Loreal Nutri-Gold okoloočna krema

/
58 Comments
Evo još jednog posta o okoloočnoj kremi. Svoj stav i očekivanja od okoloočnih krema pojasnila sam u postu koji možete pročitati ovde, a sada ću pisati o svom doživljaju ove kreme.
SDC17883
Iz ove Lorealove linije prvo sam koristila Nutri-Gold dnevnu kremu o kojoj sam pisala u ovom postu i ni sad nisam sigurna sviđa li mi se ili ne, ima svojih dobrih i loših strana. U svakom slučaju poželela sam da probam i okoloočnu kremu iz iste linije.
Krema ima standardnih 15ml i košta nešto oko 800 dinara, ne sećam se više tačne cene. Ima je svugde gde se prodaje Loreal, dakle u DM-u, Liliju, Jasminu itd.
SDC17885
SDC17887
Lista sastojaka:

SDC17891
Spakovana je u težu, staklenu teglicu što sa jedne strane nije baš najsrećnije rešenje po pitanju higijene, ume da bude i nezgodno ako neko ima duge nokte, ali, s druge strane, može se iskoristiti svaka mrvica proizvoda. Krema je žute boje i vrlo gusta. Nije mi iritirala kožu ni oči. Dovoljna je mala količina, ali se jako teško razmazuje pa sam mnogo puta zbog toga stavila veću količinu nego što realno treba. Sporo se upija i nikad se ne upije do kraja tako da nikako nije dnevna krema, mazala sam je samo uveče. Izrazito je masna i, kako se ne upije dobro, na koži ostane teški, masni film koji mi smeta. Kažem, nije da krema bukvalno iritira već sam sve vreme svesna da je imam na koži. Proizvođač kaže da krema ima čudesnu teksturu koja se topi na koži, pruža osećaj potpune prijatnosti i kožu meku na dodir. Tekstura nije ni čudesna ni prijatna, zapravo je baš onakva kakvu je logično očekivati od proizvoda koji ima tečni parafin na drugom mestu liste sastojaka - koža postane mekana na dodir, ali parafin stvara film koji koža ne može da upije.
Krema spada u one koje nikako ne treba mazati baš neposredno pre spavanja, čak sam i ja koja retko imam problema sa naduvenošću u toj regiji ustala sa prilično podbulim kapcima. Bez dileme ne spada u kreme koje bi uticale na podočnjake i natečenost, a kod mene nije imala efekta ni na borice jedino je koža zaista postajala mekša. Sve u svemu, krema mi se ne sviđa zato što se ne upija, nije prijatna, a ne daje baš ni efekat koji želim. Ne znam ni kome bih je uopšte preporučila, za sasvim mlade devojke nije jer je preteška i premasna, možda za žene preko 40 godina pod uslovom da im ne smeta što se krema jako sporo upija i nikada ne upije do kraja.
SDC17900


You may also like

58 коментара :

  1. Hvala na recenziji, uštedela si mi parice :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja vec nakon tvoje recenzije dnevne kreme otpisah celu liniju. Jako me zamaraju te premasne neupijajuce kreme. Ja inace imam problem sa naduvenim podocnjacima ujutru tako da bi verovatno ako bi namazala ovu okoloocnu kremu bili toliko naduveni da ne bi mogla ni oci da otvorim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako, bez dileme bi ti bili naduveni kapci, taj je tip kreme. Biće da je ova linija ipak za nešto zreliju kožu.

      Избриши
  3. Meni je općenito taj linija promašaj. Ovu kremicu nisam probala, ali imala sam noćnu i nisam nimalo bila zadovoljna, a miris me ubijao pa je završila u smeću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači i noćna nije nešto? Nju nisam probala, kao ni najnoviju, Nutri-Gold Silk, ali nešto mislim da neću ponovo eksperimentisati u skorije vreme.

      Избриши
  4. Baš sam jučer čitala o parafinu, kako je opasan i kako može utjecati na pojavu raka dojke. Dolazim iz porodice u kojoj je prisutna ta bolest, pa sam opsesivno pregledala sastojke šampona, krema i dezodoransa koje imam u kući. Srećom, nisam ga našla. Enivej, htjedoh ti reći da je super što nam uslikaš sastojke i prikažeš :).

    Zbog tebe sam počela razmišljati o okoloočnoj kremi. (Kad sam povodljiva, eh :D.) Meni bi trebala neka da mi smanji podbulost, čekam da je nađeš :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da? Sećaš se gde si čitala? Nisam naletela na to, ja ga jednostavno doživljavam kao nešto šta u najboljem slučaju samo maskira problem, a ne neguje i odbija me kad ga vidim visoko na listi sastojaka. Poneka me, očito, to ipak ne spreči da kupim :)
      Trudim se da slikam ili napišem listu sastojaka, imam svoju crnu listu sastojaka pa računam da je imaju i mnogi drugi pa da znaju odmah zanima li ih ili ne.
      Znači loše utičem na tuđe novčanike, a? :D Ne znam hoćeš li kod mene naići na takvu kremu, možda neka od ovih koje koristim ima i takva svojstva, ali ja ih ne mogu primetiti, nemam podbulost na kojoj mogu da proverim. Ponešto me je i mimoišlo :)

      Избриши
    2. Ja sam cula da parabeni uticu na to a ne parafin, pa si mozda pomjesala malo.

      Kao sto sam rekla u proslom postu, tek odskora sam opterecena time :P mazem baleinom za normalnu kozu svako jutro i vece dok ne nadjem neku bolju :)

      Избриши
    3. Svaka krema je bolja od nikakve :)

      Избриши
    4. Da, da, pomiješala sam. Maloprije sam to skontala kad sam u Nivei Soft našla parafin, a u Niveinom gelu za tuširanje paraben, pa se zapitah.

      Evo tekst koji me istripovao:
      http://matrixworldhr.wordpress.com/2012/04/29/u-99-raka-dojke-pronaden-kozmeticki-sastojak/

      Избриши
    5. Pročitala sam tekst, to je ono šta standardno pišu za parabene, neki opet kažu da su količine zanemarljive i da ne mogu imati loš uticaj. Priznajem da ne znam ni sama u šta da verujem, znam samo da mi je drago kad na nekom proizvodu pročitam da ne sadrži parabene. Koristim i one koje sadrže, šta da radim, ipak ih sadrži jedno 80% kozmetike, baš bih se jako ograničila da koristim striktno proizvode koji ih nemaju :(

      Избриши
    6. Slazem se :) ne mogu toliko ni pazit na sve :$

      Избриши
  5. Анониман29.3.13. 10:40

    Meni iksreno nikad nista od Loreala nije odgovaralo, izvikan brend

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jesam naišla i na neke njihove dobre proizvode, sviđa mi se Triple-Active krema, dvofazni skidač šminke itd., ali generalno mislim da im šminka bolje ide nego preparativa.

      Избриши
  6. Odlicna recenzija, ali zakljucak koji sam ja izvela jeste - nit smrdi nit mirise :D Ono, nije najgora, ali nije ni najsrecnije resenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma miriše sasvim ok (vidiš, miris sam zaboravila da spomenem), kad bi još i negovala bilo bi super :D

      Избриши
    2. Hahaha, razocaravajuce je kada preparati ne ispunjavaju svoju primarnu namenu.

      Избриши
  7. Jupiii, volim kad ti se ovako nešto ne sviđa :D Probala sam tester kreme za lice i baš mi se dopada, nego mi sve drugi kupuju kreme za lice i nikako da dođe na red kupovina one o kojoj si već pisala... Ali polako, ima dana ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a ja baš ne volim kad mi se nešto ne sviđa :D :D
      Doći će na red i ta krema, sve one jednom dođu :)

      Избриши
  8. Dobra recenzija. Definitivno cu je preskočiti, mislim da mi sada treba malo više nege nego što ova kremica pruža.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i ja je neću ponovo kupiti iz istog razloga :)

      Избриши
  9. Prva prilika da neka od mojih drugarica skokne do inostranstva reci cu da pogleda cenu one Clinique kremice, znam da su puno jeftiniji preko a negde stvarno verujem da je ona dobra, ako bude bas pristupacno javicu ti. Ovde sve sto valja precenjeno je, a od onoga sto je pristojno pa ne vidim neke rezultate na onima koji koriste. Citam tvoja iskustva, tudja, razgovaram sa puno zena.Magija ne postoji, ali neki proizvodi sigurno su dobri i pomazu. :))

    Sto se tice ove, moja komsinica prva je imala (ne znam koju kremu nije imala), ona ima 45 godina i njoj je solidna. To je bas zrela koza, oko ociju dosta suvlja, tako da upija bas, sto je i logicno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, i meni je AAE Rich baš visoko na listi želja, biće moja čim je pronađem po nekoj normalnijoj ceni od ove koja ja kod nas. Sad mažem Caudalie kremicu i prilično je fina, a to je neki srednji cenovni rang, nije baš preskupa.
      Moguće da ova krema baš odgovara ženama tih godina (mada se mojoj mami ne sviđa, ali ona je i starija), verovatno to i jeste ciljna grupa. Ne razumem zašto ne pišu svi proizvođači kojim su godinama namenjeni njihovi proizvodi.

      Избриши
    2. Prilicno je logicno a ujedno i glupo zasto ne pisu - prodaja bi bila znatno niza. Ovaj nacin koji primenjuju je takav da privuce vecu grupu potrosaca, medjutim mislim da bi vecu lojalnost stekli upravo da su iskreniji i koncizniji...ALI... zasto tako kad moze i ovo kako oni rade.

      Избриши
    3. Da, u pravu si, verovatno je to razlog.

      Избриши
  10. Da sam 20 godina starija, vjerojatno bih ju kupila :D

    ОдговориИзбриши
  11. Ja stalno šetkam oto te linije no nikako ju kupiti a kako je zima (nadam se) pri kraju nekako mi sada više nema ni smisla za kupovinu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno nema, ovo je baš zimski tip krema, a mislim da osim one Silk nijedna nije za masnu kožu. Nju bih još probala, ali ništa pre naredne zime, vreme je za laganije formule :)

      Избриши
  12. Meni ta cijela L'Orealova linija uopće nije privlačna, a nakon tvoje recenzije još manje. Baš sam se nasmijala na tvoj komentar o kremici "Tekstura nije ni čudesna ni prijatna" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kad nije :D Stvarno, baš ne volim kad pišu takve stvari na ambalaži proizvoda, to može samo da me odbije, nikako privuče, imam previše iskustva da bih poverovala da neki proizvod zaista ima čudesnu teksturu.

      Избриши
  13. Анониман29.3.13. 16:55

    e bas volim kada nisu sve recenzije tipa da je sve uvek ekstra i da svi obavezno probamo itd...a sto se tice Loreala retko sta njihovo koristim i od dekorative a od preparative nista...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam dosta Lorealovih stvari, posebno šminke, od onog šta se prodaje u Liliju ipak su mi najbolji kao brend. Što se tiče recenzija, postovi u kojima kritikujem neki proizvod čitaniji su od onih u kojima hvalim tako da ljudi generalno više veruju negativnim recenzijama, valjda zato što su ređe :)

      Избриши
  14. Анониман29.3.13. 19:59

    Razmisljala sam da kupim neku kremu iz ove kolekcije, ali posto vec imam masnu okoloocnu kremu koju ne mogu da koristim preko dana tj. mazem je samo uvece, ovu bih definitivno preskocila.
    Btw, tvojim recenzijama bukvalno slepo verujem, detaljne su a i slike su odlicne. Samo tako nastavi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti puno! :) Nemoj ipak skroz verovati, ja pišem onako kako moja koža doživi neki proizvod i pokušam da dam i generalnu ocenu, ali opet, svačija koža je drugačija, sto puta sam naletela i na pohvale nekog proizvoda koji je meni bio grozan. Što se tiče ove kreme, zaista je jako masna, sumnjam da bi je bilo ko mogao koristiti tokom dana.

      Избриши
  15. Imala sam tester njihove dnevne kreme sto ide uz ovu okoloocnu, i sicna iskustva imam. Bas ostavlja film i stoji na licu ( i to na suvljim delovima!), tako da skroz mogu da zamislim kakav je osecaj na podocnjacima. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, to je taj doživljaj, zato se nije svidela ni mojoj mami koja ima izrazito suvu kožu. To je valjda zbog parafina, zagladi, omekša, ali ne može da se upije. Potraga se nastavlja :)

      Избриши
  16. Odlična recenzija.
    Probala sam ovo čudo kod prijateljice, moram priznati da nešto gore nisam u zadnje vrijeme stavila na sebe. Uopće se ne upija, stoji na koži, lice masno. Užas:(

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман29.3.13. 23:41

    Katastrofalan sastav, parafin i mineralno ulje...
    Nouba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, posle ove kreme rešila sam da ne kupujem ništa šta ima parafin već na drugom mestu osim možda kreme za ruke.

      Избриши
  18. Dok pročitam sve komentare, zaboravila sam što sam htjela napisati... :p A da!! Ništa, maži s njom stopala prije spavanja :D

    ОдговориИзбриши
  19. pa baš bezveze...nešto ti ne ide sa ovim okoloočnim :((
    ne znam, ja čitam uvek sastav krema pre no sto rešim nešto da kupim. kad bih videla listu sastojaka ove kreme, samo bih je vratila na policu :D
    a najiskrenije, ne privlače me l'oreal proizvodi za lice, dok je sa preparatima za kosu druga priča :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vala jeste, baš imam dosta promašaja sa njima. Sad koristim Caudalie i ona, za promenu, nije promašaj, vrlo fina krema :)
      U pravu si i za sastojke, ali eto, ponelo me to što dnevna i nije bila tako loša.

      Избриши
  20. Анониман31.3.13. 04:50

    Moram priznati da od ove kolekcije krema nista nisam probala, nije me nikad ni privlacilo.Koristim okoloonu kremu CERA di CUPRA iz linije za zrelu kozu. Tacan naziv je - eye contour serum, i veoma sam zadovoljna. Koza je odmah upije i smanjuje mi nadutost ispod ociju. Pakovanje je od 15ml u maloj staklenoj bocici sa pumpicom,znaci dozerom.Obozavam ovakva pakovanja - higijenska.Kako imam vise od 40 godina, koristim iz te kolekcije dnevnu i nocnu kremu, sve preporuke. A i tebi ideja o nekom buducem postu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, baš je teško naći kremu koja zaista smanjuje nadutost ispod očiju. Mama je godinama koristila upravo tu Cera di Cupra dnevnu kremu, isto je bila zadovoljna, mogla bih joj preporučiti i okoloočnu onda, a mogla bih i ja malo da probam. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  21. Анониман1.4.13. 22:54

    Nadam se da će biti recenzija o Caudalie okoloocnoj kremi! Mnogo volim njihove proizvode, a tu kremicu baš želim! :)

    ОдговориИзбриши
  22. Razmišljala sam o tome da ovu kremicu kupim mami, ali nakon ove recenzije - nema šanse! Hvala ti :)

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман7.2.14. 14:01

    Iako bi trebalo da krema odgovara mojim srednjim godinama, ipak...previše je jaka. Ne samo da se ne upija brzo, već mi posle nekoliko sati podočnjaci izgledaju naduto.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...