Aura Nano ruževi - London, Bombay, Athens i Barcelona

/
81 Comments
SDC17283
O Auri uopšte i ruževima pisala sam ranije u ovom postu. U međuvremenu je broj mojih Nano ruževa narastao pa sam rešila da vam ih prikažem :)
SDC17281
SDC17286
Ruževi su stvarno slatko upakovani. Jeste da je sama količina ruža mala (1,5g), ali ionako većina nas ima dosta ruževa tako da ovi malecki dođu taman, isprobaju se boje, ruž uspe da se potroši pre isteka roka, a jako su zgodni za nošenje u tašni.
Dakle, Aura Nano ruževi koštaju 200 i neki dinar i mašu mi sa štanda svaki put kad čekam na kasi u Liliju. Ima stvarno veliki izbor nijansi pa je logično da neki tu i tamo uskoči u moju korpu. Treba da napomenem i da je nedavno izašlo nekoliko novih nijansi među kojima ima i onih za kakve se žene često raspituju  - prava boja trule višnje, sasvim tamna ljubičasta itd. Ruževi imaju brojčane oznake, ali svaki nosi i naziv nekog svetskog grada pa ih nije teško zapamtiti. Što se tiče kvaliteta ruževa, neverovatno je koliko se ovi ruževi međusobno razlikuju u svemu, kao da nisu iz iste linije. Idemo zato na ruževe pojedinačno:
SDC17291
003
Ruž 72 London je, očito, moje ljubimče :) U pitanju je nežna prljavo roze sa blažom sedefastom završnicom, dobro se uklapa uz različitu šminku na očima. Ruž ima intenzivan miris koji se zadržava i kasnije, mene podseća na grožđe :D Jedini je koji tako miriše. Nije suv, nije ni naročito kremast, lako se maže i ne isušuje usne, kupiću ga ponovo kad ga potrošim, sviđa mi se kako mi stoji.
SDC17294
tri 146
Ruž 75 Bombay je prava prolećna nijansa - srednja ružičasto-koralna. Spada u one nijanse koje momentalno osveže lice i koje je teško ne primetiti. Zanimljivo je da ovaj ruž skoro da nema miris, znatno je kremastiji od prethodnog, a rekla bih i nešto postojaniji. Treba dobro pripremiti usne za njega, ističe ispucale delove. Neverovatno koliko je ovo lepa, vedra nijansa i koliko je istovremeno nefotogenična! Samo zbog ovog ruža odlažem ovaj post već sto godina, slikala sam ga u više navrata nekoliko puta i nikako da uhvatim tačnu nijansu. Ovo je najpribližnije moguće, a pogledajte i nijansu na swatchu na ruci, tu je najrealnija boja.
SDC17300
SDC17324
Ruž 80 Athens je lepa, svakodnevna nijansa, najuniverzalnija od ove četiri. Kao što vidite na slici, na usnama se boja vrrrrlo razlikuje u odnosu na boju samog ruža. Podseća malo na London, ali nije sedefast, a tekstura i miris su mu kao kod Bombaya. Nažalost, uspela sam da ga nekako izgubim, valjda u premeštanju stvari iz jedne tašne u drugu :(
SDC17305
tri 104
Ruž 81 Barcelona mi je najmanje drag. Izrazito je kremast, znatno više od ostalih, ali uprkos tome isušuje usne nakon nekog vremena. Nije to sad meni baš tolika mana da ga ne bih koristila, ali eto, dala bih prednost prethodnim trima nijansama. Fino miriše, to je onaj miris starinskih ruževa, ja to volim, podseća me na detinjstvo i tajno kopanje po maminoj tašni :) Nijansa je zanimljiva, neka srednje tamna malinasto-bordo, boja na mojim usnama je vrlo realna.
Pogledajte i swatcheve ruževa na ruci, na suncu i u senci, prikazani su redom kojim sam ih opisivala - London, Bombay, Athens, Barcelona:
SDC17310
SDC17312
Kako vam se sviđaju? Imate li vi neke Nano ruževe?


You may also like

81 коментар :

  1. Bombay i Athens su mi najlepsi od sva cetri, a tebi svi divno stoje :)
    I ja imam jedan nano ruz 76 Milan, i sad si me podsetila da ga pogledam , kad sam videla kako je malo ostalo iznenadila sam se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala :)
      Troše se ovi ruževi, malecki su, a ja sam tako vesela kad potrošim neki proizvod pa mi to super :D

      Избриши
  2. Svi su predivni, a meni treba neki kao br 80 tako da ću čim pre da ga kupim :) Nisam probala ove ruževe...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, ima zaista mnogo lepih boja, ubaciše nedavno i nekoliko novih :)

      Избриши
    2. Koristim drugo pakovanjre 80ice i predobar je!

      Избриши
  3. Sva cetiri su jako, jako lepa ! :) Ako bih izdvajala favorita, to bi bio 75 Bombay, ternutno sam koralno dete :). Fenomenalno ti stoje stvarno !Nemam (za sada) nijedan :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bombay zaista ima najlepšu boju, samo sam ja dosadna žena koja mnogo češće posegne za nekim neupadljivijim nijansama :) Hvala! :)

      Избриши
    2. Ista prica sa mnom, volim i kupujem korale i cuda ali uvek stavim nude :D.Promenicemo to :D

      Избриши
  4. E lepi su, posebno Bombay. Kako su uveli nove ruzeve moracu jos neki da nabavim. Posebno te tamno ljubicaste. Ja jos odavno imam dva, 70 New York i 72 London. London je na meni nekako manje sedefast. A 70 je rozikast i izgleda skoro kao neki sjaj. Nema neku veliku boju u sebi, malo je samo rozikast i sjajan. Meni su ova dva ruza ok ali mi nisu nista specijalno, moram neki sa jacom bojom da kupim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ima sad nekih 5-6 novih, baš piše New. London je uživo nešto manje sedefast, biće da je aparat istakao tu njegovu stranu, jako ga volim, imam ga samo za još dva-tri mazanja. Strašno se razlikuju međubosno, Barcelona je, recimo baš intenzivna nijansa dok ih ima i previše nežnih kao taj tvoj.

      Избриши
  5. Nisam znala za ove ruževe, baš ti hvala na preporuci jer sam uvek u potrazi za novim! Sviđa mi se ovaj London. Lep je i Bombaj, ali već imam koralni :-)
    Athens mi deluje kao da i nije baš pigmentovan, jesi li ga mnogo namazala? Ja volim, kad stavim ruž, da se vidi da ga imam xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mašu mi sa štanda kad čekam u redu, tako sam ih zapazila, a sviđa mi se što su malecki, ionako imam previše ruževa koje ne uspevam da potrošim. London je moj omiljeni :)
      Za Athens pravo da ti kažem ne sećam se koliko sam namazala i koliko je tačno pigmentovan, slika je od pre dva meseca, a u međuvremenu sam, kao što napisah, uspela da ga izgubim :(

      Избриши
  6. Predivne su sve nijanse, favorit mi je koralna. Zasto ne koristis olovku za usne, mislim da bi sve lepse izgledalo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam olovku na slici gde je London, kod drugih nemam :( U pravu si, izgledalo bi lepše, ali nijedna od ovih koje imam nije mi izgledala dovoljno slično pa sam računala da je bolje bez olovke nego sa olovkom u primetno različitoj nijansi.

      Избриши
  7. Nema Aure u HR koliko znan, sviđaju mi se Bombay i Barcelona. Super ti stoje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, što ne znači da neće biti, ima u Bosni. Hvala :)

      Избриши
  8. Одговори
    1. Ona je ubedljivo najlepša ovako na oko, vesela, mladalačka, druga stvar što sam ja dosadna žena koja ipak više voli dosadne boje :)

      Избриши
  9. Ja sam imala dva neki candy pink i neki nude, ne secam se tacno koje su boje bile, ali se secam da sam ih do kraja potrosila :D Imas divan osmeh!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Zaključila sam da je bolje da se osmehujem kad prikazujem ruževe, kad normalno skupim usne obično izgledaju kao da se slikam za...hm..časopis za odrasle :D :D

      Избриши
  10. Ja imam Acapulco i divan je! Sada moram probati Bombay!:)

    ОдговориИзбриши
  11. Imam jedan ali zaboravih koji :D divni su i tako slatkog pakovanja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tebi je samo uskočio u korpu? :)
      Aha, skroz su slatki ovako malecki.

      Избриши
  12. Bombay favorit! :) I odlicno ti stoji!
    Ja imam Milan, fina ciklama, nosim ga povremeno.. A bas sam htela da pogledam neke od ovih novih. Videla sam da ima lepih nude nijansi..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svima se on sviđa :) Hvala!
      Ne znam kakav je taj tvoj, a nove nijanse su uglavnom upadljivih i neobičnih boja mada mora biti i poneka nude :)

      Избриши
  13. Ovo dana kao da smo svi u Aura raspolozenju-i ti ,i ja, i jos na par blogova zadnjih dana sve Aura :-)
    Ja zacudo nemam nijedan ovaj mali ruz, i bas bih mogla kupiti neki, gledala sam ih, i predomisljala se, svi su mi bili fini :-)
    Najvise mi se svidja Atina i Barselona, sjecam se da sam vidjela neki pink koji mi se dopao u radnji, Milano cini mi se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, videla sam da si i ti objavila post :) Ja ovaj planiram već sto godina, ali nikako da dobijem pristojne slike na usnama. Slatki su ovako malecki i ima dosta nijansi :)

      Избриши
  14. drugi, treci i cetvrti su mi predivni! nisam ih probala ali bih volela ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Ah, što reći: divni ruževi i čine se baš kao da nimalo ne isušuju što ja nikako ne volim.
    Samo mogu ponoviti, šteta što ih nema kod nas :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sasvim su različiti međusobno, jedan isušuje, ostali ne. Možda će doći i kod vas :)

      Избриши
  16. Анониман15.4.13. 12:26

    Ja sam htela da uzmem Roma i Amsterdam, ali uvek se nekako zaustavim u Liliju. Uzela bih sve :D
    Inace, jedino sto jos uvek sebe pocastim je neki ruz, pa cu ipak razmisliti o ovim lepotinjama :)

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ruževi su, dakle, isključeni iz projekta "budi racionalna, Alekta, možeš ti to" :D

      Избриши
    2. Анониман15.4.13. 17:37

      Sad treba da se stidim, realno :D

      Vaistinu, ruzevi su iskljuceni:)))

      Mogu da ti kazem da su GR, Don Juan, Avon i Aura nesto sto mi za zaista neke minimalne novce donese maksimalno uzivancije :DDD
      Oni su mi neka poslednja kozmeticka opsesija da tako kazem, posto rumenila i tako to nisam kupovala ne pamtim. Jedino kupujem lakove i ruzeve......ponekad :)

      Inace dosta toga i trosim, pa se time tesim, mada, nemam to opterecenje gomilanja kao onda kada sam bila kompletno luda i neobuzdana :/

      Ovi su divni, pogledacu sve nijanse pa cu izabrati najveceg smekera :D
      :*



      Избриши
    3. Ma mora povremeno biti i sitnih kozmetičkih radosti. Ok je biti racionalan, ali ne treba si potpuno uskratiti zadovoljstvo :)

      Избриши
  17. jao, pa meni se svi sviđaju!!!
    imala sam neka dva, stvarno ne znam koji su bili,
    jer sam ih prosledila mami...zapravo, uzela ih je sama :))
    ali znam da su bili ok, i ovi svi lepo stoje na usnama :)
    a neeeee.....padam u iskušenje da kupujem nove ruževe...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, i ja redovno imam takve reakcije na gomilu slika ruževa :D
      Ima čitava gomila boja, baš sam se iznenadila pre neki dan.

      Избриши
    2. aha, ja ih gledala nedavno, onako u prolazu pa rekoh ajde da stanem za štand, i činilo mi se da im jeste izbor veći no ranije.
      baš su bile lepe nijanse, evo i sve ove na tvojim usnama mi se sviđaju :)

      Избриши
  18. Imam 3 od ova cetiri, a sveukupno 5 ili sest komada cak, obozavam ih, a poslednji miljenik mi je bas Barcelona, boja mu je prelepa i meni tekstura sasvim fino odgovara. Realno im je cena jaca, obzirom na kolicinu, ali 200 dinara viska se uvek nadje. Stvarno su slatki i jako kvalitetni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, imamo čak 3 ista :) Meni je Barcelona fina kad je tek stavim, a onda nakon nekih pola sata osećam kako mi usne zatežu. Nisu jeftini kad se pogleda odnos cene i gramaže, ali ionako većinu ruževa standardne veličine ne uspem da potrošim pa mi je ovo ok.

      Избриши
  19. Odlutala si nam u svjetske metropole :D Svi su mi ruževi prekrasni, a ovaj zadnji (Barcelona) mi je fantastičan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha :) Dobra im je ideja da stave nazive gradova, lakše se pamte :)

      Избриши
    2. Da, a k tome te još privuče: "Hej, sigurno neka tamo Španjolka voli ovu boju, daj i meni" , LOL :)

      Btw, imaš nagradicu kod mene na blogu: http://make-up-my-day0.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada-x-2.html

      Избриши
  20. šteta što 81 Barcelona isušuje usne jer ovako na fotografije baš izgleda kao divna nijansa. hvala na preporuci za ove ostale, lijepo izgledaju:)

    ОдговориИзбриши
  21. Meni bi odgovarala nijansa 75 i 80 jer sam plavusa ali su sve boje lepe,i tebi sve lepo stoje :-)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Uživo je Barcelona prejaka i za mene, a i sa Bombay-em sam oprezna, ali jesu baš lepe boje :)

      Избриши
  22. Toplo preporucujem i njihove cetke,uz jednu kosu i njihove to mi je jodovljo sto se tice cetki za sminku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od pre neki dan imam i njihove četke, testiram ih ovih dana pa ću pisati o njima, fine su :)

      Избриши
  23. nema ih ni u Sarajevu. eto baš bezveze. kad budem išla u bijeljinu morat ću provjeriti, tamo ih vjerovatno ima :D ja bih najviše voljela kad bi se sve prodavalo u ovako manjim pakovanjima, da stignem potrošiti :D naprimjer puder od 15ml :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima u istočnom Sarajevu, napisala devojka par komentara niže :)
      I ja glasam za manja pakovanja, o da!

      Избриши
  24. Sva sreca pa ne koristim karmine inace bi ovi malisani jedan po jedan uleteli svi kod mene u korpu. :D Najvise mi se dopadaju London i Athens. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Uopšte ne koristiš karmine? To se baš retko čuje :)

      Избриши
  25. Kako divne boje i slatko pakovanje :) London je definitivno moja boja :)

    ОдговориИзбриши
  26. Athens mi se najvise dopao,bas cu da ga isprobam ovih dana u Lilly-ju,za takvim tragam!:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj, ja sam uspela da ga izgubim pa se sad više i ne sećam tačno kakav je bio :(

      Избриши
  27. Uh 80 i 81 najlepsi, a tebi svi lepo stoje! :)

    ОдговориИзбриши
  28. Meni se jako dopadaju, imam dva od kojih je jedan bombay. Boje su lepe, tekstura odlicna. Videla sam da su izbacili nove, jako lepe nude nijanse. Al cena me neprijatno iznenadila. 250din za ovo minijaturno pakovanje je po meni previse. Minus za auru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ti imaš Bombay :) Jeste dosta para za malu količinu, ali meni je ok pošto veće ionako jako retko uspem da potrošim.

      Избриши
  29. Imaš Liebster Award od mene :* http://lipsticks-blade.blogspot.com/2013/04/liebster-awards.html

    ОдговориИзбриши
  30. Nemam ni jedan od ovih nekim čudom, ali Bombay bi bio moj favorit definitivno! :)

    ОдговориИзбриши
  31. ne mogu se odlučiti koji mi je bolji :D izgledaju obećavajuće :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, uživo su još slađi, na slikama se ne vidi dobro koliko su malecki :)

      Избриши
  32. Jao kako su krasni, svidja mi se sto si ih poslikala na usnama <3

    ОдговориИзбриши
  33. Svidjaju mi se sve nijanse,predivni su :)

    ОдговориИзбриши
  34. Jao, gledam tvoje usne-kao da gledam svoje :D Tanke usne, zubi kao moji :D I da, nije tacno da su zene sa tankim usnama zlice, vidjala sam vece zlikuse sa napucenim usnama 3:)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...