Sephora Smoky Studio 2

/
52 Comments
U naše Sephore stigla je još jedna velika paleta, ali ova paleta ima nešto šta je razlikuje od drugih. Sadrži praznu kutijicu sa mestom za 9 senki i ogledalom tako da se sve senke i ruževi iz velike palete mogu izvaditi i staviti u malu, putnu paletu u rasporedu koji sami napravimo. Stvarno zgodno :)
SDC10088
SDC10091
Kao što vidite, zatvorena paleta veličine je jednog i po CD-a, pravougaonog oblika, crna i elegantna samo što na ambalaži ostaju tragovi prstiju, ali dobro, nije to najgora stvar na svetu. Ukupno sadrži 48 senki i 15 ruževa, od toga je 48 na gornjem nivou, a na donjem je 15 senki i ruževa plus prazna paleta sa ogledalcetom i mestom za 9 senki. Znam da mnoge od vas zanima koliko je senki mat pa sam ih prebrojala i ima ih 14. Cena palete je 4220 dinara.
SDC10093
SDC10098
SDC10099
Senke:
Paleta sadrži 48 senki u raznim bojama. Najviše ih je sa skroz sitnim shimmerom pa satenske završnice i mat. Zanimljivo je da je upravo 9 senki neutralnih boja mat (to su ove sa desne strane na slikama), to je jedna od dobrih ideja. Ima veliki izbor plavih nijansi što nije baš uobičajeno, ali biće da je zato što paleta ide na pomalo retro varijantu, a ima i dosta ljubičastih i zelenih. Moja omiljene bi bile jedna mat taupe (u najvišem redu druga sa desne strane), divna srednje plava (drugi red odozdo, treća s leve strane) i maslinasto zelena (na donjem nivou), savršene su! Najmanje mi se sviđaju nijanse sa desne strane dole (svetlo plave i neutralne svetle), mislim da su previše slične međusobno pa ne pružaju mnogo mogućnosti za kombinovanje. Da sam dizajner palete zamenila bih ih srednjim i tamnim braon nijansama, možda bih ubacila i neku senku sa metalik završnicom, ali dobro, svako ima svoju viziju :) Pigmentovanost se razlikuje od senke do senke, ide od slabe do odlične, kako to već biva kod velikih paleta. Većina se ne rasipa mnogo prilikom stavljanja i spada u senke srednje tvrdoće. Zanimljivo je da postoje dve tamne senke koje imaju krupne šljokice, ali one su samo u završnom sloju, čim sam napravila swatcheve šljokice su nestale i senke su postale praktično mat. 
Ruževi:
Ima ih 15 ukupno, 4 pločice sa po 3 ruža na gornjem i jedna na donjem nivou. Tri su crvene/bordo nijanse, tri intenzivnije ružičaste, tri roze, tri svetlo braon i tri koralno-narandžaste. Ukusi su različiti, naravno, ali rekla bih da te tri svetlo braon nijanse skoro nikome neće stajati, previše su svetle i daju čuveni korektor efekat. Ostale nijanse su lepe i nosive, a kvalitet ruževa je tipičan za ovakve palate, dakle nešto su postojaniji od prosečnih sjajeva. Dobra stvar je što se mogu spakovati u malu paletu i nositi u tašni i popravljati na usnama po potrebi. Takođe je dobro što su intenzivne nijanse zaista intenzivne, ne ostavljaju samo trag boje već se može postići boja koja je u paleti. Ipak, nisam baš ljubiteljka ruževa u ovom obliku tako da bih ih rado zamenila senkama :)
Gornji nivo:
SDC10103
SDC10105
SDC10106
SDC10107
SDC10108
Cela paleta i donji nivo:

SDC10109
SDC10112
SDC10113
Kao što rekoh, najbolja stvar kod ove palete je to što se senke mogu vaditi i kombinovati u maloj, putnoj paleti. Senke i ruževi ne vade se pojedinačno već se nalaze na pločicama od po tri i te pločice se vade i ubacuju u malu paletu. Zaista se lako vade i vraćaju nazad, ne treba nikakvo pomagalo, prsti su dovoljni. Pogledajte na slikama kako to izgleda, napravila sam jednu kombinaciju sa senkama i jednu sa ruževima:
SDC10117
SDC10119
SDC10122
SDC10124
Napravila sam swatcheve 20 senki koje su mi delovale najzanimljivije, prema grupama boja, mislim da se i sa slika može zaključiti koje su senke boljeg, a koje lošijeg kvaliteta:
SDC10127
SDC10131
SDC10133
SDC10137
To bi bilo sve, izvinite ako je bilo previše fotografija, nisam uspela da izbacim nijednu od ovih, sve sam imala utisak da neki deo palete nisam prikazala dovoljno dobro. Da rezimiram: prazna paleta i mogućnost kombinovanja senki i ruževa po želji definitivno su najveća prednost Smoky Studio palete i ukoliko nemate, a želite neku veliku paletu ova bi bila fin izbor. Senke su, naravno, slabijeg kvaliteta od mono senki, ali su sasvim pristojne i više nego dobre za jednu veliku paletu. Kako vam se čini?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

52 коментара :

  1. Super su mi ove palete, mada dovoljno je da imas jednu, dosta se ponavljaju boje. Ja sam svoju Sephorinu paletu kupila pre 2 godine, ima 50 senki, 10 ruzeva i 5 rumenila i takodje kutijicu u koju se moze ubaciti mini paleta od 10 senki, 2 ruza i 1 rumenila. Vrlo prakticna stvarcica isto kao i tvoja nova paletica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, jedna paleta ovog tipa je sasvim dovoljna za dobre dve-tri godine :)

      Избриши
  2. Nisam odusevljena celom paletom. Pre svega kremasti proizvodi zajedno sa ovima u prahu su za mene kao smrtni greh. Definitivno bih izbacila ceo taj deo pastelnih i bledunjavih boja u donjem desnom delu, kao i sve svetlo plave. I ti braon ruzevi...kom tonu koze oni ikada pristaju? Les tonu. Jer ce tako izgledati ko god ih nanese. Ali zato, gornji desni deo senki - savrsenstvo! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači da se uglavnom slažemo, napisah da ne volim ruževe u paletama kao ni korektor boje ruževa i presvetle boje :) Ipak, ima i baš dobrih boja, tamno plave i zelene kao i ljubičaste su super, a mala paleta je divan bonus.

      Избриши
    2. Slazem se da je mala paleta carska stvar, jer inace su palete ovog tipa izuzetno glomazne.

      Избриши
  3. Meni se baš dopada što ima dosta fotografija, sve lepo i detaljno može da se vidi, da znamo šta nas očekuje, lepše mi ovde natenane da vidim nego u prodavnici tamo da proučavam (obično ti dišu za vratom oni iz obezbeđenja). Mnogo mi se sviđa, mada već imam dovoljno paleti, pa bi kupovina ove bilo gomilanje... Ali da me mami, mami me :D Hvala za još jednu više nego odličnu recenziju! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Realno je sasvim dovoljno imati jednu veliku paletu :) I ja nekad bolje steknem utisak o proizvodu iz nečije recenzije nego uživo, teško je proučavati šminku dok tebe proučava obezbeđenje :D mada nije da ne razumem, ljudi stvarno neverovatno mnogo kradu. I nema na čemu, hvala tebi na čitanju :*

      Избриши
  4. Ja nisam ljubitelj paleta a pogotovo ovako velikih. Uvek sam za to da je bolje kupiti mono senke u bojama koje sam sigurna da cu koristiti. Ovako obicno koristim jednu ili dve iz palete pa grdim samo sebe na sta sam bacila pare.
    Ova paleta lepo izgleda. Svidja mi se sto su zastupljene sve boje al bih ja licno volela da ima intenzivnijih nijansi na pr. zelene. :) Dopadaju mi se boje senki koje si odabrala da stavis u mini paletu. Pored njih bi ja eventualno koristila zelene i po koju braon i to je to. Mislim da je desna strana palete (sem eventualno 2-3 nijanse) suvisna kao i karmini. Cena palete je stvarno odlicna! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ipak glasam i za imanje jedne velike palete, ovoliki izbor mami na kombinovanje pa usput otkrijemo da nam stoji i nešto šta nam nikad ne bi palo na pamet :)
      Karmini su i meni mana ovakvih paleta, nisu oni loši nego jednostavno ih više volim u standardnom obliku karmina, to mi je jednostavnije i više higijenski. Umesto njih bih možda ubacila 3 pločice sa rumenilima, to bi bilo zanimljiv dodatak.

      Избриши
    2. U pravu si. I ja volim da imam veliki izor. :) Da su stavili i rumenila to bi bila potpuno druga prica.

      Избриши
  5. Izgleda solidno mada me je prosla bila nekako bolja. Ali sumnjam da cu ih ikada kupiti bar dok su ovakve. Uzivo nekako izgledaju mnogo manje zanimljivo nego na slikama. Mozda zato sto je sve tako minijaturno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ona velika je stvarno bila nešto posebno mada ovoj jeste ogromna prednost što se senke i ruževi mogu vaditi i nositi sa sobom.

      Избриши
  6. Meni se dopada ova paleta, fino izgleda. Mnogo mi je simpatično kada vidim koliko je zapravo mala, a na slikama uvek deluje kao da je nešto ogromno, koji god da je proizvod u pitanju :). Čisto sumnjam da ih ikada koristila puno boja pa ovo za mene nije dobar izbor, više volim da uzmem 4-5 mono po svom izboru. Međutim, moja mama bi rado kombinovala i ljubičaste i plave :). Tako da možda ona kad vidi ovo pohrli do Sephore a ja onda malo da se grebem :D
    ps. Odlične su fotografije :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zapravo je mala, senke pojedinačno nisu veće od novčića od jednog dinara :) Ne bih htela ni da budu veće, ovakvu paletu je ionako praktično nemoguće potrošiti. Super je imati mamu koja voli eksperimentisanje sa šminkom :) Što se tiče fotografija, hvala, trudila sam se, čekala sam sunčan dan da slikam :)

      Избриши
    2. da stvarno se lijepo sve vidi na fotkama

      Избриши
  7. Анониман2.3.13. 09:49

    Bozanstveno izgleda

    ОдговориИзбриши
  8. kako lijepo to sve izgleda, pogotovo plave nijanse...stvarno su se potrudili sa bojama.

    ОдговориИзбриши
  9. Pa lepo izgleda.. :) Inace nesto ne volim te velike palete sa milion senki, ali ova mi je bas fina, ok je i izbor boja, a mala paleta je bas zanimljiva! :)
    Deluje mi da su neke senke bas dobrog kvaliteta...Super je sto su razlicitog finish-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ona baš ni mnogo velika, 48 senki, šta je to, sitnica :D
      Senki stvarno ima raznih vrsta i različitog kvaliteta.

      Избриши
  10. Majstorski si ovo odradila :) Odlican izbor boja, prakticna velicina palete samo bih ja odmah ruzeve povadila :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Dobra stvar je što se ovde ruževi zaista i mogu povaditi :D

      Избриши
  11. Vec sam kupila Sephora Blockbuster paletu,ali mi se i ova svidela,naravno. Sada ostaje ta vecita dilema-kupiti ili ne? :D
    Uzgred,odlicna recenzija,kao i obicno! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako imaš Blockbuster ova ti realno ne treba. Prednost joj je mala paleta tj. što se senke mogu nositi sa sobom, ali opet, nema toliko različite boje da bi opravdala kupovinu pored Blockbustera. Hvala! :)

      Избриши
  12. bas lepo izgleda paletica i boje su divne :)
    imam i ja jednu sephora paletu i kao sto si rekla kvalitet senki se razlikuje ali su boje stvarno odlicne i super mi se isplatila :)
    super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja da obavezno treba imati jednu veliku paletu, zabavno je i korisno :) Hvala! :)

      Избриши
  13. Meni su draže male palete koje imaju sve na jednom mjestu tako da si nosim samo jednu kada idem na put, ali kod kuće je druga stvar :) Meni se paleta baš sviđa, izuzev plavih sjenila koje mi nikako ne stoje; ali paletica je baš zgodna :)
    Još uvijek kukam kako se Sephora zatvorila kod nas i slinim nad svakim postom koji sadrži Sephorine stvari koje ne mogu imati :( Šmrc :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim sve :D velike jer imam mnogo mogućnosti za kombinovanje, male jer izaberem baš boje koje želim.
      Evo sad ću malo da spustim loptu sa Sephorom, narednim nekoliko postova biće drugog tipa pa će ti biti lakše :)

      Избриши
  14. Ja imam jednu njihovu paletu, koja je takodje na rasklapanje sa manje senki i ruzeva, i nju jos nisam potrosila, a tek mogu da zamislim kada bih imala ovu ili onu Blockbuster? Ova mi je vise za nekog ko se profesionalno bavi sminkanjem, zahvalna je. Mada ja i ako se ne bavim time, potrosila bih na devojke u mojoj okolini kada mi zapadne da ih sminkam. Jako mi se dopala Blockbuster, i razmisljala sam da je uzmem, medjutim uvek iskrsne nesto sto je prece i pare odose. Ali sve u svemu, divna je! Boju su intenzivne, dobro je dizajnirana. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sumnjam da uopšte postoji žena kojoj pođe za rukom da potroši ovakvu paletu :)
      Ovoj paleti je velika prednost mala paleta i mogućnost vađenja senki, ali ako već imaš neku njihovu paletu onda ti verovatno ipak nije neophodna i ova :)

      Избриши
  15. Želim! One smeđe nijanse i sjajila najviše mi se sviđaju te ona crna nijansa sa šljokicama. Ali eto, nemamo Sephoru pa nema ni ovog seta za mene. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te su baš lepe, nosive boje, a crna je po kvalitetu jedna od boljih u paleti :)

      Избриши
  16. Ja nikad ne bih kupila ovako veliku paletu jer bih pola boja izbacila :) Zgodnije mi je da kupujem mono senke. Odlicna recenzija kao i slike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za one koji se ne šminkaju mnogo mono senke su svakako praktičnije, ali za one koji vole da eksperimentišu ništa bolje od mnogo senki na jednom mestu :) Hvala!

      Избриши
  17. Kako je lepa i koliko divnih boja ima mmmm, zelim je :))

    ОдговориИзбриши
  18. Savršene fotografije i recenzija. Dopada mi se paleta na prvi pogled. Ja imam onu Blockbuster pop up i zadovoljna sam. Pretpostavljam da je i ova slična.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Slična je Blockbusteru, nekoliko senki je čak identično. Blockbuster je veća i zabavnija, a ova ima malu paletu i vađenje senki tako da svaka ima svoj dut :)

      Избриши
  19. Odlična paleta i boja ali i ovo što mžeš sam da pakuješ!

    ОдговориИзбриши
  20. Sann.. :)
    http://danicafashion.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  21. juce sam je videla, i nekako su mi bas male senke =(
    mada, nemam iskustva sa njihovim senkama, neke mono MAC mi traju 2godine, pa mozda i nije losa opcija da probam ovako nesto, narocito na Tematski lookovi =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, manje su od novčića od jednog dinara. Uvek kažem da je makar zbog nekih neobičnih lookova (kao onih sa te divne teme :)) dobro imati i jednu veliku paletu. Što se tiče trošenja, tu nisam merodavna, imam previše senki i ne znam kad sam poslednji put nekoj videla dno, ne znam koliko bi paleta trajala da se šminkam samo sa njom svakodnevno.

      Избриши
  22. Kako sam se oduševila ovim što se sjenila mogu kombinirati u posebnoj paleti.... Divna ideja..... Naravno da su i sjenila i ruževi prekrasni :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je to ideja, čudi me da nikome nije ranije palo na pamet! :)

      Избриши
  23. Анониман20.11.13. 00:49

    Mnogu mi se dopaga, jas sum od makedonija a kaj nas gi nema proizvodite od sephora dali mozebi znaete kako mozam da naracam:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U našim Sephorama nažalost nema naručivanja :( Mislim d ani zvanični sajt ne dostavlja u Makedoniju, ali nisam baš 100% sigurna. S druge strane, Niš ti nije tako daleko, a tamo ima Sephora :)
      Ove konkretne palete više nema, ona je bila limitirano izdanje.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...