u toj kategoriji pudera, ali ipak je prejak za svaki dan, mažem ga u posebnim prilikama :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...