Eucerin Aquaporin Active Light i Dermopurifyer Active Night Care

/
30 Comments
SDC19731
Poslednja dva meseca koristim ove dve Eucerinove kreme i došlo je vreme da napišem svoje utiske o njima.
Eucerin Aquaporin Active Light je krema iz linije namenjene osetljivoj koži koja ne sadrži sintetičke mirise. Postoje tri kreme za lice iz ove linije - Aquaporin Active Rich, namenjena suvoj koži, Aquaporin Active SPF 15, namenjena svim tipovima kože i Aquaporin Active Light, namenjena normalnoj i mešovitoj koži.

Šta kaže proizvođač:
Eucerin Aquaporin Light je krema sa blagim i osvežavajućim mirisom prikladna i za osetljivu kožu. Ova hidratantna krema posebno je formulisana da optimalno distribuira vodu unutar kože. Prirodno identičan gliko-glicerol aktivira mrežu vodenih kanalića akvaporina u membrani ćelija i omogućava protok vode unutar kože za optimalnu hidrataciju. Krema pruža intenzivnu hidrataciju i u dubokim slojevima epiderma kože koja postaje nežna, glatka i dugotrajno blistava. Klinička i dermatološka istraživanja potvrđuju vrlo dobar učinak i dobru podnošljivost čak i na koži oko očiju. Krema nije komedogena, brzo se upija i predstavlja izvrsnu podlogu za šminku.

Lista sastojaka:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Dicaprylyl Carbonate, Distarch Phosphate, Glyceryl Stearate Citrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Alcohol Denat., Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfum.

Šta kažem ja:
Krema dolazi u standardnoj tubici zapremine 40ml, a cena joj je oko 1300 dinara. Bele je boje, srednje gustine i prijatnog mirisa, mene podseća na onaj tipičan miris koji ima kozmetika za bebe. Jako se lako razmazuje i mala količina kreme dovoljna je za celo lice. Što se tiče efekta, radi upravo ono šta proizvođač i obećava, ni više ni manje, i to je ono šta najviše volim. Dakle, krema je skroz lagana i upije se bukvalno za dva minuta. Ovo joj je velika prednost, posebno ujutro kad treba za kratko vreme da se našminkam i spremim za posao. Zaista je dobra podloga za šminku, ne matira dodatno, ali ni ne podstiče prosijavanje i dobro funkcioniše sa svim puderima koje imam. Ranije sam koristila kreme za problematičnu kožu i danju i noću, sve u želji da pojačam njihov učinak i rešim se čudovišta, ali definitivno je bolja varijanta ova koju sam sad upražnjavala - noću jača krema namenjena eliminisanju nepravilnosti, a danju lagana, hidratantna krema kao što je Aquaporin Light. Kreme namenjene masnoj koži neizbežno isušuju lice i nakon njih treba mi neko vreme da oporavim kožu da ne izgleda tako dehidrirano i jadno, a ovog puta nisam imala taj problem zato što sam tokom dana koristila kremu koja je hidrirala kožu. Sve u svemu, ovo jeste krema koja je dobra podloga za šminku i koja fino hidrira kožu, nežna je i blaga, ni najmanje ne iritira i verujem da bi kao letnja nega bila dovoljno dobra čak i onima sa suvom kožom. Svidela mi se i rado bih je ponovo koristila.

SDC19727
SDC19729
Eucerin Dermopurifyer Active noćna krema deo je linije namenjene masnoj koži i koži sklonoj nepravilnostima. Osim ove kreme tu su još i hidratantna dnevna krema (Dermopurifyer Hydrating Care), dopunska hidratantna dnevna krema (Dermopurifyer Adjunctive Hydrating Care SPF 30) kao i aktivni koncentrat (Dermopurifyer Active Concentrate).

Šta kaže proizvođač:
Eucerin Dermopurifyer Active noćna krema ima laganu, nemasnu formulu sa mlečnom kiselinom koja vidno poboljšava izgled kože za 3 nedelje. Akne najčešće nastaju dejstvom hormona na lojne žlezde kože što za posledicu ima povećanu produkciju sebuma, zapaljenski proces, stvaranje komedona (otvorenih - crnih i zatvorenih - belih) i rast bakterija. Eucerin Dermopurifyer linija obezbeđuje efikasnu negu za kožu sklonu aknama i čini je čistom, glatkom i blistavom. Eucerin Dermopurifyer noćna krema deluje komedolitički tokom noći i potpomaže regeneraciju kože. Jedinstvena formulacija kreme omogućava transport mlečne kiseline direktno u folikul lojne žlezde gde problem nastaje. Zbog toga ova efikasna formulacija vidljivo poboljšava izgled kože i sprečava razvoj akni. Nije komedogena, ne zapušava pore i ne sadrži ulje. Izbegavati direktan kontakt sa očima.

Lista sastojaka:
Aqua, Cyclomethicone, Polyglyceryl-3 prone skin, Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Panthenol, PEG-150 Distearate, Bisabolol, Serine, Glycine, Lecithin, Alanine, Xanthan Gum, Trisodium EDTA,Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum, CI 77891.

Šta kažem ja:
Krema dolazi u standardnoj tubici zapremine 50ml, a cena joj je oko 1700 dinara. Bele je boje, prilično gusta i ima pomalo neobičan miris, neka slatkasta mešavina tipičnog mirisa lekova. Nije prijatan miris, ali nije ni naročito neprijatan, čak bolje miriše u odnosu na druge kreme namenjene problematičnoj koži. Razmazuje se prilično lako, a moja koža je upije za desetak minuta. Nisam imala osećaj da je preagresivna, a nije mi ni isušena koža, ovo drugo verovatno dugujem Aquaporin Light kremi koju sam koristila kao dnevnu kremu. Što se tiče efekta, proizvođač obećava vidno poboljšan izgled kože nakon 3 nedelje. Ja sam je koristila oko dva meseca i izgled moje kože, nažalost, nije pobošljan. Akne, srećom, nemam pa u tom smislu ne mogu da ocenim kremu, ali imam mnogo mitesera, proširene pore i prekomerno mašćenje kože i krema na to nije imala dejstvo, ni pozitivno ni negativno, stanje kože je onakvo kakvo je bilo i ranije. Kao što sam pisala i u recenziji Vichy-jeve linije za problematičnu kožu, nema univerzalne formule koja odgovara svima i obrnuto i svakako bi ova krema nekome potpuno sanirala problem, ali ja nisam među tim srećnicima tako da se potraga nastavlja. 

SDC19721
*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.



You may also like

30 коментара :

  1. Eucerin Aquaporin Light mi je sledeca na listi za isprobavanje, bas mi je drago da ti se dopala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, fina blaga kremica za svaki dan.

      Избриши
  2. da li si koristila avene cleanance K? meni je ona u poslednja dva meseca znatno popravila nepravilnosti tipa flekica i mitesera, a od kad je korostim iskocile su mi ukupno dve male bubuljice u pms-u. nije cudotvorna, ali je jedna od boljih sto sam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, bila sam rešila da isprobam Avene Triacneal, nekako sam zaključila da bi mi ona najviše odgovarala, ali onda sam pročitala da sadrži retinol tako da je u skorije vreme sigurno neću kupiti. Koliko shvatih Cleanance K je znatno blaža, nju bih onda baš i mogla da probam, hvala na predlogu :)

      Избриши
  3. Meni ta cleanence K ne pravi nista posebno nazalost :/ a od ovih koje si nabrojala najradije bih probala onu sa spf faktorom jer sam sad u potrazi za takvom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Muka je što svaku kremu treba lično isprobati, ne možemo unapred znati da li će nam pomoći nešto šta je pomoglo nekom drugom čak ni ako ima isti tip kože i probleme :(
      Trebalo bi da je i ta Aquaporin sa SPF-om prijatna dnevna krema.

      Избриши
  4. probala sam aquaporin light i stvarno mi je bila odlicna :)
    super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  5. Aquaporin Light je stavrno jedna fina kremica za svaki dan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Awesome review, dear, and great blog!

    I am your follower now (with gfc & bloglovin`).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnieblog.net/


    My FACEBOOK

    My LOOKBOOK

    My TWITTER

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna recenzija, uvek me je zanimala cela ta zelena linija za necistu kozu.. O Eucerin Aquaporin Active Light sam cula sve najbolje, nekad mozda i stignem da je probam, pored svih krema koje su mi na listi "probanja" :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aquaporin će ti se verovatno svideti, praktično nema šta da se ne svidi kod nje, lagana svakodnevna kremica. Zelena linija meni nije pomogla, ali ne znači da možda tebi ne bi. Ta situacija sa gomilom krema na listi čekanja mi je odlično poznata :)

      Избриши
  8. your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :
    Kiss!!
    lauracabana.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.2.13. 08:18

    Meni je ta zelena linija bila jedna od najboljih koje sam probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, baš mi je drago, ništa bolje nego kad se nađe proizvod koji pomaže :)

      Избриши
  10. Bas razmisljam da se vratim na Aquaporin.. Koliko se secam, bila sam zadovoljna, a u poslednje vreme mi je LRP legere slaba, a riche varijanta mi se ne dopada.. Malo mi se koza promenila ove zime pa se jos uvek ne snalazim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fina je stvarno, mislim da je za toplije vreme još bolja, jedna od najlaganijih koje sam koristila. Razumem taj deo sa nesnalaženjem, i moja je u poslednjih godinu-dve masnija nego ranije pa se teže snalazim.

      Избриши
  11. Šteta. I ja bih trebala nešto protiv mitesera, ali bojim se da nikada neću pronaći. Većinom oni proizvodi koji mi pomognu s prištićima, ne djeluju na mitesere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se bojim da ne postoji ništa šta će mi skroz eliminisati mitesere :(

      Избриши
  12. Aquaporin je odlicna kremica za te pare, kome treba takva vrsta nege. Prosle zime sam ja cak i ja u svojim 30im god koristila kao dnevnu negu i bila sam zadovoljna. Uglavnom za lice koristim sve njihovo sa dva izleta u vidu Vichy Mic i Nautrogena pilinga. Odlican mi je eucerin.
    Odlicne recenzije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, vidim da ona odgovara baš raznim tipovima kože, a cena je zaista prilično razumna. Hvala :)

      Избриши
  13. nisam probala ovu za nepravilnosti, koristim Avene za tu svrhu i kunem se u nju :D
    ali zato Aquaporin jesam, i moj prvi post kad sam krenula blogovanje je bio bas sa njom :DDD vracas mi uspomene. To je jako dobra krema, ali jako dobra krema i hidriranje na nivou. Ne secam se da li sam imala neku kremu posle koje je puder savrseno klizio i tako se dobro nanosio. Oduvala me je tad, i i dalje je smatram jednom od najboljih koje sam imala prilike da probam. pohvale za detaljnu recenziju !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, prvi post, verujem da baš budi nostalgiju :) Drago mi je da delimo mišljenje oko nje. Hvala :)

      Избриши
  14. Jako mi se dopada ova recenzija. :) Imam masnu kožu sa prođirenim porama, miteserima i povremenim bubuljicama. Afrodita aha pena i fluid sa voćnim kiselinama su učinili mnogo, lice mi sija, pore su sužene, ali mi treba nešto i za hidrataciju. Obrazi su mi baš problematični, i što se tiče hidratacije i što se tiče nepravilnosti. Btw, imam 30god.
    Šta misliš, da li je aquaporin pravi izbor za mene? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :)
      Aquaporin je lagana krema, vrlo prijatna i dovoljna za svakodnevnu negu ako je koža u stanju normalne hidriranosti, moguće da bi ti bila preslaba kad kažeš da ti je koža sada baš dehidrirana. Aquaporin bi ti verovatno odgovarala za toplije dane, a sada bi ti uz nju bio potreban i neki serum, realno ona nije krema za sanaciju već više za održavanje.

      Избриши
  15. Анониман26.4.13. 15:03

    aqua porin spf je bila dosta jaka i masna za moje problematicne regije lica,brada je prosto podivljala. Kad sam prekinula sa upotrebom lice mi je bilo zategnuto i dehidrirano. Dakle,krema ima trenutni efekat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To nije ista krema, Aquaporin SPF je dosta teža od ove moje Light, obično je koriste žene sa normalnom kožom. U svakom slučaju, žao mi je što ti napravila probleme :(

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...