EOTD - Be my Valentine ;)

/
51 Comments
ingSDC19670
Ne proslavljam nešto Dan zaljubljenih, nisam romantična na srculenca-mašnice-mede-zeke način, ali prilike za šminkanje ne propuštam pa evo jednog prikladnog look-a :)
ingSDC19675
ingSDC19704
ingSDC19702
SDC19688
Koristila sam sledeće proizvode:
1. Essence I Love Stage kao bazu,
2. Ružičastu i svetlo roze senku iz Loreal Quad Pro Dark Eyes,
3. Make Up For Ever Aqua Eyes ljubičastu olovku,
4. Sephora Colorful Matte Effect senku br. 26, Eccentric Diva (mat tamnije ljubičasta),
5. Sephora Outrageous Volume maskaru,
6. Benefit BADgal maskaru,
7. Sephora Eyebrow Editor br. 3 Midnight Brown.


You may also like

51 коментар :

  1. Bas lepo izgleda! Kako si zadovoljna se Essence bazom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nisam zadovoljna, ali moji kapci su teži slučaj. Sledeći post biće baš o njoj, poređenje sa Colour Arts bazom.

      Избриши
    2. Super, jedva cekam, uzela bih neku jeftiniju bazu, elfova mi je pri kraju, Artdeco mi se nesto stvrdnula, ne znam sta da joj radim, a Urban Decay mi je zao da koristim za svaki dan. Ako imas neku preporuku za neku jeftiniju ti vici! :)

      Избриши
    3. I mene je interesovalo kakva je ova I love stage baza, jer sam procitala da je jos jedna djevojka rekla da je bas losa :/ Koju preporucujes jeftiniju heh. Sjenilo stavljam nikako do rijetko pa ne bih odvajala puno novca na to. :*

      Избриши
    4. Meni, nažalost, nijedna od tih jeftinih nije bila dovoljno jaka.
      Ipak, Essence Colour Arts može biti ok nekome ko ima prosečne kapke pa je to preporuka za Noisette pošto znam da živi u Bosni gde je ta baza već došla, a za Jolie možda nova Avonova, nisam je probala, ali je, koliko čitam, prilično hvaljena.

      Избриши
    5. Probacu Avonovu, ima je sestra a ako ne odgovara narucicu Elf-ovu ona mi je fenomenalna a cena smesna!

      Избриши
    6. Devojke, isprobajte Avon bazu, sasvim je dobra - laka za nanosenje jer je kremasta, fino posvetli kapak i cini senku postojanijom i laksom za nanosenje, tako da sam jako zadovoljna :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala! :) Ta boja verovatno ne bi bila prvi izbor većini žena sa tamnim očima, a u stvari ih baš istakne.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala! Bilo je još romantičnije dok ova ljubičasta nije bila tako jaka, ali se to fotoaparatu nije sviđalo :)

      Избриши
  4. Bas je lepo, razocaram se u sebe kad vidim takve divote :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvo razočarenje, samo četkice u ruke :) Hvala!

      Избриши
  5. kako si zadovoljna ovom maskarom? citala sam dobre kritike na njen racun. i gdje ima da se nabavi? nisam nigdje u cg vidjela :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na koju misliš, dve sam korisila? Obe su iz Sephore.

      Избриши
  6. Baš je divan look, roye senkica je predivna!

    ОдговориИзбриши
  7. Bas je lepo! Tacnije, odlicno je. I meni se svidjaju trepavice ovde :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Koristila sam dve maskare jer kad stavim samo tu Sephorinu trepavice na slikama izgledaju jako slepljene iako uživo nije baš tako, aparat istakne svaku sitnicu.

      Избриши
  8. art deco baza ovo od essenca je vic u poredjenju sa njom,imam obe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, Artdeco je neuporedivo bolja mada na ovakvim kapcima ni ona nije dovoljno jaka. Essence koristim ovako za kućno šminkanje :)

      Избриши
    2. A šta znači na takvim kapcima? Ja sam ovih dana tražila Artdeco bazu, ali su im nestale, a valjda dugo nisu dobivali ništa od njih.

      Btw - onaj korektor Artdeco - odličan, mada nisam sigurna u svoj odabir nijanse :D.

      Избриши
    3. Znači da su moji spušteni i masni, najgora kombinacija po postojanost senki. Pisaću o tome detaljnije u sledećem postu.
      Super za korektor, možda se i nijansa može nekako iskombinovati :)

      Избриши
  9. Bas mi se svidja! Prelepo uskladjeno i naneseno :DDDD

    ОдговориИзбриши
  10. Hej odlično si ovo napravila....

    nego kako je prošla kupovina artdeco proizvoda? šta si kupila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Što se tiče kupovine, stvari nisu ispale onako kako sam zamislila. Otišla sam u 8 ujutro, nisu još bili postavili stalak sa proizvodima, a kasnije se svašta izdešavalo pa nisam bila u prilici da odem :(( Verovatno ću svratiti sutra ako je išta ostalo...

      Избриши
  11. Odlicno! Uvek me ovakvi tvoji postovi odusee. A da pocens sa tutorijalima tipa korak po korak? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti puno! :) Za sada ništa od tutorijala jer bi izgledali otprilike ovako: "Onda sam stavila roze senku...jeste da se na slici uopšte ne vidi, ali vi ZAMISLITE da vidite moju roze senku" :D Probaću jedino da napravim nekoliko postova sa preporukama za spuštene kapke.

      Избриши
  12. jako mi se svidja :) odlicna kombinacija :)

    ОдговориИзбриши
  13. Odlično, odličnooooooooooo ! :D

    ОдговориИзбриши
  14. Predivno izgleda :))) I boje i način kombinovanja, sve. Što se tiče baze, meni recimo savršeno odgovara, mada mnogima sa "zahtevnijim" kapcima baš i ne,a imam i Artdeco i rade mi isto posao. Neka bude zaključak da je treba uzimati u nedostatku finansijskih sredstava uz uslov da nemate zahtevniju kožu na tom predelu :D.Još jednom, super EOTD, :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala puno :) Skroz se slažem za bazu, sve zavisi kakve žena ima kapke, nekim srećnicama senka stoji čak i bez bilo kakve baze, a ovakve kao ja moraju da ulože više para u to :)

      Избриши
  15. Mnogo lepo, skroz mi se svidja, pravi si majstor za ovo :)

    ОдговориИзбриши
  16. Super izgleda, posebno mi se svidja ta pinkicasta boja :-)
    Ona druga Essence baza u tubi color arts je za pigmente nije za obicne sjenke. Probala sam je kod drugarice i nije mi nesto ok. Ljepljiva je i masna nekako, mislim da samo dobro ucvrsti pigmenete i glitere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i meni je ta boja baš super :)
      Probala sam tu bazu sa raznim senkama i stvarno je najbolja za pigmente i senke koje se inače jako rasipaju.

      Избриши
  17. Baš sam mislila probati tu I love stage bazu ali pošto imamo isti oblik očiju,i seestre smo po masnim kapcima hahah zaboiću je.A što se tiče look-a,drama je!Ne znam jel mi se više sviđa roza sjena ili ljubičasta ili sva ta kombinacija na tamnim očima.I čekam taj post sa preporukama za spuštene kapke,iskreno nisam ni znala da ih imam dok mi ti nisi rekla.Tek onda sam počela primjećivati hahaha.Do sad mi to nije zadavalo problema,ali sad kad malo bolje pogledam i razmislim,nije mi svejedno haha.To ti je žensko,uvijek traži mane :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, hvala puno! :) Što se tiče spuštenih kapaka, ni ja godinama nisam bila svesna da se to tako zove, samo mi je smetao taj višak kože kod šminkanja. Nije to tako strašno, možemo i mi biti super našminkane, ali na neke stvari ipak možemo zaboraviti, recimo na savršeno ravnu liniju izvučenu ajlajnerom.

      Избриши
  18. Анониман22.2.13. 20:00

    Lijepo je zaista, svidjaju mi se vesele boje, pogotovo sto ste ovo namijenili kao prijedlog za Dan zaljubljenih, a moze i za prilike kao sto je predstojeci Osmi mart, nije mi jasno kad vidim na nekim blogovima, smokey eyes, kao ovakve prilike, mada ja i ne volim smokey izgled jer imam duboko usadjene oci, pa ih dodatno proguta, zato volim svijetle nijanse

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Za važne dane najvažnije je lepo izgledati pa pretpostavljam da zato neke žene naprave smokey eyes, to im najbolje stoji :) Meni se sviđa kako ružičasta i razne nijanse ljubičaste idu na tamne oči, to nije česta kombinacija, ali baš istakne boju očiju.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...