Loreal Nutri-Gold dnevna krema

/
35 Comments
Ovo je krema koju sama nikad ne bih kupila da nije bilo preporuke. Prema onome šta piše i prema sastojcima trebalo bi da odgovara pre svega suvoj koži, ali kada ju je kao idealnu podlogu za šminku čak i za masniju kožu nahvalila jedna od osoba kojima se na forumu ana.rs najviše veruje kada je u pitanju šminka, a ja baš zgodno imala poklon vaučer za Lilly dileme nije bilo :)
Dakle, krema je kupljena u Liliju prošle zime, košta 700 nešto dinara, a ima je, naravno i na drugim mestima, svugde gde se prodaje Lorealova kozmetika. Pakovanje ima 50ml. Ova moja je dnevna krema, postoji i noćna koju nisam probala i okoloočna krema o kojom ću pisati nekom narednom prilikom.

Šta kaže proizvođač:
U ovim hladnim danima koža traži posebnu negu. Temperature postaju sve niže, a koža postaje suva i ispucana. Zbog toga je L’Oréal Paris lansirao novu liniju za negu lica NUTRI-GOLD. Nutri-Gold linija vrhunska je kombinacija esencijalnih hranjivih sastojaka koji neguju i obnavljaju kožu. To je neverovatno raskošna nega na bazi matične mleči i pro-kalcijuma u kombinaciji sa dragocenim uljima. Matični mleč sadrži 28 hranljivih komponenti koje trenutno prodiru do najdubljih slojeva kože. Pro – kalcijum ojačava površinski, odbrambeni sloj kože. Hranljiva ulja neverovatno brzo hidriraju kožu. Nutri Gold jača prirodne odbrambene sposobnosti kože. Koža ponovo postaje čvrsta. Bogata tekstura topi se na koži i ostavlja mek i svilenkast zaštitni sloj. Nanošenje je prijatno i lako. Nanosi se svakodnevno na kožu lica i vrata. Već nakon 4 nedelje daje vidljive rezultate: koža je intenzivno nahranjena i osnažena, a osećaj suvoće smanjen za 90%. 

Lista sastojaka:

lorealNutrigold
SDC18581
SDC18582
Kremu sam koristila tokom prošle zime, a kada je došlo toplije vreme postala mi je preteška pa sam je poklonila mami koja ima suvu kožu. Zanimljivo je da je meni sa mešovitom ova krema, namenjena suvoj koži, bila neuporedivo bolja nego njoj sa suvom. Kod dnevne kreme najvažnije mi je da bude dobra podloga za šminku, a ova je to zaista i bila. Istina je da je vrlo masna dok se maže, ali nekako se sasvim dovoljno upije i bila mi je idealna kao podloga za suvlje pudere, one koji bi inače pomalo dehidriranu regiju oko nosa učinili upadljivom. Uprkos masnoći ne bih je nazvala hidratantnom u klasičnom smislu, njen najveći kvalitet bio je u tome što je fino kamuflirala kritična mesta na licu i pripremala ga za šminku. Morala sam malo duže da čekam da se upije nego što je to obično slučaj i ostavljala je čak i tada nekakav nežan, masniji film na licu, ali nekim čudom puder jeste dobro izgledao preko nje, a nisam prosijavala ništa više nego sa drugim kremama. Kada je došlo toplo vreme prosijavanje je postalo jače pa sam je prosledila mami. Ona je, s druge strane, rekla da je kremu sve vreme osećala kao neki sloj koji samo stoji na licu i ispod koga se znoji i uopšte joj se nije svidela.
Kao što vidite na slici, krema je žute boje i vrlo gusta, za mazanje je dovoljna i manja količina kreme koju samo treba fino razmazati. Miriše prijatno i miris dosta dugo ostane. Lista sastojaka prilično jasno pojašnjava efekat ove kreme -  prva tri sastojka su voda, tečni parafin i glicerin, sastojci koji zaglade kožu, ali u stvari ne urade ništa po pitanju nege. Neobična je krema i zapravo ne znam uopšte kome bih je preporučila tj. za kakav tip kože, ali bih svakako preporučila da je isprobate pre kupovine. Zanimljivo je da je ona jedna od retkih krema za koje postoje otvoreni testeri po prodavnicama.
Jeste li je možda probali i, ako jeste, kakvi su vaši utisci o njoj?


You may also like

35 коментара :

  1. Nisam do sada probala Lorealove kremice, pokusacu da nadjem taster da je probam za sledecu zimu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Ja sam isprobala baš mnogo njihovih tokom godina, povoljne su, a ima ih svugde pa kupim kad god ne znam šta ću :)

      Избриши
    2. Imam vec duze vreme zelju da probam njihov Youth Code Luminize Super Serum, ali nekako mi uvek nesto drugo bude prece pa zaboravim... Jesi li ga probala mozda?

      Избриши
    3. Nisam, slabo sam i čitala o njemu.

      Избриши
    4. Ja sam ga pocetkom ljeta koristila i nije mi bio los, ali nije mi ni nesto posebno dobar bio,ne sjecam se sastava,ali po efektu na licu, rekla bih da je imao neke silikone, malo mi je cudan bio, previse mi je lice bilo svilenkasto, kao da primer mazem.Nisam uz njega korisitla nikakvu drugu kremu jer mi je ljeti masnija koza i sam serum mi je bio taman ok za taj period .
      Ovo dana bas obilazim u DM oko te nutri gold kreme,na akciji su i obicna i okoloocna i najvjerovatnije cu ih uzeti jer mi se bas brzo trosi ovaj Balea cell serum sto trenutno mazem,a i zimi mi treba jaca njega. Taman mi je ova tvoja recenzija dosla kao porucena :-)

      Избриши
    5. Ova bi mogla da ti bude ok pošto imaš normalnu kožu, ali okoloočnu ne bih preporučila nikome - preteška je, premasna i ne radi ništa :(

      Избриши
    6. Onda okoloocna definitivno ne, upravo vadim zadnje mrvice iz Vichy liftactiv koja mi je ocajna i jedva cekam da kupim neku koja vrsi posao i zbilja hidrira i njeguje.

      Избриши
  2. Moja mama je nedavno kupila onu blazu varijantu te kreme (Nutri Gold Silk), koja nije tako gusta, ali je isto za suvu kozu i nije preterano zadovoljna, ali je meni sa mesovitom dobra kao nocna. :)
    Nije mi padalo na pamet da je stavljam pre sminkanja, ali sad cu probati. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da se pojavila i ta varijanta kreme, ali nisam još stigla da probam. Ovu stvarno nikad ne bih kupila da je Zeke nije hvalila baš kao podlogu za šminkanje i bila je u pravu.

      Избриши
  3. Meni obično odgovaraju L'Orealovi preparati za lice tako da vjerujem da bi i ova koja zvući iznimno zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čudna je krema, ne treba od nje očekivati neku posebnu negu, ali je kao podloga super.

      Избриши
  4. Hm ovu nisam probala a posto imam masnjikavu kozu izgleda da i necu. Isprobavala sam razne kreme, doduse nikad one neke jako skupe... i dalje nisam nasla ni jednu koja me je odusevila. Sve su nekako prosecno ok. Ali ko zna mozda naleti i neka odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moja je masnjikava, ali ova krema mi je ok podloga, posebno za suvlje pudere, nema perutanja kože. Nemam ni ja svoju idealnu kremu kojoj se uvek vraćam, ali nastavljam da tražim :)

      Избриши
  5. Ja, partipuper :) Kao "obozavalica" L'Oreala kupila sam kremu cim se pojavila, namazala je dva puta i ostavila da se uzegne..Ovo nikako nije krema za suvu kozu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni mojoj mami se nije svidela, verovatno iz istog razloga.

      Избриши
  6. Nisam nikad isprobavala Loreal kreme. Od drogerijskih sam koristila samo Niveinu, kako mi je koza lica cudna ne volim stavljat svasta na nju pa vise biram neke apotekarske. Nikad ne znam kako ce na sta reagovat :/ ali u svakom slucaju ne bih htjela da mi se desi taj opis kao tvojoj mami heh :) to mi je nesto najgore!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a ja sam od tih drogerijskih najviše njihovih i Garnier isprobala :) S obzirom da imaš problematičnu kožu ova ti stvarno ne bi odgovarala, mogla bi koža da ti bukne ispod nje.

      Избриши
  7. Videla sam testere u Lilly-ju i stajala sam sokirana, polu otvorenih usta, diveci se cinjenici da postoji tester kreme kod nas! :) Nisam je kupila, nekako nije bas za mene ta tekstura. Ali jedva cekam recenziju kreme za predeo oko ociju, jer ta me je zaista zainteresovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, i ja sam bila fascinirana, mislila sam da toga ima samo u inostranstvu! :D Što se tiče okoloočne kreme, biće recenzije, ali odmah mogu da ti kažem da je grozna.

      Избриши
    2. Hvala! :) Ionako sam joj vec zamerila pakovanje. Ne volim okoloocne kreme u teglicama.

      Избриши
  8. Meni je bila odlična, trošila sam je doduše u kesicama iz testera jer sam ih imala gomilu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ne samo da ima testera po prodavnicama nego još dele i testere u kesicama??? Šta im bi? :D :D

      Избриши
  9. Ja eto nikad nisam probala Loreal kremu.... Nisam nikad primijetila da imaju neku kremu za masnu kožu pa možda je to razlog....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i nemaju baš takvu, ove koje sam ja uzimala bile su više klasične hidratantne kreme sa izuzetkom Triple Active, ona je za mešovitu kožu.

      Избриши
  10. Inace su mi njihove kreme sasvim dobre, ali ovu posle tvog opisa ne bih pozelela da probam, posto imam dosta suvu kozu i trazim pre svega hidriranje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno bi imala sličan utisak kao moja mama, ova krema je svakako masna i zagladi kožu, ali ne bih rekla da zaista dubinski hidrira.

      Избриши
  11. Cao, pratim te duze vreme pa bih te zamolila za savet? Imam normalnu kozu, mozda malo vise vuce na suvu, crna kosa, taman ten, ali ne previse. Koristila sam tecni puder Loreal true match w3 nijansa, pa bih da promenim malo. koju nijansu mi preporucujes od sledecih pudera jer me oni interesuju, Deborah, Rimmel (npr. wake me) ili tako neki drugstore. Imala sam Maybeline ali mi ne odgovaraju nesto. I da li da uzmem kameni neki kao translucent Rimmel, ne treba mi da puno prekrije kameni vec smao da me matira. Unapred hvala na odgovoru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. W3 je dosta tamnija nijansa od ovih koje ja koristim pa stvarno ne znam koje bi joj bile pravi pandan. Što se tiče pudera, Rimmel-ov Wake Me Up bi mogao da bude pravi izbor za tebe, on je baš za normalnu ka suvoj koži i dosta je hvaljen. Ako nisi probala Bourjois Healthy Mix pogledaj i njega (tu ti treba nijansa 54 ili eventualno 53), praktično nema žene sa normalnom kožom kojoj se on nije svideo, a nije mnogo skup, sad je oko 1100. Od Deborah pudera za suvlju kožu je Deborah Comfort Lift, ali ne znam ništa više o njemu.
      Treba ti, svakako, i neki kameni ili puder u prahu, za samostalno nošenje ili malo preko tečnog, od jeftinijih jako je hvaljen Essence Fix&Matte.

      Избриши
    2. E hvala ti na odgovoru. morace sledece nedelje da padne kupovina. Pozdrav :)

      Избриши
  12. Анониман10.2.13. 18:23

    Da li neko zna za koje godine se koristi krema LOREAL NUTRI GOLD, preko 30 ili mozda preko 40???!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam, to nikad ne piše na njihovim kremama što je baš bezveze, ako neko zna neka napiše.

      Избриши
    2. Анониман14.9.15. 13:35

      Mislim da je obelezeno na pakovanju da je namenjena starosnoj grupi od 27-43.

      Избриши
    3. Анониман14.9.15. 13:43

      Ja sam koristila njihovu kremu za oci i nije mi toliko losa.
      Koju kremu bi mi preporucila za mesovitu kozu, a da istovremeno ima efekat podmladjivanja (imam 36 godina). Do sada sam koristila Nivea Q10, Loreal Youth code, Eucerin Q 10, Mixa. Trenutno koristim Roc Pro-preseve fluide anty-oxidant protecteur i odlicna mi je, a uzela sam i Avene Ystheal emulsion da je isprobam kada pocnu hladniji dani. Neke kreme nisu lose, ali ne razumem se u njihov sastav, pa ne znam da li imaju dugorocno ili samo trenutno dejstvo.
      Hvala!

      Избриши
    4. Meni okoloočna stvarno nije odgovarala, samo mi je sedela na koži i nije radila ništa :/
      Dnevnu kremu? Ako jeste dnevna onda ova Vichy, bila mi je krema godine, dve sam kutije potrošila: http://sminkajeljubav.blogspot.rs/2015/01/vichy-liftactiv-supreme.html
      Od okoloočnih Avon Clinical Eye od jeftinijih i od skupljih NUXE Prodigieuse i Caudalie Polyphenol C15

      Избриши
  13. Анониман15.9.15. 13:14

    O.k. Sledece na isprobavanju su neke od ovih krema. Hvala najlepse!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...