Essence I love Stage vs Colour Arts

/
52 Comments
ILoveStage
Pre nekoliko meseci objavila sam dva posta o prajmerima i bazama i najavila još nekoliko koji nikako da dođu na red (lenja sam, znam) pa sam rešila da makar napišem uporedni post o dvema jeftinim Essence bazama za senke.
Baze/prajmeri za senke su moji najbolji prijatelji u šminkanju. To je proizvod za koji uvek lako izdvojim pare jer bez dobre baze džaba mi kvalitetne senke i lepo šminkanje. Više puta sam bila u prilici da odgovaram na pitanje da li je baza neophodna i odgovor je - zavisi kakve kapke imate. Ja imam masne i spuštene što verujem da je najgora moguća kombinacija i vrhunski test izdržljivosti za baze i senke. Baza mi je doslovce neophodna što ćete videti kada budem objavila uporedni post sa slikama iste senke preko različitih baza nakon nekoliko sati. 
Dakle, za bazu ne žalim pare, ali jasno da ipak fantaziram o nekoj jeftinoj bazi koja će odlično odrađivati posao. Za sada sve ostaje samo u domenu fantazije, ali nastavljam sa isprobavanjem :)
Essence I love stage bazu kupila sam čim se pojavila kod nas, mislim da sad tome ima već dve godine. Cena joj je vrlo povoljna, mislim da sada košta 379 dinara, a dobije se 4ml proizvoda. Amlabaža se sastoji od staklene flašice sa aplikatorom koji je zgodan za nanošenje baze mada ovakvo pakovanje u principu ne volim zato što je teško doći do zadnje trećine proizvoda. Baza je tečna, retka, ali ne preterano i lako se razmaže po kapcima. Kada su baze u pitanju uvek stavim samo mrvicu proizvoda, veća količina ne donosi ništa bolji efekat, naprotiv. Neke baze pojačavaju intenzitet senke, kod ove to nisam primetila. Po teksturi i boji najsličnija je tečnom korektoru, a na kapcima izgleda potpuno neprimetno. Što se tiče onog najvažnijeg, postojanosti senki preko nje, dilemu nemam - baza je jako loša. Ako stavim senku ujutro pre polaska na posao kada dođem kući senka doslovce ne postoji, postoji samo slab trag boje u pregibu i to je sve :( Trajnost prosečne senke sa ovom bazom kod mene nije duža od 3 sata što je jako malo i za mene je ova baza sasvim neupotrebljiva, nažalost. Koristim je samo kada se šminkam kod kuće, za svoju dušu. Napominjem opet da imam masne i spuštene kapke, moguće je da bi nekom sa suvim kapcima ova baza bila sasvim dovoljna.
SDC19463
SDC19466
Essence Colour Arts je novija Essence baza, pojavila se na tržištu prošle godine, u susednim zemljama prisutna je negde od prošlog leta, treba li da kažem da smo mi opet jedini koji Colour Arts proizvode još nisu dobili?! Imala bih svašta da kažem na račun našeg uvoznika...
Elem, bazu sam kupila u Hrvatskoj, cena joj je, kada se konvertuje, oko 250 dinara, a sadrži 7,3ml proizvoda. Baza je u tubici, lako se istisne mada ume nekad da izleti veća količina nego što bih želela. Bele je boje, po teksturi podseća na neki serum za lice. Kako je ova baza prvenstveno namenjena korišćenju uz pigmente lepljiva je i treba joj neko vreme da se osuši na kapcima. Kod mojih kapaka muka je što je preslikavanje neizbežno pa se trudim da držim oči zatvorene makar nekoliko sekundi. Što se tiče postojanosti senki, nema nikakve sumnje da je bolja od I love stage baze i mislim da bi nekome sa prosečnim kapcima mogla biti sasvim pristojna baza za male pare, ali, nažalost, meni nije dovoljno jaka. Nakon radnog vremena prosečna senka ne nestane u potpunosti kao sa ILS bazom, ali nestane jedno 50% senke što mi nije prihvatljivo. Inače je ova baza odlična za senke koje se mnogo truse i rasipaju ispod očiju, takve je teksture da senku "veže" za kapak. Takođe je savršena za senke sa šljokicama i vredi je imati makar zbog njih. Za obične senke pristojnog kvaliteta možda je ipak previše lepljiva.
SDC19464
SDC19465
SDC19468
Propao je još jedan moj pokušaj da nađem dobru bazu za malo para, ali ne odustajem ja tek tako :) U nekom od narednih postova pisaću o bazama koje su se pokazale bolje od ovih. Kakvi su vaši utisci o ovim bazama ako ste ih koristili? Koja je vaša omiljena baza? 



You may also like

52 коментара :

  1. Nisam probala niti jednu od ove dve, mada bih color arts volela da imam , i imacu je ako nekad naidjem na nju, posto je essence stand uvek opustosen...
    I love stage sam htela da probam, ali posto vidim da osim sto ne produzava trajnost, cak ni ne pojacava intenzitet senke, ispada iz igre...
    Za sada sam probala samo Artdeco bazu i odlicna je, ali sam uvek za ako se radi o jeftinijoj zameni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj Colour Arts, nije univerzalna, ali nije ni skupa i za neke senke je stvarno sasvim ok. Čitala sam i pohvale za I love stage, ali sve koje su je hvalile imale su suve kapke pa ti vidi u koju grupu spadaš :)

      Избриши
    2. Imam suve kapke i ocaj je,kupila sam art deco i preporodila sam se <3

      Избриши
    3. Eto, znači nije dobra ni svima sa suvima :(

      Избриши
  2. Takodje ne mogu da zamislim nanosenje senki bez baze. Meni je dugo bila omiljena cuvena Artdeco baza medjutim vise mi se ne nanosi tako lepo, kao da se malo stvrdnula. Sada najvise stavljam Elf-ovu bazu i ona mi je odlicna a kosta samo 1,5 funtu. Videla sam da su sada izbacili i jos par nijansi Elf baze tako da cu uskoro da narucim jos koju.
    I naravno tu je i Urban Decay, fenomenalna je, ali nju koristim samo za specijalne prilike zato sto imam mini pakovanje i ne zelim brzo da je potrosim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogi kažu da im se Artdeco baza brzo stvrdne, ja nisam imala takvo iskustvo, ali nisam ni imala Artdeco bazu poslednje dve godine, vrlo je moguće da su joj promenili sastav. Super za tu Elf, a UD i ja čuvam za posebne prilike iz istog razloga :)

      Избриши
    2. Nisu promjenili sastav. koristila sam je prije 3-4 godine, pa sam dugo bila vjerna UDPP, pa sam joj se nedavno vratila. Fazon je samo da zatvoris kutijicu cim umocis prst :D i tako nece imati vremena da se osusi :D Meni je ArtDeco baza jedino vrijedna kupovine, jer imam masne kapke (pored UDPP) probala sam colour arts i grozna mi je bila :(

      Избриши
    3. Da, to je bio i moj sistem :) Ako budeš bila u prilici probaj i Too Faced bazu, meni je ona jedina tu negde sa UD po učinku.

      Избриши
  3. Probala sam ILS i ocajna je! Nisam probala goru bazu. A za uvoznika...e za njega imam poseban repertoar ''hvalospeva''... Kod nas nikad nista ne stize, a i kada stigne to je kolekcija od pre 2 godine! -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i meni je ona najlošija od svih koje sam probala. Što se tiče uvoznika, u postu sam krenula da pišem detaljnije, a onda sam shvatila da mi je teško da ostanem kulturna dok pišem o tome pa sam se uzdržala :D

      Избриши
  4. Volim tvoje iskrene recenzije.... ja vjerujem da nekome možda ova I love stage i odgovara ali meni je ona .... neću da se izražavam bezobrazno, znaš već šta bih rekla ;-)
    Ovu Colour Arts koristim samo za pigmente i stvarno je ovako kako si i rekla, super ih veže i koristim je samo u te svrhe....
    Koliko se sjećam nekad si spominjala da ti ni Artdeco ne odgovara (valjda nisam nešto pobrkala), ni meni Artdeco ne odgovara.... do sada sam samo zadovoljna sa Urban Decay jer 8-9 sati koliko maximalno provedem van stana sjenilo drži na istom mjestu kako je i ujutro naneseno.... odnendavno imam i popularnu too faced bazu, ali još je nisam isprobala.... nadam se da će biti kao i UD...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala, drago mi je što ti se sviđaju :)
      Artdeco meni nije bila loša, doduše nisam je imala poslednje dve godine, možda su nešto promenili. Nije mi ni odlična, ipak ima boljih baza od nje, ona dođe kao neka srednja kategorija, a za nekog sa prosečnim kapcima sigurno je sasvim dovoljna. UD baza je najbolja, a meni je TF odmah iza nje, ako je senka dobra nema mi ni velike razlike, šminka najnormalnije stoji celo radno vreme. Spremam post u slikama, ista senka preko svih baza koje imam nakon radnog dana :)

      Избриши
    2. Onda sam te sigurno s nekim zamijenila ;-) Meni Artdeco ne odgovara jer pod br. 1 brzo se osuši u posudici i postane neupotrebljiva, br 2. puno teže je blendati preko nje nego preko UD, i br. 3 ne sviđa mi se njen miris.... i toliko mi je žao što mi ne odgovara jer puno cura je hvali, ali bila bih licemjerna da kažem da mi je super, a ne volim je iz dna duše :-(

      Избриши
    3. E vidiš, meni je Artdeco trajala više od godinu dana i do poslednjeg dana izgledala je isto kao kad sam je tek kupila! Biće da jeste promenjena formula.

      Избриши
    4. Jedva cekam te uporedne recenzije! :)
      Ja sam AD bazu koristila oko osam meseci i uvek sam je brzo zatvarala i tu oko nove godine je pocela da me zeza! Kada je nanesem uopste nece ravnomerno da se razmaze, vec je na nekim mestima lepo razmazana, negde deblje a negde su bukvalno gromuljice.

      Избриши
    5. Da, čitala sam da su se mnogi žalili baš na to :( A ko zna koliko je baza bila stara, možda ju je neko i otvorio u prodavnici...

      Избриши
  5. Meni je Artdeco savrshena. Imam masne kapke ali ne previshe i stoji mi senka ceo dan dok ne reshim da skinem sminku. Od jeftinih probala sam Alverde. Nije bila losa ali nista specijalno. Uspela je da drzi senku nekoliko sati ali se na kraju i dalje senka skidala i sakupljala u pregibu. Nije mi bila losa za jeftinu varijantu ali ovoj Artdeco nije mogla ni da prismrdi, da se tako izrazim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, Artdeco je sasvim fina baza za prosečne kapke, kod mene je muka što su tako spušteni i onda im baš treba jaka baza. Alverde nisam probala, pročitala sam da nije neka pa nisam htela ni da eksperimentišem, meni svakako ne bi bila dovoljna.

      Избриши
  6. imamo identične kapke,tako da ću ovo zaobići, hvala :D

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljivo, čitam kako je ILS svima loša a meni je recimo sasvim ok. Ne mogu da kažem da je fenomenalna, ali skroz ok, pri čemu imam prilično masne kapke koji su spušteni. Ne pojačava boju nešto posebno, ali mi produži trajanje senke za par sati, s tim što sve zavisi i od senke koju koristim. Sad ću da ispadnem partibrejker, ali meni se ona dopada više nego Artdeco na primer, čija mi tekstura nikako ne prija iako nešto duže drži senku...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisi partibrejker, svako od nas ima takve momente :) Meni je ova druga, Colour Arts, takva kao što je tebi ILS, a ILS mi je stvarno izuzetno loša, bas sam je pre neki dan stavila kad sam se šminkala za posao (spremam post u slikama - Inglotova siva senka preko različitih baza nakon 9 sati) i u pola 5 doslovce više nemam senku na kapku, videćeš na slikama. Biće da je sa bazama isto kao i sa puderima - isti puder da proba nekoliko osoba sa masnom kožom makar jednoj osobi ne bi odgovarao, a makar jednoj bi bio savršen, nema pravila. Ja recimo baš nisam toliko očarana MAC-ovim Paint Pot-ovima kao bazama za senke, a jako su hvaljeni.

      Избриши
  8. Suvi kapci +ILS+ sasvim potpuno sasvim super :) Ad mi je bila najgadnija od svih isprobanih a cekam neku Revlonovu da stigne :)
    I niste jedini kojima Colour Arts kolekcija nije stigla :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I cisto da pitam - da li se nekome desavalo da kapci oticu od AD baze ili sam ja baksuz??

      Избриши
    2. Otekli su ti kapci? :O To još nisam čula!
      Znači i vaš uvoznik je dobar kao naš...divno. Ne ide mi u glavu ta logika nikako, imaš gomile žena koje se raspituju za kolekcije, spremne da ti stave pare u džep i ti ne naručuješ. Valjda su već previše bogati...

      Избриши
    3. Ima nesto u tom AD sto mi definitivno ne odgovara :) Isti problem sa mnogohvaljenom maskarom i mono senkama :((
      Razgovarala ja sa uvoznicom. Kaze zena - "ne daju to sto ja narucim, nego sami salju". Meni nista nije jasno..

      Избриши
  9. Probala sam ILS i bila mi je ok, malo produzi trajnost senke i to je to. Meni se dopadalo sto je u boji koze i sto je mat, pa je generalno fina podloga za mat senke i lepo ujednaci kapak, medjutim, desilo se da je Artdeco baza bila na popustu ubrzo posto sam kupila ILS, pa sam se prebacila na nju jer mi vise odgovara, a essence sam prosledila kasnije. :)

    Ovu drugu nisam probala, drzim se AD. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, fino ujednači kapak, ne vide se kapilari i uklopi se sa bojom tena, barem kod nas svetlijih. Ako ti je Artdeco dovoljna super, ništa bolje nego kad nađeš odličan proizvod za razumne pare :)
      Ako koristiš senke sa glitterom ipak pogledaj i ovu drugu kad dođe kod nas, dobro dođe, a nije skupa.

      Избриши
  10. Nisam probala nijednu, Artdeco mi radi posao ili MAC paint pots :D

    ОдговориИзбриши
  11. Hajde ti isprobaj te jeftine pa prijavi :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto ti izveštaj za ove dve, Alverde je loša, kažu da su Avon i Elf dobre od tih jeftinih :)

      Избриши
    2. Ove znaci necu kupit hehehe po tvojim iskustvima barem, a jos negdje sam vidjela da je losa ova Essence. Vidjet cu tu Avon, ili mozda cak i Artdeco ako se sporo trosi. :)

      Избриши
  12. Nemam nijednu od ovih, probala sam i ja alverde i bila je uzasna, imam Artdeco skoro godinu dana i nista joj ne fali, nisam je ni do pola potrosila a i dalje je u normalnom stanju (nije se stvrdnula kao nekima, ali ja i bas pazim da bude dobro zatvorena i da uvek bude naopacke)i odlicna mi je, ali volela bih da probam UD prajmer :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. UD prajmer je najbolji, šteta što se ne može normalno kupiti u Sephori. Ako ti je Artdeco dobra to je to, imaš svoju super bazu za razumne pare, to je ono šta sve želimo :)

      Избриши
  13. Imam ovu drugu, plavu i mene je razočarala. Pigment izgleda slijepljeno, čudno, užasno... Ne znam, koristim ju samo kad stavljam šljokice tako da ju nanesem na kist i onda kist u šljokice. Drugačije ne ide :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije bila baš toliko loša, doduše nisam je isprobavala sa Essence pigmentima, za šljokice mi je dobra kao i neke senke koje se ovako mnogo rasipaju ispod očiju.

      Избриши
  14. nazalost nisam probala nijednu od ove dve baze pa ne mogu da komentarisem :( meni je dobra artdeco, a savrsena mi je UD primer potion koji sam dobila uz naked 1

    cekamo postove sa onima koje su se bolje pokazale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takvi su i moji utisci o tim bazama :) Biće još recenzija baza samo ne znam kad tačno.

      Избриши
  15. Imam ovu prvu I love stage i meni sasvim fino radi sta treba, drzi senke dosta dugo, cak i pojacava njihov intenzitet, i apsolutno za sad nemam potrebe za nijednom drugom. Ali kao sto kazes verovatno je do kapaka...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno je do kapaka, ima žena kojima senke najnormalnije stoje i bez ikakve baze, kod mene nema šanse :(

      Избриши
  16. Ja sam uvijek htjela probati Essence I love stage, ali polica je uvijek bila prazna. Sada kada čitam tvoje utiske, drago mi je da je pa makar i ne dođe neke velike novce. Color arts sam viđala na policama, ali sam nekako uvijek odustajala od njega. Mogla bih je probati. Opet ono što kažeš, svakome će jedna baza raditi drugačije jer nitko od nas nema istu masnoću kapaka, meni će vjerojatno biti ok obzirom da mi je lice dehidirano i da mi se kapci nikada ne maste :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti se kapci ne maste ima šanse da ti bude sasvim ok čak i ILS. Blago tebi :)Colour Arts je specifična, ipak nije za kombinovanje sa bilo kojom senkom.

      Избриши
  17. Ja imam Artdeco i obozavam je. Imam je nekih 7 meseci, nije se skorila ili isusila, potpuno je ista kao i prvog dana kad sam je kupila... Nije avrsena, ali za te pare i vise nego odlicna. Medjutim ono sto mi je cudno je sto je moja drugarica kupila istu tu bazu, medjutim kao da je drugacija formula. Posle 2 meseca se nekako isusila, i cak je malo pecka kad je stavi na kapak. Mislila sam da je do nje, da mozda ima osetljivije oci, ali je i mene pekla. Ne znam stvarno u cemu je stvar... :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam pročitala dosta takvih utisaka, ljudima ili je baza nepromenjena i nakon godinu dana ili se stvrdne i ni na šta ne liči nakon 3 meseca. Ne znam stvarno u čemu je stvar, ja sam bila od onih koje su imala sreće sa njom, uopšte nema logičnog objašnjenja za to.

      Избриши
  18. Uh, a ja sam bas htela da probam tu I love stage, ali sad ne verujem da ce i meni odgovarati. Imam jako masne kapke (a t-zonu lica), a posto sam amater (bas bas bas pocetnik :-) nisam znala da treba da imam "bazu" za senku, i onda svaki put kad sam imala senku, posle sat vremena je bila samo u pregibima, grozno je izgledalo. Videla sam kod drugarice Avon bazu, i cini mi se da je jako mala, za te pare oko 290 din, mada meni sve od sminke izgleda preskupo. :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neko ko ima suve kapke ne mora imati bazu, ali pošto se tebi senka nakuplja u pregibu očito si među onima kojima baza treba. Pogledaj Artdeco, ona na sniženju dođe 600 i nešto dinara, ali kutijica traje sigurnih godinu dana uz svakodnevnu upotrebu, ako se ne šminkaš tako često trajaće ti i dve godine, samo pazi da je zatvaraš čim uzmeš bazu.

      Избриши
    2. Hvala puno na predlogu, sad cu da cekam kad dodje snizenje :-)

      Избриши
  19. Анониман26.6.13. 15:36

    Koristim I Love Stage i prezadovoljna sam, senka mi stoji nepromenjena od ujutru do uvece. Verovatno imam suvlji kapak!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno, ima dosta žena kojima je ona ok, ali nažalost nije i nama sa masnim, spuštenim kapcima :(

      Избриши
  20. Анониман6.9.13. 08:26

    Sa svim se slazem ali ova Essence eye base baza, je namenjana samo za fiksiranje tih pigmenata, sljokica u prahu, a ni u kom slucaju obicnim senkama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, zapravo je dobra samo za takve proizvode, a kao standardna baza može eventualno na normalne kapke :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...