EOTD - Gothic look

/
51 Comments
ingSDC19899
Ovaj look napravljen je za forumski zadatak koji je stvarno ispao jedan od najzanimljivijih, ko bi rekao da se Gotičarke kriju u toliko žena :D
ingSDC19900
ingSDC19896

ingSDC19924
Koristila sam sledeće proizvode:
1. MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu;
2. Bourjois Contour Clubbing olovku u nijansi 41 black (za vodenu liniju i obrve);
3. Crnu senku iz Illamasqua Neutral palete (za obrve), recenziju možete pogledati ovde;
4. Sephora Jumbo Liner u nijansi 17 black (mat crna, savršena je!);
5. Bourjois Ombre Stretch senku u nijansi 07 violet profond;
6. Sephora Outrageous Volume maskaru;
7. Essence veštačke trepavice (samo na poslednjoj slici).

I kao bonus slika usana :)
I kao poseban bonus divni kolaž koji je zmayachek napravila za ovaj zadatak :)



You may also like

51 коментар :

  1. Odličan look, da su obrve malo svjetlije sigurna sam da bi ovo bio jedan nosivi "očni look" :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Da, sa svetlijim obrvama ovo izgleda samo kao jača večernja šminka.

      Избриши
  2. Potpuno se slazem, svetlije obrve i neki lep nude karmin ili sjaj i bas bi bio lep i svecan look.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nosivo je svakako, samo meni ipak bolje stoji drugi tip šminke, a i dragi mi je rekao da Gotičarku neće ženiti :))))

      Избриши
  3. Meni se baš dopada kominacija crne olovke s ovim prekrasnim sjenilom :) Ok, nikada nisam bila nešto luda za ovim ružićastim i ljubičastim sjenilima, ali kako dobro izgleda, majko moja!! Idem surfati internetom da vidim što ima u ponudi od takvih proljetnih paletica - i eto još jedne stvari na mojoj WL :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) U poslednje vreme skroz sam zapostavila ovu Bourjois ljubičastu pa me je ovaj look podsetio da treba češće da je uključujem, divna je boja. Ljubičasta stvarno svima stoji, samo treba potrefiti nijansu :)

      Избриши
  4. Ti si i od gothic napravila da bude ženstveo, sjajno!
    Kako si uradila usne, oduševljena sam, toliko da bih se i pojavila sa svedenom šminkom na očima i garderobom negde :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti puno! :)
      Stvarno bi ovakve usne lepo izgledale uz diskretnu šminku, osim, naravno, što bi bilo pametno ne ljubiti nikoga :D

      Избриши
  5. Predivno je, kao i obično :) Slažem se sa devojkama, moglo bi ovo da prođe kao elegantna šminka... I moj look je totalno nosiv(na Balu vampira), hahaha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Ti si zaista uspela da potrefiš izgled fana Marilyn Mansona :D

      Избриши
  6. Super je. Ja bi ga svakako nosila, samo bez tamnih obrva. I bez popunjavanja su mi jako tamne. :) Usta mi se jako svidjaju samo te tamne fore moraju ektra precizno da se rade po ivicama da bi bilo lepo. Mada od svih lookova koje si kacila omiljeni mi je Illamasqua look, nesto veoma slicno sam ja krenula da nosim jako cesto bas oko trenutka kada si i ti okacila look. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Tamne obrve su detalj koji look čine 'pomaknutim', bez njih bi prošao kao intenzivniji večernji. Usne su zaista mogle biti i preciznije odrađene, ali napravila sam ovo više onako, igre radi i što na toj forumskoj temi skoro svi sem mene stavljaju i usne i eto, završiše ipak i ovde gde se vidi svaka mrvica :) Super za Illamasqua look :)

      Избриши
  7. Super ti je ispalo! Sto rekose vec devojke, sminka na ocima je skroz nosiva.. :)
    Svaka cast i ostalim devojkama, super je kolaz.. Meni je krivo sto moj foto aparat jede sminku, inace bih se sigurno pridruzila na temi..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo je definitivno bio najuspešniji zadatak, toliko zanimljivih lookova na jednom mestu! Ne znam koji imaš aparat, ali ne otpisuj ga ako nisi istražila baš svako podešavanje koje ima. Moj hoće da slika šminku jedino u Close Up ili eventualno Beauty Shot modu, sve ostalo ispada grozno.

      Избриши
    2. Videla sam, pratim temu tu i tamo.. :)
      Beauty Shot nemam, a kad ukljucim makro samo bude detaljnije, ali opet boje ispadnu mnogo bledje, a aparat nije uopste los, nije mi jasno... :/

      Избриши
  8. Koliko je neverovatno dobro ispalo, bas ti dobro stoji ova bordo(koja li je vec) boja na ocima i usne su mi wauuu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala :) Boja je ljubičasta samo onaj tip ljubičaste sa crvenim podtonom.

      Избриши
  9. predobro umjetnice =D
    a usne su vrh! =D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Usne ispadoše neplanirani dodatak :)

      Избриши
  10. Oci su super, ali me fascinira gradijent na usnama! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, a gradijent je bio spontani po principu - probaću pa šta ispadne :D

      Избриши
  11. Ovo je predobro !!

    Kad bih ja barem tako nešto uspijela izvesti, imam premale oči za ovakve poduhvate :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)
      Gle, kolaž dokazuje da se Gotičarka krije u svakoj ženi tako da ima sigurno i neka varijanta za tebe :)

      Избриши
  12. Nikad me nije privlacio ovakav make-up ali stvarno si ga vrhunski izvela, kao po obicaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni mene, skroz sam drugi tip, ali zadatak je zadatak :) Hvala puno!

      Избриши
  13. Bila bi odlicna goticarka. :) Jedino sto one obicno nose bas tanke crne obrve koje se dosta isticu. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D Muka je što bih onda morala da tražim novog dragog pošto je postojeći izjavio da ovako izgledam kao smrt na dopustu :)))

      Избриши
  14. Uopste ti nisu ni bile potrebne vjestacke trepavice, tvoje su bas duge :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti, ja se svaki put iznerviram kad vidim svoje trepavice na slikama, čini mi se da deluju skroz neupadljivo, a uživo sam inače prilično zadovoljna njihovim izgledom.

      Избриши
    2. Ma sta ti je, pa pogledaj ovu drugu sliku!!! :D

      Ali znam o cemu pricas sto se slikanja tice, ja sam jednom pokusala da docaram maskaru.. horor :) moje trepavice su bile nevidljive a kad sam stavila maskaru nisam mogla naci ugao i svjetlo da ih vjerodostojno prikazem.

      Избриши
  15. Ideja je odlična i super si odradila zadatak :) a usne su baš originalne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Usne upadoše neplanirano, ali zanimljivo je ispalo.

      Избриши
  16. Анониман9.3.13. 13:22

    Ja zaista moram da napisem da je meni GOTHIC oduvek bio zenstven, samo na jedan "tamniji" nacin, i mislim da si ovo toliko dobro odradila, narocito mi se usne svidjaju, a trepavice ti stoje savrseno! Treba cesce da ih meces :))
    Jednom udjes u GOTHIC, to je to. Zaista je inspirativan i po meni - zaista tuzan...
    Sad su starke modni hit, a nekada je to bila obuca koju nose "narkomani i drogerasi", sto mi svojevremeno jedan biser okeana reche. Hocu da kazem, ljudi imaju predrasude i to su cinjenice :)) Tako i prema ovakvom nacinu sminkanja.. ali pogledaj samo neke kolekcije poznatih brendova, zaista su dosta toga komercijalizovali iz ove "mracne ekipe". Taman ruz na jako svetao ten, crni nokti, panda eyes itd itd...

    Ali cinjenica je takodje da je ovaj make-up savrsen, iako je gothic themed. Sve ste bile fantasticne na temi, posebno Sophia i Elfica, Vise od pola bih nosila i nosicu uz par sopstvenih kreativnih momenata :mrgreen:

    Pozdrav, i dalje te pratim, i dalje si najbolja - Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, hvala :)
      Slažem se, Gotik je vrlo ženstven, setimo se samo Mortiše Adams :) U pravu si i za njegov uticaj na današnji način šminkanja, provlači se čak i kod onih brendova koji idu na kartu klasične elegancije, da ne spominjem brendove kod kojih je to očito - Illamasqua, Sugar Pill i dr.
      Meni su super bile i Zmaya, Karlito i Magicbaby29, ma zapravo su mi se svi svideli na neki način.
      Hvala što me pratiš i što me hvališ :*:*

      Избриши
  17. Bas si mracna, ali super izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  18. fenomenalan look na ocima a usne su mrak! savrseno :)
    super vam je kolaz :)

    ОдговориИзбриши
  19. Ovo je ludooo dobro! :D Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  20. super je ispalo pravi gothic look:) i da mislim da ima u svima nama malo gotike ili dramatike... ja nisam nikad bila gotičarka, ali mi je uvijek zanimljivo vidjeti te neke alternativne stilove, u šminki i u oblačenju...nešto mi se čini da bi meni sa mojom ciganskom puti kriminalno pristajalo ovakvo nešto.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...