Illamasqua rumenilo - Complex

/
53 Comments
prvo 259
Ovo rumenilo dobila sam od dragog za Novu godinu. Kada sam ga ugledala prvo sam pomislila kako nije moja boja i kako ću ga zameniti, a onda sam ga gledala, gledala i odlučila da mu ipak dam šansu, što iz sentimentalnih razloga ("nezahvalni stvore, vratila bi poklon koji je on pažljivo birao" :D), što zato što mi je sinulo da je rumenilo zapravo vrlo zanimljivo. Nisam se ni najmanje pokajala, smatram da je ovo rumenilo skroz neopravdano potcenjeno, a zašto tako mislim pročitajte u nastavku :)
prvo 255
prvo 277
Rumenilo dolazi u crnoj kutijici prepoznatljivog Illamasqua dizajna, boja se vidi kroz poklopac, a samo pakovanje je kvalitetno, lako se otvara i nije se rasklimalo ni nakon mnogo otvaranja. Ovo mi je prvo njihovo rumenilo, sada imam još dva i moram da priznam da su baš uticala na moje stavove o rumenilima. Smatram da se jako fina rumenila mogu pronaći i po povoljnim cenama tako da rumenila spadaju u proizvode za koje teže izdvajam veću količinu novca. Ipak, Illamasqua rumenila su mi toliko savršena da sam ubeđena da u potpunosti opravdavaju cenu i rado ću kupiti još koje.
Kao prvo, u životu nisam imala toliko pigmentovano rumenilo! Dovoljno je bukvalno da ga samo pipnem četkom i na njoj je dovoljna količina. Pakovanje sadrži 4,5 grama i ne mogu da zamislim da ću ga nekad potrošiti, jako se sporo troši. Ova rumenila idealna su za žene koje su racionalne i žele zaista dobra rumenila, mogu izabrati dva-tri i biti mirne dobrih pet godina.
Na početku, dok nisam još shvatila koliko je malo ovog rumenila potrebno, umela sam da zahvatim više pa se malčice trusilo na putu do lica, sada toga nema. Bukvalno bude jedan lagani dodir rumenila četkom i onda nanošenje na lice. Blenda se sasvim lako iako ne spada u ona klasična svilenkasta rumenila. Postojano je, ostane skoro nepromenjeno sve dok ga ne skinem. Doslovce nemam zamerku, važno je samo pronaći pravu boju za sebe.
Rumenilo Complex je pravi kameleon. Ima vrlo malo njegovih fotografija na Internetu, a na pola od njih nisam ga ni prepoznala. Ne biste verovali koliko sam ga dugo slikala i sa koliko različitih podešavanja. Na slikama ispod boja mu se dosta razlikuje od slike do slike, ali SVE su to njegove boje! Rumenilo je sasvim mat, ali ne deluje krečasto, a boja mu je na prvi pogled tamnija boja cigle, ali pod određenim svetlom i naneto u pravoj količini boja postaje prava srednje koralna! Boja mu u svakom slučaju spada u tople, a kakva sve pogledajte sami:
SDC19023
prvo 265
prvo 263
Na sledećim dvema slikama videćete swatcheve rumenila pod sasvim različitim osvetljenjem. Prva je napravljena u senci, sa leve strane sam rumenilo nanela prstom (samo jedan sloj!), a na desnoj strani sam ga sasvim lagano nanela Inglotovom četkom 24ss. Za drugu sliku upotrebila sam blic da bih dočarala kako rumenilo izgleda pod veštačkim osvetljenjem ili na suncu. Srednja koralna boja koju vidite sa desne strane je boja koju ovo rumenilo najčešće ima na mom licu.
SDC19027
prvo 287
Da rezimiram - rumenilo je odličnog kvaliteta, boja mu je neobična i vrlo zanimljiva i nakon svega nekoliko stavljanja napravilo je od mene ljubiteljku Illamasqua rumenila. Nosila sam ga čak i na očima, to je ovaj look. Kako vam se sviđa? Nosite li rumenila ovakve boje? Volite li Illamasqua rumenila?


You may also like

53 коментара :

  1. U senci, u pakovanju izgleda kao boja cigle, vrlo odbojno, ali sa blicem je skroz druga prica...eto dokaza da se svaki proizvod mora testirati na hiljadu razlicitih nacina da bi se iskristalisala slika o njemu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako :) Ma boju cigle je kod ovog rumenila još i najteže postići, najčešće bude crvenkasto ili koralno.

      Избриши
  2. Boja je baš neobična i jako me podsjeća na Essence rumenilo iz kolekcije LE Breaking down koje isto u kutijici izgleda ciglasto, ali kada ga naneseš na lice tako je prirodno, divno i jednostavno ga moraš voljeti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se tog rumenila, nisam ga kupila, ali stvarno je imalo neobičnu boju. Ovo rumenilo spada u moja top 3 rumenila po učestalosti stavljanja :)

      Избриши
  3. Jedan sloj!!! o.O :D Bas je lepo izblendano..
    Illamasqua rumenilo nemam ni jedno, ali imam neka koja mi se bas dopadaju (Naked Rose, Tremble...) i volela bih da ih kupim jednog dana.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, samo jedan :) Bolje je pigmentovano od većine senki koje imam :)
      Naked Rose je i meni na nekoj široj listi želja :)

      Избриши
  4. Znaci ovo rumenilo si koristila za moj omiljeni look!!! Ekstra. Onda mi se jos vise svidja nego samo iz ovog posta. :) A jel ti njihova rumenila kupujes preko neta? Njih bese ima u Hrvatskoj? Kad budem isla da se snabdem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман7.4.13. 14:47

      ima u Zagrebu a uskoro ce otvoriti i u Splitu...

      Избриши
    2. Moram priznati da je to i moj omiljeni look od ovih koje sam postavila na blogu :)
      Rumenila kupujem u Zagrebu, ima radnja, kao što piše iznad :)

      Избриши
  5. Vrlo zanimljiva nijansa i baš pigmentirano rumenilo. Meni treba u utorak stići S.O.P.H.I.E i ne mogu ga dočekati :D

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo za dragog,ipak je on predosetio da je ovo odlicno rumenilo :D

    Stvarno mi na prvi pogled izgleda strasno,ali kad se lepo nanese,predivna je nijansa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, nego šta :)
      Zaista je jedno od rumenila koja najčešće koristim, a sama ga sigurno ne bih kupila.

      Избриши
  7. Iako sam ja ljubitelj pink rumenila moram priznati da mi je ovo rumenilo stvarno zanimljivo... Sviđa mi se.... Ja na žalost nemam niti jedno njihovo :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, da, kad te zamislim obavezno imaš pink rumenilo i neki od onih divnih fuksijastih ili ružičastih ruževa :) Ne sumnjam ja da ćeš vremenom nabaviti i neko Illamasqua-ino :)

      Избриши
  8. Uh, ja bih sa ovim izgledla kao cirkus, ovakva rumenila me plase :D Pakovanje je da se zaljubis u njega :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda ti se čini, nisam ni ja sebe zamišljala sa ovakvom bojom, a odlična mi je :)

      Избриши
  9. Odlicno je ispalo i kao sjena za oci. Vjerovatno imas par "sigurnih" rumenila kod kuce, nije lose malo promijeniti. Ovo mi je super rumenilo, volim neobicne boje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako, nakon dosta roze i breskvastih treba obogatiti kolekciju i nekim neobičnim :)

      Избриши
  10. nemam nista od ill a jako bih volela :) ovo rumenilo stvarno deluje too much ali ovako na swatchevima mi se bas svidja :) bravo za dragog, divan je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ova boja za svakoga, ali je lepša nego što izgleda na prvi pogled. Dragi zahvaljuje :)

      Избриши
  11. jaoo Ilamasqua :D svidja mi se boja, nosila bih ga :)

    ОдговориИзбриши
  12. Na prvi pogled mi definitivno deluje pretamno za mene, ali kada vidim kako si ga u onaj EOTD uklopila, odusevim se. :) O kvalitetu su reci suvisne :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je delovalo pretamno dok sam ga merkala u kutijici, ali stvarno ga jako volim :) Kvalitet je vrhunski, nema šta!

      Избриши
  13. Morala bih prvo da ga probam pa tek onda da iznesem utiske. Ovako mi se cini prejako za mene. Volela bih da posedujem svasta od Ilamaske a naravno i po neko rumenilce. :)Bravo za decka!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, treba ga probati, ipak ova boja ne spada u univerzalne.
      Bravo, nego šta :)

      Избриши
  14. Одговори
    1. Može biti i ciglasto i koralno i crvenkasto, ali da, nije boja baš za svakoga :)

      Избриши
  15. Meni se svidja i u kutiji,tesko je naci bas ruzno rumenilo :)

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман7.4.13. 17:33

    Sta si ono bese rekla, da li ti dragi ima brata? :D

    Meni je bas lepo, malo me podseca na GR silky touch 207 :)

    Nema bre ruznog rumenila, to se i ja slazem ;)

    Pozdrav, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nema :)))
      Nema ružnog, istina, ali ima poneko koje ne stoji...omakne se :)
      Ovo je stvarno neopravdano zanemareno, sigurna sam da bi mnogima stajalo.
      Pozdrav :)

      Избриши
  17. ja nisam isprobala ništa slično, mislim sličnu nijansu, ali baš mi lijepo djeluje ova nijansa. Bi li mogla preporučiti neku olovku za usne? koja je tebi najdraža?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neobična je skroz :)
      Što se tiče olovaka, nemam ih mnogo, a najviše imam Aurinih, a bojim se da njih nema kod tebe :( Od tih povoljnijih Essence su sasvim fine za te pare, a sa Artdeco olovkama nema greške.

      Избриши
  18. Thank you ! Amazing post <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Jako lijepo rumenilo, priznajem, nikada ga ne bih zapazila u dućanu ali ovako na koži izgleda prelijepo. I da, njihova su rumenila stvarno jako pigmentirana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš to, u radnji ga ne bih pipkala, samo sam preletela preko slika sa neta, ali zapravo ga jako volim i super mi stoji :)

      Избриши
  20. Jao kako je dobra boja, skroz moja!!!

    ОдговориИзбриши
  21. Baš čudna boja ali dobro izgleda na koži, dragi ipak zna da izabere :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zna, zna, proširio je kozmetička znanja drastično poslednjih godina :D

      Избриши
  22. Ovo je boja koju bih ja uzela za sebe. Volim narančasta i ciglasta rumenila. Illamasqua rumenila nemam, ali imam Sleekovih Blush by 3 i previše. Dovoljno za cijeli život. Puta 3 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem :) Realno imam i ja više nego dovoljno rumenila, ali uvek ima još neka divna boja koju baš želim. Zavidim na Sleek rumenilima :)

      Избриши
  23. Анониман5.10.13. 11:17

    Gde se kod nas mogu nabaviti Illamasqua proizvodi?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...