Duel prajmera - Sephora Smoothing Primer vs Inglot Under Makeup Base

/
56 Comments
Dosta vremena nakon ovog posta o prajmerima za lice krajnje vreme da objavim post o nekim od prajmera koje koristim. Uporediću Sephorin i Inglotov prajmer pošto su sličnog tipa i cenovnog ranga.

Sephorin prajmer sadrži 15ml i košta oko 1200 dinara. Proizvođač kaže da ovaj prajmer zaglađuje i matira kožu kao i da produžava trajnost pudera i pomaže da šminka izgleda dobro duže vreme. Ne sadrži parfem i nije komedogen.
SDC19958
SDC19959
SDC19962
Inglotov prajmer/baza ima 30ml i košta oko 2500 dinara. Ne sadrži parabene, a proizvođač kaže da sadrži mikrokuglice koje se ponašaju kao sunđeri i upijaju višak masnoće i raspršuju svetlost dajući svim tipovima kože mat izgled i glatku, svilenkastu završnicu. Može se koristiti kako bi se produžila trajnost tečnom puderu i pretvara kožu u idealno platno za slikanje odnosno šminkanje.
SDC15228
SDC15230
SDC15234
SDC15247
Oba prajmera su bezbojna i na bazi su silikona. Inglotov je u klasičnoj tubici, Sephorin je u flašici sa pumpicom. Inglotov praktično nema nikakav miris, Sephorin ima, ali sasvim diskretan. Inglotov je izrazito gust i to mu je glavna mana. Kada istisnem malu količinu iz tubice ona ne izađe u obliku kompaktne smese već kao gomila...pa, gromuljica, nemam bolji izraz za to i jako ga je teško namazati. Lepo on klizi po licu dok se maže, muka je preneti te kuglice do lica, mrve se i otpadaju usput. Teoretski jeste dovoljna mala količina da bi se prekrilo lice, u praksi izvesna količina prajmera nestane u procesu prenosa od tubice do lica. Sephorin je sasvim drugačije teksture, gustine je prosečnog seruma, lako se istisne i sasvim lako namaže, dovoljna je baš mala količina. 
SDC19957
Jednom kada se namažu, oba daju sličan osećaj pod prstima i kasnije, prilikom stavljanja pudera. Bez dileme u potpunosti zaglade kožu što je meni sa miteserima i proširenim porama u T zoni zaista potrebno i puder se lako maže, lepše prijanja za kožu i vidno je prirodniji i diskretniji nego bez prajmera. U tom smislu nisam primetila neku razliku između njih, oba dobro odrade taj deo osim što, kao što rekoh, Inglotov iziskuje više truda prilikom razmazivanja. Nema sumnje da fino produže trajnost puderu/BB kremi, a njihovu moć najbolje vidim kod proizvoda tipa Deborah BB kreme koja se nakon dosta sati skuplja na nekim delovima lica u vidu fleka, oba prajmera to spreče ili makar ublaže u slučaju da kremu imam baš od jutra do mraka. Prajmeri su spas za periode kada imam dehidrirane delove na licu preko kojih nijedan puder ne izgleda dobro, a posebno ne puderi za mešovitu/masnu kožu kakve ja i kupujem. Oba ova prajmera zaglade takva mesta i pripreme ih za puder na način na koji nijedna krema nije u stanju da uradi i to je jedan od razloga zbog kojih smatram da je potrebno posedovati prajmer, makar za posebne prilike. Inglotovom prajmeru treba nešto više vremena da se osuši tako da sačekam nekoliko minuta pre nanošenja pudera jer se u suprotnom pomeša sa njim, posle Sephorinog sačekam minut-dva. Oba prajmera obećavaju matiranje i ne mogu da kažem da nemaju uticaj na sprečavanje prosijavanja, ali nije to baš onoliko koliko bih želela. Dakle, nešto odlože prosijavanje, ali nije da mogu da se našminkam ujutro i do kraja radnog vremena ni ne pogledam stanje. Da napomenem i da ne menjaju završnicu puderu, dakle iako oni, stavljeni zasebno, uklone suvišni sjaj kada stavim preko puder drugačije završnice ipak dominira završnica tog pudera.

I da sumiram - po ceni su tu negde (Inglot je skuplji, ali ima i veću količinu), na strani Sephorinog je lakoća nanošenja i razmazivanja, na strani Inglotog je formula bez parabena, po učinku su vrlo slični i oba su dobar izbor.
Jeste li probali ove prajmere? Poklapaju li nam se mišljenja?


You may also like

56 коментара :

  1. Taman da kazem kako je Inglot duplo skuplji ali sam onda shvatila i da ima duplo vise. :) No nikako mi se ne svidja ta grudvicava tekstura Inglotovog tako da sumnjam da cu ga isprobati, ionako mi je taj Sephorin odlican.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja mislila i to sve do ovog posta :) Mislim da ovaj Inglotov nije bio baš toliko gromuljičast kad sam ga tek kupila, ali svejedno, radije posegnem za nekim drugim iako se na licu dobro ponaša.

      Избриши
  2. Imam Sephorin i skroz nam se poklapa misljenje.Planirala sam i Inglotov da probam,ali priznajem da si me odvratila od njega.Ipak cu da skupljam novac za Pore Professional :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobar je i Inglotov, nema šta, samo nervira njegova tekstura, ali jednom kad se namaže fin je. Porefessional i ja želim :)

      Избриши
  3. Imam Sephorin na WL, ali nisam probala ni jedan od ova dva. Svakako si me nagovorila na ovaj Sephorin :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lagano počinjem da imam grižu savesti što te navlačim na Sephoru, a nemaš je u svom gradu :)

      Избриши
    2. Baš si grozna :D :D Nema veze, ionako suprug i ja putujemo krajem ljeta (ah, tko će dočekati) u Italiju pa ću usput svratiti u Sephore i opskrbit se proizvodima za cijelu godinu :D Samo ti piši, ja uživam dok pravim Sephora WL :D

      Избриши
    3. Divno, uživaj, tako i ja pravim listu za neke brendove kojih nema kod nas :)

      Избриши
    4. Onda znaš kakva je to uživancija :)

      Избриши
  4. Uh meni ni jedan ni drugi ne prijaju, najviše zbog tog osećaja pod prstima pa zato kada mi treba nešto tako povremeno, imam u šteku testerčiće ali ovako ne bih uzimala full. Dobro moja koža više čezne za hidratacijo tako da i moj komentar nije merodavan... više bi bio utisak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne stavljam ih ni ja svaki dan, nije mi koža u tako lošem stanju da puder ne može da lepo izgleda i bez prajmera, ali odlično dođu za posebne prilike i kad znam da ću imati šminku 12 i više sati. Hidratacija i meni baš treba :)

      Избриши
  5. Probala oba, bolji Sephoin definitivno. Nema tih grumuljica i čuda, a opet je negde sličan efekat :). Ima ga malo, činjenica, ali se malo i troši :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, jedino što su kod Sephorinog preterali sa parabenima, ali vidim da je izašla i nova verzija bez parabena tako da ćemo za koji mesec imati u radnjama samo tu zdraviju verziju :)

      Избриши
    2. Stvarno :D, nisam znala, taman ću do tada da potrošim ovo što imam na zalihama :D.

      Избриши
  6. Nisam probala, isto izgledaju kao onaj od ELF-a o kome sam ti negde pisala...Sviđaju mi se ovi ovako gelasti i prozirni, za razliku od npr. Lumi magique, ne podnosim ga. Dobro "zvuče" oba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj najdraži prajmer je mlečno-serumasto-gelast tako da su mi ipak takvi draži, ali ok mi je i ovakva tekstura, ona je najčešća. Lumi Magique nisam probala, nekako sam shvatila da je on mnogo više hajlajter nego klasičan prajmer.

      Избриши
  7. Анониман23.3.13. 12:52

    Jel stavljas prajmer pa preko njega BB kremu? Izgleda ok?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne koristim prajmer svakodnevno, samo u posebnim prilikama i kad znam da neću skinuti šminku 12 i više sati, ali stavljala sam preko njega Deborah BB kremu i lepo izgleda, a produži joj trajnost, ne nakuplja se u vidu fleka kao inače.

      Избриши
  8. Nisam probala i nemam jos uvijek nijedan primer ali htjela bih da probam neki u jeftinijoj varijanti prvo. Preporucujes neki? Sephorin bi uzela prvo da mi je dostupan, a drugo da ima makar 20ml :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj Eveline za masnu/mešovitu, on valjda košta nešto oko 6-7 evra :)

      Избриши
    2. Nema mi ga nigdje u gradu cini mi se :(

      Избриши
    3. Uh, pa kako, zar nisi ti u Tuzli?

      Избриши
  9. Sephorina ima vidljivo bolju teksturu i sviđa mi se ambalaža više od Inglot primera. Istina, parabeni su uvijek minus, ali neki kemičari tvrde da nisu štetni. Uglavnom, nemam nijedan od njih, ali nisu mi ni pristupačni jer nemamo Sephoru, a Inglot trgovina mi je daleko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako ipak verujem da jesu štetni, ali se tešim da su ipak male količine u pitanju, a konkretno prajmere ni ne koristim svakodnevno. Svakako je plus što će izaći nova verzija Sephorinog prajmera bez parabena.

      Избриши
  10. Isprobala sam i jedan i drugi no prednost dajem Sephorinom kojeg upravo i koristim jer je jednostavno ugodniji na licu a time i postojaniji....barem na mom ;)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ja njemu ipak dajem malu prednost, a daću mu i veću dok nam stigne verzija bez parabena :)

      Избриши
  11. Volela bih da probam Porefessional, ali nije mi jos "doslo" da mi treba prajmer :D
    Imala sam tester Inglotovog (dok je jos kostao 1300 )i nikakvu funkciju nisam primetila da je imao osim sto je koza bila zanimljiva na dodir :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Porefessional nisam probala, ali koliko shvatam on je ipak drugi tip, proizvođač tu obećava suženje pora što nije slučaj kod ova dva. Oba zaglade kožu, verujem da se to posebno vidi kod žena sa problematičnim licem i produže postojanost puderu i tu im se otprilike uloga završava :)

      Избриши
    2. Pa sta znam, trebalo bi da sam savrsen kandidat: mesovitokozac sa jako masnom T zonom i velikim porama, ali opet nisam videla nikakvu razliku sa njim i bez njega.

      Избриши
    3. I moja koža je baš takva :( Ja uvek vidim razliku sa ili bez prajmera, možda je stvar i u puderu i načinu nanošenja.

      Избриши
  12. Ja imam masnu kozu, uzela bih Sephorin,al' se plasim da mi ne napravi haos na licu :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On bukvalno nema ništa u sastavu osim silikona tako da ako ne reaguješ loše na silikone u tečnim puderima (a ima ih praktično svaki puder za masnu kožu) zaista ne bi trebalo ni sa prajmerom.

      Избриши
  13. Bas me je zanimalo tvoje misljenje o ovom Seforinom prajmeru. Ja sam ga za sad probala dva puta (imam tester) a cini mi se da je odlican. Mislim da ne postoji nesto sto ce otkloniti skroz prosijavanje koze tako da bih ja rado kupila ovu stvarcicu bez obzira sto ne "drzi" ceo dan. Sacekacu jos malo da stigne ta verzija bez parabena. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ne mislim ni ja da postoji nešto šta potpuno otklanja prosijavanje mada neki proizvodi ipak mogu da ga ublaže. Moj omiljeni prajmer je MUFE, ali je drastično skuplji od Sephorinog koji je u svom cenovnom rangu super. Jeste malo pakovanje, ali dugo traje, retko ko ovakve proizvode stavlja baš svaki dan.

      Избриши
  14. Inglot tekstura je stvarno uzas. Prvo na sta sam pomislila kada sam videla su reklame za uloske i ona plava tecnost koja se pretvara u gel. Znaci nema teorije da sada kupim taj prajmer i stavim ga na lice. Seforin, s druge strane, cu rado probati, pogotovo kada znam da zagladjuju te suvlje delove koje ja imam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična asocijacija, upravo tako izgleda :)))) Tačno sam se setila kako je izgledao Always uložak kad sam ga jednom otvorila, to je to! Fin je on ovako, ali mogli bi malo da promene formulu tako da bude glatke teksture.

      Избриши
  15. Isprobala sam Sephorin i jako sam zadovoljna, mislim da će ga kupiti ponovo. Tako divno zagladi lice da ne mogu da prestanem da ga pipkam dok puder ne namažem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, znam na šta misliš, i ja volim tu savršeno glatku kožu :)

      Избриши
  16. Ovaj Seforin mi bas zanimljivo deluje.. Inace nikad nisam probala prajmer, a trebalo bi da ga nabavim za tako neke prilike. Mozda uzmem Catrice, kao neku jeftiniju varijantu, cisto da vidim da li mi se dopada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzmi Catrice, dobar je on :) Drugačijeg je tipa, više kao kremica nego klasični silikonski prajmer pa njega stavim čak i ispod očiju da se korektor ne bi uvlačio u borice.

      Избриши
  17. Sephorin primer sam nosila na odbrani svog diplomskog i opravdao je moja ocekivanja,drzao je celog dana lice pod kontrolom,odlican je!
    Iskreno,nije mi jasno kako ove iz Inglota nije bilo sramota da izbace ovakav proizvod na trziste:-)
    Stvarno kao onaj gel u Always reklamama:-)
    Glasam za Sephoru!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) U posebnim prilikama prajmeri su stvarno zgodna stvar, vredi imati jedan makar samo zbog takvih dana. Inglotov prajmer na licu nije loš kako izgleda u tubici, a nije ni bio baš ovakav kad sam ga tek kupila, ali da, mogli bi malo korigovati formulu.

      Избриши
  18. nisam probala njihove primere, ali koristim od Artdecoa i zadovoljna sam. kad mi se potroši, mogla bih uzet ovaj Inglotov, pošto Sephoru više nemamo u Zagrebu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Artdeco nisam probala, nešto se i slabo spominje kad se povede priča o prajmerima pa sam zaključila da verovatno onda nije dobar.

      Избриши
  19. Анониман24.3.13. 14:28

    E sada nema vise sumnje, definitivno uzimam taj Seforin, na spisku mi je bas dugo, a sada mi je bas bas potreban :/
    Znaci pises postove kao da sam ja sastavljala spisak sta bih zelela da procitam :))
    Jedno pitanje kad sam vec tu, uzela bih Duo lepak za trepavice, cula sam da ima u Inglotu i da mu je cena tu negde oko 10 evra, e sada, da li znas koje opcije postoje (beli ili prozirni) i koju bi mi preporucila? Na kraju krajeva, sta ti koristis za te svrhe?

    Pozdrav, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, drago mi je da sam potrefila :) Ma postove o prajmerima odlažem već sto godina, ne znam ni sama zašto, nije ih baš tako teško napisati. Veštačke trepavice i ja još se ne slažemo lepo. Nije da nemam i nije da ne stavim povremeno, ali daleko sam od nekog ko može da daje preporuke za njih. Kad ih stavim upotrebim onaj najobičniji lepak što sam dobila uz Essence trepavice.
      Pozdrav :)

      Избриши
  20. Uff bas sam mislila sutra da odem da uzmem sephorin prajmer,vec ga duugo zelim ali nikako da ga kupim...ali nisam znala da u njemu ima paraben :// tako da cu ipak sacekati da dodje i kod nas ta nova formula bez parabena :)
    A inglot-ov me odbija zbog strukture :/
    Ne znam,ni jedan drugi prajmer mi ne pada na pamet da je dobar,a da moze kod nas da se kupi...:/
    Super post,hvalaa na ovim recenzijama :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima, i to nekoliko :( Za utehu je što se ne koristi svakog dana, a realno parabene sadrži i ogromna većina pudera kod nas tako da se teško mogu izbeći :(
      Ima kod nas dosta prajmera, ali problem je što su uglavnom skuplji, od povoljnijih tu je Artdeco koji ne bi trebalo sa sadrži parabene, ali nisam ga lično probala pa ne znam koliko je dobar, a tu je i Eveline prajmer za koji mislim da sadrži.
      Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)

      Избриши
  21. Struktura Inglotovog prajmera je zaista fail. Malo me je blam da priznam, ali sa njim sam uradila sledece: dala mi ga je drugarica jer ga ne koristi, meni je jaaako sumnjivo izgledao u tubici upravo zbog te strukture, jedva sam malo iscedila i stavila na lice - mislim, prizvod izgleda kao da se ukvario i posto sam 99% bila sigurna da je to u pitanju (a nisam proverila na netu), bacila sam ga. Lepo sam se ismejala kad sam sada videla da je i tvoj, tj. svaki takav :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A joooooj :(( Mogu misliti kako si se osećala dok si ovo čitala! Hajde makar ga nisi platila :)

      Избриши
    2. Анониман12.5.13. 16:14

      Majo, mozda si i bila u pravu. Citam recenziuju i komentare devojaka, i pitam se da li mislimo na istu stvar. Ja koristim inglotov prajmer i nikada nikakve grumuljice nije imao, naprotiv...

      Избриши
  22. ja imam, Smashbox primer, i jedan mi je od najboljih, a dugo sam koristila i taj sephorin, kad nemam drugi onda kupim obavezno taj!

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман31.1.14. 11:17

    Mozda cu ispati glupa, ali nisam ni znala da se ovo zove prajmer. :(
    Imam Sephorin i prezadovoljna sam. Preporucila mi ga je devojka iz Sephore, umeste fiksatora.
    Ono kada ga ja koristim, je kada idem negde a treba sminka dugo, dugo da mi traje.
    Rodjendani, svadbe, krstenja, Nova godina.
    Ne stalno.
    Odlican je na licu, i drzi sminiku sto je meni najbitnije.
    Moje lice ja kombinovano, tako da se ipak sijam posle 8 sati, ali meni vise od toga i ne treba.

    ОдговориИзбриши
  24. Ja sam koristila Inglotov Primer i nije uopšte bio grumuljičast. Mislim da sa tim tvojim primerkom nešto nije kako treba, možda ga nisu skladištili kako treba pa se malo smrzao...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće, ovakav je bio od samog početka, ali je vremenom postajao sve gori...

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...