Sephora Pastel Pop

/
66 Comments
SDC19485
U naše Sephore stigla je nova, prolećna limitirana kolekcija pod imenom Pastel Pop. Šta sve sadrži pročitajte u nastavku :)
Kolekcija je prepoznatiljiva po šarenim prugama na ambalaži proizvoda i po vedrim, prolećnim bojama. Čine je lakovi za nokte, ruževi, olovke za oči, rumenilo, hajlajter i paleta sa senkama. Krećem od rumenila:
Novo rumenilo Color adapt daje boju koja se prilagođava pH nivoima kože kako bi kreiralo neodoljivo ružičastu boju prilagođenu osobi koja je nosi. Formula sadrži acai akstrakte, ekstrakte trešnje i šafrana. Njegova glatka, vazdušasta tekstura klizi po koži i pruža pokrivenost koja se može nadograđivati i blendati prstima.
Moji utisci:
Kada sam tek videla ovo rumenilo pomislila sam da nema nikakve šanse da mi stoji, boja mi je delovala suviše drečavo. Greška, boja uopšte nije drečava, zapravo se ni ne može postići puna jačina boje kao što je u pakovanju. Kao što možete videti na slikama, boja je u stvari jedna prirodna ružičasta koja može biti i sasvim svetla (na prvom swatchu rumenilo je još vlažno, na drugom se osušilo. Moje ruke su jako svetle, recimo NC20 po MAC-ovom merilu ili kao Healthy Mix 51). Boja može biti intenzivnija, ali, kao što rekoh, nikad drečava kao u pakovanju. Rumenilo je u stiku, nanosim ga direktno na obraze i onda blendam prstima. Sviđa mi se sama nijansa, izgleda kao boja koju obrazi dobiju kada se zarumenim, a može se i baš lepo izblendati, stopi se sa kožom i deluje diskretno i sveže. Ono šta mi se znatno manje sviđa je sama formula koja se dugo suši i zapravo se nikad i ne osuši do kraja. Za nekoga sa drugačijom kosom to verovatno ne bi bio problem, ali moja kovrdžava kosa veselo leprša kako joj je volja i nekad se zalepi za ovo rumenilo. Po pitanju trajnosti je prosečno, ne izdrži na mojim obrazima moj radni dan, ali makar bledi postepeno. Osobama sa baš masnom kožom na obrazima ne bih ga preporučila. Cena mu je 1370 dinara, a sadrži 4 grama.
SDC19495
SDC19496
SDC19499

SDC19501
Idemo na olovke/ruževe za usne
Sephora kaže da je ovo olovka koja će doneti osmeh na vaše usne. Oblikuje boji i daje sjaj usnama i predstavlja savršenu kombinaciju sjaja za usne i balzama. Lako se nanosi, ne isušuje usne, a može se koristiti i na obrazima! Dolazi u tri prolećne nijanse:  Pink, Raspberry i Orange.
Moja olovka je u nijansi Orange i to je jedna srednja narandžasta sa sitnim šljokicama i sjajem. Zaista se lako nanosi, bukvalno klizi po usnama i ima teksturu balzama, nema ni govora o isušivanju. Jedna od lepših osobina joj je miris, to je tako divan voćkast miris da imam želju da je mažem svaki čas. Postojanost je bliža postojanosti sjaja nego ruža, dakle nije neka, ali bledi baš postepeno, prvo se smanjuje intenzitet nijanse pa na kraju ostanu samo sitne šljokice i sjaj. Nije napadna boja, baš je neka dnevna, prolećna varijanta. Ono šta joj može biti mana je njena veličina, naime ovo je baaaš debela olovka, ne staje u prosečan rezač pa imajte to u vidu ako je budete kupovali. (ovaj deo nije tačan, olovke se ipak odvrću i nema potrebe za rezačem, hvala makeupandmore na ispravci, ja valjda nikad ne bih primetila). Sadrži 2,84 grama, košta 1050 dinara.
SDC19504
SDC19506
SDC19522
SDC19838
Deo kolekcije je i hajlajter ili, kako ga proizvođač zove, Fresh Face Luminizing Powder koji je, po meni, zvezda kolekcije.
Sephora kaže da ovaj puder briše znakove umora i čini kožu blistavom. Njegova bež boja odgovara svakome, a svetlucave mikro-kuglice čine kožu prozračnom i blistavom.
Moji utisci:
Ma divan je :D Ok, činjenica je da i inače najlakše padnem na proizvode ovog tipa, ali baš me je oduševio. Hajlajter je bež boje, na mojoj koži nije vidljiva njegova boja već samo sjaj. Sadrži sitne, zlataste šljokice i recimo da spada u srednju kategoriju, nije od onih krajnje suptilnih koji se maltene mogu staviti na celo lice, ali nije ni intenzivan kao recimo MAC-ov Soft&Gentle. Rekla bih da stvarno ide uz svaki ten i svaki podton. Na koži je neki miks najnežnije rozikaste i zlataste, zato i mislim da bi odgovarao praktično svima. Treća fotografija slikana je sa blicom i na njoj je najbolje dočaran njegov sjaj. Na fotografiji gde je lice nemam osim njega ništa i nanela sam ga srednje, može biti diskretniji od toga, a može i jači. Ima čak 10 grama i jako se sporo troši, stavljam ga svaki dan i jedva da se vidi da je načet. Definitivno proizvod koji preporučujem! Košta 1260 dinara što je skroz razumna cena za ovako nešto.
SDC19528
SDC19530
SDC19614
SDC19542
SDC19543
U okviru kolekcije nalazi se i jedna paleta sa senkama - Powdery Eyeshadows & Sparkling Topcoats Palette.
Paleta sadrži 8 senki koje se mogu kombinovati na bezbroj načina. Sadrži četiri senke u prirodnim bojama i 4 završne šljokičaste senke. Četiri senke mogu se koristiti samostalno, a mogu se koristiti i kao baze ispod završnih senki. Završne senke daju sjaj i blistavost i dodatno ističu oči.
Nisam probala ovu paletu, ali boje deluju vrlo nosivo. Cena joj je 3480 dinara.

Tu su i olovke za oči - Twinkle Light Eye Pencil u 4 nijanse: Brown, Black, Pearl i Gold. Njihova formula sadrži svetlucave čestice koje kapcima daju sjaj i blistavost. Tekstura im je svilenkasto glatka, klize po kapku i mogu se izvlačiti sasvim tanke ili debele linije, u skladu sa željama. Cena olovke je 840 dinara.
I za kraj, tu su još i lakovi za nokte - Scented Nail Polish & Top Coat u 4 nijanse - Strawberry, Pineapple, Orange i Grapefruit. Ovi dvostrani lakovi sadrže na jednoj strani lak za nokte u vedroj, prolećnoj boji sa voćnim mirisom, a na drugoj svetlucavi nadlak.
Što se mene tiče, nije da lak nema voćkasti miris, ali ga uglavnom ubije onaj tipični miris laka pa se voće ne oseća baš naročito. Moja nijansa je Grapefruit, koralno-ružičasta, a nadlak se sastoji od sitnih, gustih zlatnih šljokica. Nisam ekspert za lakove, a svakako se ne bih ni prijavila za takmičenje za nokte godine, ali morala sam da vam predstavim boje :) Lak se lako maže, četkica je sasvim ok čak i za nas smotane, a boja kao u bočici skoro da se postigne i sa jednim slojem mada sam ja ipak namazala dva. Zlatni nadlak mi se jako sviđa, rekla bih da još bolje ide u kombinaciji sa tamnim lakovima. Lak košta 1050 dinara.
SDC19487
SDC19491
SDC19856
SDC19864

SDC19877
Huh, to bi bilo sve za ovaj post. Kako vam se sviđa kolekcija?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

66 коментара :

  1. Lepi noviteti. Mnogo lepa pakovanja, sarene, prolecna. Veliko bravo za prve slikice lakova i tvoje prve swatcheve. Zelim ti ih sto vise :)

    Elem, jesi li osacovala sta jos ima novo? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala ti puno! Znaš koja je meni muka uslikati lak za nokte,uh! A mislila sam nekad da su usne najgore... Doduše, u poslednje vreme videh tako grozne swatcheve lakova po nekim stranim blogovima da rekoh sebi da gora nisam sigurno, makar nema više laka na zanokticama nego na noktima :D
      Nisam bila u Sephori ovih dana, bolesna sam, ne idem ni na posao :( Znam da im je stiglo dosta robe, sve najavljeno iz njihove kolekcije, vrlo moguće da je i TF ;)

      Избриши
    2. Nema TF-a jos :( A kad ce, na znaju :(
      Za noktice samo cu reci: That´s the spirit :D

      Избриши
  2. Uh jako mi se svidja. Ja posebno padam na sarene stvari. Hajlajter mi se najvise svidja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je on najdraži, stvarno super proizvod, a nije ni mnogo skup :)

      Избриши
  3. Lepo, šareno i stvoreno za proleće koje svi željno iščekujemo.
    Ove olovke deluju zanimljivo, kao i svetlucavi puder, probala bih nešto od toga.
    Boje lakova su mnogo slatke, ali ja ne volim ta malecka pakovanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vala si u pravu za željno iščekivanje proleća :)
      Olovke su fine samo nemam pojma čime ću je rezati, moram da kupim veći rezač, a ne znam da sam takve uopšte viđala. Lak je manji od prosečnog, valjda što su dva u jednom.

      Избриши
  4. Jaoj, zaljubila sam se u dosta stvari odavde :) Favorit #1 hajlajter, #2 olovka, #3 lak, pa sve ostalo :) Baš lep i osvežavajući post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hajlajter je definitivno biser kolekcije! Meni je od lakova najlepši onaj roze, ovo je malo prejaka boja za mene. Hvala :)

      Избриши
    2. Kupila mi je sestra hajlajter, jedva čekam da mi padne šaka :))) Jedva smo se sporazumele šta da uzme, iako sam joj poslala fotke sa tvog bloga, jer se ovo vodi kao bronzer :S

      Избриши
    3. Super za hajlajter, uživaj u njemu!! :) Ovo bronzer? :O Noup, jok, a-a...

      Избриши
    4. Jasno je da nije, ali tako piše, mada mi je sestra objašnjavala potanko nijansu :D I prebacila je fotke na telefon, upoređivala, ne znam šta im bi, ali znam da mnogi proizvođači uključe i neku hajlajter u bronzere, ne znam zašto :S

      Избриши
    5. Kad bolje razmislim, s obzirom da znam kako funkcionišu baze podataka za programe koji se koriste po parfimerijama jasna mi je želja da se smanji broj vrsta proizvoda :)

      Избриши
  5. Lakici i olovke za usta <3<3<3 Zelim ih sve!!!!

    Jedno oftopic pitanjce : Eco Tools u Bg?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eco Tools ima u DM-ovima, ali bolje pogledaj po onim zabačenijim (recimo kod Sava centra), ima i u Merkatoru i Idei.

      Избриши
    2. Fala lepo :)Pogledacu cim se dokotrljam :)))

      Избриши
  6. Sve mi je divno ali hajlajter... :D iako mi ne treba,stalno padam na takve proizvode kao i ti :) I olovka je super,nisam jos imala priliku da probam tako nesto bas cu ih pogledati sutra,divan post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to je ta logika, ne treba mi, ali što je leeeepo :) Olovka je dobra, osim širine, ako znaš gde ima velikih rezača podeli sa mnom :) Hvala!

      Избриши
  7. Kad vidim ovakvo što sjetim se koliko mi nedostaje Sephora :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, i meni bi baš nedostajala kad bi se kojim slučajem zatvorila.

      Избриши
  8. Od svega ovoga jedino mi se ne svidja rumenilo u sticku, ostalo je sjajno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ono zaista jeste nezgodno za masnokošce, ali ima dosta drugih lepih stvari :)

      Избриши
  9. Rumenilo sam pikirala jos kada sam na makeup&more citala, ali cudi me da se olovke ne zavrcu vec da se rezu..to im je bas veliki minus.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, baš se režu i jeste im minus, jako su debele, ja takav rezač nemam, a bogme ne znam ni da sam ga videla skoro :(

      Избриши
  10. Sve je lepo i sareno, meni je rumenilo hit ali mozda zato sto mi kosa nije mnogo leprsava, svidja mi se kako se lepo sjaji i deluje zdravo na licu :) Samo da ti dojavim da se olovka odvrce, kao i Clinique Chubby Stick, dakle ovaj narandzasti deo kad okreces odvrces i zavrces olovku, pa nema potrebe za rezacem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaaaa, ne mogu da verujem da nisam shvatila da se olovka odvrće! Ma u stvari mogu, dovoljno sam smotana :D Hvala ti puno, sad ću da ispravim i u postu! Ovo skroz menja doživljaj olovke.

      Избриши
    2. Hvala Bogu! Odvrce se! Vec sam pocela da sumnjam u razum proizvodjaca.

      Избриши
    3. Sumnja u moju spretnost je znatno logičnija :D

      Избриши
  11. Divni noviteti! Moram probati olovku za usne i hajlajter! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, stvarno su lepi, pogotovo sad kad znam da se olovka ipak odvrće :D

      Избриши
  12. Sve tako predivno izgleda! Najviše mi se dopadaju olovke za usne :) Zašto, o zašto mi nemamo Sephoru tu kod nas? Uvijek nam se sve zatvori :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da i mi ovde kukako što nemamo i gomilu drugih lanaca (Muller, Douglas, Illamasqua itd.), uvek nešto fali.

      Избриши
    2. E da, ne znam da li su tebi isključeni komentari ili je stvar u onom dinamičkom prikazu bloga, ali nikako ne uspevam da ti ostavim komentar.

      Избриши
    3. Coxy, znam - uvijek nam nešto fali, gdje god bio!

      Btw, nisu mi isključeni komentari, ne znam što se događa :(

      Избриши
  13. Ne znam sta je lepse, da li Orange, Face luminizing powder ili lakic <3

    ОдговориИзбриши
  14. Najvise mi se svidja highlighter i lakovi,bas im je lepa kolekcija!Da li ovaj highlighter sadrzi talc?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sadrži, sad sam pogledala, talk mu je na prvom mestu.

      Избриши
  15. Meni su olovke za usne najzanimljivije, cak mi se i narandzasta bas svidja! :) Paleta je isto bas lepa.
    Hajlajter mi je malo jak, a i nasla sam za sebe savrsen, tako da.. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ipak nije lak zapao za oko :)
      Paletica je slatka, mada je nisam videla uživo, a mislim da bih za te pare ipak radije uzela novu veliku. Koji je savršeni hajlajter? :)

      Избриши
    2. Moram da smanjim broj lakova, pa ne smem nista da gledam! :D
      Ditin Artdeco <3

      Избриши
  16. Od početka posta sam otvorila usta i ona ih sve više i više otvarala....

    samo mogu reći Z-A-V-I-D-I-M ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) :)
      Verujem da je tebi kao pravom ljubitelju šminke ovo zaista bio divan prizor :)

      Избриши
  17. Baš je slatka kolekcija, sigurno ću probati olovku-karmin jer me podseća na Clinique Chubby Stick a njega obožavam!
    Highlighter mi takođe deluje zanimljivo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam nijedan Chubby Stick, ali deluju zanimljivo, baš kao i oni novi, debele senkolovke :)

      Избриши
  18. Одговори
    1. Jeste, i to nije velika cena za tako veliku količinu :)

      Избриши
  19. Bas vesela kolekcija, prava prolecna. Mene mame olovke za usta, a i lakici su bas simpaticni, nesto mi je drago da si i ti konacno uslikala nokte :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala ti :) Trebalo je mnogo vremena da skupim hrabrost, znam da nisu neki, ali valjda se ni ne brukam :)

      Избриши
  20. Moj favorit odavde je Fresh Face Luminizing Powder, :) odlično tii stoji :). Još jedna stvar, veliki plus za realan i iskren opis (ne govorim samo za ovaj tekst već generalno za sve prethodne), naročito što je da kažem "dobijeno", nije hvalospev post, nego objektivno mišljenje, nekako verujem kompletno svemu na ovom blogu zbog toga :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, jako mi znači da pročitam ovako nešto! :) Zaista nije lako pisati o dobijenom proizvodu, kada sama nešto kupim i oduševi me slobodno hvalim na sva zvona (kao recimo Artdeco Camouflage Cream) dok u ovim situacijama biram reči i možda sam i kritičnija nego inače jer ne želim da neko pomisli da hvalim, a da to ne mislim.

      Избриши
  21. Kod nas nema više Sephora :((( highlighter je famozan, a tek ona paleta... želim sve!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta, stvarno, mada je bilo za očekivati da će zatvoriti, kod vas je veća konkurencija, a Sephore nisu bile na dobrim lokacijama :(

      Избриши
  22. moram da priznam da mi se sve svidja :D najvise me nekako zainteresovalo rumenilce,drecavo u kutijici a ovako na swatchu izgleda bas super :)

    ОдговориИзбриши
  23. Hajlajter je divan! Bas mi treba tako nesto. :)

    ОдговориИзбриши
  24. Kako je PREKRASNA kolekcija! Plače mi se šta nema Sephore u ZG...
    Boja ovog laka je savršena, a tek highlighter.. ma sve je prekrasno.

    ОдговориИзбриши
  25. Stvarno izgleda kao Soft and Gentle koji imam od MAc, i moram reci, da ja taj koristim vec skoro 3 god, i nikako da potrošim ( a redovno ga stavljam )!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda samo je blaži, sitnije su šljokice. Hajlajteri se stvarno sporo troše, ne znam što prave tako velika pakovanja.

      Избриши
  26. Odlican post,za sad sam uspela samo highlighter da ugrabim,a pola kolekcije mi se svidja... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a highlighter je, što se mene tiče, zvezda kolekcije tako da si izabrala najbolje :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...