Blogonagradice ili još malo pa rođendan :)

/
87 Comments
Dana 13.4. moj blog proslaviće rođendan i tim povodom organizujem giveaway/nagradnu igru. O poklonima i uslovima za učestvovanje pročitajte u nastavku :)
Dakle, kao što rekoh, povod za blogodarovanje je rođendan bloga i tom prilikom ću detaljnije rezimirati prethodnu godinu, biće tu dosta zahvaljivanja i patetičnog šmrcanja s moje strane :D a sada ću preći na uslove za učestvovanje:
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite formular na dnu posta i ispunite ono što se u njemu traži (u pitanju je samo lajk za novootvorenu Šminka je ljubav FB stranu). Zaista je jednostavno, a odlučila sam se za Rafflecopter zato što tako niko sem mene ne može da vidi ko se prijavio i vaša privatnost ostaje potpuno zaštićena. Nagradna igra otvorena je ovog puta za sve. Dobitnici će biti određeni preko random.org-a 13.4., na dan blogorođendana.

To je sve, sad idemo na nagradice. Znate da često pišem i rado koristim Sephorine proizvode :) Rešila sam, onda, da poklonim upravo šminku Sephorinog brenda. Da ne bude zabune - ove proizvode sam ja izabrala i kupila, svaki od njih i sama posedujem i rado koristim, to mi je i bio kriterijum prilikom odabira. Trudila sam se i da izaberem neutralne proizvode, one koji bi odgovarali većini. Pokloniću dva paketića, dakle biće izvučena dva dobitnika
Prvi paketić sadrži: Smoothing Primer (prajmer za lice o kome sam pisala u ovom postu), Jumbo Liner u nijansi 09 Kaki (maslinasto-zelena senkolovka, detaljnije u ovom postu) i Full Action maskaru.
013
Drugi paketić sadrži: Pastel Pop Fresh Face Luminizing Powder (divan hajlajter iz Sephorine limitirane kolekcije o kome sam pisala ovde), Jumbo Liner u nijansi 04 Taupe (ubedljivo najpopularnija nijansa, detaljnije u ovom postu) i Blush me! rumenilo.
024
Evo i formulara za prijavljivanje:

a Rafflecopter giveaway

Srećno! :)


You may also like

87 коментара :

  1. Rijetko učestvujem u nagradnim igrama, ali ove nagrade su mi jako primamljive, pogotovo jer nemam često priliku probat Sephora proizvode :-) tako da sam naravno učestvovala i držim si fige ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. E, ja se uopće ne bih bunila da dobijem nešto Sephorino :)
    Sretan ti blogorođendan i da ih imaš još mnogo, mnogo :)

    ОдговориИзбриши
  3. O, pa baš lepo, super si stvari izabrala.
    Pratim na FB kao Aleksandra Dressnread (i ja sam tek skoro otvorila profil tamo).

    ОдговориИзбриши
  4. Drugi paketic ima sve sto sam zelela da kupim. A prv mi je isto vrh posto volim ovu bazu i tacno mi je pred kraj pakovanja :D Srecan ti rodjendan unapred vec :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za čestitku :) Drago mi je da ti se sviđaju nagrade.

      Избриши
  5. Ja sam već dobila nagradicu od Make up Ner(e)da, pa se nešto i ne nadam da ću i drugi put biti izvučena ovaj mjesec. Ipak, april je, moj pravi rođendan se bliži, čuda se dešavaju :D.

    ОдговориИзбриши
  6. Učestvovala :D Nagradice su supeeeeeeeer <3

    ОдговориИзбриши
  7. Unapred,*SRECAN TI BLOGORODJENDAN* i zelim ti da jos dugo, duuugo pises tako sjajne recenzije!
    Oba pokloncica su divna, nisi trebala toliko da se trosis :) Nadam se da sam uspela da se prijavim, i ne bih se bunila bilo koji od ova dva da dobijem, ako budem imala srece. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, hvala :)
      Drago mi je da ti se poklončići sviđaju, srećno :)

      Избриши
  8. Draga moja, ovo darivanje ti je stvarno predivno :) ne znam koji paketić mi se više sviđa, stvarno je teško reći. I unaprijed ti sretan blogorođendan <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa izbor, srećno :)

      Избриши
  9. Jako lijepi pokloni:)

    Nisam ni ja odoljela :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja te pratim odavno preko svih mogucih naloga ;D. Ne znam da li sam se dobro prijavila, mislim da jesam. :D uh sto bi bilo lepo nekad i ja da dobijem nesto :D treci put igram pa mozda me sreca posluzi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Sigurno si se dobro prijavila, prosto je ovo..i srećno! :)

      Избриши
  11. prijavila se i navijam da dobijem drugi paketić hehehe :))) i blogočestitke <3 nadam se da ćeš nam biti živa, zdrava i uz brdo brza i veselim se novim postovima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neka si, neka :) Hvala, hvala, brza teško da ću biti, ostalo sve može :)

      Избриши
  12. Srecan blogorodjendancic :)) (malo ranije, ali nema veze:D). Pratim te vec neko vreme i jako mi se dopadaju tvoji postovi. Srecno devojkama koje ucestvuju!

    ОдговориИзбриши
  13. Prijavila sam se i nadam se drugom paketicu. Ali kako sam nedavno dobila jednu super nagradu, ne nadam se sreci dva puta u istom mjesecu :-)
    No nebitno, srecno svima, a nagrade su super :-)
    Svidja mi se i rjesenje sa ovom formom preko Rafflecoptera
    A cestitanje ide na rodjendan ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad se ne zna, srećno :)
      Rafflecopter ima svojih mana (ima brojnih zgodnih opcija koje se plaćaju), ali ok je ipak.

      Избриши
  14. Ucestvujem :)nagrade su prelepe, nemam nista Sephorino, a znam koliko hvalis i volis njihove proizvode i ja ti verujem na rec.
    A bilo bi taaaaaako lepo da osvojim nesto, taj dan je rodjendan mog muza, pa da se obradujem i ja :)

    ОдговориИзбриши
  15. Znaci nikada nisam isprobala nesto Sephorino i ove su mi nagradice skroz uzbudljive i primamljive. Drzim fige! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман5.4.13. 14:54

    A mi koji nemamo face book?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za prošli giveaway bilo je dovoljno samo ostaviti komentar ispod posta, za ovaj sam se odlučila za FB pošto je strana tek otvorena i treba joj malo promocije, biće u budućnosti i neki bez tog uslova.

      Избриши
  17. Bas mi je drago sto ti blog ovako fino napreduje, zelim jos mnogo blogorodjendana! :)))

    ОдговориИзбриши
  18. Prijavilaaaaaaaaaaaaaaa seeeeeeeeeeeee!! :D zelim ti srecan BLOGORODJENDAN!!! <3 :)))

    ОдговориИзбриши
  19. Umapred SRECAN BLOGORODJENDAN od <3! I da nastavis da nam ovako lepo pises postove jos dugo dugo ;-)! Nagradice su predivne!

    ОдговориИзбриши
  20. Predivne si poklone izabrala,sve mi se dopada :) Srecan Blogorodjendan i da nam jos duuuugo objavljujes korisne postove :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuno! :)
      Drago mi je da ti se stvarčice sviđaju :)

      Избриши
  21. pisem jako rijetko, ali preko bloglovina pratim sve ove vase sminkerske blogove...mogu reci da ste mi umnogome olaksale potraznju pravih proizvoda, do sad nisam nikada pogrijesila :)

    molim se paketicu br. 1 jer kod mene nema sephore, a taj primer zelim kao malo dijete lizalicu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno je to čuti, toje jedan od ciljeva beauty blogerke :)
      Super ti je ovo poređenje :)))))

      Избриши
  22. Divni pokloni, nemam facebook, ali pratim tvoj blog, super su ti postovi <3

    ОдговориИзбриши
  23. S obzirom da imam samo one nesretne trepushke iz Sephore, radujem se tvoj rodjendanchicu i nagradicama! Divan blog! :)

    ОдговориИзбриши
  24. Unapred srecan blogorodjen :) I hvala na ovom divnom giveaway-u!

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман6.4.13. 01:47

    nagrade su diiivne!!! jedino ne mogu da ispunim uslov FB jer ga ne koristim..ali zelim ti da budes uspesna kao do sad i svim devojkama puno srece!!Lana

    ОдговориИзбриши
  26. sretan blogorođendan!!! :)

    patim otkad su kod nas zatvorili Sephoru tako da sam sudjelovala i držim si fige :D

    ОдговориИзбриши
  27. Srecan blogorodjendan unapred! :) Bas je brzo proslo.. :) Nadam se da si ti uzivala i da ces jos dugo dugo pisati.. :)
    Divne su ti nagrade, bas pazljivo izabrane. Svaka cast... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Zaista je brzo prošlo, kao juče da sam otvorila blog! Uživam zaista i nisam se pokajala. Drago mi je da ti se nagrade sviđaju :)

      Избриши
  28. kako brzo vreme prolazi, vec godinu dana nas usrecujes :)
    samo napred! :)

    ОдговориИзбриши
  29. Srecan Blogorodjendan! Jako lepe nagrade! Jos nista nisam probala od Sephore. Tek sam te skoro nasla, mislim tvoj blog, ali svida mi se jako sto pises o proizvodima koji su stvarno kvalitetne bez obzira da li su skupe ili jeftine. Zelim i tebi i tvom blogu jos puno rodendana!

    ОдговориИзбриши
  30. I ja se igram, nagradice su super :) Dosta nas ima zavisnih od sefore ;)

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман8.4.13. 14:43

    sve najbolje u daljem radu,svaka cast
    almina hrvic
    almahrvic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Nadam se da si se prijavila za nagradu preko Rafflecoptera :)

      Избриши
  32. Анониман8.4.13. 15:24

    super nagrada..sretan rodjendan!!!
    vesna piljic

    ОдговориИзбриши
  33. Sretan blogorođendan. Nagrade su odlične! Želin ti još puno blogorođendan! :)
    I da, igram se i ja, ne mogu propusti Sephoru, pa makar i ostala praznih ruku, bar znam da sam pokušala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Neka si se prijavila, treba probati, ništa se ne gubi :)

      Избриши
  34. Super nagrade! :) Nisam još imala priliku isprobati ništa Sephorino, a ovaj drugi paketić mi se čini kao stvoren za mene pa držim fige sama sebi! ;)

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман8.4.13. 20:30

    Extra nagrada :) Srećan rodjendan i sve najbolje <3

    Sanja Sann

    ОдговориИзбриши
  36. Jaoooo, pa meni je rođendan kad i tvom blogu. :) Nagrade su fantastične, srećan blogorođendan, da ih bude još mnogo. :)

    ОдговориИзбриши
  37. Sretan blogorođendan! Da ih doživite još puno i sretno u daljnjem radu! <3

    ОдговориИзбриши
  38. Sreeeeetan Vam rođeeeendaaaaaaaaaaan. Prijavljujem se svim srcem za ovu nagraduuuu...

    ОдговориИзбриши
  39. Sretan rođendan!
    Ja navijam za primer, to mi je trenutna opsesija. Napokon me pustilo OCD skupljanje rumenila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Imam i ja tako faze opsesija nekom vrstom proizvoda :D

      Избриши
  40. Nije valjda vec toliko proslo :) bas mi se svidja tvoj blogic, omer dekorative i preparative tacno po mom ukusu :)) da li ove Sephora jumbo olovke mogu da posluze kao baza za senku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne mogu da verujem, ko juče da sam pisala prve postove i radovala se što imam čak 100 pregleda dnevno :D
      Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :)
      Olovke u principu mogu kao baza, ja sam tako koristila mat crnu da bi senke dobile intenzivnije nijanse, ali ne produžavaju trajnost senki, bar ne na mojim spuštenim, masnim kapcima. Stavljala sam prvo klasičnu bazu pa onda tu crnu senkolovku.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...