Moja svakodnevna nega

/
85 Comments
Tokom godina isprobala sam mnogo preparata i tretmana i negovala sam kožu na razne načine. U poslednje vreme imam svoj ustaljeni stil nege, samo se menjaju konkretni preparati, ali princip je isti. U ovom postu pisaću o tome, spomenuću i proizvode koje trenutno koristim kako bih lakše objasnila i kako ne bi bilo suvoparno, a o njima ću detaljnije pisati u zasebnim postovima (ukoliko već nisam).
prvo 165
Kada ustanem umivam se nekim sredstvom za umivanje. Bilo je perioda kad sam se umivala samo vodom, onda sam ipak zaključila da mi je potrebno nešto više, pogotovo što pred spavanje redovno namažem neku kremu. Ranije sam pravila i uobičajenu grešku svih nas koji imamo masniju kožu - koristila sam preagresivna sredstva. To definitivno više neću raditi, poslednje dve-tri godine koristim samo sredstva koja procenim blagim. Ovaj Neutrogena roze gel za umivanje mi je jako drag, kad sam tek krenula da ga koristim smanjio mi je broj mitesera, ovo mi je sad treće pakovanje i efekat više nije baš tako dobar, valjda se koža zasitila pa ću ga privremeno promeniti kad potrošim ovu flašicu. Nakon umivanja mažem neku dnevnu kremu. Osnovni kriterijum prilikom odabira je da bude dobra podloga za šminku, ako pritom još i matira, brzo se upija i hidrira - divotica. Radije koristim gelaste teksture ili fluide, naročito kad je toplije vreme. Ovih dana koristim Dr. Brandt Pores No More kremu za sužavanje pora, biće utisci u zasebnom postu. Obavezno namažem i neku okoloočnu kremu. Ukoliko je ona koju mažem uveče takva da se brzo upije onda nemam zasebnu dnevnu kremu, ukoliko nije onda imam neku laganiju za ispod korektora.
prvo 176
Popodne ili uveče ide skidanje šminke. Šminku sa očiju uklonim uljanim skidačem ukoliko je u pitanju neka jača šminka ili nekim neuljanim ukoliko je blaža. Od uljanih trenutno koristim ovaj Garnier i baš mi je dobar, ne ostavlja končiće, ne iritira i ne magli pogled, a od neuljanih koristim ovo novo Sephorino gelasto sredstvo, sviđa mi se, nije prejako, a ne mora se čak ni isprati. Ponekad dodatno skinem šminku nekom micelarnom. Šminku sa lica standardno skidam nekom penom ili gelom koji su baš za to namenjeni. Sada koristim ovu Caudalie penu, pisaću uskoro detaljnije o njoj, zasad ću samo reći da je baš divna, skoro nisam imala tako fin proizvod tog tipa. Ukoliko ima potrebe dodatno pređem preko lica nekim tonikom ili micelarnom, u prethodnom periodu bila je to ova Eucerinova.
prvo 186
Pred spavanje obavezno mažem lice nekom kremom. Noćne kreme su mi, po pravilu, jače od dnevnih, osnovni kriterijum mi je da imam utisak da mi zaista hidriraju lice, a da ga pritom ne zatežu, iritiraju ili izazivaju bubuljice. U periodima kada mi je potrebna dodatna nega pre kreme namažem i neki serum za dodatnu hidrataciju ili otklanjanje znakova umora. U prethodnom periodu koristila sam ova dva proizvoda iz Caudalie Vinosource linije, hidratantni matirajući fluid i SOS serum, biće uskoro utisci u zasebnom postu. Posle mažem i okoloočnu kremu, već sam pisala detaljno u ranijim postovima šta očekuje od takvih krema pa neću ovde ponavljati. Ovih dana koristim Caudalie Pulpe Vitaminee, ona mi je ujedno i dnevna krema za tu regiju.
prvo 173
Neka dva puta nedeljno stavim maske za čišćenje lica/smanjenje masnoće. Jako volim maske na bazi gline, već duže vreme koristim ovu Shemenil o kojoj sam pisala u ovom postu, a kako mi je ona u nekim periodima prejaka (ne toliko ona sama već više što je jako tvrda kad se stegne pa se teže skida) kombinujem je sa ovom Freeman maskom koja mi je takođe jedna od dražih. Maske ovog tipa pomažu mi da držim količinu mitesera i masnoće u T zoni pod kontrolom. S vremena na vreme stavljam i maske za regeneraciju/hidrataciju kože, najčešće one u kesicama za dva nanošenja.
prvo 160
Iznad vidite grupnu sliku proizvoda koje (skoro sve) svakodnevno koristim. Kako vam se čine? Previše, premalo, taman? :)


You may also like

85 коментара :

  1. Svidja mi se ovaj post, mada mislim da je ovo za negu koze previse :/ I sama sam ranije koristila sve i svasta, pa mi je dermatolog dao najbolji moguci savet kada je nega lica u pitanju - manje je vise. Sto je manje drndas, bolje ce da izgleda :) Nakon toga sam kozmetiku svela na dve kreme, sredstvo za uklanjanje sminke i Dove sapun i koza mi nikada nije bila lepsa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokušavala sam da smanjim (dobro, i da povećam :D), ali mi nije išlo, sa ovog spiska nekad izbacim drugu kremu (leti nekad koristim istu za dan i noć) i sredstvo za umivanje (nekad se istim sredstvom umivam ujutro i skidam šminku sa lica uveče), nekad bude i samo jedna maska i to je to, za sve ostalo nekako imam utisak da mi je neophodno :(

      Избриши
    2. Svima nam razlicito odgovara :) U svakom slucaju, lep post, mislim da cu da probam ove dve maske, glina mi deluje naaajs :)

      Избриши
    3. Hvala :) Glina je stvarno super stvar za mešovitu i masnu kožu.

      Избриши
  2. Ako može nešto više o ovim Caudalie proizvodima, prvi put ih vidim.
    Ne mislim da je ovo previše, samo ne razumem baš zašto treba i serum i fluid, ja bih uzela samo jedno od ta dva :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Caudalie je francuski brend, nedavno je došao kod nas, to je neki srednji cenovni rang i ima jako finih proizvoda (ima, naravno, i manje dobrih kao i kod svakog brenda), spadaju u prirodniju ili makar manje štetnu kozmetiku.
      Serum ne koristim uvek, samo u periodima kad mi je koža baš dehidrirana i treba joj dodatna pomoć. Ovo dvoje se baš koristi zajedno (mislim tako piše u uputstvu). Fluid je zapravo samo lagana krema.

      Избриши
  3. da si me vidjela dok sam ovo čitala, onako sebi zapisujem bilježke...

    Mislim da nije previše proizvoda, dobra krema je važna, isto tako i maska. Jedine maske od gline koje sam ja probala su bile neke iz DM-a, ali nisu bile loše (koliko se sjećam). Ja uvijek čistim lice i kad se ne uopće šminkam, a svakako dobro dođu pravi preparati za skidanje šminke (to je taj dio gdje sam sebi zapisivala). Ja sam probala svakakve maramice za skidanje šminke, ali nije to to, to je više onako praktično kad putuješ.

    meni se pošto je proljeće, aktivirala seboreja, pa mi je sve podređeno tome, koristim što nježnije proizvode i što više na prirodnoj bazi... ali zafrkana je to stvar. Sve kremice za to su po zlato, ali slabo djeluju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je bilo korisno :)
      Pre desetak godina koristila sam maramice, tad su mi bile pravo otkriće, ali zapravo se jača šminka ne uklanja baš tako lako i previše se razvlači i trlja nežna koža oko očiju tako da ih sad koristim samo na putu mada ni tada ne uvek.
      Seboreja je stvarno nezgodna stvar, baš treba paziti :( Nemoj onda glinu, verovatno bi ti bila prejaka, dok je ova Caudalie pena savršeno nežna.

      Избриши
  4. Jao kad sam videla da si napisala ovaj post bas sam se obradovala. :)) Mislim da koristis taman proizvoda. Potpuno isto toliko i ja koristim samo su neki drugi proizvodjaci. Jedva cekam detaljnije recenzije mnogih stvari. Ovu Freeman masku planiram vec duze vreme da kupim cim potrosim trenutnu. Najvise me zanima Caudalie okoloocna. Koliko si je platila odprilike? Jedva cekam recenziju. Takodje gde si kupila ovu dnevnu kremu pores no more? I dnevnu cu uskoro potrositi pa bi mozda nju da probam. Naravno i cena :** Da budem iskrena najradije bih volela da mi ovo sve pricas usmeno pa da mogu da te ispitujem za svaki proizvod koji nisam probala, ali sta cu cekam recenzije :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) Nekad pomislim da ovo jeste previše, ma jedva sam uspela da slikam tako da sve flašice stanu u kadar, ali ipak mi je teško da nešto izbacim. Freeman maska je super, ma manje-više sve njihovo mi se sviđalo. Caudalie okoloočna je vrlo fina, nije najbolja krema ikad, ali svakako dobija ocenu 4/5 (možda je zaslužila i više, ali ja sam cepidlaka kad su okoloočne u pitanju :D), verujem da bi se većini svidela. Cena je mislim nešto oko 2000, sačuvala sam račun pa ću napisati tačnu cenu kad je budem recenzirala. Pores no more je iz Sephore, samo je tamo ima i skupa je, nešto manje od 5000. Biće recenzije za sve, a tada ispišem brdo stvari kojih se usmeno verovatno ne bih ni setila :)

      Избриши
  5. Super, radujem se postu o Caudalei proizvodima, do sada nisam koristila nista njihovo. Takodje, nisam koristila serume, a treba mi neko SOS sredstvo, koza mi je u losem stanju (ima i ishrana svoj faktor, al opet :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja do pre 3 meseca, a onda sam iskoristila 2+1 akciju u Liliju i postala srećna vlasnica čak 6 proizvoda odjednom :D Brend mi se generalno sviđa, samo mi neki proizvodi nisu ništa posebno, što je i normalno, nema brenda kod koga je baš sve dobro. Ovaj SOS serum mi je u toj kategoriji :(

      Избриши
  6. Mislim da je taman i da je dobro što si prestala da koristiš preagresivna sredstva ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sigurno, koža mi zaista bolje izgleda sad kad sam eliminisala preagresivnu kozmetiku, to je verovatno neizbežno za žene koje imaju baš problematično lice, sa aknama i raznoraznim čudima, ali za nas ostale je bolje da izbegavamo, više štete nego koristi.

      Избриши
    2. Da, baš sam čitala kod Mirne na blogu da joj je neka krema protiv akni haos napravila na licu (ona nema toliko problematično), pa joj je bilo prejako. Jednom sam dobila Bioderma kremu za problematično lice (precenile tetke moju poneku bubuljicu), ali je nisam koristila jer sam znala da nije pametno :) Ova prva slika je odlična :D

      Избриши
  7. Po meni je taman, kremu, okoloočnu pa i serum bi trebalo svakodnevno da koristimo. Umivač svakako ili već čime skidamo šminku i maskice su uvek dobrodošle da očiste, osveže i hidriraju kožu!
    Divni preparati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Serum ne koristim baš uvek, kad je toplije vreme uglavnom mažem samo kremu i ponekad istim sredstvom skidam šminku uveče i umivam lice ujutro, ostatak proizvoda ostaje :)

      Избриши
  8. S obzirom na to koliko (ne) vodim računa o svom licu, meni ovo deluje kao baš mnogo proizvoda. S druge strane, sve ono što ja koristim za nokte i ruke nekome (većini) :D može delovati preterano. Ovaj Garnier skidač je za mene bio otkriće godine, posebno pošto ne koristim okoloočne kreme, a sa ovim skidačem ne moram da trljam da bih skinula maskaru. Našla sam i svoju savršenu kremu za lice, tako da radije dalje neću isprobavati. Probaću ovu Freeman masku. Volim s vremena na vreme da stavim glinenu masku, a mrzi me više da sama mućkam glinu, tako da sam zahvalna na svakoj preporuci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, ovo šta koristim verovatno je više od nekog domaćeg proseka :)
      Za nokte i ruke koristim kremu (za ruke, sad je to Bioten), Lemony Flutter i ono OPI sredstvo za zanoktice što je čitava gomila u odnosu na ono šta sam ranije koristila (samo kremu za ruke :D). Koja je tvoja savršena krema? Za Freeman negde pročitah da ga Lilly više ne drži, ovu masku kupih u Veru.

      Избриши
    2. Savršena krema? Meni je to zelena Eveline Fresh & Soft. Imam seboreju i mnoge kreme mi zapravo samo naprave film na koži i uopšte ne prodru, a ova em neguje em matira em odlično služi kao prajmer za šminku. Nije dovoljno jaka za zimu, to moram napomenuti.

      Избриши
    3. Super što si napisala, dosta žena ima seboreju pa će možda nekoj značiti preporuka.

      Избриши
  9. Cudna stvar - imam suvu kozu a obavezno citam ovakve postove :)) A nabolji mi je kriterijum za dnevnu kremu :)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, opisah to prilično slikovito :D Čitam i ja o proizvodima za suvu kožu, i to je jedan vid eliminacije proizvoda.

      Избриши
    2. I ja isto imam suhu kozu a citam:) U svakom slucaju, post je divan, nekako tvoje recenzije i postovi me ne opterecuju.

      Избриши
  10. Baš sam se razveselila ovom postu :) Po meni je tvoja njega taman, nije previše jer ipak smo mi malo starije i moramo voditi računa o svojoj koži. Meni osobno nije dosta jedna umivalica jer mi navečer treba nešto da skida šminku, a ujutro nešto blago, zatim piling, najmanje dvije maske, zatim serum, kremica... Znaš već kako to ide :D
    Imam Caudalie SOS serum, to mi je jedan od najboljih seruma za hidrataciju :) Super mi je i njihov Radiance serum i općenito svi Caudalie proizvodi koje sam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) Istina je da se sa godinama sve više pazi, sa 18 mi je bilo super ako se uopšte setim da nekad stavim kremu :D
      Jao, piling! To sam skroz zaboravila, a imam i piling, ne koristim ga baš najredovnije, ali ipak koristim! Ups :)
      Blago tebi kad ti ovaj serum odgovara, na moju kožu nema nikakav utisaj :(((

      Избриши
    2. Ma daj? Meni je SOS serum baš super, baš mi lijepo hidratizira lice, bolje nego one masne kreme koje mi samo začepe pore. Mislim da ti i Aveneima u ponudi hidratantni serum pa uzmi svakako tester :)

      Избриши
  11. probala sam samo neutrogenu i eucerin a sve ostalo bih jaaaaaako volela da probam :) rekla bih da je taman :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Godine su pred tobom :) Caudalie ima nekih skroz finih proizvoda.

      Избриши
    2. Samo citam pohvale o njihovim stvarcicama ali ce morati da pricekaju malo veci priliv novca u moj novcanik :D

      Избриши
  12. Po meni je sve taman,bas cu da probam Neutrogena sredstvo za umivanje i Freeman masku za lice...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, maska je super, ne pada mi ni na pamet šta bi moglo kod nje da ne valja :) Gel za umivanje nije svima tako sjajan, ali probaj, nije skup.

      Избриши
  13. Za šta služi micelarna? Odnedavno stalno čujem za nju po ovim blogovima :D.

    Moja rutina, u odnosu na tvoju, je preskromna. Za skidanje šminke i jutarnje umivanje koristim sapun od kozjeg mlijeka. Mislim da bih trebala nabaviti nešto za skidanje šminke oko očiju jer je sapun ipak prejak. Od krema Nivea Soft i kada mi se koža počne perutati, stavim preko noći kremu koju moja mama smiksa - jekoderm, bademovu i neku običnu. Za sada mi to odgovara. Možda bih i ja trebala nešto učiniti po pitanju mitesera, ali kako imam problematično lice koje se smirilo u posljednje vrijeme, strah me uvoditi nove proizvode da to ne pokvarim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Micelarna je po potrebi 1) sredstvo za skidanje šminke, 2) tonik, 3) sredstvo za smirivanje lica. Ovde sam pisala nešto detaljnije http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/10/bourjois-micellar-cleansing-water.html
      U svakom slučaju, to je proizvod koji bi trebalo da može da zameni nekoliko drugih, neki ih smatraju beskorisnim, nekima su hit otkriće, probaj neku pa vidi u kojoj ćeš biti kategoriji :) Ja sam nešto između, zgodna su stvarčica, ali nije da ne mogu bez njih.
      Definitivno ti treba nešto drugo za skidanje šminke oko očiju, bore začas dođu :(
      Mitesera se jako, jako teško rešiti, ko zna da li bi uspela i da koristiš brdo proizvoda (ja nisam).

      Избриши
    2. A mislim da ću preskočiti micelarnu.

      Čim prije kupujem nešto za šminku oko očiju. U pravu si za bore, trebam početi razmišljati o tome :D.

      Избриши
  14. Mislim da je taman ovo sto koristis ;) Od svega sto ovde vidim koristim Eucerin micelarni losion i Freeman masku na bazi gline, i obozavam ih :) Gde si kupila Neutrogena sredstvo za umivanje? Nisam ga vidjala ni u Dm-u ni u Lilly-ju :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Roze Neutrogenine kolekcije do nedavno nije bilo kod nas, ja sam kupila u Hrvatskoj, ali obavestiše me u komentarima na ovaj post http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/06/neutrogena-vs-miteseri.html#comment-form
      da ima u Rodi i Liliju sada.

      Избриши
  15. I po mom misljenju je ovo skroz taman. Realno, sve treba. :D
    Ja gledam da ne menjam proizvode previse cesto, cisto da bih dobila bolji utisak da li je nesto dobro, da stigne da deluje, ali svejedno, stalno sam u potrazi za necim boljim. :)

    Moracu da probam ovo Garnier sredstvo za skidanje sminke.. Hvala na podsecanju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ranije sam češće eksperimentisala, sada svaki proizvod koristim dok ne potrošim celo pakovanje (osim ako mi stvarno ne odgovara) upravo zato da bih dala šansu i videla deluje li. Garnier je fino sredstvo, jedno od boljih u tom cenovnom rangu svakako :)

      Избриши
  16. Baš me slatko nasmejala prva sličica!:D Odavno merkam ovu freeman masku i sad kad sam videla da je i ti preporučuješ idem odmah da je kupim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ta sličica bila super čim sam je videla :D
      Probaj masku, sve njihove su dobre.

      Избриши
  17. Ja ne mislim da koristiš previše, sve je divno i potrebno, ovisi o koži.

    Obožavam ove Caudalie proizvode, stvarno su super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavoleh jako nekoliko Caudalie proizvoda, sreća pa sam naišla i na neke koji mi ne odgovaraju inače bih pokupovala pola kolekcije :)

      Избриши
  18. kupila sam ovaj neutogena gel po tvojoj preporuci, nisam ga jos pocela koristiti, nadam se da ce i meni odgovarati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoće, ja ga jako volim, ali ne odgovara svima, kao i svi proizvodi :)

      Избриши
  19. Super je post i drago mi je da sam imala prilike da čitam o nekim proizvodima koje nisam imala prilike da probam.
    I ja koristim dosta proizvoda, ali mi je koža suva i osetljiva pa ne bih baš mogla da probam neki od proizvoda u postu.
    I moj tretman samo malo drugačijim proizvodima je:
    skidanje šminke
    umivanje sredstvom za umivanje
    tonik
    krema za područje oko očiju (ili okoloočna, kako je ti zoveš :) (super naziv btw)
    dnevna ili noćna krema

    S obzirom da sam preko 30 (tačnije 34) stavljam kremu i serum i na vrat i na dekolte jer mi se koža na dekolteu dosta promenila od kada sam prešla 30-tu :( pa moram sada posebno i nju da negujem

    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)
      Ima par proizvoda koji bi mogli i za suvu kožu - Caudalie pena i okoloočna (znam da ne postoji reč, ali baš mi je nekako zgodna :)).
      Zaboravila sam da spomenem vrat, da, i njega mažem nekom kremom, nekad i okoloočnom koja mi se ne sviđa za svoju osnovnu namenu :D
      Pozdrav!

      Избриши
  20. Nisam morala da te davim pre neki dan, mogla sam jednostavno da sacekam ovaj post :D mnogo si pomogla!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisi me davila, kakvi :) Drago mi je da ti je korisno!

      Избриши
  21. hahah slika sa tetom je odlicna, takve smo mi sve :P
    Ja ne bih rekla da koristis previse, jednostavno svasta nesto kozi treba :)
    Ja ujutro koristim Afrodita pjenu, a navece La roche posay gel, piling dva puta sedmicno, imam dva razlicita, jedan blazi i jedan malo grublji. Imam effaclar duo kremu, serum i jednu hidratantnu pa to kako po potrebi osjetim mijenjam. Masku od gline koristim cesce nego prije, bas sam vidjela u tvom postu starom da sam komentarisala da mi je new years resolution, i ocito da sam uspjela :) Imam jednu okoloocnu, danas sam uzela Avene 50 zastitni faktor i eeeeto :D Imam i micelarnu za skidanje sminke sa lica, a garnier mali zeleni od grozdja za skidanje sminke sa ociju. Pa mislim da smo tu negdje? Nije ni cudo da te podrzavam onda da ne koristis previse :D ..ne slusaj mene, pristrasna sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teta je super cool :D
      Koristila sam tu Afroditinu penu, fina je, LRP gel bih rado probala. I meni se čini da smo tu negde osim što ja pilinge ne spomenuh, a zapravo imam jedan, setim se da ga stavim jednom u dve nedelje...ups!
      Samo ti budi pristrasna :D

      Избриши
  22. vo kao da sam ja pisala. Po meni, to su proizvodi koji su MH kada je u pitanju pravilna nega lica. Iako ne koristim gotovo nijednu marku proizvoda koji su ovde prikazani, vec neke druge (primera radi Avene micelarna, neki drugi Garnier skidac, shiseido kreme), i moja nega lica izgleda tako, s tim da se ja ujutru samo umivam vodom, bez gela za umivanje. Mnogo dobar koncept nege i dobar odabir proizvoda!Po meni, manje nije vise, svet ne mozes vodom oprati. Ja sam tako jednom po nagovoru kozmeticarke izbacila iz upotrebe tonik, sto me je kostalo mascenja T zone a narocito cela. A nikada u zivotu nisam imala bubuljice. Kada sam se vratila na staru rutinu, sve je opet bilo u redu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu ni meni ovo idealni proizvodi kojih se držim, držim se jedino ovog stila nege i ove grupe proizvoda i u okviru toga eksperimentišem. Slažem se da u slučaju kozmetike manje nije uvek više :)

      Избриши
  23. Koliko divnih stvarčica, nešto od ovog ide na moju wish listu ;) Caudalie SOS serum mi je odlican, nadam se da cu ga uskoro opet kupiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, a ja ovaj serum zapravo ne volim :( Koristim ga jer mi ni ne škodi, ali ne vidim nikakav efekat i sad već mažem onako, kad ga već imam hajde da ga i potrošim. Blago tebi kad ti odgovara!

      Избриши
  24. Po meni je to taman proizvoda. Imas vise tih za ciscenje, ali to je ok, za razlicite potrebe i sl.
    Te Caudalie jos nisam vidjela kod nas po apotekama, ili ne gledam pazljivo, mislim ipak da nemamo, barem u BL.
    E, koliko ja pokusavam doci do tih Freeman maski i pilinga(jer kod nas vise ne drze), prosli put ja u NS, udjem u neki DM-nema, nedavno tata bio,i opet nista, samo nesto za umivanje. Inace super mi je i ta od limuna i ona od ezima sa ananasom i piling od marelice.
    Kolika je cijena tih Caudalie seruma?Moracu im prouciti sajt da vidim sta dobro imaju za moj tip koze

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ženama sa suvom kožom svakako treba manje proizvoda za čišćenje lica.
      Caudalie je i kod nas došao relativno skoro, proveri, vrlo moguće da ima i kod vas, fin je brend, spada u one koliko-toliko prirodnije. Što se tiče cena, sve zavisi koju liniju kupuješ, najpovoljnija im je ta Pulpe Vitaminee pa ova Vinosource. Konkretno ovaj sa slike je bio 2000 i nešto, ne znam tačno, ali mi zapravo uopšte ne odgovara.
      Freeman nažalost izbacuju iz Lilija i baš mi je krivo, sve je teže naći njihove proizvode :( Šteta, mnoge stvari su im super, a nisu preskupi.

      Избриши
  25. Koristis sasvim pristojan broj preparata, pripremljena spram date situacije. Licno koristim manje ali vec osecam potrebu da dodam jos nesto u rutinu. Pohvaljujem micelarni Eucerin kao i Garnier :), stvarno su super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ranije koristila manje, sa 25 sam se užasnula kad sam videla da kreću borice u okoloočnoj regiji i sad se uzorno mackam :)

      Избриши
  26. I ja mislim da je to taman proizvoda za negu. Moracu uskoro da promenim dnevnu kremu jer mislim da mi nece odgovarati za leto jer sam nekim cudom po preporuci promorerke uspela da kupim kremu za normalnu kozu a moja je masna (Nivea aqua effect). Mada mi je za zimu bila sasvim dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam koja je ta, verovatno će ti stvarno biti preteška za leto. Kad krenu baš vrućine mislim da ću ovu Caudalie prebaciti za dan, a posle nje ide SVR matirajuća.

      Избриши
  27. Imamo potpuno ali baš potpuno istu rutinu, samo što ja koristim neke druge proizvode.... ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Nisu meni ovi proizvodi nešto najbolje ikad, neki mi se više neki manje sviđaju, ali princip nege je uvek ovaj :)

      Избриши
  28. Ma nije ovo previse proizvoda, bas je taman. Na prvi pogled deluje kao da ima puno bocica i tubica ali valjda se razume da ti ne stavljas sve to odjednom na lice :) Freeman maskicu i ja obozavam i ne smatram da je previse jaka, jer ja imam suvu i osetljivu kozu i koristim je jednom nedeljno kada zelim da mi bas dobro ocisti kozu. Nisam stigla da isprobam nista od Caudali-a, jedno vreme sam merkala njihovu enzymatic peel masku, ali sam ipak odustala. Mada me zanima ova okoloocna, jel si planirala mozda neku recenziju uskoro ?
    Super post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teško je smanjiti, ranije sam i više koristila :) I ja želim tu Caudalie masku, definitivno je kupujem jednom prilikom. Planirala sam svakako recenziju okoloočne (hm, baš kao i još 20 proizvoda tako da je bolje da ne obećavam ništa vezno za datume), sviđa mi se, nije mi žao što sam je kupila, nije za naduvene podočnjake, ali nekako čini tu regiju elastičnijom, a to je ono šta mi treba.
      Hvala :)

      Избриши
  29. Jadna moja koža. Kad ovo pročitam, skontam da sam je zanemarila. Šalim se,ali ja imam stvarno zahvalnu kožu kompletno ,a samim tim i kožu lica. Jedino me malo zezaju proširenije pore oko nosa i naravno masna T zona. Meni je bilo dovoljno da skinem šminku vlažnim maramicama, uljanim skidačem oko pčiju i da se umijem. Zaista. Prošle godine mi je lice iz nekog razloga pobudalilo i dobila sam par bubuljica (nisam ih imala čitav pubertet). Otišla sam dermatologu jer su me nervirale, i preporučila mi je Eucerin gel i tonik. Koristila sam to i sjajni su.Ali sad sam odlučna da se posvetim koži lica na drugačiji način i hvala na ovom postu, poslužiće da načinim prve korake.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nije svačija koža ista, nekome stvarno treba manje preparata, mešovita je dosta zeznuta, s jedne strane potrebno je svašta za kontrolu prosijavanja, a sa druge lako se i isuši. Ako ti koža lepo izgleda sa time šta koristiš super, jedino ubaci ipak i neku okoloočnu, znaš mene, uvek pričam kako to treba svakoj :)

      Избриши
  30. jaoo koliko divnih mazalica, jedva cekam utiske o Caudalie matirajucem fluidu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fin je, nije baš da napravi ne znam koje čudo sa matiranjem, ali je svakako dobra letnja krema za masniji tip kože :)

      Избриши
  31. Анониман25.4.13. 22:23

    Ja smatram da je ovo bas taman, ja koristim slicnu kolicinu proizvoda i mislim da ovako treba da izgleda pravilna nega lica. Trenutno trazim dobar cistac za lice, voda mi nikako nije dovoljna. Koza mi je mesovita i osetljiva, leti znatno masnija. Al bez obzira na sve to, Vichy Normaderm gel, Avene Clean gel mi ne odgovaraju, previse su agresivni. Kako ti se cini Caudalie pena, cini mi se da si zadovoljna njome, cekam recenziju :), al jel mi mozes reci koji utisak o njoj, kao i koja je cena? Zahvaljujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pena je neuporedivo blaža recimo od Vichy Normaderm gela, ma blaža je zapravo od svih pena koje sam koristila. Prilikom pranja dospe mi i u oči i uopšte nema reakcije, eto toliko je nežna. Posle mi T zona bude divno glatka i sve skupa sam jako zadovoljna, bez dileme je kupujem ponovo. Mislim da je cena 1800, prilično se sporo troši, pranjem najčešće jednom, nekad dvaput dnevno potrošiću je verovatno za nekih 5 meseci.

      Избриши
  32. Super post i ne koristiš previše proizvoda, baš taman. Bolje uložiti u bolje proizvode, odmah ih trebaš manje. Ja čim se zaposlim krećem udarati po Caudalie :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Caudalie ima dosta finih proizvoda, a to je neki srednji cenovni rang, nisu preskupi.

      Избриши
  33. Totalni sam antitalenat da odaberem proizvode za negu lica, plasim ih se!! Sredstvo za skidanje sminke - oko ociju bolni crveni pecati i bukvalno sprzena koza, krema - efekat sendvica stisnutog u onoj providonoj foliji, tonik - isusuje, gel za pranje lica - isusuje, blato za pranje lica - isusuje, sindet za lice - poceo da isusuje, a onda nabavim emulziju koja ne isusuje - rapidno se zamastila T zona, hidrantni serum - ne moze da prodre u kozu, i kada krenem da stavljam nesto preko njega, drobi mi se lice poput lose umesenog testa, krema za oko ociju - bolnecrvene tacke koliko je bila jaka, i nisu prolazile nedeljama.... da nabrojim samo par mojih izleta u odabiru preparata za negu koze lica.

    Tvoj izbor mi se dopada i po samim proizvodima i po broju, ja koristim daleko manje, ili mi se cini tako jer nisu svi na istom mestu :) Imam utisak da bas lepo brines o kozi i temeljno! Ja jos uvek samo mastam da pronadjem odgovarajuci sistem nege.

    Auuu, opet se raspisah...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaaa, kako je tvoja koža osetljiva! :O Užas, stvarno ti nije lako :( Moja majka ima osetljivu kožu i javljali su joj se gadni pečati i ljuštila koža, ali ipak nije imala baš sve to šta i ti.
      Nije ni ovaj moj sistem idealan čim imam i faze sa poprilično dehidriranom kožom, ali opet je bolji od onih koje sam ranije imala tako da ću nastaviti u sličnom stilu.
      Ma samo ti piši, volim ja da čitam :)

      Избриши
  34. Moram da priznam da sam se fino nacitala i da sam nalik tebe. Probala sam bezbroj preparata i moram dodati da se kozmetika za negu lica menja sa godisnjim dobima. Ja je korigujem cak i sa danimu u mesecu. Znam da to zvuci pomalo glupo ali svima vama je koza od 30 dana u mesecu bar 5-7 dana ekstremno osetljiva. Naravno da su to dani pred zenski ciklus.
    Moja koza je bila fenomenalna. Nisam imala problema sve do polovine fakulteta kada mi je preko tog leta poludela. Poceli su da mi izlaze mitiseri i bubuljice koje su bile veoma vidne i bolne i to samo u predelu gornjeg dela obraza, visina nosa ispod ociju. I nigde vise. Posetila sam 3 razlicita dermatologa i svaki je rekao drugacije.
    1. da mi je koza postala mesovita
    2. da mi je koza postala masna
    Preporucili mi Garnierovu kolekciju sa vocnim kiselinama kako bi mi ublazili ali je dejstvo bilo kontra. Cini mi se da mi je od te kolekcije koza postala jos osetljivija. Nakon godinu dana posetila sam jos jednog dermatologa (treceg) koji mi je rekao da mi je koza unistena vocnim kiselinama i da joj se poremetio PH. Razni tonici, kreme, serumi, maske, pilinzi,....nista nije pomagalo...nista se nije menjalo...Onda sam odlucila da preuzmem stvar u svoje ruke.
    Moram samo dodati komentar da farmaceutske kuce koje prave sve to uvek naprave gresku....proizvod koji je savrsen prave tj proizvode samo godinu do dve i onda ga promene ili povuku i izbace nesto novo.
    Shvatila sam da mi je koza presusena i previse iziritirana vocnim kiselinama. I onda sam naletela na nju. Najsavrsenija krema tj fluid za hidrataciju moje koze je bio iz kolekcije Chanel. Igrom slucaja sam dosla u posed toga pre nekih 6 godina. Tada je kostalo kao sam djavo, ali je bilo savrseno. Fluid je bio iz kolekcije hidramax, bledo naradzaste boje sa savrsenim mirisom breskve. Upijao je savrseno (u roku od 1 min) , koza je bila mekana, osvezena, nije se mastila, savrsen za podlogu pudera. Miris breskve je ostajao po 3-4 sata. Lice mi se za dva meseca potpuno oporavilo. Koristila sam ga svako jutro i vece. Tuba mi je trajala 4 meseca. I nakon toga pocelo je sve po starom ali ne zbog kreme nego zbog toga sto su prestali da ga proizvode i nisam imala gde da ga nabavim. I dan danas u koju god apoteku ili parfimeriju udjem prvo odem do dela gde je njihova kolekcija sa nadom da su ga ponovo izbacila na trziste.
    Danas pocinjem dan sa umivanjem obicnom vodom i nanosenjem Niveinog fluida Make Up Starter koji solidno upija u kozu i ne ostavlja masne tragove. je kao podloga za puder a i tome sluzi ako sam dobro shvatila (puder koji sam ja nasla za sebe odgovarajuci uz fluid je Essence soft&natural long lasting. Dan zavrsavam sa Niveinim tonikom za skidanje sminke I umivanjem sa Garnierovim Pure Active gelom kako bi se skinuli ostaci I naravno nanosenjem nocne kreme. Sto se tice nocne kreme necete verovati ali krema je Rumunska. Naziv je Gerovital. http://www.gerovitalromania.com/product-p/2220.htm
    Dobila sam je na poklon kako bi je isprobala. Nemam problema sa borama ali moram priznati da se vec posle 15 noci koriscenja koza znatno regenerisala u svim predelima a ponajvise u delovima gde su mi oziljci od bubuljica. Koristim je vec 2 meseca i prezadovoljna sam. Prilikom nanosenja deluje da je premasna ali dobro upija i ujutro kad se probudite koza vam je potpuno drugacija. Ne mogu da vam opisem taj osecaj prilikom jutarnjeg umivanja. Nema preterane masnoce na licu a vodu kao da drugacije osecate po kozi.
    Dodatno koristim Vichyev normaderm piling gel 1x nedeljno (2x kada su oni dani) i Avonove nove maske (Dead Sea Mineral Mud mask i Turkish Thermal Baths clay mask) Blato i glina. Moram priznati da su solidne.Prvu koristim konstatno 1x nedeljno a drugu i u zenskim danima. Lako se nanose i ne zatezu mnogo.Omeksaju kozu i ociste.
    Nadam se vas nisam previse udavila i da cete se mozda naci u nekom delu price.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvo davljenje, volim da čitam duge komentare i tuđa iskustva :)
      Mislim da skoro da nema osobe sa mešovitom/masnom kožom koja u nekom periodu nije naškodila svom licu upotrebom preagresivnih preparata za koje lagano počinjem da se pitam čine li uopšte dobro bilo kome. Efekat najčešće bude kratkotrajan, a onda se vraćaju i preterana masnoća i bubuljice i miteseri i dobije se izmučena, dehidrirana koža kao bonus.
      Slažem se i sa tim da proizvođači previše često menjaju proizvode ili makar formule proizvode, ne vidim smisao toga, ali redovno to rade čak i sa proizvodima koji se sigurno odlično prodaju.
      Ta rumunska krema zvuči dobro, uvek sam u potrazi za dobrom okoloočnom kremom, ima li da se kupi kod nas?

      Избриши
    2. U Beogradu samo nža jednom mestu da ja znam.
      Tome Maksimovica br20 (Vojislava Ilica ulica - Komercijalna banka - skrene se izmedju zgrada na dole do kraja pa desno. Posle skretanja 100m sa desne strane su u zgradi lokali). Prodavnica i kancelarije gde moze da se uzme zove se NITAN.Jedan od lokala. Imaju ceo spektar kao sa onog sajta koji sam predhodno postovala.

      Igrom slucaja sam videla njihove proizvode na brodu koji plovi Dunavom (mislim na one strane lepe brodove sa strancima). Zatekla sam se na brodu i prvi put dosla u dodir sa njihovim mlekom za masazu i tako pocela istrazivanje o ostatku linije.

      Nadam se da ces naci nesto za sebe iz te kuce i jedva cekam tvoje iskustvo i komentare.

      Избриши
    3. Hvala!
      Zanimljivo skroz to za brod :) Zapamtiću naziv pa ću obratiti pažnju, idem i u Temišvar uskoro pa ću baciti pogled.

      Избриши
    4. Drage devojke,
      drago nam je da se kvalitet naših proizvoda prepoznaje. Kozmetiku Gerovital, možete naručiti on line na stranici gerovital.rs nalazimo se kao sto je ZjaKa napisala u ulici Tome Maksimovića br.7, a za sve koji su van Beograda šaljemo poštom.
      Možete nas pratiti i na fb strani https://www.facebook.com/gerovital.kolekcija?ref=hl

      Избриши
  35. Анониман5.12.13. 14:52

    Ovom prilikom bih želela da ukažem na indijske proizvode koji se mogu naći u prodavnicama zdrave hrane. Ja sam koristila ( i još uvek koristim) masku Gayatri (oko 350 dinara) i mogu reći da je fantastična. Ona sadrži nim, bosiljak,gospino bilje, kurkumu i sandal. Fantastično čisti kožu. Ja je koristim dva puta mesečno jer imam suvu kožu, a moja sestra jednom sedmično jer joj je lice problematično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, pogledaću ako je budem videla negde :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...