EOTD - Classic look

/
61 Comments
SDC19409
Kao što vidite, ovo je jedan krajnje klasičan look za koji ipak treba više proizvoda nego što bi se na prvi pogled reklo :)
SDC19401
SDC19385
SDC19389

Koristila sam sledeće proizvode:
1. MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu,
2. Belu i braon senku iz Illamasqua Neutral palete, recenziju možete pogledati ovde,
3. Max Factor olovku 090 Natural Glaze (za vodenu liniju),
4. Shiseido kremasti ajlajner u crnoj boji,
5. Inglot Soft Precision olovku br. 23 (srednje siva),
6. Sephora Outrageous Volume maskaru;
7. Essence set za obrve (koji definitivno neću više koristiti, koliko god se trudila da iskombinujem tamniju i svetliju nijansu uvek su previše braon za moje obrve).

Nosite li li ovakav look? :)


You may also like

61 коментар :

  1. Prelijepo i ma koliko izgleda jednostavno vidi se da je puno truda uloženo :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nekad se oko ovakvog looka namučim duplo više nego oko šarenih :)

      Избриши
  2. Nosim. Uzmem Rimmel olovku i opalim liniju :D. Toliko sam se ispraksirala da me ljudi pitaju jel to tuš :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) To i ja radim, samo ne sa crnom već olovkama u boji, najbrže mi je kad se spremam za posao.

      Избриши
  3. Tako klasično i lepo. I uredno. Meni nikada ne bi ispalo ovako uredno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Urednost stvarno nije lako postići, povremeno završim kao panda :D

      Избриши
  4. Uf, kako ovo odlicno izgleda, odmah cu da probam :))) Predivno je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, probaj, sa malo varijacija ovo stoji skoro svakome :)

      Избриши
  5. Mnogo mi se dopada ovaj look. :) Kakvom si cetkicom nanosila tu tamno braon senku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo sam sa MAC 217, ali ako ona nije čista uzmem Essence Smokey i dovršim pufnastom četkom iz Ecotools seta.

      Избриши
  6. Da, ovaj mi je favorit za snevnu varijantu :) Kako lepo izgleda, nekako je sav fluffy <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Meni je ovo za varijantu kad do poslednjeg momenta ne znam šta ću da obučem, slaže se uz sve :D

      Избриши
  7. Ja najvise volim ove klasicne samo sto se desi ovo...

    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205378_501865753207787_1934103177_n.png

    ОдговориИзбриши
  8. Manje je više, a ti si divno oslikala svoje platno :)

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicno! Ja se tako sminkam, najvise mi takve boje odgovaraju i nacin sminkanja, koji je odlican za zene sa spustenim kapcima. Bas si lepo izvukla eyeliner i svidja mi se sto si stavila belu olovku. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ovo je stvarno fina varijanta za dosta nas sa spuštenim kapcima (osim onih sa baš sitnim, duboko usađenim očima).

      Избриши
  10. Sta pricas obrve su ti extra! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma lepše izgledaju sa Artdeco olovkom, ipak.

      Избриши
  11. Jako lijepo, predivna linija tušem :D kad imam vremena, onda se potrudim za ovaj look jer za preciznu liniju tušem nema žurenja jer inače je katastrofa. I obrve su ti super, ali taj set stvarno nije nešto, MUA je bolji, a tu su negdje što se cijene tiče.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Istina, ovo nema smisla pokušavati ako se baš žuri, eto onda panda look-a začas :D Nisam probala MUA set, pronađoh se nedavno u Sephorinom, baš prave boje za mene.

      Избриши
  12. Baš je fino :) I ja često nosim ovakvu kombinaciju na kapcima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Sećam se i tvojih sličnih lookova, divno ti stoje :)

      Избриши
  13. Divnooo:) Savršeno :)

    Najčešće nosim takav look samo rijetko stavljam tuš jer nisam dobro uvježbala :D

    ОдговориИзбриши
  14. Jako volim ovakve lookove, jednostavni su a efektni, no dobro kažeš da se nekada oko ovakvih lookova najviše namuči jer treba biti precizan i uredan :) Super si to obavila, jako mi se sviđa :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Zaista je ovo nekad teže izvesti neko mrlj-mrlj olovku, malo senke tap-tap, levo-desno četkom i gotovo :D

      Избриши
  15. ja ovakve najviše volim i ovako se najčešće šminkam :D mada ja budem gotova u 10-15 minuta, za ovakve lookove sam ispraksirana mogu ih ja mislim i zatvorenih očiju da izvedem xD
    tebi predobro stoji kad staviš tuš od početka očiju jer imaš prepreprekrasne bademaste. ja sebi stavljam nekako od sredine da ih vizualno izdužim. koristan trik za sve one sa malo spuštenim očima da stavljaju tuš na 2/3 oka i malo izvuku prema vani. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ovo nije baš najčešća varijanta, mnogo češće izvedem nešto slično, ali sa braon tečnim ajlajnerom pa ide brže i ne mora biti ovako precizno.
      Hvala na opisu očiju :) :) Najčešće i kod mene bude na 2/3, skroz si u pravu da je to lepše kod spuštenih kapaka.

      Избриши
  16. Ma šta ti je, pa za naizgled najjednostavnije stvari se triba i najviše pomučit. Super si to izvela! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Obozavam jednostavne izglede,uvek su moj favorit,ali posebno mi se dopada kako si izvukla krilce :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, krilce još i nije teško izvući koliko je teško izvući isto na oba oka :D

      Избриши
  18. Vrlo precizno, nekako čisto i koliko god djelovalo da se ovo može postići u dva poteza, uloženo je mnogo više...Ovo mi je jedna od omiljenih kombinacija za svaki dan. Kada na poslu treba biti nekako uredan i decentan, a opet imati šminku. Odlično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Meni ovo nije svakodnevna kombinacija, kad se spremam za posao nemam baš vremena za preciznost pa ako idem na ajlajner varijantu to bude braon tečni tanje izvučen, to ide brže i ne mora sasvim precizno :)

      Избриши
    2. Znaš kako , ja već skoro devet godina ustajem u 4,30 ujutru, a na posao krećem u 5,20. I vjeruj mi da sam se toliko izvježbala, da sam skoro potpuno sigurna da bih mogla žmureći da se našminkam za 15- 20 minuta, pa mčak i ajlajner da stavim. :D. Grozno je kad neke stvari postanu rutina, i izgubiš se u svakodnevnim navikama.

      Избриши
  19. Jako lepo, cisto, uredno.. Bas mi se dopada. :)

    Koliko je taj Seforin set za obrve? Vidim da ga hvalis.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Mislim da je set 1530, možda nije baš toliko, ali je tu negde :)

      Избриши
  20. Predivno! Obožavam ovakve lookove i definitivno se slažem da nekada potrošim više vremena za njih nego za neke druge, mada se to tako ne čini otprve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Ma kod ovakvih lookova dovoljna je muka što treba izvući linije na oba oka jednako, gde ćeš gore :D

      Избриши
  21. Bas je lepo, odlicno umece i super ti stoji

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман1.4.13. 23:33

    Ovo je prelepo :)
    Odlicno si navatala svetlos.

    Nasla sam te na modnivrisak.com sa gothic look-om, zna se sta valja ;)

    Alekta :*)

    ОдговориИзбриши
  23. Volim ovakav izgled, samo meni retko kad iz prve uspe da izvučem savršenu liniju. Vidim da tebi ide (bukvalno)od ruke

    ОдговориИзбриши
  24. Baš kao što si komentirala malo iznad "Meni je ovo za varijantu kad do poslednjeg momenta ne znam šta ću da obučem, slaže se uz sve :D" tako i ja često posegnem za ovim look-om i najčešće njega nosim.

    Btw i mene nekad muči taj Essence set za obrve,ja nekad nosim svijetliju- nekad tamniju nijansu :D (nekad mokra,nekad suha tehnika) i nekako mi više odgovara ona svijetlija mada imam crne obrve :D.Kada stavim tamniju izgledam nekako grubo i "namrčeno",a to mi se baš ne sviđa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš tako :) Tamniju uopšte ne koristim, izgledam nekako grubo kad su mi obrve pretamne, jednostavno nisam tip za to. Sad koristim ili Sephorin set ili Ardeco olovku.

      Избриши
  25. Анониман2.4.13. 18:55

    Jako je lepo i uredno. Bas mi se dopada!!
    Kada ce biti post o Artdeco olovkama za obrve?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Što se tiče olovaka, ne znam šta da ti kažem, već sam dosta puta rekla da će nešto biti uskoro i onda iz raznoraznih razloga ipak nije bilo :( Hajde ovako, sledeći post je nagradna igra, posle će rođendan bloga i ići će već gotovi postovi, a potrudiću se da olovke budu posle, znači oko 15. :)

      Избриши
  26. My every day make up ne mozem bez njega naj ednostavni ali naj prekrasno izlgedati ne znaem dobro da pishem hrvatskom ni srpskom zatoa shto sam od Makedonija ali se trudim ... Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumela sam, bez brige, piši kako god želiš, nije ni makedonski tako teško razumeti :)

      Избриши
  27. Jaoj obozavam da gledam tvoje fotke! Tako precizno i cisto, savrseno! :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...