Yves Rocher Serum Vegetal 3 okoloočna krema

/
49 Comments
Vreme je za recenziju okoloočne kreme koju sam koristila u prethodnom periodu, a kako dosad nisam pisala o okoloočnim kremama malo ću se osvrnuti i na svoju kožu i očekivanja od krema. Ok, istina je da ne samo da ću se osvrnuti već ću se nadugačko i naširoko osvrtati :D
Prvo da kažem - genetika nije na mojoj strani. Moja majka ima savršeno nežnu kožu sa neverovatno malo bora za svoje godine, zapravo ni ne znam ženu tih godina čija je koža tako malo izborana, a da pritom ne ide na tretmane i slabo se neguje. Jesam li povukla na nju ili sam nasledila očevu kožu izuzetno sklonu dubokim borama? O da, da, ja sam tatina ćerka, blago meni... 
Da mogu da vratim vreme počela bih da koristim neke lagane, hidratantne okoloočne kreme već kao tinejdzerka. U tim godinama nisam bila loša prema svojoj koži kako sam mogla, ali mogla sam da budem i mnogo bolja. Nisam nikad bila u solarijumu, nisam se satima pržila na suncu (ovo poslednje, doduše, zato što mogu mirno da ležim koliko i prosečan trogodišnjak), oduvek sam uzorno skidala šminku pred spavanje, nepušač sam, ali slabo sam negovala kožu i nisam naročito obraćala pažnju na SPF. Problem je i u tome čime sam skidala šminku :( Dosta dugo je to bila Božen rukavica, mislila sam da je super za skidanje šminke i majka me je zdušno podržavala, a sada znam da je ona jednostavno pregruba za nežnu kožu oko očiju i da u toj regiji šminku treba skidati blagim skidačima i nežnim pokretima, a ne trljati tamo nekom rukavicom, ona bi mogla da bude dobra eventualno za lice. U tim godinama svi mi mislimo da su borice oko očiju vezane za starost kao i da nam tada neće biti naročito važno kako izgledamo, a zapravo borice u toj regiju kreću otprilike oko 25-e ako nemate sreće sa genetskom lutrijom i 30-e ako imate i itekako vam je važno kako izgledate.
Rekla bih, dakle, da su i rane dvadesete period kada treba mazati lagane, gelaste okoloočne kreme tipa recimo Balea Aqua. Sa jačim kremama treba početi onda kada se prve borice primete, u mom slučaju je to sa 25 kada mi se, skoro preko noći, pojavila se mreža sitnih bora oko očiju. Odmah ću reći da svoju idealnu okoloočnu kremu nisam pronašla i u večnoj sam potrazi za onom pravom. Ako imate predloge samo dajte :) Da ne bude da me je priroda zakinula, a nije mi dala ništa za uzvrat - okoloočna regija nije mi sklona naticanju i nemam većih problema sa podočnjacima odnosno nemam ništa šta prosečan korektor ne može da sakrije.
Evo šta bi bio moj ideal ideala okoloočne kreme:
Ona je takva da se brzo upije i može se koristiti i ispod korektora. Ni najmanje ne iritira i ne peče čak ni ako uđe u oči. Izrazito je hidratantna pa i nekoliko sati nakon mazanja imam utisak da mi je to područje lepo hidrirano i elastično. Daje blagi lifting efekat i bore izgledaju pliće, a cela regija izgubi svoj uobičajeni izmučeni izgled te živne i zablista. 
Kako vam zvuči opis? Kad sam pročitala šta sam napisala pomislila sam kako bi mogli da me angažuju da pisem bajk...pardon, reklame koje se mogu pročitati na ambalaži krema. Svesna sam da je takvu kremu (skoro pa) nemoguće naći te imam i svoju listu minimalnih očekivanja kako bih neku kremu mogla proglasiti pristojnom. 
Dakle, krema ne sme da me pecka. Ne padam na priče o navikavanju na kremu i da to tako mora, očekujem da mi krema bude prijatna. Ne podnosim kreme koje samo stoje na koži kao neki teški masni film. Ne volim kreme koje su toliko vlažne da imam utisak da se umivam, a ne mažem kremu. Neću kremu koja nema apsolutno nikakav efekat na moju okoloočnu regiju, čak ni malu, malecku hidratacijicu. 
Idemo sad na recenziju ove kreme:
Kupila sam je u Ušću po ceni od 1449 dinara za standardnih 15ml proizvoda. YR ima nekoliko krema za okoloočnu regiju, izabrala sam baš ovu jer mi se prema sastavu i opisu učinila najbolja, ne spada u preteške iako je namenjena nešto starijim ženama, a ne obećava samo hidrataciju već i uticaj na bore.

Šta kaže proizvođač:
Ovaj tretman za delikatno područje oko očiju, nežan i visoko učinkovit, precizno tretira područje oko očiju. Smanjuje i zaglađuje bore, smanjuje otečene kesice ispod očiju. Zahvaljujući nežnoj, bisernoj strukturi, trenutno osvetljava područje oko očiju. Plus: Posebno formulisana nežna tekstura koja je blaga prema delikatnom području oko očiju. Dermatološki i oftalmološki testirano. 
Žene koje su koristile SÉRUM VÉGÉTAL 3 Bore & Blistavost kremu za područje oko očiju kažu: 
91% smanjena dubina bora  
83% svetliji podočnjaci 
82% smanjene kesice ispod očiju 
71%* mlađi izgled 
TAJNA OLIGOSAHARIDA JABUKE 
S godinama, međusobno prijanjanje ćelija postaje slabije, a koža gubi celovitost. Nastaju bore i ten gubi prirodni sjaj. Istraživači Cosmétique Végétale® Yves Rocher stvorili su koncentrisan i moćan ekstrakt protiv bora, ekstrakt pektina, iz samog srca jabuke koje je izuzetno bogato hranljivim sastojcima. Ovaj ekskluzivni sastojak Yves Rochera delotvorno se bori protiv bora i gubitka blistavosti tena. Vaša koža je rekonstruisana, bore su izravnane, zaglađene i vaše lice ponovno blista prirodnom lepotom. 
Tajna formule : vodica različka, olihosaharidi jabuke, organski gel aloe vere, ekstrakt divljeg kestena iz Indije, ekstrakt kafe, mangiferin, organsko ulje susama, sojino ulje. 

Lista sastojaka:
Šta kažem ja:
Koristim ovu kremu nešto više od mesec dana i svakako je prijatna. Ne iritira ni najmanje, ne peče čak ni kad uđe u oči. Srednje je gustine, nije vodenasta, ali nije ni mnogo gusta, a boja joj je najsvetlija boja kajsije. Lako se maže, a moja presuva okoloočna regija je upije jako brzo. Uveče sam povremeno stavljala i drugi sloj nakon nekog vremena, a danju sam preko stavljala korektor. Da li je imala bilo kakav uticaj na moje borice? Ne, baš nikakav, potpuno su iste kao što su bile. Da li sam imala utisak da fino hidrira? Ne, imala sam utisak da je skroz svejedno mažem li ovu kremu ili ne, koža je izgledala podjednako suva. Očekujem da ako uveče namažem kremu ujutro koža izgleda makar malo bolje nego što izgleda kad ne namažem ništa, a ova krema taj uslov nije ispunila te je sigurno neću ponovo kupiti. Trebalo bi da posvetljava podočnjake i smanjuje kesice ispod očiju, ali to nisam mogla da proverim pošto sa tim i inače nemam problema. Ne znam zapravo kome bih je uopšte preporučila. Za sasvim mlade devojke nije jer bi mogla biti preteška, bolje je koristiti onaj vlažnjikavi tip krema, a opet, za nešto starije ne znam koliko bi bila s obzirom da na bore nema uticaj. Moguće da bi odgovarala ženama koje imaju problema sa naduvenošću u toj regiji kao i podočnjacima.
Raspisah se pošteno, ali ipak je ovo bio moj prvi post o okoloočnim kremama :) Da li ste vi pronašli svoju idealnu kremu? Šta uopšte očekujete od okoloočne kreme?


You may also like

49 коментара :

  1. Baš mi je žao što ti se nije svidela njihova krema, nekako sam razočarana.
    Ja ne koristim okoloočnu kremu, jer nisam našla neku koja bi me zainteresovala(a nisam ni pošteno tražila da se ne lažemo). Sad, ja spadam u <25 kategoriju godina, što znači da bi već trebalo da pronađem tu kremu od koje očekujem samo izuzetnu hidrataciju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da jesi, ipak je to YR :)
      Jeste ti vreme da nađeš neku okoloočnu, naravno sasvim laganu, probaj Balea Aqua, dosta je hvale baš devojke tvojih godina.

      Избриши
    2. Videla sam da je preporucujes u postu, definitivno cu morati da probam! :)

      Избриши
  2. Za sada mi se najbolje pokazala Clinique All About Eyes i od nedavno koritim Estee Lauder Advanced Night Repair okoloočnu i jako sam i s njom zadovoljna..... Izmijenjala sam jako puno okoloočnih kremica ali sam se uvijek vraćala na Clinique :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AAE je zaista jako dobra krema, ali eto, uvek pokušavam da nađem nešto još bolje :)
      EL mi je tiha patnja...

      Избриши
  3. Nisan našla svoju idealnu, još uvik je tražin. Non stop probajem neke nove, ali nije to, to. A bitno mi je u kremi, ono šta i tebi. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja koristim Vichy - Aqualia Thermal Eye Roll-On i jako sam zadovoljna, hidrantna je, smanjuje mi otecenost... Mada ja jos uvek nemam bore tako da ne znam koliko je dobra za prevenciju istih... Mislim da je to jedna od retkih stvari u kojima mi je genetika bila naklonjena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam je i baš je takva kako si je opisala, taman za žene koje imaju problema sa podočnjacima. Verovatno ti je onda ok i za prevenciju bora. Blago tebi na genetici :)

      Избриши
  5. Eto, tvoj opis okoloočne kreme zvuči kao nešto što bih i ja sama napisala, pa ako ikada nađeš HG javi :) Meni su se Yves Rocher proizvodi pokazali kao dobri, ali nisam probala njihove kremice i okoloočne kremice. I ja sam sve najbolje čula o Clinique All about eyes i o EMU Oil well okoloočnoj kremi (Feelunique, nekih 80-ak kuna) tako da razmišljam između te dvije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dogovoreno :) Volim i ja YR proizvode, ali poneki mi se ne svidi, kao ova krema. Probaj AAE, stvarno jeste jedva od boljih, mada znaš kakve su žene, nikad zadovoljne pa sam i ja htela neku još bolju :)

      Избриши
  6. Ni ja nemam neku omiljenu okoloocnu kremu. Nemam jos bore srecom ali sa 25 godina volela bi bar lepu hidrataciju kako bi te bore i odlozila malo. Takodje imam problem sa naduvenoscu i to mi je glavni problem tako da trazim kremu koja bar malo moze s tim da mi pomogne. Posto ako licim na mamu, a mislim da licim, s godinma ce problem s naduvenoscu postati samo jos veci :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi i meni onda treba drugačiji tip krema, za tebe su neke sa kofeinom, mentom, efektom hlađenja, a meni su potrebne što hidratantnije jer mi je ta regija ekstremno suva. Eh, ta genetika :(

      Избриши
  7. Koristila sam njihovu sa vitaminom E tj mažem još uvek pre šminkanja kako bi je nekako potrošila
    ništa mi ne radi a posle tvoje recenzije ne bih više eksperimentisala sa njihovim kremama.

    Uveče mažem Clinique All About Eyes rich varijantu i zadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ni ta krema nije neka? Meni je ova prva njihova, videla sam da imaju 5-6 okoloočnih i ova mi se učinila najboljom, mislim da ipak neću nastaviti sa eksperimentisanjem. Sada koristim Caudalie Pulpe Vitaminee, nije savršena, ali je ipak fina krema.

      Избриши
    2. Trošila sam tester te Caudalie i bila mi je ok :)

      Избриши
  8. Ne koristim, mada bih mogla da počnem... Tek sam se skoro upoznala sa rečju "okoloočna", neobična je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam čak sigurna ni da zvanično postoji reč "okoloočna", ali mi je lakše da napišem tako nego "krema za područje oko očiju" :D

      Избриши
  9. Ja nisam o tome razmisljala dok...suprise,suprise...nisam pocela citat blogove :) nema o cemu nisam postala obavjestena ali i mozda malcice previse opterecena :) Imam 24 godine a koristim neku baleinu za normalnu kozu. Ne primjetim neke bore, zapravo tu su neke dvije linijice tik ispod oka ali mislim da su tu oduvijek jer je jednostavno tako oko postavljeno :D Mislim da ih apsolutno niko ne primjeti, a ni ja nisam dok se nisam, kao sto rekoh, opteretila tim stvarima. Da li mi je to bilo potrebno u zivotu ili ne, ne znam :D mozda je bolje sto ste sve pisale o tome pa da i ja makar preventivno pocnem sa bilo kakvom hidratacijom pa mi se kasnije bude isplatilo. Jos uvijek nemam novca da ulozim u npr Clinique all about eyes koju svi hvale pa zato cu se vracat ovdje na blog da citam sta su ti preporucile kao mozda jeftiniju varijantu :)
    Moj veci problem su tamni podocnjaci, ne sad da izgledam kao najgora :D ali tu su i nerviraju me i radije bih htjela neku koja ce mi prvo njih malo ublazit. Nemam strpljenja sa hladnim krastavcima i krompirima pa da ja to stavljam na oci :)))

    Eto i ja se raspisala da se ne osjecas lose sto si i ti ;)) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto konkretne koristi od čitanja blogova :)
      Trebalo bi da počneš sa nekom kremom, ne mora biti skupa, i bilo kakva je ipak bolja od nikakve. Možda da probaš onu Garnier sa kofeinom i kuglicom za masažu i hlađenje ili neku Baleinu. Borice se stvarno pojave praktično preko noći, do juče ih nisam imala i sad su odjednom tu, doduše verovatno ih drugi ne vide ni blizu ovoliko koliko ja.
      Neka si se raspisala, sad se stvarno osećam manje loše :))

      Избриши
    2. Koristim baleinu okoloocnu, stavim uvece a nekad i ujutro. A probat cu tu garnierovu, znam na koju mislis, nadam se da je korisna :)

      Избриши
  10. Sad me sramota, ali jos ne koristim okoloocnu kremu, a trebalo je vec da pocnem...
    Probala sam Eucerin Q10 (valjda), dobila sam tester i fina mi je bila, ne secam se da me je peckala, ali sam kasnije skroz zaboravila na nju. Videla sam na forumu da je dosta devojaka koristi, pa mozda nju da probas, ako vec nisi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, mnogo toga je trebalo da svi mi uradimo pa nismo :)
      Počni sa nekom laganom kremicom, ne mora da bude skupa, a nekakav dugoročni efekat ipak će imati. Hvala na preporuci za Q10, nisam je dosad probala :)

      Избриши
  11. Uf, u srce si me ubola ovom temom :D Imam 24 godine, uskoro 25 i već polako histerišem jer nisam našla odgovarajuću okoloočnu kremu :/ Rekla bih da mi je tu koža lična tvojoj, nemam problema sa podočnjacima, ali primećujem prve borice. Koristila sam one Garnierove Roll on koji su jako prijatni za korišćenje, ali mislim da mi sad treba malo teža artiljerija :D pa sam uzela onu žutu od Garniera, pa sad koristim neku Botanica Antirid, koja je dosta masna... Pa videću rezultate, ali ne odustajem dok ne nađem onu pravu :) Sorry za dugačak komentar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš potrefih :) Tačno su te godine prelomne, prosečna devojka do tada bore doživljava kao nešto iz dalje budućnosti i onda 25-a dođe kao šok i otrežnjenje. Nije da sam ekspert za pitanje kože, ali složila bih se sa tobom, ako si počela da primećuješ prve borice treba ti nešto jače od klasičnih laganih, vodenastih krema baš kao i meni. Piši o utiscima kako isprobavaš, pisaću i ja pa ćemo možda i naći onu pravu :) Trenutno mažem Caudalie Pulpe Vitaminee, nije idealna, ali mi se prilično sviđa, videćemo za još dve-tri nedelje.

      Избриши
  12. Super post!
    Meni je jedna od omiljenih Avon Anew Clinical Eye Lift, ona je iz dva dela (jedan je krema za ispod očiju, drugi deo gel za kapke - ovaj gel slabo koristim jer mi ne radi ništa), i to je jedina okoloočna koju sam (uz Clinique AAE Rich) kupila više puta. Imam baš isušeno to područje, i to u poslednjih nekoliko meseci posebno, ona mi baš fino izravna i opegla te sitne borice i efekat se vidi već posle par dana... Koristim je uveče jer se upija 15-20 minuta što mi je ujutru puno vremena pa nije zgodna za ispod korektora, ali mi super nahrani taj deo ispod očiju, stvarno jedna od retkih kojima sam baš zadovoljna. Nije mi loša ni Weleda Wild Rose koju sad koristim, ali mi nije dovoljno jaka/hidrantna pa mi je ipak više za dan. Od drogerijskih sam baš razne isprobala, ali mi je gorepomenuta Avon u tom cenovnom rangu (oko 1000 din) ubedljivo najbolja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)
      Sad sam pretražila Avonov katalog da vidim tu kremu pošto je zvučala kao jedna koju sam imala, ali mislim da to ipak nije ta. Ova moja se zove Anew Rejuvenate, isto ima 2 dela, identična je kutijica (sad u joj držim malu količinu Lemony Flutter-a da mažem zanoktice pre spavanja), ali je gel bio zelenkast i izgleda da je Avon u međuvremenu izbacio tu liniju. Hvala na preporuci, stvarno bi je vredelo isprobati!

      Избриши
  13. bas steta sto ti nista pametno nije uradila :/
    ja za jedno 22godisnje celjade imam previse borica oko ociju sto me jako nervira, a uz to mi je to podrucje extremno suvo pa sam jedno vreme koristila afrodita hydra thermal kremicu koja je jako fina i lepo hidrira, a sada i na tom podrucju kao i na celom licu koristim Alchemy kreme koje su mi bukvalno preporodile podocnjake i vratile ih iz stanja ljuspanja i perutanja u divno nezne i mekane

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dakle bore nekad kreću već sa 22, još sam ja dobro prošla onda :( Zanimljivo zvuče te Alchemy kreme, vredelo bi obratiti pažnju, i kod mene je to područje neverovatno suvo.

      Избриши
  14. Bas si vredna, poranila sa postom :)), nikako da stignem da dam komentar. Pricala sam sa nekim osobama koje se malo bolje razumeju u kozmetiku i svi se slazu oko one Clinique-ove kremice. Ne kazu dzabe da se najprodavanija okoloocna krema na svetu (na svakih 5 minuta proda se jedna). Mozda bi to mogla da probas.Ja iako imam 21 godinu vidim da cu imati losije lice (pogotovu deo oko ociju) od moje mame koja ima 47..
    Nadam se da ces naci neku koja ti odgovara :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vredna, vredna, doduše najviše oko bloga :D
      Nisam znala da Clinique prodaje baš toliko tih krema! Šteta što su kod nas tolike cene, svaki put se iznerviram kad vidim koliko su jeftinije u inostranstvu, nije to mala razlika, skoro duplo! Hvala na željama :)

      Избриши
    2. Da, to je cinjenica, preteruju (as always). Ako budes imala prilike ili neko negde bude isao, trep trep `kupi mi` :))

      Избриши
    3. Dogovoreno, samo u poslednje vreme redovno idem jedino u Hrvatsku, a tamo su cene kao kod nas :(

      Избриши
  15. Jeee, obožavam postove o okoloočnim kremama :D
    Isprobala sam ih stotine i odgovorno tvrdim da je to najzahtjevniji okoloočni proizvod i vrlo je teško pronaći idealnu. Ja očekujem da dubinski hidrira ne da se upije kao serum ili ostane stajati na površini i da je odlična podloga za korektor .
    Da izbriše bore ili smanji podočnjake u to više ne vjerujem jer takva ne postoji.
    Hvala ti na ovoj recenziji, hoćemo još :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih volim kod drugih, nema šanse da ne pročitam post kad vidim da se spominje neka okoloočna krema, živim u nadi da na nekoj polici ipak stoji moja idealna krema i čeka samo mene :)
      Slažem se, stvarno je najzahtevniji proizvod i ubedljivo sam najkritičnija prema njima. Očekujem šta i ti, osim što sam i dalje dovoljno naivna da se nadam da bi možda neka malo uticala i na bore. Trenutno fantaziram o Shiseido Benefiance, čitala sam divne stvari o njoj :)
      Nema na čemu, biće još, samo su to uglavnom postovi tipa šta izbegavati...

      Избриши
  16. Baš odličan, opširan post!
    Ne koristim te kremice jer nisam nešto primetila da su mi potrebne (imam 25) i planiram tek od 30-te da počnem. Išla bih na sigurno pa bih odmah uzela Clinique.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Ako primetimo da su nam kremice potrebne to znači da smo zapravo zakasnili sa početkom negovanja :) Clinique ima odlične kreme.

      Избриши
    2. Znam, tesim se da mi nece jos dugo trebati hehe.

      Избриши
  17. Jako detaljan post :) ja još nemam nijednu okoloočnu kremu, nisam ni isprobavala jer sam uvjerena da meni to još ne treba.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta ćeš, ja sam jako detaljna žena :D
      Sa ovim iskustvom bih svakoj starijoj od 17 rekla da joj ipak treba neka lagana krema pa ću tako reći i tebi :)

      Избриши
  18. Stvarno je uvijek teško naći kremu za oči koja mene odgovara. Trenutno volim Body Shop vitamin E kremu i jako sam zadovoljna snjom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, možda zato što smo kod ovakvih proizvoda i najzahtevnije. Nisam probala tu Body Shop-ovu, hvala na preporuci :)

      Избриши
  19. Ja koristim povremeno neku Velnea kremicu sa Q10. Nemam osecaj da mi je potrebna al mi se dopada kako lepo hidrira. Meni nije bas jasno dokle krema treba da se nanese (kazes da ova ne pece i kad udje u oci)? Ja je nanosim u regiji podocnjaka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja je nanosim u regiji podočnjaka, krenem od donjeg kapka i završim tamo gde se završe podočnjaci, ali vremenom prenesem i malčice kreme u oči, što trljanjem očiju prstima što treptanjem...ok, više ovim prvim verovatno :D

      Избриши
  20. Ja sam jako zadovoljna svim stvarima koje sam probala od YR-a. Imala sam drugu kremicu za oko očiju, onu iz bijele serije sa ružičastim čepom i imala je u sebi sitne reflektirajuće čestice.
    Jedna od najboljih krema za oko očiju mi je bila od Kheil's-a. Imala sam nekoliko testera i to je bio san snova. Možda si ju jednom priuštim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim i ja YR i većina stvari mi se svidela, ali eto, ova krema nije. Nisam probala tu koju spominješ, ova mi je prva njihova okoloočna. Kheil's mi je trenutno nedostupan, a sve više čitam dobre stvari o njihovim proizvodima.

      Избриши
  21. Preporučujem Shiseido kremu, i to ovu: http://www.shiseido-europe.com/mm/mm/#/skincare/the-skincare/specific-care/eye-revitalizer
    Skupa jeste, ali odlično neguje (ispunjava kriterijume koje je gospođica urednica navela u tekstu :D) i dugo, dugo traje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci :) Upravo mi je neka Shiseido krema sledeća na listi za kupovinu, samo mi je teško da prelomim pošto ima nekoliko hvaljenih, a nisu baš jeftine pa da mogu opušteno da eksperimentišem. Merkala sam Benefiance Wrinkle Resist, ali sad ću obratiti pažnju i na ovu :)

      Избриши
  22. Анониман5.1.15. 13:38

    Meni osobno YR serum vegetal je najbolja krema dosad. Hrani, ne zateže, vlaži i čak mi je nestao lišaj s kapka koji sam dugo imala od jedne Bb kreme. Recenzije su osobni doživljaj bez ikakvog dokaza i ispitivanja kojim bi me uvjerile da nesto ne valja. Za šminkice, maskare, sjenila da, ali ovom proizvodu je prethodilo puno godina ispitivanja, ulaganja u strucnjake i ostale ljude na kojima se ispituje, da bi me jedno mišljenje moglo odvratiti od isprobavanja kreme. Tako da razmislite dobro prije nego ishitreno odustanete od neceg sto nemate pojma kako djeluje ��

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...