Macadamia No Tangle Brush

/
91 Comments
Verovatno znate da je u Beogradu nedavno održan redovni Sajam kozmetike. Sajam dosta često propustim, uglavnom zato što dominiraju proizvodi za nokte i kosu i oprema za kozmetičke salone, a ja sam ipak najviše tip za šminku :) Ipak, bude tamo i mnogo toga meni privlačnog, naravno, a ovog puta otišla sam najviše upravo zbog ove četke. Kako se pokazala pročitajte u nastavku.
tri 151
tri 154
tri 153
Šta kaže proizvođač:
Macadamia No Tangle četka ima izrazito tanke zupce od savitljivog gumasto-plastičnog materijala koji prolaze kroz vlas kose vrlo lako i na taj način je raščešljavaju. Četka ima aerodinamičan oblik koji odgovara dlanu ruke. Odgovara svim tipovima kose. Može se koristiti na mokroj ili suvoj kosi. Zaglađuje površinu vlasi i smanjuje lomljenje kose.
Šta kažem ja:
Četku sam platila 990 dinara, a uz nju sam dobila kesicu maske za kosu i najmanje pakovanje Macadamia ulja što mi je baš drago, već dugo planiram da ga isprobam. No Tangle spada u one magične fraze koje mi momentalno izvlače pare iz novčanika, zaista imam mnogo muka sa raščešljavanjem kose. Treba da napomenem da je moja kosa vrlo specifična te je vrlo verovatno da ne bismo imali isti doživljaj nekog proizvoda za kosu. Detaljnije sam o kosi pisala ovde, upravo zbog ovakvih postova pa bacite pogled da ne ponavljam :)
tri 157
tri 159
Kako imam kovrdžavu kosu ovu četku nikad neću upotrebiti na suvoj kosi i to iz dva razloga: 1) nikad ne bi uspela da prođe kroz nju i 2) izravnala bi mi lokne. Koristila sam je, dakle, isključivo na mokroj kosi. Ne postoji ama baš nikakva šansa da ova ili bilo koja druga četka raščešlja moju mokru kosu bez nekog regeneratora/balzama/maske. Procedura je sledeća: stavim balzam na krajeve (reč krajevi shvatite uslovno, stavim na poslednjih ultra super zamršenih 15cm kose), sačekam 2-3 minuta i krećem da raščešljavam. To je dug i zamoran proces pa kupujem sve za šta pomislim da bi moglo da ga skrati i olakša. Prvo šta sam primetila kod ove četke je nepraktičan oblik. Sigurno je ona ok kad se češlja suva kosa, ali kako ja na kosi imam balzam ona mi neprekidno klizi iz ruke, da bih očešljala kosu morala sam da perem četku 5-6 puta. Za ovakvu upotrebu fali joj duža drška kako bi balzam prešao na zupce, ali ne i na dršku. Što se tiče onog najvažnijeg, samog raščešljavanja, ne mogu da kažem da četka nije dobra, ali mogu da kažem da nije za moj tip kose. Ona definitivno lakše prolazi kroz kosu od standardnih četki i kada češljam šiške i prednji deo bukvalno klizi kroz kosu. Ženama sa tanjom ravnom/talasastom kosom bez dileme bi bila dobra. Međutim, ja nemam obično zamršenu kosu, to su doslovce čvorovi koji počinju nekih 15cm od kraja i koji se moraju raspetljavati pramen po pramen. Ovom četkom ja četkam i četkam i četkam i ona zaista ne čupa i ne kida kosu, ali i ne raspetljava upetljana mesta :( Prosto očešlja i zagladi površinski sloj dlaka, a one ispod ostanu. Da sam znala kakva je ne bih je kupila, ali sad kad je već imam koristiću je u kombinaciji sa drugom četkom pošto ova stvarno jeste fina u smislu da ne kida kosu.
Da rezimiram: ako imate zapetljanu kovrdžavu kosu ovo nije četka za vas, neće je raspetljati. Ako imate vrlo gustu kosu takođe postoji šansa da vam ne bi odgovarala jer bi prolazila samo kroz površinske slojeve. Ako imate tanku ravnu ili talasastu kosu vrlo je verovatno da biste ovu četku zavolele.
To su bili moji utisci, a kakvi su vaši? :)


You may also like

91 коментар :

  1. Saosećam sa tobom i tvojom mukom da raščešljaš kosu. Šteta što ova četka nije rešenje za taj problem, posebno ako se uzme u obzir njena cena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Htela sam da slikam kako to izgleda, ali odustadoh, gde da plašim ljude :D Neka normalna žena bi verovatno davno digla ruke i imala skroz kratku kosu i gotovo, ali ja ne odustajem od srednje dužine. Nije mi ipak žao što sam kupila, baš sam htela da isprobam, a i dobila sam ovo ulje, a njega bih ionako kupila.

      Избриши
  2. Baš me je žao što nije ispunila tvoja očekivanja.
    Isti set sam i ja kupila i zadovoljna sam a opet meni je ravna kosa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kažem, to stvarno jeste jedna fina četka, ali nije za kovrdžavu/ultra super zapetljanu kosu :(

      Избриши
    2. i ja sam uzela isti set! imam ravnu kosu ali se genralno mrsi, i meni je genijalana. nadam se da ćeš naći neku koja će ti odgovarati.

      Избриши
    3. Super što ti odgovara! :)
      Hvala, mam jednu četku koja mi je olakšala raspetljavanje, imam i češalj sa širim zupcima koji mi je takođe drag, ali baš se ne bih bunila da naiđem na nešto još bolje :)

      Избриши
  3. Ja spadam u one sa veoma gustom kosom, zato sam je i izbegavala, Pretpostavljama sam da rascesljava samo povrsinski deo kose, a evo i ti si mi potvrdila... dobro bar cu novac da potrosim na neko rumenilo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, upravo je u tome problem, uhvatim zapetljani pramen pa četkam do besvesti pa ga okrenem odozdo pa tako četkam, ali ostane u sredini zapetljani deo. Nešto slično bi se dešavalo i na nezapetljanoj, ali gustoj kosi.

      Избриши
  4. Ja imam dosta gustu kosu i mrzim to raščešljavanje kose. Moram priznati da mi je muku zadnji puta skratila frizerka bez mog odobrenja, pa ju je toliko istanjila da sam plakala tri dana, ali dobro. Zbog DIY maske koju sam stavljala prije svakog pranja vratila je nešto svoje stare gustoće, a čak je i narasla. Čitala sam već o ovoj četki, no mene je uvijek nekako privlačila Tangle Teezer tako da mi je ona (Tangle Teezer) na WL (i to ne radi ružičaste boje). Žao mi je što ti nije ispunila očekivanja :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljiva je i Tangle Teezer. Jedno vreme nisam uopšte isprobavala četke, mislila sam da je svejedno čime češljam, a onda mi je sinulo da mi frizerka raščešljava kosu brže nego što to ja radim pa sam kupila istu takvu četku i stvarno je brže i od tada istražujem i druge varijante, svakako da ima neka koja bi taj proces još malo skratila, ali to, nažalost, nije ova Macadamia četka :(

      Избриши
  5. I moja kosa se dosta mrsi - gusta, duga,ali sa tankim dlakama, imam u planu da kupim ovu četku. Tvoja recenzija me ne malo pokolebala, ali mislim da ću ipak probati.

    A kakva je to četka koju ti je frizerka otkrila, kog je oblika? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu sa sigurnošću da procenim da li bi ti odgovarala ili ne, možda i bi, makar u kombinaciji sa nekom drugom četkom ili za četkanje suve kose, u tome je svakako dobra.
      Nije to sad neka posebna četka, stvar je u obliku, ranije sam raščešljavala običnim češljem, a ovakve četke baš četkaju kosu i dobre su za one najgore čvorove. Izgleda ovako nekako:
      http://www.kozmetikaiparfemi.rs/sites/default/files/styles/product/public/field/image/9900.jpg

      Избриши
  6. Moja kosa je ravna ali se tesko rascesljava i ono sto se meni najbolje pokazalo jeste ovakva vrsta ceslja, http://www.njuskalo.hr/image-big/kozmetika/macadamia-cesalj-kovrcavu-kosu-slika-15781840.jpg - bez nje ne mogu, takodje mi je na moru spas. Kosa mi je lepsa kad izadjem iz vode i ocesljam je. Naprskam je sprejem za zastitu i sa ovom cetkom bez muke rascesljam iako bude grublja od morske soli. Ne bih je menjala ni za kakve nove Tangle :)
    Najlakse i najbezbolnije se ocesljam sa njom uz minimalni gubitak dlaka, sto mi je takodje bitno. Inace, cesljam se samo kad je operem i do sledeceg pranja nema cesljanja :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaaa! Nemam baš taj češalj, mislim nemam Macadamiin, ali imam bukvalno identičan koji sam kupila u DM-u i stvarno je fin, zupci nisu previše gusti i raščešljava sasvim pristojno (sem onih najgorih čvorova, za njih mi je bolja četka).
      Češljaš se samo pri pranju? :O A ja mislila da se baš sve žene ovog sveta sa ravnom kosom češljaju svakog dana i to po nekoliko puta :D Ja se češljam i između pranja, ali ne na način na koji se češlja ravna kosa, to su kratki potezi kako ne bih ispravila lokne. Celog života slušam radoznala pitanja u vezi kose i skoro svi misle da se češljam samo kad operem kosu :D

      Избриши
    2. Hahahah i ja se cesljam samo kad operem kosu, ako je slucajno ocesljam kad je suva, momentalno pokupim svo zivo naelektrisanje i kosa mi nekako skroz izgubi oblik :D

      Избриши
    3. Hm, vidis ja imam kovrdzavu kosu i samo pri pranju je procesljam (a nekad tek na 3-4to pranje) bas da mi se ne bi ispravile lokne. Izmedju se uopste ne cesljam :) Sad me zamisljajte kao Flintstonse :D

      Избриши
    4. Zanimljivo, ja celog života odgovaram na pitanje da li se češljam i svi se silno iznenade kad čuju da se češljam svakodnevno, a u stvari itekako ima žena sa RAVNOM kosom koje se ne češljaju između pranja :D

      Избриши
    5. Nije ni moja macademia, nego nisam mogla da nadjem sliku, moja je titania cini mi se :D ali to je taj tip ceslja.

      Ma ne cesljam se, uzasna je kad se oceslja suva. Dok se moja mama svaki dan ceslja. Da se ja pitam, niko se ne bi cesljao hehe, a tek da imam kovrdzavu kosu, tad ne bih nikako, mislim da necesljanjem samo mogu biti lepse kovrdze :D Pretpostavljam da su ti na moru najlepse kovrdze

      Избриши
    6. O da, bila bih najsrećnija kada bi mi kosa uvek izgledala onako kao što izgleda kad izađem iz mora :) Te divne, savršene, spiralne lokne...mmmmm :D

      Избриши
  7. Eh da moja sestra ima kovrdzavu kosu i isto se ceslja samo kad pere kosu. Ona srecom nema toliko gustu kosu, tako da bi joj ova cetkasigurno koristila. Uvek mi se zali kako joj opada kosa jer tona dlaka ispadne pri pranju, mada to je i logicno kad se ne ceslja izmedju pranja pa joj sve ostaju u glavi. Cetku nisam probala iak ome privlaci njena drecava boja. Ja sam ti ko bube slecem na drecavo. No ja imam ravnu kosu i nije jako duga pa nemam nikakve problem sa rascesljavanjem tako da ne bih i na nju da dajem pare.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ne, ne, češljam se ja svakodnevno samo ne na način na koji to rade osobe sa ravnom kosom :) Kosa mi je užasno retka i tanka, zato se i upeljava toliko, ne može da izdrži dužinu, a ja zapela. Četka je fina za one sa drugim tipom kose najviše zato što stvarno manje kida kosu pa je vredi razmotriti u tom smislu.

      Избриши
  8. Meni je četka bila na WL već dugo, ali nekako sam se ohladila nakon pročitane recenzije, moja je kosa ravna ali gusta pa ne vjerujem da bi mi dobro odrađivala posao...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je jako teško da procenim kako bi se neki preparat/proizvod za kosu pokazao na ravnoj kosi, za ovu četku sam jedino sigurna da bi odgovarala tankoj, ravnoj kosi, za gustu već nisam sigurna.

      Избриши
  9. Sviđa mi se što si uvek objektivna i iskrena.Četka bi odgovarala mojoj ravnoj i tankoj kosi :(Patim za loknama...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti :) Odgovarala bi ti, najbolja osobina joj je što manje kida kosu, napravljena je od stvarno finog materijala. Lokne obično žele samo one koje ih nemaju :) Ja sam izuzetak :D

      Избриши
  10. Cini mi se da ova cetka ne radi za one tipove kose kojima je najvise potrebna, tj npr tvojoj :) Ravna kosa se vrlo lako moze pocesljati bilo cime pa kad neko ceslja ovom, efekat je WOW koliko i sa obicnom jer nije neki problem :)
    Ja svoju cesljam isto kao i ova djevojka sto ti je gore poslala sliku cetke a svoju sam kupila u cm-u, neka Ovnak :) Pocesljam se samo dok je kosa mokra i ne radim to do iduceg pranja, tako da i ja moram da ti pobijem to sto si mislila da se djevojke sa ravnom kosom cesljaju cesto :D Moja je blago valovita od srednjeg dijela ka dole ali svejedno...pocesljam mokru nakon pranja i to je to :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to si ooodlično definisala, upravo je tako! :))))
      Znači i ti ne češljaš kosu svakodnevno, au, izgleda da mi kovrdžavice imamo predrasude prema ravnoj kosi isto kao i obrnuto :)

      Избриши
    2. A kako ti se pokazalo ovo tretmansko ulje i kako ga nanosis? Samo na vrhove ili po duzini? Mada ako je kod tebe jako kovrcava, ne bi nam se isto pokazalo :/

      Избриши
    3. Pa nije moja kosa baš tako jako kovrdžava, mislim kovrdžava svakako jeste, ali nisu to one sitne spiralne lokne kakve imaju neke žene, pogledaj na onoj slici iz posta o kosi. Ulje stavljam na poslednjih 10-ak cm kose, nakon pranja, na mokru kosu. Videću da ga stavim i u neku masku (dve-tri kapljice), mnogima se dobro pokazalo na taj način.

      Избриши
  11. Nema tih muka, žao mi je što ti imaš... Ali je kovrdžava kosa lepa, pa se vredi malo pomučiti valjda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :( U nekim slučajevima mislim da ne vredi muka, to je kod onih žena koje redovno peglaju kosu, u mom slučaju biće da vredi, grozna sam sa ravnom kosom, grozna!

      Избриши
    2. Meni je kovrdžava kosa baš sexy, tako da bolje što ti ravna ne stoji :))

      Избриши
  12. Meni bi definitivno odgovarala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da mnogima bi, šteta što i ja nisam među njima :)

      Избриши
  13. Ja imam zamerku jedino na to sto je cetka nekako 'plitka' (kakav glup izraz :D) tj moram malo jace da pritiskam da bi mi dosla do glave jer mi je jako gusta kosa, zupci su prilicno kratki. Mada ja nisam uspela da ulovim ovu, uzela sam neku zamenu ali super mi odgovara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da si u pravu, da su duži zupci bolje bi četkala i ovakvu kosu kao što je moja!

      Избриши
  14. Hvala na ovoj recenziji, korisna je jer sam ja u večitoj potrebi za idealnom četkom za moju problematičnu polukovrdžavu i suvu kosu. Ovo je verovatno jedini Macadamia proizvod da se nije baš pokazao :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Verovatno bi sa takvom kosom i ti bila u kategoriji žena kojima ova četka nije nešto.

      Избриши
  15. Taman da znam da ne kupujem. Zao mi je sto imas muke sa kosom. Moja je kovrdzava, tanka i suvkasta ali se hvala bogu ne petlja (osim mozda kad je prljava ali je sa balzamom i samponom razpetljam). Zaista se retko cesljam, tj samo kad se feniram :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, blago tebi! Za mene je pranje kose jednako dugačko, zamorno raspetljavanje, priznajem da mnogo puta odložim pranje zato što mi oduzima toliko vremena :(

      Избриши
  16. Bas mi je zao sto se nije pokazala kao dobra:-((
    Otvaram post i gledam prvu fotografiju,a vec sebe zamisljam kako se cesljam lako i bez muke,ali me tekst nakon fotografija razocarao:-))
    U neku ruku i volim kad procitam ovako nesto,jedna stvar manje na wl:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kakva je tvoja kosa, možda bi tebi četka odgovarala. Ona zaista manje čupa i kida kosu nego druge četke i sasvim mi je jasno zašto je neke žene vole, jedino što nije odgovarajuća za moj tip kose :(

      Избриши
  17. Krivo mi je da ti nije resila problem raspetljavanja :( i meni to oduzima najvise vremena (pored susenja). Ne mogu da vidim tacno kakve zupce ima, da li su u dve duzine i kako su rasporedjeni.
    Moja kosa je prilicno gusta i talasasta, cesljam/cetkam je samo pre pranja. Nema sanse da se drugacije raspetalja osim ukoliko ne razdvajam pramen po pramen, i kako koji raspetljam upletem ga u pletenicu da se ne mesa sa ostatkom i to uradim sa celom kosom (i u procesu izgledam sasavo :)). Trebalo mi je oko sat vremena da se cela rasmrzim lagano i bez cupanja!
    A onda u pricu ulazi magican proizvod :)) Tangle Teezer! :) Moja kuma ga je koristila na svojoj cerkici koja ima slicnu kosu kao i ja i nije bila zadovoljna, ali da skratim pricu, ona je cetkala celu kosu odjednom, nije delila na sekcije. Ja radim sve isto kao i sa cesljem samo sto ovo cudance mnogo brze prolazi kroz kosu i odmrsi je. Meni lici kao da je napravljen da imitira odmrsavanje prstima. Elem, sada mi teba oko dvadesetak minuta da se uredim, nekada i manje ako sam sveze osisana. Prezadovoljna sam!! Koristim ga jos da lepo rasporedim masku/balzam u toku pranja (i neki klizi bas fino stoji u saci.)
    Macadamijina cetka mi deluje kao imitacija TT-a, mozda su cak i iste. E da, i moju sestru vrlo kovrdzavu uspe da raspetlja (pre pranja) i manje je cupa i sve, ali ona ima kracu kosu.
    Nadam se da ces naci nesto sto ti odgovara, i izvini na epopeji, kada krenem da kucam ne umem da stanem :)
    ps. mnogo su lepe slike u poslednjih nekoliko postova, nekako ostrije i prozracnije, ne znam da li je do prolecnog sunca ili si nesto drugo menjala, ali eto samo da kazem da sam primetila i da mi se bas dopada!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na saosećanju :)
      Zupci nisu u dva reda i prilično su kratki, mislim da bi četka bila mnoooogo bolja da su zupci duži, mogli bi da zahvate veći sloj. Tvoj opis raspetljavanja zvuči isto kao moj (plus deo gde cvilim i merkam makaze :D)! Ozbiljno, i ja delim kosu s tim što ne pletem pletenice nego svaki pramen kačim šnalicom-štipaljkicom :D
      TT izgleda slično, ali mislim da on ima kombinaciju zubaca, ako se ne varam, moguće da je zato bolji.

      PS Hvala za slike, jesam nešto promenila - fotoaparat, konačno sam kupila novi samo nažalost nemam vremena ovih dana da temeljno istražim njegove opcije i iskoristim ga u potpunosti, to će pričekati period kad ne budem bila ovako zauzeta...dakle avgust :)

      Избриши
  18. Imam ovu četku i potpuno se slažem svime napisanim, samo s razlikom da je moja kosa tanka i ravna pa ljepota ove četke kod mene ne dolazi do izražaja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako gore lepo reče beauty department - ova četka izgleda da ne radi baš za one tipove kose kojima je najviše potrebna :)

      Избриши
  19. Анониман26.4.13. 17:03

    Realno, previse je to novca za cetku -.-

    I ja se lozim na imena prilikom kupovina, ali to sam jedva nekako uspela da presecem, pa te razumem :/

    Preporucujem ti od srca Diplonin regenerator, imas zuti i crveni, probala sam oba i bolji mi je zucko, mislim da se zove Nutrition. Imas u Liliju, 600 ml, izmedju 400-500 dinara. Moja drugarica sa najkovrdzavijom kosom koju sam ikada videla mi se zahvalila sto sam joj preporucila (ona je probala crveni - za farbanu kosu), jer mnogo lakse uz njega rascesljava kosu, i sto je najvaznije sa prosecnom cetkom ;)

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste previše, ali računala sam da ide uz nju i ulje koje je samo mislim nešto oko 300 dinara i pakovanje maske pa onda nije baš tako strašno :) Da ne spominjem da bih ovog momenta dala i 100 evra za četku koja bi mi baš olakšala češljanje samo da znam da bi sigurno valjala! Kod mene taj proces traje nekih 20-30 minuta intenzivnog raspetljavanja po pranju, smuči mi se nekad baš baš...
      Nisam koristila taj regenerator, hvala na preporuci, kupiću ga sigurno, uvek sam otvorena za isprobavanje regeneratora :)

      Избриши
  20. nemam cetku ali bih volela da probam jer mi je kosa ravna i nije ni pregusta ni pretanka pa kapiram da bi mi odgovarala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo verovatno bi ti bila u grupi onih kojima bi ova četka bila dobra :)

      Избриши
  21. Zao mi je sto ti nije korisna ali moja kosa je tanka i mislim da bi meni bila izvrsna. Mislim da cu je kupiti :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno bi, vidi se konkretna razlika između nje i neke druge, manje kida krajeve pa ako nema jako umršenih delova bila bi super :)

      Избриши
  22. Odlična četka bez koje ne mogu!

    ОдговориИзбриши
  23. Ja imam skroz ravnu kosu, tako da je meni svejedno koju četku koristim :) ipak, možda bih mogla kupiti kad mi ova dosadi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok je i za one koji nemaju naročite probleme jer manje čupa i kida kosu :)

      Избриши
  24. Mislim da stvarno nije lako pronaći idealnu četku. Većina ljudi sa kovrčavom kosom koje znam baš su se morali potruditi da nađu prave preparate. Jednom sam pričala sa jednim prijateljem koji ima baš lokne, taj tip kovrđave kose( ne sjećam se točno što sam komentirala, možda to kako mu je kosa baš mekana) pa kad mi je rekao koje sve proizvode koristi...eto znaju se i momci snaći;)

    Ja imam puno četki za kosu, ali zato što se dosta muvam tamo vamo, pa uvijek zaboravim ponijeti, pa onda trka u dm.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kovrdžava kosa je u manjini pa je zato teže naći odgovarajuće preparate i plus je po definiciji suva, a ja se još i farbam i eto muke... :)

      Избриши
  25. Ova četka je super, a ulje mi je bilo odlično prva dva puta, poslije mi nije odgovaralo. U biti nije mi ništa radija na vrhovima, samo ih je zamastija, pa sam ga poklonila dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulje sam upotrebila samo tri puta, daću mu još prilika da se pokaže, ma potrošiću celu ovu flašicu, ali mislim da neću biti baš među glavnim fanovima, čini se fino, ali ne i baš spektakularno dobro.

      Избриши
  26. Jako mi je zao sto nije ispunila ocekivanja... :/
    Mozda bi meni odgovarala jer imam tanku talasastu kosu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na saosećanju :)
      Tebi bi verovatno onda bila ok.

      Избриши
  27. Obožavam ovu Macadamia četku te sam ju već dvaput kupovala a ulje nebrojeno puta !!!

    ОдговориИзбриши
  28. wowww bas cool izgleda ova stvarica...nista slicno nisam videla :)

    www.modabyjt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se snimih odavno i sada sam praktično samo zbog nje otišla na Sajam kozmetike :)

      Избриши
  29. Imam ravnu i tanku kosu, volela bih da probam ovu cetku ili cuvenu tangle tweezer :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini mi se da je TT ipak nešto bolji mada bi verovatno trebalo probati obe četke :)

      Избриши
  30. Ja ne mogu da zivim bez nje. Imam toliko cvorova ali tanku kosu da bi me do sad osisali na celavo da mi nema nje. Savrsenstvo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, blago tebi, nadala sam se da ću i ja tako misliti, baš sam želela ovu četku i stvarno ne mogu da kažem da je loša, ali nažalost nije odgovarajuća za moj tip kose :(

      Избриши
  31. Odavno mi stoji na wish listi i baš sam se radovala kad sam vidila da si napisala recenziu o njoj ali sam se odmah i razočaala jer imamo istu kosu i očito bi se isto ponašala i kod mene.Ako nađeš neku magičnu četku obavezno me obavijesti jer i ja muku muku mučim sa rasčešljavanjem,ali ne moram ti ništa pisat jer imamo istu kosu tako da znaš sve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko shvatih nas dve zaista imamo jako sličnu kosu pa verovatno ni tebi ne bi odgovarala. Javljam ako nađem nešto dobro, javi i ti :)

      Избриши
    2. Šteta baš sam je bila zapikirala ali eto ne vrijedi davati pare bezveze ako mi neće valjati.Jedna stvar manje na wish listi :D.Nego reci mi koje ti proizvode koristiš za kosu?Moja je u katastrofa stanju zadnjih dana.Nemam pojma od čega,ne kovrčam je,ne peglam je,a šta god stavim samo se još više nabuši.Vrhovi su katastrofa suhi i razbušeni isto slama,a imam crvenu kosu pa se to još više kuži i užasno izgleda.I kad kažem vrhovi mislim na pola kose :D.Imam osjećaj čim mi pređe preko ramena kosa,počne se "kvarit" i moram je šišat vazda :(.E,neću ovaj put !Pa sam mislila probat Balein serum u žutom pakovanju,vidim hvale ga na netu.Jesi ga ti probala možda?Ili imaš neku drugu preporuku?

      Избриши
    3. Uh, poznato mi je sve o čemu pričaš, zato mi je teško i da preporučim nešto kad daleko od toga da sam uspela da saniram probleme sa kosom i da je moja u dobrom stanju :( Nisam probala taj Balein serum, od njihovih sam koristila samo onaj za kovrdžavu, ali nije mi bio nešto posebno. Čini mi se da mi fino utiču na kosu ampule Alfaparf (plave pogotovo, a nisu loše ni ljubičaste), kod nas ih ima svugde, verovatno ima i kod tebe. Za krajeve mi je solidno Lorealovo Nutri ulje/serum, nije da čini čuda, ali makar krajevi ne deluju toliko žalosno. Sad sam krenula da koristim šampon bez sulfata ša ću da vidim ima li to nekog efekta, a ako ima kod tebe Welline linije regeneratori su im odlični (oni u pakovanjima od pola litra), vidno pomognu u raspetljavanju.

      Избриши
  32. Nema smisla da ja kupujem ovu četku jer imam ravnu kosu koja nije pregusta, i koju bez problema raščešljam. Problemi nastanu tek kad je vrijeme za šišanje i kad su mi vrhovi jako ispucali. Ali baš mi je žao što ti nije dobra jer ju svi hvale na sva usta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je žao, ali valjda je moja kosa bila prevelik izazov za ovu četku :)

      Избриши
  33. Bas mi je zao sto ti ne odgovara :( Ja sam odusevljena!!! Koristim je za rascesljavanje kako suve, tako i mokre kose. Toliko sam je zavolela da sam pocela da je nosim svuda sa sobom u torbi, iako bas i nije malih dimenzija, ali je izuzetno lagana ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i meni je žao, baš sam je želela i nadala se da će mi rešiti/ublažiti problem :(
      Super što tebi odgovara!

      Избриши
  34. Mislim da bi ovo luce meni odgovaralo jer imam tanku i prirodno ravnu kosu :D A gde si kupila taj set? I izvini ako si vec odgovorila na ovo pitanje,nisam procitala sve komentare :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam na Sajmu kozmetike, distributer je Alexander Cosmetics, ima u njihovoj radnji u NS-u i u dve-tri radnje u BG-u, pogledaj na njihovom sajtu.

      Избриши
  35. Анониман13.7.13. 12:52

    Gde ima da se kupi ova četka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam na Sajmu kozmetike, distributer je Alexander Cosmetics, ima u njihovoj radnji u NS-u i u dve-tri radnje u BG-u, pogledaj na njihovom sajtu.

      Избриши
  36. Slazem se sa tobom da zagladi samo gornje slojeve kose..to mi je bas bzvz..moja kosa je gusta, dlaka tanka i talasasta lako se mrsi...nije me odusevila mada moram priznati da se vise ne usudjujem da koristim standardne koje mi kidaju dlaku koliko god pazljiva bila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, četka jeste sjajna, ali prvenstvenu za ravnu, tanku kosu. I ja je ipak koristim, makar na nekim delovima kose, a kombinujem sa još dva češlja :)

      Избриши
  37. Meni je ok,jer mi je kosa ravna do blago loknasta kad je susim bez fena...makadamija pakovanje je odlicno...steta sto ti nije odgovarala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je žao, no često mi se dešava da mojoj kosi ne odgovara ono šta većina žena voli :/

      Избриши
  38. Анониман4.6.16. 12:10

    Kovrcavu kosu je najjednostavnije raspetljati pod tusem. Nikad na suvo. U tjednu ruku tus, u drugu cetku i polako od krajeva rascesljavati. Za par min gotovo i bez krzanja. Isto i sa samponom i sa balzamom ponoviti. :-)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...