Jimmy Choo Flash

/
46 Comments
Rešila sam da u narednih nekoliko meseci svakog meseca objavljujem i po jedan post o nekom parfemu.
Ovo je post o novom Jimmy Choo parfemu, sa osnovnim podacima i, naravno, mojim utiscima o njemu :)
Čuveni dizajner obuće Jimmy Choo ušao je u svet mirisa u februaru 2011. kada je izašao njegov prvi parfem jednostavnog naziva Jimmy Choo.
Flash je njegov drugi izlet u svet parfema, predstavljen je u januaru 2013., a namera kreatora bila je da stvori miris koji će biti željen baš kao Jimmy Choo cipele ili Jimmy Choo tašna. Parfem je kreirala Christine Nagel (kreatorka Christian Dior Miss Dior Chérie, Dolce & Gabbana The One i brojnih Jo Malone mirisa) vodeći se osnovnom estetikom Jimmy Choo brenda - seksi i luksuzno. Spakovan je u luksuznu flašicu nežno ljubičaste boje čiji je dizajn inspirisan Murano staklom, a prelamanje i igra svetla na njoj treba da asociraju na svetla paparacija koji se bore za pažnju Jimmy Choo devojke, noćne klubove i glamur. Christine Nagel je izjavila kako je inspiraciju za ovaj parfem potražila u modernim, urbanim ženama svetskih prestonica i kako je zamislila zvuk štikli na ulicama Njujorka, Londona i Pariza. Reklamnu kampanju snimio je Stephen Meisel, a zaštitno lice je Natasha Poly.
Miris Jimmy Choo Flash dostupan je u flašici od 40, 60 i 100ml po ceni od 5160, 8460 i 11770 dinara, u pitanju je eau de parfum, a postoje i parfimisani proizvodi za negu tela: losion za negu tela od 200ml i gel za tuširanje od 200ml. 
Koncipiran je kao miris koji ističe delikatne note belog cveća, dotaknut začinima i sočnim voćem. U visokim notama su jagode kombinovane sa tangerinom i ružičastim biberom što daje veseliji ton belim cvetnim notama u srcu. Srce čine tuberoza, jasmin i beli ljiljan na drvenoj osnovi od vanilinog žbuna i belog drveta.
SDC10375
SDC10393
SDC10374
SDC10368
Moji utisci:
Kada sam videla da je ovaj parfem klasifikovan kao cvetni silno sam se iznenadila, to mi na osnovu njegovog mirisa nikad ne bi palo na pamet! Na mojoj koži odmah dobije slatkast, opojan miris koji bih svrstala u gurmanske. Voće iz visokih nota uopšte se ne primećuje, a belo cveće iz srednjih trebalo bi da mu daje svežinu, međutim ovaj parfem ne spada u one lagane, osvežavajuće već u one koji vas teraju da ih mirišete još i još ne biste li zaključili na šta mirišu :) Potrefili su sa reklamnom kampanjom, ovo jeste parfem koji asocira na luksuz i mističnost. Definitivno nije lagani, svakodnevni letnji parfem već je parfem za hladnije vreme i, naročito, večernje izlaske. Zanimljivo da je ovo jedan od retkih parfema koji miriše praktično isto kad ga tek stavim i nakon sat vremena, a čak se i nakon dosta sati malo promeni, samo dobije na težini. Izuzetno je postojan i to mu je dobra osobina broj jedan. Osetim ga na ruci i nakon celog radnog vremena i ako hoću parfem za koji znam da će trajati isprskam ovaj. Ima intenzivan miris i stavljam ga u manjoj količini nego većinu drugih parfema. Razmišljala sam koja bi bila njegova ciljna grupa i zaključila da bi to bile žene od 25-45 godina, za mlađe mi nekako nije jer tim godinama više pristaju citrusni, klasični cvetni ili mirisi koji asociraju na slatkiše, a opet za starije žene nije jer ipak spada u "razigranije" mirise. Naravno, ovo shvatite sasvim uslovno, podrazumeva se da može da ga nosi svako kome se sviđa :) Svakako je vrlo upečatljiv i spada u mirise za kojima bih se okrenula. Dopada mi se njegova flašica, teška je, a vrsta stakla i način izrade čine da deluje skupo. Sve u svemu, što se mene tiče ovo je jedan divan i retko postojan parfem, ali kako je za mirise ionako najnezahvalnije davati preporuke jer sve zavisi isključivo od ukusa i ličnog doživljaja mogu samo da vam preporučim da svakako obratite pažnju na njega.
Za kraj, još nekoliko fotografija:
SDC10391
SDC10388
SDC10386
*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.




You may also like

46 коментара :

  1. Ja se vidim ljudima koji tako dočaravaju gornje, srednje, donje note, ovo - ono :D
    Ja sam totalna neznalica, meni se parfem ili sviđa ili ne sviđa,i to samo na osnovu toga kad ga nanjušim pa se tako u favoritima, već godiinaaama nalazi Versace Crystal Noir i Bright crystal, Dior Hypnotic, Naomi Campbell Cat deluxe, prvi i najbolji i Avonov Far Away ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bez brige, ne bih ni ja uspela da pogodim šta sve sadrži i isto se divim ljudima koji to umeju. Jedino sam uspela da naučim da razlikujem parfeme prema grupama (cvetni, voćni, gurmanski, orijentalni,drveni itd.) mada i tu umem da pogrešim.
      I meni je fin Versace CN :)

      Избриши
  2. Da definitivno mislim da si pogodila starosnu grupu kojoj parfem pripada. :) Ja volim slatke, vocne parfeme, maksimalno koristim svoje godine da ih nosim, jer cim predjem u 25-45 grupu ti parfemi ce biti no-no.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, i parfemi dolaze s godinama :) Nekad su mi svi oni Moschino parfemčići tipa Cheap&Chic bili jako slatki, sad mi više nisu zanimljivi, mada ipak ima i parfema koje sam volela kao tinejdžerka, a volim i danas, Armani She je jedan od njih.

      Избриши
    2. CCCC znaci od 25te godine ti racunas da su starije zene. Eh... :) Ne znam ja jako volim slatkaste parfeme koji me podsecaju na vockice ali na zuto voce ne crveno. Ali volim i kiselkaste i neke bas opore koje mlade devojke uglavnom bas i ne vole. A od kad znam za sebe uglavnom sam isto to i volela. A imam 25 godina :D

      Избриши
    3. Ma kakvi, ja u starije ne računam ni one od 40 :)
      Shvatam otprilike kakvi ti se sviđaju kao i šta hoćeš da kažeš, i meni su i sa 20 bili lepi neki koji obično idu uz žene u godinama, parfemi su pre svega stvar ukusa. Ipak, hvatam sebe kako izbegavam neke mirise koji su me ranije privlačili tako da se i ukus postepeno menja :)

      Избриши
  3. Sve je to lepo, ali ja sam totalno godinama već vezana za J'adore Dior i ne menjam ga. Nikada. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da sam ja onda nestalne prirode, volim da menjam parfeme i postoje svega dva kojima se vraćam :)

      Избриши
  4. Bočica mi se sviđa i baš ga sad želim isprobati :D

    ОдговориИзбриши
  5. Pakiranje je stvarno lijepo i po sastavu reklo bi se da je stvarno dobar...ali ona reklama djeluje tako odbojno. Zašto reklame za parfeme uvijek moraju tako čudne? ona djevojka izgleda kao da umire na podu ili nešto...

    Dobra recenzija, istina što kažeš o dojmu, teško je napisati nešto konkretno o mirisima jer ih svatko doživljava na svoj način. O šminki možeš uvijek govoriti o postojanosti i kvaliteti (odjeći slično), a miris je stvarno skroz subjektivna kategorija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zamišljeno je da se devojka upravo vratila iz noćnog provoda i sad iscrpljena leži :) U pravu si, izgleda pomalo čudno.
      Miris je definitivno najteže opisati, a još je teže davati preporuku. Ako neko, recimo, ima masnu kožu znaću okvirno šta da mu preporučim, ali kod parfema je baš teško odrediti kriterijum za preporuku.

      Избриши
  6. Odličan i kao i uvek detaljan post. Iako još nisam probala već imam neku sliku o njemu na osnovu opisa. Moraću da svratim da vidim kako mi se dopada :). Sjajna ideja za post mesečno o tome, volim to da čitam, nema puno po blogovima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da sam uspela da makar donekle dočaram njegov miris :)
      O parfemima se zaista malo piše, možda zato što ih je teško opisati, a možda i zato što je dobar parfem tako individualna stvar, ali potrudiću se da ipak povremeno i njima posvetim pažnju :)

      Избриши
    2. Ako i treba, eto da kazem "hrabrosti". Ne verujem da bih se lično upustila nekada u pisanje ovakvog posta, ali vi koji znate, ili bar pokušavate i birate reči kako bi dočarali, stvarno vam svaka čast najiskrenije! Po tome se oni najbolji blgovi i izdvajaju. Jedva čekam sledeći mirišljavi post :):**

      Избриши
  7. Svaka ti cast kako si ga opisala! :)
    Mislim da bi mi se dopao ovako po tvom opisu.. Bas cu da ga pogledam.. ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka cast na postu,uspela si skroz da docaras miris :)

    ОдговориИзбриши
  9. Jeeeee,recenzija o parfemu!
    Bas cu da ga probam,pisi nam cesce ovakve postove!
    Bocica predivna<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, biće svakog meseca po jedan, barem narednih nekoliko meseci :)

      Избриши
  10. Kako si ga opisala mislim da je baš ono što ja volim :) Brzo mi dosade jedni te isti parfemi pa volim često da ih menjam tako da ću obratiti pažnju na ovaj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da sam potrefila opis :) Probaj u svakom slučaju, a i ja sam od onih koje menjaju..parfeme mislim :D

      Избриши
  11. Moraću da ga pronjuškam, deluje mi zanimljivo na osnovu tvojih opisa :)

    ОдговориИзбриши
  12. I da zaboravila sam da kazem da mi na osnovu opisa izgleda da bi mi se bas svideo. Pronjuskacu :)

    ОдговориИзбриши
  13. Obožavam postove o parfemima i jako mi nedostaju.
    Nažalost, ovaj nisam probala ali kupila bih ga i na slijepo samo da gledam u ovu bočicu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja redovno pročitam postove o parfemima i obično se i setim da pomirišem te parfeme kad se nađem u parfimeriji, zanimljivo mi je da poredim ukus i doživljaj parfema :)

      Избриши
  14. Kako predivno zvuči, ja baš obožavam ove gurmanske parfeme :) A tek bočica!!
    Moram ga potražiti u prafumerijama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On je zapravo cvetni, tako su ga klasifikovali stručnjaci i onda je sigurno tako nego meni neukoj više miriše kao neki gurmanski, ne osećam cveće toliko :) Bočica je i meni lepa, volim ove teške iako su nezgodne za putovanja.

      Избриши
  15. Mene bočica podseća na bakin kolač :D :D :D Baš si lepo opisala, ja to ne bih umela. Sviđaju mi se sandale koje Nataša nosi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što na bakin kolač? :O
      Hvala, trudila sam se :)

      Избриши
    2. http://www.dodaj.rs/f/3D/lK/1SVoHTKr/.jpg Zar ne podseća? :) Vidi se, lep post :*

      Избриши
    3. Hehehehe, sad shvatam na šta misliš :D

      Избриши
  16. Nisam sigurna da li bi mi se parfem dopao posto nisam ljubitelj cvetnih. Bocica prelepo izgleda. U svakom slucaju cu ga pomirisati kad budem bila u prilici. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On je stvarno sve samo ne tipični cvetni parfem. Pomiriši, svakako, to je bar uvek zabavno :)

      Избриши
  17. Još ga nisam uspila probat. Prvi mi nije baš najbolje sjeo, baš me ovaj zanima.

    ОдговориИзбриши
  18. Moram priznati da mi se jako sviđaju cvjetni mirisi i da mi se ambalaža i reklama jako sviđaju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja malo manje volim cvetne, ali bočica mi je super. Svakako ga probaj :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...