Shiseido Pureness Matifying Stick

/
43 Comments
Postoji nekoliko reči i fraza koje kad pročitam na ambalaži proizvoda pare same iskaču iz novčanika :D To bi bile matifying, shine control, oil control, creaseless, blackhead eraser, pore reducer, pore purifying, pore minimizer...ma ima ih mnogo, zato i imam mnogo kozmetike :) Kad sam videla da je ovaj Shiseido stik za matiranje na akciji nisam mu mogla odoleti i evo njegove recenzije nakon duže upotrebe.
SDC19471
SDC19477
Stik sam platila oko 1700 dinara, sada je verovatno nešto skuplji. Sadrži 4 grama proizvoda koja se brzo troše.

Shiseido kaže da ovaj stik treba koristiti na mestima sklonim mašćenju kako bi pomogao u prevenciji stvaranja suvišnog sjaja i vizualno smanjio pore. Sadrži puderasti prah koji apsorbuje masnoću  i smanjuje prekomerni sjaj u T zoni. Daje glatku, dugotrajnu, mat završnicu. Ravna teksturu kože te olakšava nanošenje i pobošljava izgled šminke na našem licu. Preporučuje se svakodnevna upotreba i to kao završni korak u nezi kože. Ne sadrži ulje i nije komedogen. 
SDC19475
Lista sastojaka:
SDC19473
Moji utisci:
Proizvod dolazi u obliku stika na odvrtanje i sasvim se lako odvrće i vraća nazad. Bele je boje i na koži ostavlja beličasti puderasti sloj. Nanosila sam ga kako je preporučeno, dakle nakon kreme, a pre pudera što ovaj proizvod svrstava u kategoriju prajmera. Kada ga namažem i razmažem prstima koža u mojoj T zoni zaista postane neverovatno glatka, a pore manje vidljive. U tom smislu ponaša se kao dobar prajmer i šteta što ostavlja beličasti trag inače bi se mogao nositi i samostalno tj. bez pudera. Vidna je razlika kada se puder stavi preko njega i bez njega, najviše se to vidi po mojim proširenim porama, ovaj stik ih popuni i puder izgleda lepše i u tom pogledu, bez sumnje, ispunjava obećano. Međutim, koliko god sam se trudila i kombinovala ga sa nekoliko pudera, tečnih, u prahu i kamenih, nisam zapazila da primetno utiče na smanjenje prosijavanja u T zoni. Nos mi prosija nakon nekoliko sati, baš kao i uvek i nisam primetila smanjenje mašćenja ni nakon dve nedelje svakodnevne upotrebe. Da li bih ga ponovo kupila? Ne bih. Ovo jeste jedan fin prajmer za T zonu, ali ga ima jako malo i brzo se troši, a prajmer koji zaglađuje kožu i popunjava pore mogu da nađem i u nižem cenovnom rangu. Nadala sam se da ću uz ovaj stik za matiranje manje prosijavati, a kako to nije slučaj neće biti ponovne kupovine.

Znate li vi za neki proizvod ovog tipa koji stvarno utiče na smanjenje prosijavanja u T zoni?




    You may also like

    43 коментара :

    1. GLedam kroz google reader i kontam koji post da čitam i ugledam riječ matifying i odmah moram tvoj blog da otvarim :-) i onda počem čitati uvod i kao da svoje riječi čitam hahahah apsolutno padam na iste riječi na proizvodu :-)

      Divan post, ali ovaj proizvod ipak preskačem....

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Hehehe, verujem, verujem :D
        Hvala, a od stika sam zaista više očekivala, nije da je loš, ali ipak ovako nešto nađem i za manje para.

        Избриши
    2. Shiseido kao brend su mi odlični, ali od ovog sticka sam zaista i ja više očekivala. Mislim da možeš naći puno jeftinije proizvode koji će ti biti od pomoći. I ne volim kada se nešto tako brzo troši :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Slažem se, Shiseido bi sigurno bio u mojih top 5 brendova, ali ovaj stik nije nešto :(

        Избриши
    3. Razmišljala sam se da li da se usudim da otvorim post, jer kad sam videla fotku, pomislila sam da ovo košta oko 4000, a možda ga nahvališ mnogo, pa šta posle da radim :D Hvala ti što nisi :D Mislim da za te svrhe nije loš ELF primer, a neuporedivo je jeftiniji. On mi se čak više sviđa od Smashbox-a...

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Stvarno ti nije bila laka ta dilema :D :D
        Niti sam ga nahvalila niti košta 4000 tako da možeš da budeš mirna :)
        Nemam nijedan ELF proizvod, plašim se pomahnitalo-euforične sebe u svetu naručivanja pa maksimalno izbegavam :D

        Избриши
      2. Dobro sam prošla :))) Možeš da naručiš samo to kad neko bude za sebe uzimao stvari sa sajta ELF-a ;)

        Избриши
    4. Ja sam i dalje u potrazi za dobrim prajmerom, bas zbog tog preuranjenog prosijavanja. -.- Zbog samog brenda sam ocekivala da ce ovo biti magicni proizvod, ali nista. Steta. :/

      ОдговориИзбриши
    5. E stvarno steta sto nije bolji. :) I ja uvek tragam za necim protiv prosijavanja. Da li cemo iakada naci nesto takvo izgleda da ne. A li zato uvek nosim sa sobom papirice za blotovanje i onda sam mirna.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Verovatno nećemo, ali ćemo nastaviti da tražimo i isprobavamo :) Nosim i ja blot papiriće, stvarno su zgodna stvar.

        Избриши
    6. Znam da nije visa nauka ali ja se manje prosijavam jednostavno kad stavim vise neke hidratantne kreme :) tako da mi onda koza ne proizvodi sama sebi masnocu jer ima dovoljno vlage valjda,tako sam citala. Ako i prosijam nakon nekog vremena,sto ja smatram sasvim normalnim s obzirom da imam masnu t zonu i da od toga ne mogu pobjec, tu je uvijek neki puder u kamenu i ona spuzvica i time malo potapkam i nestane. Nema nam druge, dzaba trazimo magicne proizvode :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Istina, kreme stvarno jako utiču na prosijavanje, možda čak i više od pudera. Pomirila sam se sa tim da nos mora da mi sija nakon nekoliko sati, nosim blot papiriće i puder u kamenu, nema magije, da :)

        Избриши
    7. A da li si probala Sephorin primer? Imam normalnu kozu pa mi je svejedno, dobar je mat, ali moja drugarica sija gotovo (ali stvarno mnogo) i kada je probala ovaj primer prica se promenila, stvarno joj odgovara (plus ima problematicnu kozu vrlo). Oko 1100 kosta, nije skup, a uvek mozes tamo da probas lepo. Opet, sve je individualno, ali makar pogledaj, to ne kosta :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Jesam, on je jedan od retkih koje sam kupila više puta. Imam u pripremi i uporednu recenziju njega i Inglotovog :)

        Избриши
    8. Ja jako volim Shiseido ali općenito ta linija za masnu kožu me razočarala, stick nisam probala, a sad nakon tvoje recenzije ni neću :)

      Meni je i dalje protiv sjaja najbolja Muradova krema Oil Mattifyer

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Slažem se, linija za masnu kožu spada u manje dobre njihove.
        Tu Muradovu voli i Make Up Arena koliko se sećam, znam da mi je na jednoj od brojnih wish listi :)

        Избриши
    9. steta sto ti nije 100% pomogao ali bar si ga uhvatila na akciji :)
      meni deluje da benefit porefessional fino matira i vidljivo suzava pore :) e sad na mojoj suvoj kozi je to dobro radio (imala sam i ja perioda, koza suva a lice se zamasti od kreme pa i sa puderom brze prosijam) a kako bi na jako masnoj kozi delovao.. ne mogu da garantujem :(

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Ima nekoliko proizvoda koji deluju na smanjenje mojih pora, ima i nekoliko koji pomažu u kontroli prosijavanja, ali ja bih uvek nešto još bolje :)

        Избриши
    10. Ne volim kad se neki proizvod brzo troši, a skup jer se to dana ne isplati kupovati. Ipak, mislim da bi i meni dobro došlo nešta za matiranje :/

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Da zaista dobro matira ne bi mi bilo žao para, ali ovako se ne isplati :(

        Избриши
    11. Meni ova recenyija nije potrebna ali ja jako volim Shiseido pa sam sa uživanjem pročitala ovaj post!

      ОдговориИзбриши
    12. Joj, bas steta sto ne vrsi pos'o. Moram se jednog dana dokopati magnezijumovog mleka ( Mg hidroksid-a), kazu da je cudo za masnu kozu. Samo ne znam gde naci.:D

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Čula sam za to mleko, sećam se i da su ga neke devojke tražile, pa ga nisu našle, to bi verovatno trebalo pogledati u nekoj od apoteka koje baš prave lekove, recimo u onoj preko puta Železničke stanice

        Избриши
      2. Ja nisam iz Beograda :(, al ako neko nadje i proba neka pise. Ima i da se naruci preko neta, nije skupo, al je velika postarina- 14 dolara.

        Избриши
      3. Mora da se to može napraviti i u nekoj našoj apoteci, samo je pitanje da li hoće

        Избриши
    13. Ja prvi put cujem za to magnezijumovo mleko,ako treba,okean cu preplivati da ga se dokopam:-)
      A sto se Shiseido stick-a tice,ne verujem ja u te stvarcice,i znala sam,jos pre citanja posta,da ti nije opravdao ocekivanja.
      Nesto se mislim da bi me i magnezijumovo mleko razocaralo:-)
      Slazem se i sa misljenjem da kad se stavi vise hidratantne kreme,manje se prosijavas,licnim primerom potvrdila:-)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Spominje se ono dosta o blogovima, evo pogledaj ovaj post: http://www.makeupandbeautyblog.com/skin-care/is-milk-of-magnesia-a-cure-for-oily-skin/
        Ako je stvarno dobro, bogme bi vredelo plivati toliko :))))

        Избриши
      2. Анониман30.9.13. 22:10

        Ja koristim magnezijumovo mleko i veoma sam zadovoljna nasla sam ga na kupujem-prodajem neki covek iz nisa ga prodaje

        Избриши
    14. Shiseido Pore Smothing Corector je fenomenalan. Meni inace T zona brzo prosija, ali sa njim mi je prosijavanje minimalno. Bas uporedim deo u T zoni gde ga ne stavim i deo gde je stavljen kad dodjem sa posla i zaista se vidi razlika.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. To baš zvuči obećavajuće, obratiću pažnju na njega! Hvala :)

        Избриши
    15. nisam čula za ovo :)
      ali mi je drago da sam pročitala da znam da nisam ništa propustila.
      ne znam, ali to sa prosijavanjem je stvarno problem,
      i moja koža ume nekad tako da popusti sa kontrolom pa se
      prosijam bas :(

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Stvarno jeste, kad se tek našminkam sve divno izgleda i onda nakon nekoliko sati nos mi sija kao da sam ga uljem mazala :(

        Избриши
    16. Šteta.. ali drago mi je što si mnogim curama ušparala novce :)

      ОдговориИзбриши
    17. Pozdrav devojke moram da podelim s vama da sam kupila magnezijumovo mleko i da je nesto fantasticno a kosta samo trista dinara bocica od 100 ml!

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Čitala sam da je to dobra stvar, super ako stvarno deluje!

        Избриши

    Омогућава Blogger.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...