Proizvodi koje sam potrošila 6

/
34 Comments
SDC19426
Nije da samo kupujem kozmetiku, ja je čak i trošim :D Nakupilo se nešto potrošenih proizvoda pa reših da ukratko napišem utiske o njima.
Htela bih, usput, da saopštim da sam ipak na kraju napravila svoju Facebook stranu, sa desne strane imate link i biće mi drago da se družimo i tamo :)
SDC19430
Volim Baleine pilinge za telo. Pilinzi nisu proizvod za koji sam spremna da izdvojim dosta novca, a ovi Baleini imaju dobar odnos cene i kvaliteta i sasvim sam zadovoljna njima. Nisu previše blagi, imaju dosta krupna zrnca, ali nisu mi ni pregrubi, baš su kako treba za telo mada verujem da bi nekom sa osetljivom kožom bili prejaki. Ovaj sa slike je limitirano izdanje koje stiže svake zime, a smešna sam više sama sebi sa tom potrebom da kupim LE proizvod. Redovno kupim limitirana izdanja ovih pilinga, a kako ih sporo trošim ispadne da praktično nijedan iz redovne kolekcije nisam probala, uvek ima neki LE za kojim srećno potrčim :D Ovaj ne spada u meni draže, miris mu je ipak pretežak, pravi orijentalni, a ja prednost dajem laganijim i osvežavajućim.
Brahmi Amla ulje je veran drug moje kose, posebno kad je u jadnom stanju. Ne znam ni sama koja je ovo flašica po redu, a detaljnije utiske o njemu možete pročitati u ranijoj recenziji.
Dahlia je relativno skoro plasirala skidače lakova za nokte, postoji nekoliko vrsta, a meni je baš ova omiljena. Bez acetona je, miriše na breskvu i stvarno je jedan od retkih koji nema onaj tipični smrad kakav imaju takvi proizvodi, vrlo je podnošljivog mirisa. Posebno mi se sviđa što ne isušuje zanoktice, od nedavno sam počela da obraćam pažnju na to. Ima kremicu za ruke u zatvaraču, nije loša, ponesem taj zatvarač na posao, dobro dođe. Skida prosečno, ima i boljih i gorih od njega i sigurno ću ga ponovo kupiti.
Šta Balea kaže za ovaj serum protiv lomljenja kose možete pročitati sa slike ispod (bar se nadam da možete, bilo je baš nezgodno za slikanje). Što se mene tiče, nije ništa posebno, silikonski serum ko silikonski serum. Uglavnom imam neki serum na krajevima koji su hronično suvi i oštećeni i već počinjem da se pitam čine li serumi uopšte dobro krajevima kose. Nema ni govora o dubinskoj regeneraciji koju spominju niti o jačanju vlasi, nisam primetila ni da sprečava letenje kose, doduše ja to ni ne želim, ko je još video obuzdanu kovrdžavu kosu :D Krajevi postanu ponovo suvi već drugog ili trećeg dana od pranja pa za mene ovaj serum nije dovoljno jak. S druge strane, prijatno miriše i ne slepi kosu.
SDC19431
Trošilo se i nešto dekorative. Mnogo sam srećna kad vidim dno nekom puderu, ružu ili senki (rumenilo namerno ne spominjem, nikad mu nisam videla dno, počinjem da verujem da se rumenila spontano regenerišu :D). 
Sa desne strane je Benefitov Some kind-a gorgeous koji sam dobila u okviru ovog seta. Benefit ovaj proizvod zove the foundation faker, dakle i jeste i nije puder. Ne sadrži ulje, ima kremasto-puderastu formulu, ujednačava ten i čini ga blistavim. Ovo je nijansa medium i skroz mi je odgovarala, a verujem da bi odgovarala i onima sa svetlijim i tamnijim tenom od moga, jednostavno se savršeno prilagođava i pokrivanje je lagano. Kad sam ga tek namazala ostala sam široko otvorenih usta, divno, savršeno, presavršeno! Moje ogromne pore bile su skoro nevidljive, miteseri na nosu sakriveni, a izgledalo je kao da nemam ništa na koži čak i iz velike blizine. Već sam se videla kako trčim po veliko pakovanje ovog proizvoda, ali sam nakon nekoliko sati promenila mišljenje. Prosijavam, o kako prosijavam! Da se razumemo, prosijavam ja sa svakim proizvodom pre ili kasnije, ali sa ovim puderom/kremom, šta je već, to se desi jako brzo i plus je to ona vrsta prosijavanja koja se jako teško drži pod kontrolom. Rekla bih da je idealna korisnica ovog proizvoda žena sa normalnom kožom koja ima neke sitne nepravilnosti koje bi rado prikrila na krajnje diskretan način.
Proizvod pored je stik za negu usana Yes To Carrots. Zanimljiv mi je brend taj Yes To... U pitanju je američki brend čiji se proizvodi mogu kupiti u našim Sephorama, a postoji nekoliko linija: Yes to Carrots (za normalnu i suvu kožu i kosu), Yes To Cucumbers (za osetljivu kožu), Yes To Grapefruit (za kožu sa nepravilnostima), Yes To Blueberries (za stariju kožu), Yes To Tomatoes (za mešovitu i masnu kožu), Yes To Baby Carrots (linija za bebe i decu). Brend ide na kartu prirodne kozmetike, na stiku, recimo, piše da je 98% sastojaka prirodno i organsko. Probala sam više proizvoda, pisaću jednom prilikom detaljnije, a sada ću se samo ukratko osvrnuti na ovaj stik. Miriše krajnje neutralno, skoro da nema miris, bezbojan je, lako se maže i prilično je redak. Na usnama je prijatan, daje lep, diskretan sjaj, ali negom nisam zadovoljna. Volim mazalice za usne koje mi nakon nekoliko mazanja regenerišu ispucale usne i drže ih pod kontrolom, sa ovim to nažalost nije slučaj. Možda isprobam neki njihov stik iz druge linije. Cena mu je bila 200 i nešto dinara.
Ruž je čuveni Essence-ov All About Cupcake. Već sam spominjala da je ruž sam po sebi lep, ali meni ne stoji. Dok na nekim ženama daje efekat my lips but better na mojima dobije onu barbikastu roze boju. Ugodne je teksture, volim izrazito kremaste pa sam ga kombinovala sa drugim ruževima i uspela da potrošim. Fini su mi ovi Essence ruževi, verovatno ću kupiti još koji.
Ovo Guerlain-ovo je tester dnevne kreme namenjene ženama u menopauzi. Dobila sam ga uz kupovinu kuglica i prvo sam se oduševila što sam, ničim izazvano, dobila čak tri testera, a onda sam se kod kuće dugo, dugo pažljivo posmatrala u ogledalu kako bih se uverila da ne izgledam kao žena u menopauzi :D Šalim se, biće da mi je prodavačica strpala u kesu prvi tester na koji je naišla i uspela da potrefi kremu koju nema potrebe da razmatram još koju deceniju. Nisam znala šta da radim sa testerom, premala je količina da bi mojoj mami nešto značila kad znam da kremu sigurno neće kupiti pa sam zaključila da bih mogla da je nekoliko večeri upotrebim umesto seruma kad je već namenjena dubinskoj regeneraciji suve kože. Zaista se odmah vidi da krema nije namenjena mlađim ženama, kako po teksturi tako i po mirisu, baš je onaj pravi damski na Guerlainov način :) Vrlo je masna, moja koža je skoro ne upija i iz eksperimenta sam izvukla pouku da neću više isprobavati kreme koje nisu za moj tip kože.
SDC19432
SDC19433

To bi bilo sve za ovaj post, a uskoro će biti još jedan ovog tipa.


You may also like

34 коментара :

  1. Baš me zanima taj brand Yes to... nism nikad čula za njih, valjda zato što na moju veliku žalost nemamo Sephoru :-(((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da je zato :( Imaju dobrih proizvoda, meni je posebno dobra linija za osetljivu kožu.

      Избриши
    2. Jasmina, na Asosu mozes da pronadjes njihove proizvode koliko sam uspjela da vidim :)

      Избриши
  2. Yes to proizvode obilazim jako dugo i bas bih volela da procitam neku domacu recenziju za neki od njih. Sve recenzije na stranim blogovima su dosta konfuzne, za svaki proizvod ima i jako dobrih i jako loših kritika tako da uopšte ne mogu da se odlučim da li da ih probam ili ne...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće recenzija, samo ne mogu tačno da kažem kada, ima sad gomila proizvoda na čekanju :)
      Kod Yes To brenda je dobro što imaju i setove sa putnim verzijama proizvoda, super je to za isprobavanje.

      Избриши
  3. Već duže želim neki dobar piling za telo, hteal sam da naručim neki iz oriflame-a, ali ga nije bilo na stanju... Koliko košta ovaj balein?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sećam se tačno, ali nije skup, kao i svi njihovi proizvodi, verovatno 200 i neki dinar. Meni baš dugo traju, doduše piling radim neka tri puta mesečno.

      Избриши
  4. E slazem se da se rumenila spontano regenerisu i zato su nepotrosiva! Takodje primecujem i trend da se kompaktni puderi regenerisu sve brze sto ih vise trosite i onda kad mislite da ce te da ih potrosite to se produzi na jos sto godina. :) Kao pasta za zube :) E sto ne suzis sirinu widgeta za fb koji si sad dodala, ispada ti iz ovog centralnog dela?
    Inace ove pilinge za telo stalno gledam ali nikako da ih kupim. Ne znam zasto ali Balea me nekako nije nikada odusevila iako sam joj stalno pruzala nove sanse. A uvek me mema divni mirisi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da tu osobinu razvijaju polako i kompaktni puderi, bogme i bronzeri :D
      Suziću, hvala, ma već sam ga i menjala pa mi sve nešto mali, ali da, nema smisla ni ovako.
      Balea me je razočarala nekim proizvodima, ali neki su stvarno bili mnogo bolji nego što koštaju, pilinzi su mi u toj grupi, doduše od pilinga za telo i nemam velika očekivanja, dosta je da lepo miriše i da ima srednje krupna ili krupna zrnca.

      Избриши
  5. Одговори
    1. Vidiš, povremeno ipak i potrošim nešto do kraja :D To čak nije sve, proizvodi za novi post ovog tipa već čekaju na slikanje :)

      Избриши
  6. Regenerisu, nego sta :)))
    Plavi aceton (kupila ja trio posto ih pijem uz jutarnju kafu) jos lepse mirise ali uzasno susi nokte a ljubicasti ceka red :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i taj plavi, isti utisak imam, na njegovom primeru sam i utvrdila kolika je razlika od skidača do skidača po pitanju isušivanja. Ljubičasti i kod mene čeka red :D

      Избриши
  7. Baš mi se sviđa ovakav post...puno kozmetike na jednom mjestu, pa kako mi se i ne bi svidio :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Većina proizvoda neće se nikad naći u ovakvom postu jer većinu (dekorative pogotovo) nikad ne potrošim do kraja :D ali nakupi se ipak nešto povremeno.

      Избриши
  8. kako ja uspijem potrošiti rumenila :(( dobro, to je bilo kad sam imala sveukupno 3 rumenila. sjećam se mog krasnog estee lauder gradient rumenila, onda bilo je jedno catrice dok nisu promijenili ambalažu, i još sam jedno imala, da me ubiješ ne znam koje. i svako sam potrošila više puta xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da je u tome stvar, ja valjda nikad nisam imala samo 3, u stvari možda i jesam, ali u vreme kad jedva da sam se i šminkala pa dođe na isto :D

      Избриши
  9. Svaka cast! Ja redovno jedino uspevam da potrosim aceton(isto ovaj breskvasti, odlican je!) i sampon za kosu, ostalo samo gomilam ko hrcak. Sad me zainteresovalo ovo ulje za kosu, odoh da citam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni koliko-toliko ide trošenje preparative, šminka već jaaaako sporo. Ulje je dobro, zaista hrani kosu samo ima taj pretežak, tipični indijski miris.

      Избриши
  10. Divno!
    Imala sam i ja ovaj Yes to... balm i nisu loši, probala sam u okviru mini seta svašta, sasvim su ok ali miris i nije nešto posebno.

    ОдговориИзбриши
  11. Meni je ovaj omiljeni skidac laka za nokte, najbolje mirise. :) A sto se tice Yes to.. balzama, bas sam razocarana, htela sam uskoro da ga uzmem, ali sada kada vidim da i nije nesto, odustajem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Valjda jedini koji nema onaj grozni acetonski miris :D
      Balzam nije ni tako loš da ne bih dala šansu još nekom njihovom, ali ne sviđa mi se ni dovoljno da bih ovaj konkretan ponovo kupila.

      Избриши
  12. bravooooo :) svaka cast stvarno, svi znamo koliki je uspeh kad potrosimo nesto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, normalne žene se trude da im neki proizvod što duže traje ,a nama divno kad potrošimo :D :D

      Избриши
  13. Ni mi nemamo Sephoru, ali ozbiljno razmišljam da odem do Trsta, čak štoviše - nagovorila sam supruga da me vozi krajem ljeta jer jedino tada možemo ići zbog posla :) I mene zanima Yes to brend, čekam recenzije :)
    Btw, nasmijala me ova prva rečenica ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek je super otići do Trsta, a taman imaš i dodatni povod :)
      Drago mi je da te je nasmejala :)

      Избриши
  14. Hmm...znači pravac DM, pravac piling...šta ću, kad se mora ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Kako je lijepo vidjeti da se nešto i potrošilo :D

    Nadam se da ću koji put i ja moći poslikati nešto potrošeno, pogotovo od dekorative :)

    Volim Balea pilinge, ovaj nisam probala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, divan osećaj mada bih rekla da razumne žene razmišljaju obrnuto :D
      Prazna ambalaža nečeg od dekorative dugo se i zadivljeno posmatra pa tek onda baci :D

      Избриши
  17. Ne pametim kad sam potrosila nesto sto od preparative sto od dekorative. Najgora sam od sve dece :D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...