Benefit GoTropicoral

/
43 Comments
SDC18825
Benefitovi novi setovi stigli su kod nas negde u oktobru, a kako je taman tih dana bio i Shopping night uopšte nije bilo pitanje da li ću kupiti neki već samo kako odlučiti koji najviše želim :)
Volim Benefit kao brend. Sviđaju mi se, pre svega, sami proizvodi, ali super su mi i njihovi bleskasto-provokativni nazivi kao i ambalaža. Posebno volim Benefitove setove jer su vrlo isplativi, za cenu pojedinačnog proizvoda može se isprobati nekoliko, a kako im proizvodi nisu jeftini nije mi svejedno da li ću promašiti nijansu ili kupiti nešto šta možda ipak nije za mene, ovako lepo prvo isprobam mini verziju u okviru seta pa posle kupim veliko pakovanje ako mi odgovara. Što se tiče setova, postoje 3 slična: Feelin' Dandy, Sugarlicious i ovaj moj, Go Tropicoral. U odabiru je presudilo to što sam već dugo želela rumenilo Coralista.
Dakle, set košta 3820 dinara i sadrži rumenilo Coralista i malu četkicu za nanošenje, hajlajter High Beam, boju za usne i obraze Cha Cha Tint i sjaj za usne Coralista. Sama kutija seta je lepa, od onih koje želim da sačuvam, a tu je i simpatično uputstvo za šminkanje koje skriva ogledalo.
Coralista
Gotropicoral
benefit
benefit
Krećem od hajlajtera. High Beam je jedan od onih poznatih koje najpre preporuče osobama sa hladnijim tenom pošto daje ledeni, srebrnkasto-rozikasti odsjaj. Ja sam, bez dileme, topli tip, ali meni ovaj hajlajter stoji savršeno! U ovom setu spakovan je u bočicu sa četkicom kakvu imaju lakovi za nokte što je praktično za nanošenje, ali mislim da ću se namučiti da izvučem zadnju trećinu proizvoda. Jako se sporo troši, dovoljna je baš mrvica proizvoda na jagodicama da se dobije divan odsjaj. Ostaje na licu bukvalno dok ga ne skinem i svakako je hajlajter za svaku preporuku.
HighBeam
Cha Cha Tint je neobičan proizvod. Ovo je boja koja se može koristiti na usnama i obrazima, a pakovanje je isto kao kod High Beam-a. Koliko god ova narandžasta delovala drečavo u bočici zapravo se može izblendati do vrlo nežne i diskretne boje. Može biti i baš onakva kakva je u bočici, naravno, samo je nisam tako koristila, ne bi mi stajalo. Razmazujem je prstima jer se jako brzo suši i mislim da četkicom ne bih stigla da pređem preko obraza više od jednog puta. Muka je što je ovo prava tinta, boja ostaje na prstima i nije je lako skinuti. S vedrije strane, isto tako je postojana i na obrazima, meni je tu koža normalna, ali sigurna sam da bi se junački držala i na masnoj. Na usnama sam je probala jednom i nije mi se baš najbolje pokazala. Oboji usne poput onih trajnih ruževa i u principu je boja vrlo postojana, ali kad krene da se skida to nije nimalo ravnomerno.
ChaChaTint
Benefit
Coralista sjaj za usne mi je vrlo drag. Nije nešto pigmentovan, ali ja to od sjajeva i ne očekujem, boja mu je lepa, a miris i ukus savršeni. Mislim da nikad nisam imala ovako ukusan sjaj, kako god to čudno zvučalo :) Uopšte nije lepljiv, a postojanost mu je prosečna, u tome nije ništa bolji od nekog drogerijskog sjaja.
coralista
SDC18862
Rumenilo Coralista je proizvod koji je prelomio da kupim baš ovaj set, ali me je prilično iznenadio. Kada sam isprobavala testere u Sephori imala sam utisak da je boja znatno upadljivija i da je rumenilo više pigmentovano. Ne znam koliko je realno da rumenilo iz seta nije identično rumenilu koje se prodaje pojedinačno, moguće i da mi se učinilo zbog drugačijeg osvetljenja. Naziv Coralista asocira na intenzivnu koralnu nijansu, a ovo rumenilo je sve samo ne upadljivo, to je jedna nežna koralno-rozikasta boja sa srebrnkastim shimmerom, toliko sitnim da se jedva može primetiti i u pakovanju, a na licu samo daje lep sjaj. Rekla bih da je ova boja više za žene svetlijeg tena i da bi mogla da stoji podjednako dobro i onima sa hladnim kao i sa toplim podtonom. Ne trusi se, lako se blenda i vrlo je postojano, ali hajde da kažem da sam više očekivala po pitanju intenziteta.
coralista
Nakon dužeg korišćenja ovog seta došla sam do zaključka da mi je čudna kombinacija proizvoda u njemu, nisu mi iz iste priče. Rumenilo i hajlajter se odlično dopunjuju zbog srebrnkastog sjaja koji imaju oba. S druge strane, tu su Cha Cha Tint i sjaj za usne, tople naranžaste i jedan i drugi, odlični su u kombinaciji. Međutim Cha Cha Tint i High Beam nikako ne idu zajedno, uz Cha Cha Tint bi pre išao Moon Beam ili čak Sun Beam. Ipak, set je zaista lep i nisam se pokajala što sam ga kupila.



You may also like

43 коментара :

  1. Svidja mi se nijansa Cha Cha tint-a :) Mislim da bi bila super na obrazim preko leta, za neku dnevnu varijantu. A sjaj...mrzim sjajeve u tubicama. Nisam sigurna zasto. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je baš prava narandžasta, nije za svakoga, ali za mnoge jeste :) Sto ne voliš sjajeve u tubicama? Meni oni onda dođu kao nešto jestivo :D

      Избриши
    2. Ne znam, uvek su mi se nekako gadili. Ne mogu da kazem da nisu 'higijenski', jer u sustini su najhigijenskiji, ali....

      Избриши
  2. Meni se sve dopada, a Benefit je dugo na mojoj WL :) Nedavno sam baš online naručila Finding mr.Bright set, i sada jedva čekam da dođe, ali je sama poštarina bila kao i set :( Ne znam zašto, ali većina online stranica neće da Benefit dostavlja u Hrvatsku, a meni se jako dopadaju njihovi proizvodi! I kao što kažeš, nisu baš jeftini pa ti nije svejedno ako faliješ nijansu.

    Coralista je divan!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, to se baš onda ne isplati ako poštarina dođe kao proizvod :( Najbolje bi bilo da kupiš negde baš u radnji ako budeš putovala ili da ti neko donese.

      Избриши
  3. Jao ceo set je po mom ukusu :) divno si odabrala i sada se pitam da li i ja da pokleknem i ako ga nađem-kupim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima ih još, bar je bilo kad sam gledala poslednji put. Sigurna sam da bi ti sve ovo divno stajalo :)

      Избриши
  4. Divan set, imam ga i ja... Jedino mi je Cha Cha tint visak, koliko god ga probavala, uvek mi se nekako brzo osusi i ne uspem ravnomerno da ga nanesem. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapamtila sam da si ga i ti kupila :) Meni je Cha Chat tint ok, ali jeste težak za upotrebu.

      Избриши
  5. Lep je setic.. Isplati se samo zbog rumenila i hajlajtera! :)
    Stvarno su im simpa pakovanja... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, isplati se, ionako ne bih uspela da potrošim proizvode u punoj veličini :)

      Избриши
  6. Joj, rumenila su mi divna, tražim neko koralno/narandžasto, ali samo ih gledam i ne mogu da se odlučim :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je svakako koralno, ali možda malčice više vuče na koralno-rozikasto nego na koralno-narandžasto.

      Избриши
  7. odlicni proizvodi i prelep set :) bas bih volela sve iz njega da probam
    a sto se tice cha cha tinta, imam isti problem sa benetintom sto se tice boje koja ostaje na prstima... cini mi se da je vise ostane na prstima nego na usnama/obrazima :/
    ali to je stvarno mali minus, sve ostalo je savrseno pa to zaista i padne u senku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, više ga bude na prstima koje onda treba pošteno strugati, ali i ja sam spremna da zanemarim taj nedostatak :)

      Избриши
  8. Divan je set, bas preslatko sve izgleda, volela bih da probam Cha Cha tint, definitivno cu vise paznje da obratim na ove setove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Setovi se stvarno isplate, skoro svaki njihov proizvod bude i u okviru nekog seta :)

      Избриши
  9. Samo mi trljaš sol na ranu sa Benefit proizvodima :D
    Krasan je ovaj set. Cha Cha Tint mi se posebno sviđa.

    ОдговориИзбриши
  10. Set je divan, ali baš kao ti, zamjetila sam tu kombinaciju. U 6 mj me put vodi u Milano pa se nadam stići do sephore po još koji set (za sada imam 2)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa super, svideće ti se set sigurno, baš je zgodan :)

      Избриши
  11. Highbeam je savrsenstvo. Svima odlicno stoji :) Ja jos cekam nove stvarcice pa da krenem u pohod :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš je za svakoga :) I ja jedva čekam nove proizvode, tačno znam šta (sve) želim! :D

      Избриши
  12. stvarno dobro izgleda, a nekako je i praktično kupovati stvari u setu, zar ne? ja sam bila dobila jedan veliki set na poklon, svakakva šminka u metalnoj kutiji i baš mi je super bio.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, praktično je, a i tako je lakše ubediti se da je set stvaaaaarno potreban :)

      Избриши
  13. Obožavam setove, volim kad je sve tako lepo, šareno upakovano i u stanju sam da buljim ceo dan. Nisam ništa probala od njih, baš me privlači ovaj Cha Cha Tint.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ima nešto i u samoj ambalaži :) Tinte su zanimljive, ima još 2 nijanse, čini mi se, samo što ostavljaju boju i na prstima dok se nanose.

      Избриши
  14. ne volim inače ova set pakiranja, ali krasne su ove sve stvarčice koje se dobiju baš. obično mi se svidi dio, a dio ne, pa mi je onda žao uzet, ali ovo je pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, i meni je baš svaki deo ovog seta drag, retko se to potrefi :)

      Избриши
  15. Анониман19.2.13. 13:13

    Set je sjajan. :) Super recenzija. :)
    Ja sam se bas plasila da Coralista ne bude previse intezivna.
    Jel ovaj set deo njihove standardne kolekcije ili je LE?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Coralista sigurno nije prejaka boja, baš je ovakva kao na swatchu na mojoj ruci, a i ja sam je ranije zamišljala kao neku upadljivu koralnu. Set nije LE, ali Benefit u principu prilično brzo menja svoje setove, teško da će ovoga biti za godinu ili dve.

      Избриши
  16. Meni je rumenilo predivno i highlighter mi se sviđa. A mislila sam da je set veći dok se nije vidjela ruka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, skroz je malecki zapravo, ali neću ga skoro potrošiti :)

      Избриши
  17. Baš simaptičan set...sviđa mi se ;D.

    lp

    ОдговориИзбриши
  18. Meni je Coralista zakon...... jedno prekrasno rumenilo..... i dobro si to skontala da je set nekako podijeljen, baš je tako.....

    ОдговориИзбриши
  19. Bjuti gurui non stop koriste benefit produkte, i baas imam zelju da probam nesto od njih. Dican post! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, većina njihovih proizvoda mi se svidela, a setovi su možda i najzgodniji za upoznavanje sa Benefitom :)

      Избриши
  20. High beam je moja zelja, ja bas mislim da sjajno stoji toplim tenovima :)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман29.5.13. 20:18

    gde mogu naci set

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...