Novinski tekstovi 2

/
107 Comments
Prošlo je već dosta od ovog posta u kome sam se zgražavala nad novinskim savetima za šminkanje i njihovim jezivim prevodima. Nisam se vraćala na tu temu, nikako da naletim na dovoljno slikovit primer u online izdanju nekog magazina, a onda sam danas pročitala tekst Našminkajte se za četiri i po minuta! Magija čista, videćete... ;)

Dakle, reč je o ovom članku na portalu Super žena koji pripada novinskoj kući B92. Slede odlomci iz članka uz moje komentare:


Našminkajte se za četiri i po minuta!
Pročitajte vodič od sedam koraka za šminku koja izgleda odlično na svakom licu, svaki dan. Ženama koje su učestvovale u testiranju trebalo je u proseku četiri minuta i 38 sekundi da se ovako našminkaju.

NE POSTOJI šminka koja odlično izgleda na SVAKOM licu SVAKI dan. Nema šanse! Svako lice podrazumeva i tinejdžerku sa licem prekrivenim aknama i ženu od 70 godina sa suvom, izboranom kožom, i plavušu i crnku i sve ostale boje kose, plave, zelene, braon i ostale oči, radnicu u fabrici i direktorku banke, +40 i -15 stepeni...ukratko, nema tog načina šminkanja koji pristaje apsolutno svima uvek, a još manje se takav može postići za četiri i po minuta.

Sakrijte podočnjake
Nanesite hidratantnu kremu, zatim i kremasti korektor iste nijanse kao vaša koža (nikako svetliji) u crticama ispod očiju pa ga razmažite prstom samo onde gde je potrebno, po tamnijim delovima kože i nesavršenostima.
Između nanošenja hidratantne kreme i korektora svakako treba da prođe barem nekoliko minuta kako bi se krema upila što celu akciju čini dužom od četiri i po minuta, ali dobro. Ne vidim zbog čega korektor koji se nanosi ispod očiju ne bi mogao da bude i nešto svetliji.

Podloga
Za brže nanošenje podloge koristite puder u stiku. Nacrtajte njime debele linije iznad obrva na čelu, niz jagodice i sa strane nosa, zatim prstima razmažite po koži.
 Puder u stiku??? Verujem da znam za jedno 90% pudera koji se mogu pronaći na našem tržištu i baš mi nijedan puder u stiku ne pada na pamet. Zamišljam, zatim, moju mamu kako na svoju presuvu, stariju kožu maže puder u stiku i bogme bi to bio veseo prizor, dodala bi si jedno deset godina i izgledala kao ostarela drag queen :D Jako koristan savet, nema šta...

Rumenilo
Nanesite mrvicu kremastog rumenila na jagodice, pa ga razmažite ka slepoočnicama. Ako preterate s rumenilom dodajte malo tečnog pudera, nemojte ga brisati.
Kremasta rumenila su fina stvar, ali definitivno nisu za masnu kožu, dakle nisu za svakoga. Ako preterate sa rumenilom dodajte tečnog pudera - gde? Preko kremastog rumenila treba razmazivati tečni puder? Fino bi to izgledalo...pod uslovom da idemo na godišnji skup klovnova, naravno... Verujem da bi i nakon nekoliko mazanja obogatilo problematičnu kožu nekim zanimljivim dodacima.

Svetlucavo rumenilo
Kažiprstom nanesite svetlo, svetlucavo rumenilo kako bi vam pogled delovao bistrije. Izaberite srebrnkaste nijanse ako imate svetliju kožu, a nijansu šampanjca ako imate srednji do taman ten. Malo rumenila stavite i u unutrašnje uglove očiju.
Malopre stavismo kremasto rumenilo, a sad stavljamo i svetlo, svetlucavo rumenilo? Gde, preko kremastog? Treba da učini da nam pogled deluje bistrije. Vala imala sam razna rumenila, ali nijedno mi nije činilo pogled bistrijim, eto kakve sam promašaje pravila svih ovih godina... Malo rumenila stavite u unutrašnje uglove očiju??? Ok, jasno da je ovo prevodio neko ko nema veze ni sa šminkom ni sa engleskim, proizvod o kome je u originalu reč je očito hajlajter. Zanimljivo je da se u hrvatskom prevodu ovog teksta spominje sjenilo/senka umesto rumenila.

Istaknite oči
Kako bi vaš pogled dobio na dubini, povucite liniju po prevoju gornjeg kapka bronzanom ili zlatnom olovkom, pa razmažite niz kapak na oku.
Naučismo da bronzana i zlatna boja stoje svakome, dovoljno je samo malo je razmrljati i eto savršene šminke. Eto, čovek se uči dok je živ...

Dodajte definiciju
Obrve lagano istaknite olovkom u istoj boji ako je to potrebno i nanesite maskaru. 
Dobro, ovo je u redu.

Sočne usne
Napućite usne i nanesite ruž u boji jagode na sredinu usana, pa ga prstom razmažite po celim usnama, tapkajući da duže traje. Za večernji izlazak dodajte i sjaj za usne. 
Sočne usne, uh, kako mi je dosta te fraze, toliko se često može pročitati da zvuči krajnje otrcano. No, u svakom slučaju, ne mislim da ruž u boji jagode odgovara svima, a nisam baš ni sigurna koliko ide uz onu bronzanu olovku na očima.

Da vidim koliko bi minimalno vremena meni bilo potrebno za ovo: krema+ korektor - 1 minut, puder - bar 2 minuta, rumenilo+hajlajter - 2 minuta, olovka + maskara+ olovka za obrve - dobra 3 minuta, ruž - 1 minut, sve skupa bar 9 minuta brzog šminkanja. 
Sve u svemu, još jedan loše preveden tekst sa previše uopštenim savetima. Novinska kuća B92 važi za ozbiljnu te je utoliko veće iznenađenje što je njihov novi portal Super žena prepun loših prevoda i saveta koji kao da su prepisani iz nekog magazina iz pedesetih. 
Da li ste vi u skorije vreme naleteli na neke savete ovog tipa? Čega mislite da ima previše, a čega premalo u časopisima/portalima koji su namenjeni ženama?



You may also like

107 коментара :

  1. Super je ovaj 2. deo! Ali nije u redu ni ovo, "Obrve lagano istaknite olovkom u istoj boji ako je to potrebno i nanesite maskaru." Gde maskaru? Na obrve hehehe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da se opredelim da li mi je bolji puder u stiku ili svetlucavo rumenilo za bistar pogled :D Vidiš, vidiš, to za maskaru nisam ni primetila, a realno može da se shvati da ide na obrve :D

      Избриши
    2. Анониман26.3.13. 23:42

      mozda se mislilo na providnu gel maskaru koja fiksira obrve ;) ja je inace stavljam svaki dan :)) inace, super ti je blog samo napred :*

      Избриши
  2. Izbegavam da čitam ovakve tekstove, ne znam da li sam (pre nego što sam prestala) ikada pročitala nešto iole pametno. A najsimpatičnije mi je kada daju recepte za neke home made mućkaliće, pa pogrešno prevedu sastojke :D Što više ljudi se pita za sve i svašta, to više dezinformacija :) (kao kad neke blogerke odgovorno tvrde da je bb krema isto što i tonirana i da nije za msnu kožu itd.)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su od tekstova koji se bave kozmetikom zanimljivi oni u kojima iznose razne statistike i oni koji pišu o istoriji šminkanja, različitim stilovima itd. Savete uglavnom pročitam smeha radi :D

      Избриши
  3. Hahaha, odlican post! Cega sam se sve nacitala, raznih saveta, a uglavnom budalastine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Verujem, verujem, uglavnom su saveti ili pogrešni ili previše uopšteni.

      Избриши
  4. Otkad sam otkrila beauty blogere i you tube make up tutorijale i recenzije uopšte ne kupujem domaće magazine, niti ih nešto pratim na netu.
    Ono što je mene uvek jako nerviralo je to što proizvode u većini slučajeva predstavljaju radi reklame a ne zato što je taj proizvod kvalitetan.
    Odličan post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, i kod mene se drastično smanjila potreba za časopisima. Kupim ponekad Lepotu i zdravlje, naročito kad putujem, majka kupuje Blic ženu pa i nju pročitam. Na netu ne tražim baš ženske časopise, ali naletim na neke tekstove, kliknem na jednu stvar pa završim na nekoj desetoj :) Hvala :)

      Избриши
  5. Sjajan osvrt!
    Ne razumem deljenje ''saveta'' po svaku cenu :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      To je po principu važno je da se objavljuje. Tužno je što u stvari uopšte ne bi bilo teško objavljivati/prevoditi bolje tekstove, dovoljno bi bilo samo da se neko potrudi da razmisli o kriterijumima.

      Избриши
  6. Hahahaha, korisni saveti, nema sta... Svetlucavo rumenilo je definitvno pobednik :D
    Bas kao i Jolie, od kad sam otkrila beauty blogere nisam kupia ni jedan magazin...
    Inace gde se jos mozemo nacitati raznih gluposti o sminkanju na portalu Blic zena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, Blic žena je leglo ovakvih tekstova, valjda zato što je časopis skroz jeftin pa nemaju neki budžet i onda bude daj šta daš. Svetlucavo rumenilo je hit teksta, nema šta :)

      Избриши
  7. Ma ja to uopste ne citam. Izbegavam u sirokom luku. Samo mi to treba u zivotu. Boze me sacuvaj sta pisu tu. Meni su jednom na nekom profi fotografisanju stavili taj puder u stiku. Blagi boze osecala sam se i izgledala kao da su mi stavili korektor preko celog lica. I to onaj Artdeco za prekrivanje bubuljica. Gusti. Joj muke moje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, i meni su jednom stavili Kryolanov TV paint stick i stvarno je izgledalo kao neka maska. Odličan je za TV i fotografije, ali nikako nije za svaki dan.

      Избриши
  8. Odavno preskacem ovakve tekstove, ali se iskreno nadam da devojke i zene ne nalaze inspiraciju u ovakvim budalastinama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ipak nalaze :( Mnogo puta mi mama dođe sa nekim tekstom ovog tipa iz Blic žene i savetuje me da probam ovo ili ono, pretpostavljam da mlade devojke onda pogotovo slušaju novinske savete.

      Избриши
  9. već sam ti naspisala - jedino rješenje je prestat čitat ovakve debilane. ili okrenit na za...anciju pa pisat ovakve komične postove da se svi skupa smijemo! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Hahaha, odličan post !!
    Kad se samo sjetim svih "savjeta" koje sam pročitala u raznim člancima :))

    Mislim da to pišu ljudi koji veze s vezom nemaju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pišu oni koji se ne razumeju u šminku, a prevode oni koji se ne razumeju ni u engleski ni u prevođenje generalno :D

      Избриши
  11. Baš zbog ovakvih tekstova sam prestala da kupujem časopise (a slabo ih čitam i onlajn). Zaista nebulozno. Hoću još ovakvih postova, baš su me nasmejali tvoji komentari!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je bilo zabavno :) Biće još tekstova kad naletim na neki dobar "primerak" :D I ja slabo kupujem časopise, kupim samo Lepotu i zdravlje i to kad negde putujem.

      Избриши
  12. Hahahaha kako je dobro, iskidala sam se od smeha! Odlican post! Mislim da je pravljen za one koji nemaju apsolutno nikakve veze sa sminkom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da je zabavno :D Pravljen je, očito, sa što manje znanja, truda, vremena i para...

      Избриши
  13. Joj, super post, kao i onaj prvi. Mene su jednom za neko snimanje htjeli nasminkati MF pan stickom, jedva se odbranila, uzas, da mi taj cement koji ja stavljam na pokoju flekicu ili bubuljicu namaljaju na cijelo lice.A place mi se na to o zlatnoj i bronzanoj olovci-eto ja prva ni na sta ne licim sa tim bojama.Ma sta ja pricam i sta da ocekujem od kojekakvih lijevih novinara, kad sam prisustvovala kako za jedno stampano izdanje ladno stavljaju horoskop star par godina iz nekog amer.Cosma.Recepti su jako cesto lose prevedeni, jao onom ko se ne razumije, pa krene slijepo pratiti.Te savjete cesto pisu novinarke koje pojma nemaju,a preuzmu od kvazi prevodilaca koji takodje pojma nemaju. Ja novine ne kupujem, nikakve,dnevne procitam na poslu, ostalo sto me zanima saznam na portalima, a sve o modi i sminki na blogovima. Mada, uhhh, ima i beauty blogerki kojima bih zabranila pisanje, posebno sto vidim dosta njih od 16-17, procitam neku glupost, pa tek onda pogledam podatke o doticnoj, i onda mi bude malo jasnije.Mada, ima i starijih.Novine kupim samo kad nekud putujem, pa da imam sta listati u prevozu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D Jao, zaboravila sam na MF Pan Stick, eto to je puder u stiku koji se može kupiti kod nas, ipak ima neki! To za horoskop mi zvuči sasvim realno, ionako mi je potpuno nerealno da ćemo svi mi rođeni u istom znaku prolaziti kroz sličan period i događanja, ne sumnjam da se tu i tamo zgodno prepišu strane prognoze. U pravu si i za recepte, tačno se vidi kad su samo ofrlje prevođeni strani recepti, pola namirnica kod nas nema, pola je loše prevedeno. Imamo isti stav i po pitanju novina, s tim što i njih sve manje kupujem sad kad imam tablet da mi pravi društvo u putu :)

      Избриши
  14. Hahaha svetlucavo rumenilo za bistriji pogled! :D Moracu da obratim paznju na to. :D

    Ocekivala sam da ce bar nesto da potrefe, kad ono.. o.O A i ne znam zasto bi neko hteo da se sminka 4,5 minuta.. Kao da je problem da se ustane 15-20 min ranije kako bismo se normalno nasminkale, ako pricamo o jutarnjem sminkanju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Štaaa, ni ti ne stavljaš svetlucavo rumenilo da ti razbistri pogled??? :D :D
      Ja bih volela da mogu brže da se našminkam, oduzme mi to dosta vremena ujutro i ustajem ranije zbog toga, ali ne vredi, osmislim brzinsko šminkanje, ali mi onda bude zabavno pa se zanesem pa malo ovoga, malo onoga i ode vreme :D

      Избриши
    2. Paaa.. nisam do sad, ali ispravicu to koliko sutra. :D :D
      I ja umem da se zanesem, pa gledam da mi sat bude u blizini gde se sminkam, inacee.. :D



      Избриши
  15. Divan jedan tekst. Tacka. Rekoh prosli put sve sto sam imala. Tacka. :))

    ОдговориИзбриши
  16. Meni je najgore ovo sa svjetlucavim rumenilom xD novinari nemaju više što pisati, uostalom, većinom uopće nisu stručnjaci u beauty području, tako da takve savjete samo ignoriram i preskačem u časopisima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, svetlucavo rumenilo za bistriji pogled je hit :D
      Ja čitam sve na šta naletim, ponešto je korisno, a većinom bude makar smešno :)

      Избриши
  17. mora mda probam ovo sa 'svetlucavim rumenilom' :D
    imaš li neko dobro za preporučiti?
    volim da imam bistriji pogled :D
    ahahah, šta ljudi rade sa prevodom, to je strašno
    i smešno u isto vreme !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nemam, napisala sam gore, očito nemam pojma o šminkanju, tolike godine, toliko potrošenih para, a ja nisam naišla na jedan od osnovnih proizvoda koji bi mi bili za svaki dan i svaku priliku! Šta dalje reći o meni :D

      Избриши
  18. Odlican post :D
    svega se covek nacita u zivotu..

    ОдговориИзбриши
  19. Ne bih da zvučim kao neka ogorčena žena, ali imam utisak da ovakvim tekstovima omalovažavaju naš pol. Tvojim prvim komentarom ispod onoga "našminkajte se savršeno ...." si rekla sve i svaka čast kako si lepo sastavila.
    Uostalom, ako ne poznaješ svoje potrebe, kožu i želje bolje ni nemoj da se šminkaš.Ovako ispada kao da smo mi svi debili što gledamo i istražujemo šta nam je najbolje, a ustvari imamo najbolje rešenje za 4 minuta ispred nosa. Ma daj. ODLIČAN POST!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne zvučiš uopšte, nešto slično sam i ja napisala, a onda ipak obrisala, bilo mi je preoštro za post, nisam bila sigurna kako bi to ljudi protumačili. Ne kažem da su šminkanje i kozmetika nauka, ali sigurno za njih nisu dovoljne ni instant varijante kakve se ovde preporučuju.
      Hvala :)

      Избриши
  20. hahahaha uljepsala si mi ovo tmurno jutro, ismijala sam se :D Znam da ima ovog u novinama ali nikad nisam zastala da dam komentar :D

    Sto se sticka tice, zamisljam onaj debeli max factorov, ne znam da li se to vise prodaje uopste?

    Aaaaaa gdje ima da se kupi to rumenilo za bistriji pogled? :D Meni svi kazu da mrko gledam pa mozda to pomogne?? :D Jao savrsen proizvod, zelim ga!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago da sam te nasmejala :D
      Nisam se bila setila tog Max Factorovog, nisam sigurna ni ima li ga još, a čak i ako ima biće da je jedini puder u stiku na tržištu, eto koliko su dobri!
      Ne znam gde ima rumenila za bistriji pogled, šta pitaš mene neupućenu, vidiš da sam se sve ove godine pogrešno šminkala :D :D

      Избриши
    2. Gubimo vrijeme a savrseno se mozemo nasminkat za 4 minute :D

      Избриши
  21. Анониман26.3.13. 14:06

    "... i ostale oci", kraljice! :DDD
    jagoda i bronza, leleeeee xD

    Nisam znala da se hajlajteri koriste da nam "razbistre pogled" 8)

    Uzgred, to sam probala, posto pretpostavljam da je to zipovan savet o tome kako sminkati nedovoljno naspavane oci. Ne pomaze, naprotiv. Znamo da hajlajter ili "svetlucavo rumenilo/senka" sluze da istaknu mesto gde se nanose ;)
    Znaci ako vec imas bistar pogled, ovo moze da funkcionise, ali ako nemas, bolje kupi one kapi za oci, bese Visio ili tako nesto za postizanje "bistrine" ili drzi o'ladjene kasike na stend baju u frizideru. Ali, onda i tu ide dodatna minutaza za jutarnji proces :DDD

    Samo da ti kazem, ja ovo kad mi objasnjavaju kako treba da se sminkam tipa: "Prevucite liniju preko linije unutrasnjeg dela spoljasnjeg ugla bla bla...", nikad nisam razumela :D
    Meni je potrebno malo vise da mi neko crta da bih skontala, ali sad shvatam da je za ovu pricu to zapravo dobra stvar :)))

    Apelujem na zene da ne citaju ove besmislene tekstove. Nijedan dobar nisam procitala zaista dugo vremena, ako sam ga ikada i procitala.

    Sta reci a ne zaplakati kada je nestrucno prevodjenje u pitanju? Sve se vidi iz prilozenog ;)

    Pozdrav, Alekta :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe :) Da, za neispavane/crvene oči šminka slabo pomaže, možda malčice bež olovka na vodenoj liniji. Što se tiče tih kapi, jedno vreme imala sam taj problem sa očima, koristila Proculin (makedonska verzija kapi), posetila tri oftalmologa i sva tri su me iskritikovala što ih koristim, kažu da se to može koristiti samo u baš posebnim situacijama, ali nikako često.
      I ja sam slaba sa opisima i uputstvima, dok ne vidim ne vredi :)
      Prevoženje je posebna priča, nije da nismo navikli :)
      Pozdrav!

      Избриши
  22. Анониман26.3.13. 14:10

    jos uvek se smejem!!! pa da puder u stiku,pa kremasto rumenilo,malo tecnog pudera i onda svetlog,svetlucavog...mozemo i zmureci za 2min. sta ce nam i tih 4 ipo? samo ta glupost u stiku da bi se ravnomerno nanela na celo lice!oduzima bar 5min-nagadjam -jer to nisam nikad koristila, jesam art decov kamuflaz krem i pretpostavljam da je to slicne teksture...
    A da ne pominjem na sta bi osoba stvarno licila-makar i ona sa idealnim tenom i crtama lica itd..kad bi stvarno sve ovo stavila ...za bilo koliko minuta!!! INACE JOS UVEK SE SMEJEM!!
    Jedino me plasi sto mlade devojke ovo mozda i probaju kad procitaju-jer mnoge stvarno lice na klovnove pogotovo za nocne izlaske

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je zabavno :) :)
      Puder u stiku nije baš kao Camouflage Cream, šminkala me je jedna devojka Kryolanovom TV paint stikom, ali stvarno nije za svakoga i sve prilike.
      Mlade i ne tako mlade devojke imaju dosta promašaja, ali s vedrije strane imaju i mnogo više mogućnosti da saznaju kako se treba šminkati nego što smo mi imale kao tinejdzerke :)

      Избриши
  23. Ajoooooooooooj xD najbolji mi je deo sa objašnjenjem za hajlajter, totalni win :D

    ОдговориИзбриши
  24. Hahahahahah jesi me nasmijala sa svojim komentarima :D.I meni je neki dan osvanuo taj članak na fb-u al nisam se ni potrudila pročitati ga jer sam svjesna da se ne mogu našminkati za 4 min.Meni treba najmanje sat vremena,ako mislim izać iz kuće kao normalno biće,a ne flekava i sl.:D.Možda je to puno nekome,ali Bože moj nismo svi isti,ja se osjećam nedovršeno i loše kad se moram brzinski našminkat,npr. za 10-15 min.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je zabavno :)
      Ja sam bila primorana da naučim i da se brzinski kompletno našminkam, ipak idem na posao svakog jutra, ali kad hoću baš lepo da izgledam šminkanje traje i po 45 minuta :)

      Избриши
  25. LOL, ne mogu se prestati smijati! Zamisli sad da ovo čita jedna cura koja tek ulazi u beauty svijet i koja se tek uči šminkati - pa na šta bi ličila??? Ruž boje jagode i brončana olovka na očima?!?!?! Može, za maškare!!
    "Pišu oni koji se ne razumeju u šminku, a prevode oni koji se ne razumeju ni u engleski ni u prevođenje generalno " - potpisujem, potpisujem!!

    Ala si me nasmijala s ovim krem rumenilima, a pogotovo s ovim puderima u sticku - već sam zamislila neku naboranu bakicu kako stiska stick na lice... Ovo s podočnjacima i njihovim prekrivanjem uopće neću komentirati, ja muku mučim s njima, e da ih barem pokrijem u 1 minutu, LOL... A da svaki puder paše svakom, baš SVAKOM licu, njet!! Nema šanse!! Koje gluposti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, drago mi je što sam te nasmejala :)
      Gore napisah da svakako da ovakve stvari mogu fino da zbune početnice u šminkanju, ali ipek im je lakše nego nama nešto starijima kad smo počinjali, imaju youtube, blogove itd. i stvarno se mogu dobro informisati i lako naučiti. Pod uslovom d aznaju gde treba da gledaju, naravno :)
      Baš tako, zapravo svaki tekst u kome se tvrdi da nešto odgovara svima automatski greši, nema takvog proizvoda, ne bi ni postojalo toliko brendova i različitih proizvoda na tržištu da svima odgovara isto.

      Избриши
  26. E jesam se ismijala, stomak mi se tresao, mogla sam se poroditi prije vremena :-D

    Ovaj dio "Malopre stavismo kremasto rumenilo, a sad stavljamo i svetlo, svetlucavo rumenilo? Gde, preko kremastog? Treba da učini da nam pogled deluje bistrije. Vala imala sam razna rumenila, ali nijedno mi nije činilo pogled bistrijim, eto kakve sam promašaje pravila svih ovih godina..." hahahahhaah..... imaš odličan smisao za humor.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juuu, nije valjda :) Hvala, drago mi je da sam zabavila trudnicu! :*:*

      Избриши
  27. Hahah bas mi je drago sto si napisala ovaj post...bas si me lepo nasmejala... To su ti UNIVERZALNI saveti...svaki put kada procitam neki takav clanak ne znam da li da se smejem ili da placem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je bilo zabavno :) Stvarno nema univerzalnih saveta, pogotovo ne kada je u pitanju kompletna šminka.

      Избриши
  28. Анониман26.3.13. 17:08

    kao profesionalni šminker mogu ti samo reći da griješiš u jednakoj mjeri kao i autor članka...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман26.3.13. 21:47

      ne razumem kako mi svi gresimo koliko autor clanka a profi sminkeri znaju sve male tajne velikih majstora a onda ni ne napisu na sta to uopste misle!!
      Ako je poenta da mi sad kazemo kako si ti pametnija(kao sminker) od svih nas, evo ja cu prva reci-SMINKERI ZNAJU NAJBOLJE, a mi koji se sminkamo svaki dan smo potpuno neupuceni.
      Da li je zadovoljena tvoja sminkerska sujeta sada?
      L

      Избриши
    2. ???
      Tri puta sam pročitala tvoj komentar i i dalje nemam pojma o čemu pričaš, ali bukvalno. Kakve male tajne, kakvi šminkeri, kakva neupućenost? Zaista ne razumem šta hoćeš da kažeš, shvatam samo da si se iz nekog razloga osetila pogođenom iako je tekst šaljivog tipa i objektivno je mogao uvrediti jedino pisca/prevodioca teksta.

      Избриши
    3. Haha, moram i ja ovo prokomentirati. Pretpostavljam da je riječ o osobi koja vjerojatno radi sve ono što napišu u novinama :D i bitno je naglasiti da takve kolumne i rubrike NE pišu profesionalci u makeup području, već novinari koji samo moraju napisati nešto da dobiju plaću, a je li to smisleno ili ne, njih ni ne zanima.

      Избриши
    4. Анониман27.3.13. 00:48

      ma ne Coxy, ja sam to pisala sminkerki a ne tebi, ja sam treca osoba e bezveze, tako ti je kad sam anonimna ko me sisa! naravno da je saljivo! i nisam uvredjena ja , nego me je sminkerka smorila!!NADAM se da sam bila iole jasnija! Sorry za nesporazum=()
      L

      Избриши
    5. Анониман27.3.13. 00:50

      izvini once more zbog nesporazuma!! to mi nije bio cilj, vec da shvatim sta devojka iznad pokusava da kaze ...L

      Избриши
    6. Анониман27.3.13. 01:38

      Mislim da se obratila "profi sminkeru" tj njenom komentaru :)
      Verovatno joj je pre zasmetalo (da ne kazemo pogodilo) to, sto je devojka/decko napisala/o da svi mi zapravo gresimo, a pri tome nije dala/o nijedno objasnjenje u cemu, samo je istakla/o da je profi sminker. Bar sam ja tako razumela, iako na prvo citanje nije bas sasvim jasno. E sad, mozda i ja gresim :)

      Elem, da ti se nadovezem na one kapi, znam da su lose na duze koriscenje, samo sam se nadovezala na "ocnu bistrinu", prosto mi je to bila prva asocijacija :D
      Inace, jedna YT makeup guru zvezda ih je jedno vreme cesto koristila u svojim klipovima, tako da mislim da ni to nije dobar primer. Da vidis samo kakva joj je nocna rutina sto se nege kozhe tice, u "samo" 163 koraka, prava sitnica, a nema ni 25 godina :/
      Ja sam ipak za jednostavnije & prirodnije metode i manje proizvoda, osim ako je zaista neophodno, ali opet ostavljam onaj demokratski procenat da i ta brojka i nacin nekome zaista odgovaraju :)

      Alekta :*

      Избриши
    7. Aaaaaaaaaaaa, kakav nesporazum! :(((
      Nije mi bilo ni na kraj pameti da prvi i drugi anonimni komentar nije napisala ista osoba, zato i nisam shvatila. Zbog ovakvih situacija je dobro staviti bilo kakvo ime/nadimak kad se komentarise anonimno, čisto radi prepoznavanja.
      Dakle, Lana, nema veze za nesporazum, izvini i ti, stvarno nisam shvatila da nije u pitanju ista osoba.
      Ostajemo, dakle, uskraćeni za objašnjenje profi šminkera u čemu to grešim koliko autor članka...

      Alekta, slažem se :)

      Избриши
  29. Ima da pratim svaki njihov korak, da se ograničim na tačno vreme za koje kažu da treba, da im pošaljem sliku finalnog rezultata i pitam da li su oni to ovako zamislili...

    ОдговориИзбриши
  30. ahahahaha ali koji biseri su u pitanju! Ja ne mogu da verujem da njih neko placa da pisu takve gluposti, uzas..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokušala sam da nađem originalni (pretpostavljam engleski) tekst kao prolog puta i nisam uspela, bilo bi zanimljivo videti u kojoj meri ovde ima grešaka prevodioca, a u kojoj pisca teksta. Nisam našla :(

      Избриши
  31. Saveti u novinama ovog tipa su toliko dobri, realni, poucni, da sam davno prestala da ih citam :D

    ОдговориИзбриши
  32. super post, baš sam se nasmijala! stvarno pišu gomilu gluposti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nisu svi tekstovi ovakvi, naravno, ali da ima smešnih ima :)

      Избриши
  33. Hahahahahahaha fantasticna si Coxy, obozavam ovakve postove :D Osvrnula bih se samo na pobednicku recenicu o ruzu u boji jagode : "pa ga prstom razmažite po celim usnama, tapkajući da duže traje" TAPKAJUCI DA DUZE TRAJE ? Bravo. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ti nisi znala za taj vrhunski trik, a? :))) Meni je hit ipak svetlucavo rumenilo za bistar pogled :D Hvala, biće još koji ovakav, naravno kad naiđem na zabavan tekst kao što je ovaj :)

      Избриши
  34. Анониман27.3.13. 00:55

    eto sada sam ja kriva za ne objavljivanje komentara, a sve sto sam htela da kazem je da ako neko ima neko zvanje ne znaci da ima sta da kaze-jer da ima ne bi napisala za tebe Coxy da gresis koliko i autor clanka bez bilo kakvog obrazlozenja , nisam mislila nista lose i obracala sam se njoj.
    JEDINO JE MOJA GRESKA STO SAM OSTALA ANONIMNA I IZVINI ZBOG TOGA ...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Objavila sam sve komentare, tokom noći ponekad stavim da idu na prvo na odobravanje :)
      Sve je u redu, bio je čist nesporazum pošto su oba komentara bila anonimna. Izvini i ti, nisam shvatila da nije u pitanju ista osoba. Sad u ovom svetlu mogu da kažem i hvala na komentaru i odbrani :) Pozdrav

      Избриши
    2. Анониман27.3.13. 18:09

      čemu ovolika svađa? valjda je poenta blogova razmjena mišljenja, a kada god se neko misli drugačije nađe se 100 avokata koji odmah napadaju i vrijeđaju! takvi mi uvijek pokvare čitanje blogova... Ja nisam profi, ali se isto ne slažem u potpunosti. napr. po pitanju kremastog rumenila. iz ličnog iskustva mene i par prijateljica mogu reći da nam ono najbolje stoji je djeluje najprirodnije. ne koristimo iste nijanse ni iste proizvođače, već svaka ima neko koje joj paše, da li me sada treba razapeti?
      plus: rugati se bilo čemu što dolazi sa navedene kuće je jednako ruganju nekome sa downovim sindromom ;)

      Čitateljka

      Избриши
    3. Ma nije svađa, to je najobičniji nesporazum nakon jednog anonimnog komentara. Razmena mišljenja je divna stvar, problem ume da se stvori kad se mišljenje ne obrazloži i ne pojasni pa svako tumači na svoj način. Mogla bih sve ovo i da izbrišem pa samo da ostanu šaljivi komentari, ali ne želim, nije ni u životu sve uvek idealno pa ne mora onda da bude ni na blogu :)
      Što se tiče kremastih rumenila, zapravo nam se mišljenje prilično podudara. Napisala sam samo da ona nisu za nas masnokošce dakle ipak nisu za svakoga, podrazumeva se da ima mnogo žena čijoj koži kremasta rumenila odgovaraju i na kojima izgledaju lepo i prirodno. Glavna stvar koja ne valja kod ovakvih saveta je što pretenduju da budu univerzalni, a toga ipak nema, svi smo mi različiti, volimo i stoje nam različite stvari i to je ono na šta se moja kritika odnosi (pored nesporno lošeg prevoda, naravno).

      Избриши
  35. :D Jao sto volim ove sto se drze statistickih podataka kao pijan plota a nemaju pojma ni kako se prosek racuna a prevodiocu svaka cast. Za 4 min. i 38 sek. ja bih eventualno mogla da porazmislim da li uopste da se sminkam ako nemam vremena. :D Obzirom da ne postoji nasa rec za hajlajter bolje da nije ni pokusavao da je prevede. Videla sam u nasem Avonovom katalogu da su izbacili neki - posvetljivac?!? O boze! O.o Meni to zvuci kao izbeljivac za ves. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako, i meni treba više vremena, čak i da nanesem manje proizvoda nego što su ovde napisali. U principu sam za prevođenje stranih reči, ali ne po svaku cenu, bolje mi je u takvim slučajevima jednostavno prihvatiti stranu reč, u ovom slučaju hajlajter. Posvetljivač meni zvuči kao prosvetljivač :D

      Избриши
  36. Анониман27.3.13. 20:12

    he he jeste bio nesporazum a cinjenica da ne zelis da izbrises i zasto govori o tvojoj zrelosti...Nego daj neki novi post draga!!! Cekamoooo =)) LANA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće već sutra, sa znatno mirnijom i manje konfliktnom temom :)

      Избриши
  37. Definitivno zabavno za citanje, ali krajnje neupotrebljivo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najzabavnija mi je putnicina ideja da proba da se našminka tačno prema ovim savetima i to uz sat koji meri vreme :)

      Избриши
  38. Nekako sam ubedjena da ovakve tekstove pisu muskarci,vidi se da autor istog pojma o make up-u nema:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo bi dobro da je tako, onda je to makar neka vrsta opravdanja :)

      Избриши
  39. Hahahahaha ej hvala ti sto si me nasmijala i popravila mi ovaj njanjavi dan! :)
    Trbuh me boli od smijeha ;)))

    ОдговориИзбриши
  40. Анониман1.4.13. 22:38

    Jedan predlog. Ispostuj sve korake i nasminkaj se BAS onako kako oni govore pa tu sliku okaci na blog da vidimo na sta ce da lici taj univerzalno savrseni make up

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je Osma putnica rekla da bi uradila, nekoliko komentara iznad :)
      Sigurno bi bilo zabavno, pogotovo uz štopericu koja meri vreme, ali ne objavljujem slike celog lica pa mislim da nema smisla da pokušavam, ako bih stavila iz delova - oči, obrazi, usne ne bi to bilo to.

      Избриши
  41. super članak. Ja osobno više vjerujem prijateljicama koje se znaju lijepo našminkati i njih pitam za savjet i poduku, a ovakvi copy paste članci su katastrofa...ma i danas listam neki modni časopis i točno vidim onaj glupi prijevod, ( ne bi me čudilo da koriste google translator).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš često zvuče kao da su samo ubačeni u Google translator. Ja se informišem na raznim mestima, a nekako najmanje saznam baš iz časopisa. Hvala :)

      Избриши
  42. Hahahaha kako sam se nasmejala! Fantastican post!
    Moram priznati da sam ja kao tinejdzerka ucila da se sminkam bas iz magazina i njihovih uputstava (i to samo zasto sto nemam strpoljenja da gledam yt videe) ali sam na kraju skrenula i krenula nekim svojim putem. Ne preporucujem "slusanje" njihovih saveta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, drago mi je da te je tekst zabavio :)
      I ja sam nekad primenjivala savete iz novina, ali nadam se da nisam išla baš bukvalno :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...