Artdeco olovke za obrve

/
65 Comments
tri 125
Ovo je post o Artdeco olovkama za obrve sa neizbežnim osvrtom na moje obrve :)
Verujem da skoro svi znaju ona opšta pravila za sređivanje obrva - ne previše debele, ne previše tanke, ne treba da odskaču od lica, pravilan oblik odrediti na ovaj način:

Ipak, osim što objektivno ono šta jednoj pristaje ne mora i drugoj, lepe obrve takođe su i stvar ukusa. Mnogo puta pročitala sam pohvale za neke obrve koje meni lično nisu lepe i mnogo puta su mi se svidele neke koje neko drugi ne bi ni primetio. Postoji i mnogo obrva koje su mi lepe na nekoj osobi, ali ja takve ne bih imala. Sve u svemu, ne pretendujem da je ovo šta pišem za obrve univerzalno merilo, to su samo moji kriterijumi za moje obrve i ništa više :)
Ne volim sebe sa pretamnim obrvama, daju mi nekako grub i strog izgled. Ne volim ni da se vidi da sam sredila obrve. Moja idealna varijanta je blago popunjavanje senkom ili olovkom nijanse koja se sasvim stapa sa obrvama, kratkim, blagim potezima olovke ili četkice tako da se nigde ne vidi oštra linija. Obrve su mi prilično dugačke (mislim na samu dlaku), nisam ih nikad skraćivala i ne planiram, najpre zato što me je strah kako bi ispalo, a i zato što mislim da uz kosu kakva je moja (kovrdžava, sa više boja i dužina) idu i pomalo čupave obrve :)
Što se tiče senki i olovaka, svakako da je dobra senka za obrve uvek bolja i od najbolje olovke. Količina senke može se lakše dozirati, obrve izgledaju prirodnije i bolje se oblikuju. Međutim, odgovarajuću senku za obrve nije lako naći. Većina brendova, barem onih jeftinijih, uopšte nema takav proizvod. Probala sam Essence i Catrice setove za obrve i nijanse mi ne odgovaraju. Problem sa senkama je u tome što su nijanse najčešće svetlije ili tamnije braon, ali to je onaj tip čokoladne ili karamel braon boje, a moje obrve imaju pepeljasti ton, vuku zapravo najviše na sivo pa klasična braon boja na njima deluje neprirodno. Idealne senkice bile su Artdeco senke za obrve, ali se, nažalost, više ne mogu naći, ne znam zašto, ali svakako mi je žao. Srećom, našla sam im dostojnu zamenu u vidu Sephorinog seta za obrve o kome ću pisati u nekom od narednih postova (dve senke+vosak, ogledalce, pinceta i dve četkice). Od olovaka najprirodnije na mojim obrvama izgledaju Artdeco olovke.
SDC19479
tri 133
tri 129
tri 130
Moja idealna nijansa je broj 6, nemam nikakvu primedbu, ima upravo idealan ton koji mi treba. Nijansa broj 5 ipak mi je pretamna, kupila sam je radi eksperimentisanja i fotografija pošto na njima broj 6 ume da deluje bledunjavo. Olovke su stvarno postojane, boja ostane na obrvama sve dok je ne skinem. Malčice ume da se svuče samo ako preko olovke stavim vosak kako bih obuzdala obrve. Ostavljaju taman dovoljno boje i ne mrve se. Cena im je oko 700 dinara, ista kao za olovke za oči, postoji šest nijansi. Oštre se najnormalnije, nisu previše mekane i jedna olovka traje mi prilično dugo. Definitivno ću broj 6 kupovati sve dok se bude proizvodio. Idemo na fotografije, s leve strane broj 6, sa desne broj 5:
SDC19481
Na slikama ispod videćete, s leva na desno: tamnija nijansa iz Essence seta, svetlija  nijansa iz Essence seta, Artdeco br. 6, Artdeco br. 5. Slikano je sa različitim postavkama, ali mislim da obe slike prikazuju ono šta sam iznad pokušala da objasnim - olovka br. 6 ima izvesni sivkasti/taupe ton i zato mi je tako dobra.
SDC19483
SDC19484
Čime vi popunjavate obrve? Koliko ste zadovoljni njihovim oblikom i izgledom?


You may also like

65 коментара :

  1. Slažem se za Essence sjenila za obrve, meni jednostavno te boje ne odgovaraju, kao što mi niti ne odgovaraju nijanse Too Faced brow palete sjenila za obrve, već ih moram miješati.
    Ja sam do sada koristila Kanebo Sensai olovku za obrve kod koje ima kupiti refil (sam refil košta oko 200 kn), ali sam na preporuku drage Beauty Department kupila Essence olovku za obrve u nijansi Blonde ( a ja sam smeđa ) i moram ti reći da mi je odlična, ako moram usporediti ove dvije, čak mi je nijansa bolja od Kanebove :)
    Nisam do sada zapazila da Artdeco ima olovke za obrve, dopada mi se tvoja nijansa 6 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da se i Beauty Department javi i potvrdi za Essence olovku da je dobra :)

      Избриши
    2. Davala sam šansu Essence setu mnogo puta i pravila razne kombinacije, ali jednostavno ne vredi, nisu moje boje i gotovo. Ja, opet, nisam zapazila te vaše Essence olovke, ima sad da obratim pažnju, hvala :)

      Избриши
    3. http://noisettecorner.blogspot.com/2013/02/essence-olovka-za-obrve.html

      Избриши
  2. Ja koristim SEVENTIN olovku broj 08 :-) i zadovoljna sam! To je neka srednja nijansa braon! Oblikom sam zadovoljna ali imam problem sto su mi na dva mesta sitne i svetle pa deluje kao da ih nemam ali zato postoje olovke,senke pa se to lepo popuni ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da trenutno nemam baš ništa od Seventeen šminke, a nekad sam imala svašta :( Nisu mi uopšte blizu radnjice koje je prodaju. Ako si zadovoljna oblikom to je najvažnije :)

      Избриши
  3. Ja sam zadovoljna svojim obrvama tamne su i ima ih. A svidja mi se kako sam ih oblikovala tako da sam zadovoljna. Retko ih popunjavam ali kad bas jak onasminkam oci onda znam da popunim jako malo i obrve da bi im parirale. Moje obrve su sivo crne i senke sa braonkastim nijansama im uopste ne stoje. Vec neko vreme gledam taj Sephorin set i sada sam jako srecna sto si rekla da je tebi ok tako da cu ga sgurno kupiti! Bas si me obradovala. Olovcice su lepe ali njih ne praktikujem za obrve, bar do sad nikad nisam, posto ionako retko popunjavam obrve.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, mislim da većina žena ipak nije zadovoljna svojim obrvama, lepo je čuti neku koja jeste :) Olovke su mi dobre kad žurim, dva-tri poteza i gotovo, a ova broj 6 mi je stvarno najbolja boja ikad. Sephorin set ima u tri kombinacije pa pogledaj koja bi ti najviše odgovarala.

      Избриши
  4. Ova broj 6 je skroz dobra. Meni se do sad najboljom pokazala Missha jer ima sivkasti ton u sebi, tako da je neprimjetna na obrvama. A oblik.. hm.. onako sam zadovoljna. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, koliko je samo žena čije obrve imaju sivlasti ton, a na tržištu je ogromna većina olovaka/senki klasičnih braon boja, bezveze :(

      Избриши
  5. Ja imam prilicno guste obrve i ne treba im neko veliko popunjavanje, ali kad god ih popunjavam to radim mat pepeljasto braon senkom iz Sleek palete, nemam specijalan set za obrve, niti olovku. Jedna olovka bi mi bila neophodna, cisto ako na brzinu hocu da popunim neku rupicu... ali kako Artdeco ovde ne postoji, moracu da sacekam leto i Beograd :))
    Mada bi meni odgovarala neka za nijansu tamnija od 6, ali isto tako pepeljasta, ako to imaju u ponudi :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mmmmm...Sleek palete...moja tiha patnja :) Mislim da nema takve nijanse kakvu tražiš, tako nešto sam i ja gledala kad sam kupovala olovku br. 5 i nije je bilo, ova je bila najbliža tome.

      Избриши
  6. Uvek sam zadovoljna obrvama, kakve god da su, u tom trenutku mi se čini da su odlične, posle shvatim da baš i nisu bile kada im promenim oblik :D Popunjavam ili Oriflame setom za obrve ili Avon olovkama, nekad svetlijom, nekad tamnijom nijansom, zavisno od jačine šminke. A odlično što si napisala ovaj post, jer mnoge devojke se žale na crvenkastu primesu u olovkama/senkama i treba im nešto pepeljasto. Upoznala sam jednu koja koristi drvenu olovku da popunjava obrve :/ Nisam joj verovala, ali se posle šminkala predamnom, pa me uverila. Haos :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drvena olovka? e to se zove kreativnost:)

      Избриши
    2. Hehehe :) Važno je uvek biti zadovoljan! :) Ja sam takva kukavica kad su u pitanju obrve, pre ću da trpim oblik koji mi se ne sviđa nego što ću da se usudim da promenim, sve me strah da posle neću moći da ih dovedem u pristojno stanje. Drvene olovke :O Mislim teoretski ne zvuči baš tako strašno, ali u praksi verovatno gadno struže po koži.

      Избриши
    3. Bolje ne eksperimentisati, ja sam prošla raaazne faze i većina nije pohvalna, pa kad vidim fotke, prevrnem se :D Koristi 7B ako se dobro sećam, ta je meka. Svašta ću čuti i ivdeti...

      Избриши
  7. Jel' ti i prirodna boja kose pomalo pepeljasta? Meni jeste, a i obrve su, mada nisam primetila da mi odskacu olovke od boje obrva.
    Trenutno koristim dve senkice iz MUA Glamour Days palete i njih mesam i kombinujem. Imama Rimmel olovku za obrve, ali mi se ne dopada sto su crte bas ostre i uvek se vidi kad je stavim, a ja, kao i ti, volim da to izgleda prirodno.
    Htedoh da kupim essence set, mada bih najradije MUA uzela, ali nestomi i nije o glavu sada...
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, ne znam šta bih rekla, prirodna boja kose mi je tamna, tamnija od obrva, ali nije braon u smislu da vuče na čokoladu. Rimmel sam imala, nismo se složile, pretamna mi je, ona njihova braon je ono šta ja zovem crnom. Klasične senke su isto nekad super na obrvama, sećam se da sam svojevremeno koristila ejdnu Golden Rose :)

      Избриши
  8. Iako imam ožiljak na desnoj obrvi (a Prase Vam je bilo nestašno kao malo pa palo na ruže :D) uspela sam da ih dovedem u koliko-toliko normalan izgled.
    Volim senku ali i ja vec godinu dana koristim tu AD olovku samo #3 i prezadovoljna sam jer daje prirodan izgled.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ups, siroto malo nestašno prase :(
      I trojka je jedna fina nijansa, tačno se sećam koja je :)

      Избриши
  9. Meni je problem da nađem idealnu nijansu, tako da sad ne koristim ništa. A i oblik obrva mi se malo deformisao jer dugo nisam bila kod kozmetičarke, tako da ih sad puštam da malo porastu da bi ona mogla da mi ih sredi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pametno je to sa kozmetičarkom, najbolje je naći nekog pouzdanog i stručnog i prepustiti se :)

      Избриши
  10. meni su malo neravne obrve na samom početku jer sam ih tu čupala u osnovnom školi (znam glupo, ali...) i sada se tu zapravo ne može ništa. Popunim ih na tom dijelu samo ako se šminkam za večer jer onda uz naglašene oči idu i naglašene obrve, ali inače ne diram taj dio jer se uvijek vidi ako crtam izvan obrva.Uobičajno svoje obrve samo malo popunim i to u liniji gdje ih već imam, nastojim da je ne prelazim.

    Moje obrve su crne i oblik je ok, ništa spektakularno, ali zadovoljna sam...jedini problem je što nisu guste tako da kad ih malo popunim onda bolje izgledaju. Dosada sam se više oslanjala na sjenila i stavila bi stvarno mrvicu, a sada sam počela koristiti i olovke i onako isto stavim samo malo...

    stavljam crnu olovku jer su crne boje, ali jedna šminkerica stavljala mi je smeđu (ne sjećam se je li bila olovka ili sjenilo) i dobro je ispalo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa fino ti zvuče obrve, mislim da smo sve mi sa tamnijim obrvama u prednosti, lakše ih je srediti da deluju fino čak i u svakodnevnoj varijanti. Ja izbegavam crne/mnogo tamne olovke, nekako izgledam strogo sa tamnim obrvama, ne pristaje mi taj stil.

      Избриши
  11. Sad bih voljela da si stavila fotografiju svojih obrva :) I ja svoje volim samo lagano popuniti na mjestima koja su misteriozno pomalo ćelava :p i to je to. Ali koristim pretamnu olovku definitivno, pa sam počela sa sivim sjenilom i tako izgleda bolje. Ajd sretnice što si si našla savršenu olovku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, fotografija koliko hoćeš, pogledaj bilo koji EOTD post :)
      Vala se osećam kao srećnica što nađoh ovu nijansu :)

      Избриши
  12. Dopada mi se #6, mislim da bi mozda i meni odgovarala, a ovaj Essence set stvarno deluje previse "toplo". Inace, godina koristim Rimmel olovku, u sustini sam zadovoljna, ali bih malo da promenim, mozda nadjem i nesto bolje. :)
    Nekad popunim obrve i Artdeco senkom (#520) onako blago.. Mada mi je olovkom brze i zgodnije, a mislim da i olovka moze prirodno da izgleda ako se stavlja onako kako si i sama napisala, kratkim i blagim porezima. :)
    I da, slazem se sa tobom u vezi oblika i ostrine obrva, ne volim kad se vidi iz aviona da su popunjene i kada su previse jake i ostre, izmene skroz izraz lica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo moguće da bi i tebi odgovarala, a ako ne ona trojka sigurno bi :)
      Nekim ženama stoje i precizno iscrtane, oštre obrve, ali ja nisam među njima, treba imati i odgovarajući izgled i izraz lica za to :)

      Избриши
  13. ja svoje obrve volim naglašene i ja naprosto ne bih bila ja kad mi obrve ne bi bile naglašene. jedino kad mi ostatak lica nije našminkan pa onda ne želim imati dvije tamne linije iznad očiju hahahaha
    prije sam koristila rimmel mono sjenilo u nijansi dusk i bilo mi je ok a sad koristim illamasqua gaze koji je zilion puta bolji :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, tvoje obrve su divne i skroz ti pristaju. Ma na lepoj ženi sve lepo izgleda ;)

      Избриши
  14. Ja nešto nisam ljubitelj olovaka kad su obrve u pitanju. Koristim cartice sjene za obrve i super me služe :)

    Visit my blog and join the giveaway :)
    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/2013/04/giveaway-ahaishoppingcom-and-unique.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ljubitelj olovaka kad žurim na posao i imam 5 minuta da se spremim :)

      Избриши
  15. kosa pregustam kovrdzava, braon sa odsjajem zlatno/crvenom, a obrve tamnije, preduga dlaka a poluretke, sto je posledica pirsinga i nekih operacija. Isto se plaqsim da kratim dlaku, bar ne sama a ne znam dobru kozmetucarku. Koristim neku Seventen, ali i meni treba nesto da ne vuce na braon

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a kod mene obrnuto, obrve su mi svetlije od kose :) Probaj neku od Artdeco olovaka, one jedine imaju toliko nijansi.

      Избриши
  16. Nisam isprobala njihove olovke za obrve, ali jesam olovke za oči :) jedno vrijeme koristila sam olovke za obrve, no onda sam prešla na sjenila koja su mi puno bolja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovke za oči su im, takođe, super :) Ja volim i olovke i senke i tačno znam u kojoj prilici i uz kakvu šminku šta mi najbolje ide :)

      Избриши
  17. Ja imam Essence setic, kombinujem mrvicu one svetlije sa Artdeco mat senkom 520 i onda po malko stavljam, izgleda super onda :).Prirodno , na meni koja sam plava, a drugarici koja je smedja jos mnogo lepse. Ali sta cu kad su mi tamnije, rado bih neku svetliju braon :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj setić i jeste za žene sa plavom/svetlije toplo smeđom kosom, samo kad bi svetlija nijansa bila malčice svetlija :) Probaj neku od ovih olovčica, ima i svetlo braon samo zaboravih koji je to broj.

      Избриши
  18. Ja imam jednu ali nikako da dođe na red za isprobavanje :/!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si ionako našla svoju savršenu kombinaciju za obrve :)

      Избриши
  19. Cini mi se da bi mi ta olovka br 5 odgovarala. Ja imam skoro crne obrve i uopste ih ne iscrtavam. Jos nisam nasla olovku ili senku koja bi mi odgovarala mada iskreno meni se moje obrve svidjaju ne iscrtane. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako si zadovoljna kako ti obrve izgledaju bez dorade divno, spadaš u baš retke srećnice :)

      Избриши
  20. I ja sam najviše voljela sjenila, sve dok nisam probala onaj gel-kremu od MAC-a i ostala paf! Mada su sjenila isto odlična.... Nešto nisam ljubiteljica olovki za obrve mada i ja imam ovu Artdeco!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da to koristiš, nisam probala takav proizvod, ali mora biti dobar :) Taj tvoj mi deluje nekako previše braon za mene, više je nijansa za plavuše, zaista.

      Избриши
  21. Ja moje ne popunjavam. Ok su mi ovakve, a lice imam jako svijetlo pa mi to ne ide zajedno.

    ОдговориИзбриши
  22. Imam ovu i draga mi je, mada je jako malo stavljam jer volim da sve izgleda prirodnije. imam dosta olovki i sjenila, al jedna olovka mi je premašila sva očekivanja, a bila je i najjeftinija - Maybelline! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojma nisam imala da Maybelline uopšte ima olovke za obrve! :)

      Избриши
  23. Za mene obrve igraju jako bitnu ulogu na licu, i smatram da mogu totalno da promene celokupan izgled. Za mene je Essence eyebrow set bio pravo otkrice!!! Koristim samo svetlu nijansu, i savrseno mi odgovara. Iako sam tamna(sa tamnom bojom kose i tamnim ocima), dugo sam tragala za savrsenom nijansom senke za korigovanje obrva. Olovke ne koristim, deluju mi isuvise grubo, vec jednostavno popunim senkom moje retke obrve :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, obrve draaaastično izmene izgled lica. Divno što ti taj set odgovara, tako sam se trudila da mu nađem namenu i iskombinujem nekako nijanse, ali ne, nije za mene :(

      Избриши
  24. Baš mi je drago da si napisala ovaj post jer Art deco olovku za obrve koristim godinama. Imam i druge olovke, sjenila , pigmente i sve što su izmislili za obrve, ali uvijek se vratim ovoj jer je genijalna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači Artdeco olovčice baš imaju dosta poklonika :)

      Избриши
  25. Анониман21.4.13. 11:03

    Ja imam prirodno skroz crne obrve,a i trepavice. To je divno,ali sam malo vise pocupala obrve,sada su porasle,ali tu i tamo otpadne po neka dlacica,sama od sebe. Bio mi je problem da pronadjem crnu olovku,isprobavala sam razne,i verujte da je izbor pao na GR. Od svih skupih pokazala se najbolje bas ta,najjeftinija. A senke za obrve nikako ne volim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa lepše nego kad je sjajan proizvod ujedno i jeftin :)

      Избриши
  26. I ja ^ :) imam prirodno potpuno crne obrve i prilicno guste, nisam nikada imala potrebu da ih cupam (doduse moje drugarice jesu, ali to je druga prica:))), niti da im bilo sta radim, pokusala sam jednom crnom senkom malo kao da ih popunim, i u takve pijavice su se transformisale da su me progutale celu, i lice i telo :))

    Inace, (ne znam ni sama sto ovo sada pisem), decko moj dragi ima identicne obrve kao i ja, u stvari on ima obrvu :))), pa malo njemu cupnem na kriticnom prevoju spajanja, ali ne sve, da bude neprimetno. Nego sam se sada setila jednog druga, nije bas tema, ali on cupa onako krvnicki, a inace je veoma lep, ali mu te definisane obrve daju neki tursko/bugarski folk smek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zamišljam se kako ne čupam obrve uopšte i sa jedne strane to mi je mmmmmm (nema dosadnog i bolnog čupkanja), a sa druge mi je aaaaaaa (čupava vukodlačica :D).
      Stvarno je neverovatno koliko te dve crte promene izgled lica, kad sam se šminkala za zadatak Gothic look i napravila debele, crne obrve izgledala sam kao svoja opaka verzija :D
      Ima dosta muškaraca kojima bih i ja rado čupnula koju dlačicu, ali nikako tako da se vidi. Tursko/bugarski folk šmek :))))

      Избриши
  27. Ja ne popunjavam obrve ali za musterije mislim da su m.a.c senke,najbolje,nijanse savrsene i pigmenatacija.mada rimmel ima super olovke.a i ove lepo izgledaju :)

    ОдговориИзбриши
  28. Ja uopste nisam zadovoljna izgledom mojih obrva...Jako su retke,njednake i bez lepog oblika... Jedva cekam post o Sephorinom setu jer nameravam da ga kupim.Za sad koristim Essence set i ok mi,ali bih malo da experimentisem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće post, samo bolje da ne obećavam kad tačno, retko kad uspem da objavim postove onim redom kojim zamislim :(

      Избриши
    2. Ma nema frke, kad bude, znacice mi :)

      Избриши
  29. Koristan post! I ja sam uvek imala ovaj problem jer većina olovaka vuče na tople nijanse, a meni su obrve pepeljastog tona. Moraću da pogledam ovu olovčicu uživo.
    Trenutno sam riđa, pa mi odgovara Avon blonde sa četkicom, ali čini mi se da je povučena iz ponude. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova je definitivno pepeljasta, a Artdeco ima još 2 takve nijanse pa baci pogled :)

      Избриши
  30. Ja sam veliki ljubitelj naglašenih, neprirodnih obrva. Mnogima se to ne dopada, ali šta ću, volim. Sada kada sam ponovo riđa muku mučim sa njima jer ne mogu da nađem senku ili olovku odgovarajuće nijanse :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su takve obrve lepe na nekim ženama, među kojima ja nikako nisam :)
      Najteže je uklopiti obrve sa riđom kosom, godinama sam se mučila i nisam našla dobro rešenje.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...