Došao je i taj dan...

/
77 Comments
...slavi se blogorođendaaaan! :D :D
Danas je rođendan mog bloga, nije više blogobeba, a u ovom postu objaviću prvo dobitnike nagradne igre, a potom ću se osvrnuti na prethodnu godinu.
Prijave su, kao što znate, išle preko Rafflecoptera, a dobitnice je izabrao random.org i to su: 
Andja (Azdajica Andja) za Sephora paketić 1 i
Sara Nyx Deković za Sephora paketić 2. 
Čestitam dobitnicama, a ostalima više sreće neki naredni put, biće i toga :) Molim dobitnice da mi pošalju svoje adrese na mejl kako bih im poslala paketiće.
Kako sam više puta spomenula, blog sam otvorila u trenutku kada je ogromna ljubav prema kozmetici počela da se preliva i više mi nisu bili dovoljni razgovori uživo i na forumu, čitanja recenzija i gledanja video klipova. Imala sam potrebu da podelim svoju radost sa drugima i u 112 postova hvalila sam i kudila, oduševljavala se i cvilela, ali se ni u jednom momentu nisam pokajala zbog otvaranja bloga. Jedan post oduzme mnogo više vremena nego što bi se to na prvi pogled reklo. Najbrže napišem recenzije pojedinačnih proizvoda, ali i za njih mi treba sigurnih sat vremena za tekst i plus sat vremena za fotografisanje, sređivanje i postavljanje fotografija. Uporedne recenzije i filozofske postove pišem znatno duže, na neke sam utrošila i po 6-7 sati. Ipak, ono šta dobijem zauzvrat definitivno vredi truda :)
Idemo na masovno zahvaljivanje :D
Htela bih ovom prilikom da se zahvalim svima vama na posetama, komentarima i podršci. Bilo je toliko mnogo situacija kada su me vaše lepe reči dizale iz lošeg raspoloženja i davale mi poleta. Mnogo puta sam ostala beskrajno dirnuta nekim komentarom i ukazanim poverenjem, a i dan danas me je nekad strah da to poverenje na neki način ne izneverim. Zahvaljujući blogu upoznala sam (uživo i virtuelno) toliko divnih ljudi i vredelo je početi pisati makar zbog toga :)
Zatim, hvala svim blogokoleginicama na podršci, jako mi se sviđa ex-yu beauty blogerska ekipa i srećna sam što sam njen deo :) 
Želim i da se zahvalim na ukazanom poverenju i svima sa kojima sarađujem.
And last but not least...hvala mom dragom što razume moju ljubav prema kozmetici i što deli sa mnom radosti blogovanja :)
Da ne bih preterala sa patetikom prebacujem se na statistiku :D
U prvom mesecu blogovanja, maju 2012. imala sam celih 2896 pregleda :D Kada bih videla da sam prethodnog dana imala 100 pregleda bila sam srećna! U martu 2013. imala sam 40.894 pregleda :) Kada sam počinjala nisam ni razmišljala o ciljevima niti sam imala neke ambicije, radovala sam se svakom pregledu i komentaru, ali da mi je neko rekao da ću za nekoliko meseci ovoliko napredovati ne bih mu verovala. Hvala vam još jednom na poverenju i vremenu!
Kada je statistika postova u pitanju, ubedljivo, ali ubedljivo su najčitaniji postovi o BB kremama (Garnier, Loreal+BB kreme generalno, uporedni post + slike, Deborah). Definitivno su one proizvod koji je najviše interesovao žene u prethodnom periodu. Posle BB krema idu moji tzv. filozofski postovi - Optimalna količina šminke, Proizvodi koje svi vole osim mene itd. U top 10 tu su i postovi o prajmerima i Sephorinoj velikoj paleti.
Najviše ljudi dođe do mog bloga preko Google pretrage (google.com, google.rs, goorle.hr, google.ba), posle toga ide forum Ana.rs pa Facebook (iako sam stranicu otvorila tek pre mesec dana).
Na sledećoj slici možete da vidite koje su ključne reči za pretragu tj. top 10 fraza koje ljudi ukucaju u Google pretragu kad završe na mom blogu. Ne treba da objašnjavam koliko sam srećna što najveći broj tih fraza predstavlja naziv mog bloga tj. što ljudi direktno traže upravo blog Šminka je ljubav :)
Zabavno mi je da čitam i koje sve fraze ukucane u pretragu na neki čudan način dovedu ljude baš do mog bloga. Izdvojila sam nekoliko:
kako muskarci sminkaju lice
zasto koza lica upija sminku
ispucale pete slike
bas sam srecna kupila sam meni
puder koji prekriva velike bubuljice
zasto devojke mrse kosu kad im se neko svidja
slike uvijenih kosa
prosvetljivac
Opet sam se raspisala, ne umem ja kratko nikako :( Sve u svemu, bila je ovo jedna divna blogogodina i bilo mi je zadovoljstvo družiti se sa vama i gomilom kozmetike, nastavljam u sličnom stilu i nadam se da će blog vremenom biti sve bolji :) Ako imate neke kritike, predloge, savete, samo dajte!



You may also like

77 коментара :

  1. E pa srecan ti blogorodjendan! Cestitam dobitnicama. Bas imaju ljudi srece, cesto vidjam neka imena medju dobitnicama, ja do sad nisam ni jednom imala srece. :D
    Odlican ti je post, fenomenalne su ove smesne pretrage koje su ih dovele do tvog bloga. Imala sam i ja neke legendarne no sad se ne secam ... :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Neki ljudi stvarno imaju više sreće, znam jednu devojku koja je dobila i na Lotou i na Bingu, no dobro, nikad se ne zna kad možeš dobiti i ti :)
      I ja se ne sećam nekih smešnih ranijih i zato sam i počela da ih čuvam, baš ima dobrih :))

      Избриши
  2. čestitke tebi na blogorođendanu, želim ti još puno dobrih postova i lijepe šminke i čestitke dobitnicama na nagradama :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan blogorođendan :D :D želim ti ih još puno :*

    ОдговориИзбриши
  4. čestitam na blogorođendanu :) samo tako napred :)*

    ОдговориИзбриши
  5. obozavam tvoj blog i samo napred, nadam se da ce ti ova godina biti uspesnija od prosle! :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Jedan od najdrazih blogova sa puno savjeta :) zelim ti jos puno blogorodjendana :) Cestitam pobjednicama..
    Ove pretrage su haos :D

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitke od srca! <3 Svidja mi se kako si sve sazela, ne umijem ni ja nista ukratko jer bih htjela cijelo srce i dusu uklopiti u tekstic ali ne ide :))
    Cestitke i sretnim dobtinicama, vrazici mali ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, Selma :)
      Dobro da nisam jedina koja se raspiše :D

      Избриши
  8. Анониман13.4.13. 12:25

    cestitam!! Lana

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман13.4.13. 12:47

    Coxy srecan ti blogorodjendan! Zelim ti jos mnogo mnogo lepih postova, saradnji, poznanstava, nagradnih igara, citateljki i da udomis jos mnogo mnogo lepih kozmetickih stvarcica :)))
    Ja najvise obozavam ovaj blog :D

    Ziva bila i sreca te pratila, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan Blogorođendan i da ih proslavimo još mnogo!

    Čestitke dobitnicama a o ovom postu samo najlepše, mene je lićno dirnulo, baš sam nekako ponosna i volim da čitam lepe stvari :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, prasence :)
      Drago mi je da ti se i post svideo, plašila sam se da sam preterala sa patetikom :)

      Избриши
  11. cestitam ti prvi blogorodjendan :)
    cestitke i pobednicama, a tebi zelim da nas jos dugo dugo usrecujes svojim postovima :) svaka cast na velikom uspehu! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Sretan blogorođendan! Želim ti puno inspiracije i novih postova! Čestitke i dobitnicama! :)
    Inače, filozofski postovi su pun pogodak i njih čitam s posebnim uživanjem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Shvatila sam da ljudi filozofske najviše vole, uvek bude najviše komentara i reakcija :) Biće i toga, naravno!

      Избриши
  13. sretan rođendan i sve najbolje:) čestitke na pregledima. Meni je tvoj blog super, uvijek detaljne recenzija tako da imam uvijek osjećaj da sam nešto naučila.

    ОдговориИзбриши
  14. http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s :) <3 Neka mu bude divan rođendan kao što je on!

    ОдговориИзбриши
  15. Srecan blogorodjenda, divan ti je blog, redovno te citam

    ОдговориИзбриши
  16. Srećan blogorođendan! :) Divan ti je blog, pročitala sam sve postove, jako mi se dopada kako pišeš, vidi se da sve to radiš sa puno ljubavi :)
    Ja nisam osoba koja se nešto puno šminka, ali kada čitam tvoje postove, poželim toliko toga da probam.
    Mislim da je dobra stvar što su ti postovi duži jer sve lepo i detaljno objašnjavaš. Samo tako nastavi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno, ništa lepše od čitanja ovakvog komentara :)

      Избриши
  17. Srecan blogorodjendan, ja najvise volim tvoje tzv filozofske postove :-)

    Intresuje me kako vidis sa kojih stranica posetioci dolaze na tvoj blog? I kako znas sta ljudi ukucaju u pretazivac i tako dodju na tvoj blog? Da li to sve blogeri vide?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Sofija :)
      Vide to svi blogeri, barem ako su na Blogger platformi. U okviru Statistike ima opcija Izvori saobraćaja i tu piše Ključne reči za pretragu (šta je kucano u Google-u pa je dovelo do ovog bloga), Posredni sajtovi (Google, FB, Ana.rs itd.) itd. Ne vidim, naravno, za konkretne posete, ali vidim ovu opštu statistiku, tako i znam koji su mi postovi najpopularniji i koji kozmetički proizvodi ljude najviše privuku k meni.

      Избриши
    2. Hvala lepo na odgovoru :-* I puno srece u daljem blogovanju

      Избриши
  18. Sretan ti blogorođendan još jednom!! I neka bude još puno divnih postova!!
    Ma daj, ja da sam nešto osvojila?! I to od Sephore? Samo da znaš, suze radosnice mi idu na oči koliko sam sretna!! Mislim da sam zadnji puta tako plakala na svom vjenčanju :) Hvala ti!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Da, da, ti si osvojila :) E baš mi je drago da sam te obradovala, upravo sam to i želela! :) Dogovaramo se preko mejla oko slanja.

      Избриши
  19. Čestitam blogorošendan :D i pobjednicama :D

    ОдговориИзбриши
  20. Čestitam dobitnicama ;))), divni paketići :)!

    Srećan blogorođendančić :). Želim ti, da dugo, dugo objavulješ divne postove i uživaš u svemu što blog pruža. Takođe, da ostvariš dosta saradnji sa kvalitetnim kompanijama i budeš pozivana na razne event-ove, sa kojih ćemo utiske nadam se čuti i ovde na blogu. Nije bez razloga ova stranica dosta posećena i nikako nije slučajno u mojim favoritima :). Najiskrenije čestitke :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, Dijana! :) Sve si mi super poželela, a ja mogu samo da budem presrećna što imam tako divne čitaoce :)

      Избриши
  21. Srecan blogorodjendan!!! Zelim ti jos punooo da proslavis i da nas i dalje tako detaljno obavestavas :) Sve najbolje, od srca!

    ОдговориИзбриши
  22. Srećan blogorođendan :) i čestitke dobitnicama :) Odličan ti je blog, nastavi u istom smeru :)

    ОдговориИзбриши
  23. Srecan, srecan blogorodjendan! Zelim ti jos puno puno blogorodjendana i uspeha u daljem blogovanju, stojim iza toga da si stvarno jedan od najboljih srpskih beauty blogova, jedna od retkih koji stoji iza svake napisane reci, bilo da je kupljen ili dobijen proizvod. Zelim ti stvarno od srca sve najbolje! :)

    A devojkama cestitam, potajno sam se nadala da cu biti jedna od njih, ali ko nije? :D

    Pozdrav, Ana!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, kako divne reči! :) :) Hvala ti puuuuno!
      Što se tiče nagrade, kad bih mogla podelila bih svima vama koji me pratite, podržavate i radujete, ali nažalost bile su samo dve...

      Избриши
  24. Srecan blogorodjendan,zelim ti jos puno korisnih postova i raspisivanja jer su najbolji duzi postovi :D Ne zelim da nista menjas jer je ovako savrsen i ne mislim da moze bolje jer si postigla maximum...Samo tako nastavi :*
    Cestitke i dobitnicama na lepim pokloncicima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Sandra :) Divne su to reči, rastem kao kvasac :D :D

      Избриши
  25. Sretan rođendan i još puno njih ti želim <3

    I čestitke dobitnicama :))

    ОдговориИзбриши
  26. srećan blogorođendan i još puno divnih postova!

    ОдговориИзбриши
  27. Ajme divno! <3 Sretan ti sretan blogorođendaaaaaaaaaaan!!! :*

    ОдговориИзбриши
  28. A pa, rodjendan ne smem da propustim da cestitam!! :)) (namenski se preulogovah sa privatnog profila :) Najiskrenije obozavam tvoj blog, i samo da znas da ne propustam da virnem sta ima novo (nazalost nisam stizala da komentarisem :((), Od onih sam sto direkt pretraze sa sminkajeljubav :))
    Nemam ama bas ni jednu jedinu primedbu, mogu samo da kazem sta posebno volim :) Sto znam kada virnem da ce verovatno biti nesto novo, sto ne mogu ni da pretpostavim na koju temu ces pisati, a uvek bude neki sjajan tekst ili ideja za sminkanje, sto ako ti neko nesto napise, znam da ces odgovoriti, pa mi je uzivanje i komentare da procitam, imas bas fantasticnu komunikaciju sa citaocima!
    Zelim ti sve sto i Alekta, da ne prepisujem :), jako je prijatno mestasce tvoj blog i samo tako nastavi!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaa, baš mi je drago što si svratila! :) Hvala ti puno na divnim rečima, sad razmišljam ima li nešto lepše nego da moj blog ljudi doživljavaju kao prijatno mestašce i - ne, nema! :) :) Hvala i na željama, trudiću se da ne izneverim poverenje :)

      Избриши
  29. Srećan blogorođendan i još mnogo takvih ti želim :-*

    ОдговориИзбриши
  30. Sretan blogorođendan (sa zakašnjenjem) ;D!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...