Sephora Happy Bubbleday

/
26 Comments
Happy Bubbleday je mala limitirana kolekcija povodom Dana zaljubljenih koja ovih dana stiže u naše Sephore. Pogledajte o čemu se radi:
Happy Bubbleday je linija proizvoda za kupanje i negu upakovanih kao poklon sa mirisom crvenog voća. Što se mene tiče, to je miris maline, ali ne onaj koji osetimo dok jedemo maline već miris ekstrakta maline koji se koristi u kolačima. Mljac!
Linija je inspirisana slatkišima, a proizvođač kaže da pruža slatko zadovoljstvo baš kao i oni samo bez osećaja krivice :)
Happy Bubbleday čine sledeći proizvodi: 
Bubble Bath - penušava kupka u pakovanju od 260ml,
Hand Wash - tečni sapun od 250ml,
Body Lotion - losion za telo od 190ml,
Body Scrub - piling za telo od 140ml.
Tu su još i dva zanimljiva proizvoda: My Candy Shop - divno upakovani poklon set koji se sastoji od penušave kupke (Red fruit bubble bath),  tečnog sapuna (Red fruit hand wash), sunđera za kupanje i tri kocke za kupanje sa mirisom jagode (bath cubes) i Abracadabra..I'll pust a spell on you! - magični štapić punjen kockama za kupanje sa slatkim mirisom jagode (sadrži 10 kocki za kupanje u obliku srca).

Osim kolekcije za kupanje i negu tela, tu su još i nalepnice za nokte u tri prikladna dezena: Valentine's Day, Upper East Side i Hippie Chic.
Imala sam priliku da isprobam penušavu kupku iz ove kolekcije i miris joj je zaista očaravajući, divan malinasto-jagodasti miris koji se zadržava i nakon kupanja. Kupka pravi lepu, gustu penu i nije da nisam poželela kupanje u njoj u dvoje :) Ovih dana biće puštena u prodaju, zajedno sa ostalim proizvodima iz kolekcije, našu cenu još ne znam, ali u Francuskoj košta 7,90 evra pa pretpostavljam da će onda kod nas biti nešto oko 900 dinara.
SDC19438
SDC19439
Nalepnice za nokte su jako zanimljiv proizvod posebno za nekog smotanog kao što sam ja :) Nisam mogla da ih sve zalepim pošto bi me na poslu baš čudno gledali :D ali morala sam da probam makar jednu. U pakovanju ima čak 16 nalepnica raznih veličina i mislim da bi se našle odgovarajuće za svaki nokat. Nemam dara za nail art i smejali biste se da ste videli kako sam pripremila čitavu opremu i raščistila sto da bih zalepila nalepnicu, ali stvarno nije bilo potrebe za tim, mogu ih lako staviti čak i ovakvi kao što sam ja. Kada se tek otvori folija nalepnice pomalo mirišu na aceton, ali taj miris brzo izvetri. Izabere se odgovarajuća veličina, skine prvo zaštitna folija, a onda i donji deo nalepnice, počevši od srebrne trake i samo se zalepi na nokat. Viškove sa strane fino sam ušuškala oko nokta, a ono šta prelazi preko dužine nokta uklonila drugim noktom i to je sve. Sve skupa je trajalo koliko i prosečno lakiranje. Površina nalepnice je glatka i ne izgleda kao nalepnica, više kao nail art. Dobro, neke devojke bi verovatno shvatile šta je u pitanju, ali ne bi vala nijedan muškarac. Izdržljive su, stavila sam nalepnicu pre dva dana i izgleda isto kao kad sam je tek stavila, videćemo koliko će dana opstati, napisaću to naknadno. Sve u svemu - zanimljiva igračkica.
SDC19442
SDC19445
SDC19447
SDC19449
SDC19460
Sephora će u skorije vreme dobiti još jednu limitiranu kolekciju, Pastel Pop, koju ću predstaviti u nekom od narednih postova, a potom dolazi i gomila novih, zanimljivih proizvoda koji će postati deo redovne kolekcije. Neki od njih su me doslovce oduševili (set od dve senke za obrve+vosak+pinceta, 2 četkice i ogledalce, zatim štapići za skidanje šminke, uvijač za trepavice, palete senki koje sami pravimo, poput Inglotovog Freedom Systema itd.), ali o tom potom :)

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

26 коментара :

  1. Haha, mogu samo da zamislim kako si se spremala za bitku sa nalepnicama. ;) Jedva čekam freedom sistem! :DDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je izgledalo komično, ali znam ja sebe :D Pozvala sam čak i nekog da mi pomogne, ali nalepnice se, srećom, stavljaju sasvim lako. Ubacivanje refill mono senke je odlična poslovna ideja, a prebrojala sam 79 nijansi :)

      Избриши
  2. divni noviteti u sephori :) svidja mi se taj opis malinasto jagodicastog mirisa... yumm :)

    nalepnice su ludilo :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam skroz nesposobna za nanosenje tih naljepnica :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ove bi sigurno i ti zalepila, ako sam ja mogla može svako, ja sam ti školski primer smotuše :)

      Избриши
  4. Kako čovek da ne kupi kad je ovako lepo upakovano :-D Mada bih ja radije da miriše kao prava malina (nije mi se npr. svideo Fruttini od maline, je l' ovo slično miriše?)
    p.s. ni ja ne znam da lepim te nalepnice za nokte!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije kao Fruttini (mada nisam probala malinu već višnju i pomorandžu), ne volim ni ja njihove mirise, prejaki su mi i suviše veštački, ovo je isto jak miris, ali drugog tipa, baš kao onaj u kolačima. Nalepnice su mnogo manja muka nego što deluju :)

      Избриши
  5. Анониман9.2.13. 13:18

    Jaaao da li je stigao taj set za obrve?
    Cekam ga vec neko vreme,pa da znam da li da idem kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije, ide prvo ova kolekcija pa će posle nje doći Pastel Pop (prolećna kolekcija u nežnim bojama - lakovi, ruževi, hajlajter, mala paleta sa senkama i olovke za oči) pa onda novi proizvodi iz redovnog asortimana. Najaviću kad bude :)

      Избриши
  6. Krasno izgledaju ove stvarčice, zapravo prava riječ bi bila ukusno :D

    Naljenice su posebno slatke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ukusno je jedna od prvih asocijacija :)

      Избриши
  7. Ja sam sada gladna i jedu mi se jagode :D A naljepnice nikad nisam probala, osim onih dekorativnih koje staviš na lak. I radi bih ih probala. Potraga za naljepnicama starts now :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još malo pa će i jagode :) Nalepnice su zabavne, čak i nama smotanima.

      Избриши
  8. Volela bih baš da probam ove prozvode iz Happy Bubbleday kolekcije :)) Mogu samo da zamislim kakvi će to mirisi da budu :D a najbolji deo "bez osećaja krivice :)". Jedino što izgleda samo meni malko bode oči je pakovanje, (vidim da se generalno ljudima dopada) ali je svakako u skladu sa temom tako da ok :) staviću u prvi plan momenat njuškanja bočica :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja luda za tim praznikom i dekoracijom koja ide uz njega, ali ovi nekako i nisu tipični, mogli bi komotno da prođu kao Božićni, a miris proizvoda jeste očaravajući, u poslednje vreme sve više volim voćne mirise :)

      Избриши
  9. E moram da kupim te nalepnice. Kad god sam ih gledala u prodavnici izgledale su mi glupavo i nisam mogla da zamislim da izgledaju normalno na noktima. Mada vidim da ih svi hvale,a i na ovoj slici izgleda odlicno kad je zalepljeno. Proobacu.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su nalepnice oduvek delovale jako komplikovane za lepljenje, a nisam mislila ni da traju više od nekoliko sati, pogreših kod oba :)

      Избриши
  10. Miris maline mmmmm... obožavam.......

    a ove naljepnice su mi uvijek izgledale previše komplikovano da bi ih koristila, ali eto ako ti nisi expert a lijepo si je zalijepila onda bih ja to mogla i probati :-)

    Oj opet ponavljam blago vama pa imate Sephoru..... mi ništa nemam ovdje pa stalno moram da se snalazim kako da nabavljam šminku :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije strašno stvarno :)
      Šteta što nema Sephore u Bosni, mislim da bi lepo išla prodaja i tamo pošto nema gomile drugih parfimerija kao u Hrvatskoj :(

      Избриши
  11. Baš deluje veselo kolekcija a i nalepnice su slatke :)

    ОдговориИзбриши
  12. Одговори
    1. Vesele su, mada su moj favorit one u sredini, sa lopticama :)

      Избриши
  13. Анониман23.2.13. 05:36

    pa ova kolekcija jos nije stigla...mislim totalno je izmakla poenta ove kolekcije...ali i dalje me bas zanima miris, u svakom slucaju ocekuju je sl.nedelje =(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? :O Nisam znala, bolešljiva sam ovih dana pa funkcionišem po principu "kuća-pos'o, pos'o-kuća", nisam ni bila u Sephori. Zaista bezveze, mislim kolekcija je lepa nevezano za taj dan, ali jeste promašena poenta. Jedino će se izvaditi ako daju neko sniženje kad je već Dan zaljubljenih prošao.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...