Deborah Milano Red i Shine Creator ruževi

/
52 Comments
SDC19825
Ovaj post je potpuno neplanirano uskočio i to zato što su ovi ruževi trenutno na akciji koju je šteta propustiti. Svaki od ovih ruževa košta po 740 i neki dinar, a na akciji dva ruža koštaju oko 860, stvarno se isplati. Ruževi su spojeni trakicom, dakle ne možemo sami praviti kombinaciju nijansi koju želimo, ali ima priličan broj kombinacija, imala sam sreću da se zateknem u Jasminu baš kad su ih ređali pa sam videla sve.

SDC19827
Moja kombinacija je ruž broj 2 kod Milano Red-a i broj 7 kod Shine Creator-a. Ruževi se po teksturi potpuno razlikuju, a evo i detaljnijih utisaka.
Linija Milano Red nesumnjivo ima bolje ruževe. Ruževi su kremasti, lako se mažu i baš lepo mirišu. Postojanost im je prosečna za drogerijske ruževe, dakle možda neka 2-3 sata bez ikakve popravke. Boja nestaje relativno ravnomerno i da, isušuju usne, ali nekako sam na to već navikla kod ruževa ovog tipa. Broj 2 je, mislim, jedina nude nijansa i jedna je od onih koje bi stajale većini. Svetla je, ali ne previše i spada u rozikaste nude. Zanimljivo da kako vreme prolazi na usnama sve više vuče na roze. Od cele dekorative ruž mi je najteže da izaberem, tu ne pomažu pravila o toplom i hladnom podtonu, zimskim, letnjim i ostalim tipovima, promašim nijansu u jedno 7 od 10 slučajeva, ali ova mi srećom baš stoji :) Najviše kombinacija ima upravo sa ovom nijansom. Znam da slika na usnama nije neka, bolesna sam ovih dana pa su mi usne jako ispucale, ne zamerite, morala sam makar da dočaram boju.
SDC19828
SDC19834

Linija Shine Creator sadrži baš lagane ruževe koji ne ostavljaju punu boju, sheer što bi se reklo :) Kad sam krenula da biram nijansu zgrozila sam se na većinu, delovale su mi previše drečavo, ali zapravo treba probati svaki tester na ruci, nije im onakva boja kakva izgleda kad se pogleda ruž. Jako su kremasti, tekstura im je više tekstura balzama nego ruža i samim tim su vrlo ugodni za nošenje. I oni lepo mirišu i postepeno nestaju sa usana. Trajnost im je slabija nego kod Milano Red ruževa, nije jača od prosečnog sjaja, ali mi se ovaj ruž svakim danom sve više sviđa, tako je ugodan na usnama. Moja nijansa je broj 7 i to je srednje jaka crvenkasto-ružičasta. Uglavnom se plašim ovakvih nijansi, znate da sam ja tip za dosadne boje, ali ova stvarno nije prejaka, nekako osveži lice.
SDC19831

Kako vam deluju ruževi, planirate li da iskoristite akciju?
I za kraj, imam jednu molbu za vas. Vidim da skoro svaki blog ima i svoju Facebook stranu, mnoge blogerke naprave je bukvalno kako otvore blog. Ja to dosad nisam uradila, najviše zato što nisam mislila da je naročito važno, a onda i zato što me je malo mrzelo da istražujem kako se to radi. Volela bih da mi kažete koliko vam stvarno znači praćenje blogova preko Fejsa. Lajkovala sam tamo blogove većine naših blogerki, ali pravo da vam kažem ne obraćam mnogo pažnje na te stranice, dovoljno mi je što pročitam svaki post na samim blogovima. Kako sam svesna da moja merila nisu i univerzalna, zanima me kako vi gledate na to, pogledate li rado FB stranicu blogova koji su vam zanimljivi, smatrate li da beauty blog treba da je ima. Hvala unapred na odgovorima, a tu je i anketa :)

Treba li mom blogu Facebook strana?

 

 

 
  
pollcode.com free polls 


You may also like

52 коментара :

  1. Odlicno, bas sam se pitala kakvi su im ruzevi..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U suštini prosečni drogerijski, ali ima lepih boja i isplate se ovako na akciji :)

      Избриши
  2. Ovaj komentar će biti poduži :D Što se ruževa tiče, imam ovaj br. 2 i zaista je univerzalna nude nijansa, odličan je, treba svaka devojka da ga ima i sviđa mi se što nije previše svetao. Od njihovih ruževa imam i Milano Red, br. 6, prezadovoljna sam i jeste da deluje drečavo, ali na usnama je neka prelepa crvena nijansa. Nešto nisam ljubitelj ovog trenda sheer ruževa, pre ću da nosim labello, malo sam možda primitivna :D
    Facebook: meni je jedna devojka preporučila da napravim facebook stranu. Mislim da je to dobro jer svi(sem mene) koriste to, a mnogo devojaka (do skoro i ja) ne ume da se prijavi na blog, a želi da prati o čemu se piše. Imam dosta drugarica koje se interesuju, ali nemaju vremena da proučavaju kako to ide, tako da mislim da je fb dobra opcija. Uh, raspisah se :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim ja poduže komentare :) Meni su ok i balzamasti i sheer ruževi, valjda zato što mi upadljivije boje retko stoje pa je veća šansa da neću izgledati kao klovn ako je ruž sheer :D
      Hvala na komentaru za FB, to jeste dobar argument, znam da sam i ja nekada par dragih blogova imala sačuvane u bookmarks-ima iako je praćenje preko GFC-a i Bloglovina u stvari mnogo jednostavnije. FB je možda rešenje za takve situacije, mogu ljudi da se informišu kad je izašao novi post.

      Избриши
  3. Videh ovu akciju, izabrala si sjajnu kombinaciju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Vidis, dala si mi super ideju sta mami da kupim za 8. mart. :D Znam da voli Deborah ruzeve, koristila je nekoliko onih u metalik pakovanju, a ako joj se ne svide oba, ima mene. :D Inace, ova oba su mi bas lepa. Super je nude boja, znam da je tesko ubosti pravu a ova ti odlicno stoji, a ovaj drugi mi je jos bolji, sigurno lepo osvezi "look".

    Sto se tice FB-a.. Napravi, sto da ne, nije neki problem, a verujem da ce te dosta devojaka pratiti na taj nacin jer danas skoro svako ima fb i mogu odmah da vide nove postove. Meni je licno svejedno jer te pratim preko bloglovin-a. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Možda su mi oni u metalik pakovanju ipak za nijansu bolji od Milano Red, ali ok su i ovi, pogotovo kad je akcija.
      I ja tebe pratim preko Bloglovina i takav način praćenja blogova mi je najbolji, jedino što me kod Bloglovina jako, jako nervira što ne mogu da vidim ko me prati ili lajkuje postove. U redu je da to ne bude javno, ali trebalo bi da autor bloga može da vidi te stvari.

      Избриши
  5. Ovaj u crvenom pakiranju imam i ja i odličan mi je ;).

    ps-vidim da napreduje anketa u smjeru odgovora e...ja sam dugo odbijala fejs a sada mi je uvelike olakšao organizaciju, objave i lakše je pojedinim čitateljima pratiti...radujem se ako se "vidmo" na fejsu ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E vidiš, dobro je čuti iskustvo i sa druge strane, znači FB može da olakša i autorima bloga. Jedna od stvari koja me tu odbija je što bih morala nekako da reklamiram svoju FB stranu, malo da "poguram" lajkove na početku, a to mi se ne raaadiiii :)

      Избриши
  6. Videla sam ovu akciju prosle nedelje, ali kako sam bila blago razocarana prosli put kada sam uzela njihove ruzeve, onda sam se suzdrzala. Svakako mi se vise svidja Shine Creator :) I glasala sam da napravis stranicu, jer je definitivno lakse pratiti objave, uvek bi mi iskocilo, a ovako GFC voli da zeza narod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što su te razočarali? Možda ja imam slaba očekivanja od ruževa ovog tipa :)
      Što se tiče stranice, jedan deo mene potajno se nada da većina ne želi FB :D

      Избриши
  7. Ovaj ruz broj broj 2 izgleda mnoooogo bolje na usnama, bas mi se dopadaju, ja volim te ruzeve koji su kremastiji i ni ne ocekujem da budu previse dugotrajni :)), mnogo mi se dopada kako ti stoje :)
    A sto se FB tice, ja volim da pratim sve blogove sa jednog mesta, ali sam videla da je na fb uvek mnogo detaljnije sto se drugih blogova tice, pa bi mogla i ti da napravis :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi iz te kolekcije izgledaju bolje na usnama, ovako su boje baš drečave. Hvala! :)
      Anketa po pitanju Fejsa zasad pokazuje prilično izjednačeno stanje, videćemo kako će se razvijati, hvala na učešću.

      Избриши
  8. Lepi su. Bolji mi je ovaj prvi posto ne volim mnogo ruzeve koji su providni i ne ostavljaju boju lepo kao ovaj rozi. Sto se tice Facebook-a ja nemam stranicu za blog mada mislim da je to korisno posebno za ljude koji vec nemaju blog. Mislim da im to mnogo olaksava da kontinuirano prate sta ti pises na blogu tako sto ih tamo obavestavas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno olakšava u smislu da ih obavesti da je izašao novi post, ali opet, za to je najbolje pratiti preko GFC-a ili Bloglovina, ali shvatam da mnogi to ne vole. Hvala na učešću!

      Избриши
  9. Super su boje kod oba ruža, iako ne volim baš nude nijanse, ova je lipa

    Šta se tiče fejsa, razumin te i mene je samu izludija dok ga nisan napravila kako triba. Ali zbog lakše organizacije, snalaženja, komunikacije sa čitetaljima FB je odličan... jer danas su SKORO pa svi na FB i općenito je lakše. Na kraju krajeva povećat ćeš si čitanosti, imati nove čitatelje... itd..nije se loše širiti dalje na društvene mreže, dapače. A i naučit ćeš nešto novo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima nešto u toj logici, zaista, nego ne znam baš ni šta bih tamo stavljala, ipak treba postavljati i stvari koje nemaju veze samo sa najavama postova. Hvala na učešću :)

      Избриши
  10. Glasala sam ali i da ovako napisem opsirnije :) mozes napravit radi cura koje inace nisu sebi naredale blogova ovdje na bloggeru da prate. Meni ne treba jer one koje pratim, kad dodjem na naslovnu bloggera, fino mi redom ide kako je koja objavljivala i tako i otvaram :)

    Oba ruza su mi odlicna, ili sam sanjala ili deborah ima neki popust ruzeva i u dm-u. Moram provjerit :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da Deborah ima akciju i kod vas.
      Nekako sam računala da ko želi da pročita svratiće na blog u svakom slučaju, ali preko Fejsa bi možda došao i neko ko ovako ne bi, da.

      Избриши
  11. obe nijanse su prelepe al nudac mi je nekako posebno lep :)
    bilo bi super da imas fb, ja sam glasala DA :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nudać je stvarno fini nudać. Hvala ti na učešću :)

      Избриши
  12. napraviiii fb onda ću moći da se družim s tobom :D
    i ovaj crvenkasti mi ljepše izgleda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Druženje je jak argument za FB :)

      Избриши
    2. pa bona gdje će ti jači argument od toga da se možeš družiti samnom :p

      Избриши
    3. Bogme se tu nema šta dodati :D

      Избриши
  13. Dobra im je akcija, imam ovaj 02 i meni se bas nije nesto pokazao, ne svidja mi se miris, boja je lepa ali se neravnomerno maze, ne znam, uopste ne volim njihove karmine. a sve zelim da probam nekih od ovih shine creator-a jer mi se cine ok po testerima, plasim se da se opet ne razocaram. I da, od mene ne za fb, mislim moze ali ja ionako sve pratim preko blogera pa mi je to sasvim dovoljno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je miris fin, ali dobro, to je baš stvar ukusa, što se tiče mazanja ne ide glatko, da, mada sam ja to bila pripisala svojim ispucalim usnama, možda nije u tome stvar. Shine Creator su stvarno kao Labella po pitanju samog mazanja.
      Hvala na glasanju! :)

      Избриши
  14. Izabrala si odlicnu kombinaciju :) . Imam oba i jos nijansu 15,cinimi se,iz linije Shine creator i na mojim usnama je u boji mesa. Generalno volim Deborah ruzeve i od dragstore brendova najvise njih kupujem. Inace najvise kupujem Deborah ruzeve. Zao mi je sto povlace stare kolekcije jer je bilo nijansi koje volim i koje sad ne mogu naci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Temeljno sam ispitala sve kombinacije pre kupovine po sistemu eliminacije :)
      Meni se od njihovih oni metalni čine za nijansu bolji, ali ok su mi i ovi. Slažem se za stare kolekcije i uopšte mislim da firme danas previše brzo menjaju asortiman.

      Избриши
  15. Meni su oba dva ruža jako lijepa i svakako isplativa :) Nisam koristila njihove ruževe, imam samo sjajila, nekako sam uvijek bila više tip za sjajila sve do prije par mjeseci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a ja skroz suprotno, mnogo sam više tip za ruževe što ne znači da nemam i gomilu sjajeva :)

      Избриши
  16. Milano Red isam probala, ali Shine Creator imam i zadovoljna sam - radi bas ono sto bi trebalo, cak mislim da imam ovu boju, i lice bas lepo zivne s njom.

    I bas dobro sto si nacela temu o fb, jer sam htela da ti predlozim da napravis stranu, ali nikako da napisem. Besplatna je, oduzece ti sasvim malo vremena (mnogo manje od pisanja posta), a povecace ti posecenost, jer osim sto ce oni koji vec prate blog moci i na taj nacin da prate, mnogo ljudi koje bi mozda zanimalo sta imas da kazes ce sazati za njega, i na kraju, ne moze da skodi - ne znam zasto bi neko imao protiv da je napravis, ko ne zeli tamo da te prati jednostavno ne mora. Mozemo mi da volimo fb ili ne - jednostavno mora da se ima ako zelis da to o cemu pises podelis sa ljudima, takva su vremena :)
    Izvini sto sam te sad udavila, ali stvarno volim tvoj blog i zaista se izdvaja iz mase novootvorenih, i zato najiskrenije zelim da ga sto vise ljudi pronadje, u cemu bi fb mogao mnogo da ti pomogne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvo davljenje, hvala ti puno na divnim rečima, baš mi znači tvoja pohvala! :)
      Nije da spadam u teške protivnike FB-a, i sama ga imam i koristim, svakako je dobar za mnogo toga. Činjenica je da je FB danas najbrži način da se za nešto čuje. Od pravljenja stranice možda me najviše odbija što to, skoro neizbežno, podrazumeva "lov na lajkove", barem na samom početku, a u tome se nikako ne snalazim. Nisam sigurna ni šta bi bilo pametno da objavljujem tamo osim najava novih postova, ali dobro, to se valjda shvati vremenom. Hvala na sugestiji!

      Избриши
    2. Cim objavis na blogu da si napravila fb grupu, vec ces imati solidan broj lajkova. Ja sam u pocetku objavljivala samo nove postove, sad vidim da ljudi vole da pogledaju i jos ponesto pa tako i objavim nesto interesantno kad nadjem, ali se trudim da toga ne bude previse. Prosto polako krenes pa ces videti kako se sve odvija i prilagodjavas se usput :)
      Ako ti bude potrebna bilo kakva pomoc, obavezno se javi! :)

      Избриши
    3. Mislila sam da možda povremeno stavim sliku moje šminke ili nekih proizvoda koje tih dana koristim, tako nešto, samo bez preterivanja :) Hm, ovo zvuči kao da sam prelomila da napravim FB :D Hvala na savetima!

      Избриши
  17. Obe boje su jako lepe. Nisam koristila njihove ruzeve, mogla bih da probam.

    Sto se tice FB ja ga nemam, nemam ni licni profil a ni blog stranicu tako da nikog ne pratim na taj nacin. Bas ne volim fb ali verovatno je bolje da se ima ta stranica, mada meni se ne otvara i nisam bas sigurna sta da radim po tom pitanju tako da ne bih znala da te posavetujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ruževi nisu spektakularni, ali su sasvim pristojni, pogotovo na akciji :)
      Što se tiče FB, napravih anketu u potajnoj nadi da će "ne" prevagnuti pa da neću morati da pravim ali ne ide baš u tom pravcu :)

      Избриши
  18. Lijepim usnicama svaki ruz divno stoji!

    ОдговориИзбриши
  19. Joj,dok sam ja stigla nije vise bilo tako lepih kombinacija,pa sam odustala!

    ОдговориИзбриши
  20. Moze preporuka za neki bas hidrantan ruz,a da ostavlja pigmenta? Da li se brzo potrosi ovaj Deborah Shine Creator?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brzo se troši, spada u te mekane, kremaste, podseća po teksturi na Essence ruževe samo su oni malo više vodenasti. Nije da ovi ruževi ne ostavljaju boju samo nije na usnama onakva kao što na ružu u kutijici, a hidratantni jesu. Loreal Caresse su baš hidratantni ruževi, ni traga isušivanju, ostavljaju boju mada isto nisu baš kao u kutiji.

      Избриши
  21. Ja sam vec uzela jedan par 7 i 8 (shine creator) i zao mi je sto iz linije shine creator nisam uzela 7icu, ali sigurna sam da ce jos jedan ovaj par biti moj :D i to mozda bas ovaj koji ti imas!
    Super ti stoji ovaj nude, bas mi se svidja..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Super za kupovinu, i tvoja kombinacija je lepa, znam da sam se dvoumila između dvojke i sedmice i prelomila za ovu jer je skroz neupadljiva boja.

      Избриши
  22. Ruževi su prekrasni, oba mi se sviđaju, drugi malo više...

    Ne bi loše bilo da se vidimo i na fejsu, mada ću te ja sigurno čitati imala ti fejs ili ne ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno je drugi više tvoj tip boje :)
      Lepo je čuti to za čitanje u svakom slučaju, takođe :)

      Избриши
  23. neverovatno, kako boje totalno drugacije izgledaju na usnama i na ruci, ja se tako mnogo puta zeznem, u radnji mi se svidi i dodjem kuci kad ono --ćorak!
    ove ti bas lepo stoje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, sa ruževima se i ja zeznem više nego sa bilo kojim drugim proizvodom :( Hvala!

      Избриши
  24. Napravi FB stranu,ni ja nisam htela godinu dana ali kada sam konacno napravila povecala mi se posecenost i mnogo je lakse za komunikaciju sa pratiocima :)
    Bas gledam ovu kombinaciju :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...