Artdeco Camouflage Cream

/
87 Comments
Ovo je jedan od mojih najdražih korektora za pokrivanje nepravilnosti na licu, smatram da vredi svaki dinar, a zašto tako mislim pročitajte u nastavku :) Upozorenje: post sadrži jednu prilično groznu sliku.
Kao prvo, korektore striktno delim na korektore za podočnjake i korektore za pokrivanje raznih nepravilnosti na licu (bubuljica, ožiljaka, fleka itd.). Ukoliko je korektor dovoljno jak da pokrije bubuljicu onda je sigurno previše jak i suv za nežnu kožu ispod očiju i obrnuto, ako je korektor dovoljno hidratantan da odgovara okoloočnoj regiji teško da će uspešno pokriti bubuljicu. Znam da ima korektora koji se reklamiraju kao univerzalni, ali u praksi mi se nijedan nije tako pokazao, žao mi je, ne verujem dok ne vidim.
Dakle, ovo je korektor za pokrivanje kojekakvih čuda koja nam iskaču po licu. Pakovanje ima 4,5 grama i košta nešto oko 1100 dinara, bar je bilo toliko poslednji put kad sam gledala što nije velika cena za ovako dobar proizvod koji dugo traje jer se stavlja samo mrvica na određena mesta. Jako sam zadovoljna onim šta postignem uz pomoć njega što ćete, uostalom, lepo videti na slici na kraju posta.
Korektor dolazi u standardnoj Artdeco ambalaži, dakle plastična posudica sa magnetom pozadi. Korektor postoji u čak 12 nijansi i zaista je važno odabrati onu pravu, ja sam isprobala 3-4 na licu, izašla iz radnje i proučavala na dnevnom svetlu. Ova moja je broj 3, a trebalo bi da kupim još jednu da pokrijem još koju nijansu koje moje lice dobije tokom godine. Postoji i zeleni korektor.
artdeco
ArtdecoCamouflageCream
ArtdecoCamouflage
Šta kaže proizvođač:
Artdeco Camouflage Cream savršeno i pouzdano pokriva nepravilnosti na koži i idealan je za posebne prilike kao što su venčanja ili fotografisanja. Boje se mogu mešati tako da svako može naći idealnu nijansu za sebe. Ovo je dugotrajna šminka, postojana i na visokim temperaturama. Pokrivanje može biti slabo ili jako, u zavisnosti od količine i načina nanošenja.

Šta kažem ja:
Ništa nisu slagali :D Korektor je zaista postojan čak i po vrućinama i može se naneti i u tankom i u debljem sloju, zavisi šta želimo da sakrijemo. Kremast je, svakako, ali spada u tvrđe i suvlje pa ga kada je hladnije držim u rukama nekoliko sekundi da ga lakše namažem. Dobro pokrivanje bubuljice zavisi od načina stavljanja korektora možda i više od samog korektora. Nema šanse da se korektor nanese prstom dovoljno dobro da pokrije neko crveno čudovište, stvarno treba četkica. Četkica za korektor najbolje je da bude sintetička, kao i za sve kremaste proizvode. Oblik zavisi od toga šta volite i imate. Dobre su i one standardne pljosnate, a možda još bolje one sa okruglim vrhom ili vrhom poput olovke da se korektor može naneti precizno na bubuljicu. Ja se snalazim sa onim čime trenutno raspolažem, to je četkica iz Urban Decay Naked 1 palete, za senke je loša, ali za korektor taman. Poenta je u tapkanju. Ne maže se preko bubuljice onako kao što bi se mazala neka krema već se tapka preko nje, a onda ivice izblendaju tako da se stope sa kožom.
Na slici ispod videćete jedno moje crveno i upaljeno PMS-ovsko čudovište i kako sam ga pokrila ovim korektorom. Znam da je slika bljakasta, ali morala sam da prikažem korektorove mogućnosti. Imajte u vidu da je ovo jaaaaaaako zumirana slika, da ste mogli da vidite celo lice ovako pokrivenu bubuljicu ne biste ni primetili, pogotovo kad bi tu došao još i puder.
Kako vam se čini? Koji je vaš omiljeni korektor ovog tipa?


You may also like

87 коментара :

  1. Bas dobro prekriva! Gledala sam ovaj korektor ali me je uvek zabrinjavalo pakovanje. Bojala sam se da se ne osuši brzo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće, ovaj sa slike imam od prošlog proleća, isti je kao što je bio, a ne držim ga baš u idealnim uslovima.

      Избриши
    2. E super, onda mora da se proba, ali kada dodje na red :)))

      Избриши
  2. Ja trenutno koristim Rimmelov korektor, onaj u obliku karmina. Imam puno problema s licem, ali ne volim i ne koristim puder, tako da mi je korektor jako bitan. Razmišljala sam uzeti i Bourjois healthy mix korektor, al sad kad si spomenula razliku između korektora za podočnjake i za lice - nešto mi taj djeluje kao da je za podočnjake? Kakav je tvoj savjet za masnu i problematičnu kožu koja se uz sve to i peruta?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala taj Rimmelov. Bourjois HM važi za univerzalne, znam da ga žene koriste i za podočnjake i za nepravilnosti, ali, kao što rekoh, ne verujem u univerzalne korektore. Meni je taj preslab da pokrije neko crveno čudovište kao ovo na slici i pre bih ga svrstala u kategoriju korektora za podočnjake i to za sasvim mlade devojke koje uopšte nemaju borice oko očiju. Ako ti treba korektor za ciljana mesta (bubuljice, fleke itd.) mislim da bi i tebi ovaj bio dobar.

      Избриши
    2. Ne koristim korektor oko očiju, tako da ništa... Znači, Artdeco i mučenje sa odabirom nijanse, eh :D.

      Избриши
  3. Bas dobro prekriva!Ne znam samo koliko su mu sastojci komedogeni,jer ovo cudoviste od moje koze prihvata samo mineralni make up:-) Inace,njihov mineralni puder u prahu koristim godinama i jedini je puder u prahu na koji moje lice ne odreaguje crvenilom i bubuljicama,sve preporuke!Odoh na cosmetic-DNA da proverim sastojke ovog korektora,bas mi se dopao :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam mu sastojke, davno sam bacila kutijicu na kojoj je to pisalo :( Meni nije ništa smetalo, doduše on se i stavlja samo na ciljana mesta. Stvarno je jak i isplativ :)

      Избриши
  4. Bas je dobar. Nego, sta mislis da li bi mogao da prekrije mladez (manji je i nije bas puno taman ali se ipak vidi) :D ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna, nisam ga isprobavala na mladežima. Hajde probaću da ga nanesem preko mladeža večeras pa ću naknadno napisati ovde.

      Избриши
    2. Evo sam isprobala. Ne pokrije mladež u potpunosti, prekrije ga, recimo, nekih 70%.

      Избриши
  5. Meni je takođe ovo najdraža kamuflaža!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Baš nema boljeg korektora drogerijskog ranga!

      Избриши
  6. Odlican post, jako mi se dopada sto si slikala tako uvelicano pre i posle! Zaista dobro pokriva.:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudila sam se da konkretno prikažem šta on može, čak sam i čekala da mi se pojavi dovoljno grozno čudovište :D

      Избриши
  7. Ja koristim ovaj Manhattan kako ne smijem svasta stavljat na bubuljice, a na ovom pise da je antibakterijski pa se njega drzim. Prije njega sam koristila isto Manhattan clearface ali u sticku.

    http://4.bp.blogspot.com/-wYlD0fjMafM/UHHFr1yc2VI/AAAAAAAAAFU/4C1XbRL8SU8/s1600/manhattan_clearface_concealer_badkitty_teaser1.jpg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala, mi nemamo Manhattan poslednje 2-3 godine, pojma nemam zašto :(

      Избриши
    2. Steta...ovaj je dobar. Ima ovaj zeleni dio za crvenilo i dvije nijanse korektora. Ja jedino ne volim ovakva pakovanja, isti slucaj i sa tim Artdeco.

      Избриши
  8. Imam i ja kamuflaz ali je zute boje, ne znam sto sam tu uzela, zeznula sam se zbog svetla. Isti je kao ovaj sa prve slike u postu. Za sta je najbolje koristiti ovu zutu, posto ga ja trenutno i ne koristim? I jos jedno pitanje, jel ga stavljas pre ili nakon pudera?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po teoriji, trebalo bi ga stavljati na ljubičasto-modre podočnjake da neutrališe tu boju mada ja ovako nešto jako ne bih stavljala direktno na podočnjake, možda preko nekog blažeg korektora.
      Kad se baš potrudim da sakrijem neku bubuljicu onda stavim prvo korektor pa puder, a ako žurim i ono šta prekrivam ne izgleda tako strašno onda stavim mrvicu nakon (tečnog) pudera.

      Избриши
  9. Odlicno prekriva, nikad se nisam dobro slagala sa kremastim korektorima, a sad vidim i zasto, treba da se tapka! :D A zeleni korektor tek sto ne umem da stavim, ja ga razmazem, ali on ostane nekako zelen?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno treba da se tapka :) Imala sam zeleni korektor jako davno, poslednjih godina nemam potrebu za njim pošto uspem da pokrijem čudovišta i običnim, ali možda bi trebalo da probaš da ga staviš sasvim malo baš na taj crveni deo, a onda preko i korektor u boji kože.

      Избриши
    2. Hvala, pokusacu prvom prilikom!

      Избриши
  10. Moram da priznam da sam se zaintrigirala. Moram ovo da probam! Inace, samo da kazem da je meni npr. jako solidan Aurin korektor u stiku. Super je za poneti a jako je jeftin. Za te pare me vrlo dobro sluzi. A Artdeco bas volim, tako da cu ovaj korektor probati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, ovo je korektor za koji skoro da nema negativnih recenzija. Već sam čula da je taj Aurin dobar, baciću pogled, i meni bi bio potreban neki za nošenje u tašni i brzu popravku :)

      Избриши
  11. Hvala na preporuci! Taman sam mislila da uzmem Sephorin 4u1, ali sada cu razmisliti...? :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Znam na koji Sephorin misliš, nisam ga probala, to je jedan od proizvoda koje na svakom sniženju strpam u korpu i onda na putu do kase pronađem nešto zabavnije pa vratim :D Ovaj Artdeco je jako dobar, a Sephorinom je prednost što ima 4 nijanse.

      Избриши
  12. Damn!! Samo meni nije odgovarao :((( A dvojka mi je po boji bila idealna..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što ti nije odgovarao? Zbog jako suve kože?

      Избриши
  13. Baš sam i sama spremala recenziju ovog korektora... ali šta sada dodati kad si sve rekla :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka od nas ima svoj stil pisanja, svakako će biti zanimljivo pročitati i tvoju recenziju :)

      Избриши
  14. Hm...meni je ovaj korektor uvijek nekako djelovao presuh i pretežak pa bih ga uvijek preskočila pri kupovinu :/...ali evo, sada možda i dođe na red.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Težak sigurno jeste, ali mi je to ok pošto ionako ide samo na bubuljice ili flekice, ako se koristi za to nije ni presuv. Za podočnjake mi baš nikako nije mada sam čitala po netu recenzije dosta žena koje ga i tako koriste i sviđa im se.

      Избриши
  15. Wow koje prekrivanje, ja sam uvijek u potrazi za dobrim korektorima, da dobro prekrivaju, a da se ne uvlace u borice i linije na licu, bice ova kremica ili Maybelline Age Rewind. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj korektor i taj Maybellin su skroz različiti, ovaj je za nepravilnosti, a onaj za podočnjake tako da su ti potrebna oba :)

      Избриши
  16. Ovaj je super ali boje su im katastrofa,moram uvek da mesam :(
    Ja trenutno koristim Maxfactor stik puder i fenomenalan je,stavim ga ispod puder i kada nanosim puder,on se stopi i sve prekrije,fenomenalan je :) Samo ja ne vidim tu groznu sliku, svi mi imamo nepravilnosti inace ne bi kupovale korektore :)

    http://taanjicabb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam sreću da se pronađem u ovoj boji mada bi mi bila potrebna još neka ipak. Mnogi hvale taj MF stik, ali ja sam nakon ranijih loših iskustava počela da izbegavam njihove proizvode koji idu na lice, držim se olovaka, maskara i ruževa.
      A slike jeste grozna, zumirana bubuljica, gde ćeš groznije :))

      Избриши
  17. uf ja tesko odolevam artdeco-u kada ti recenziras :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :)) Kod većine proizvoda napravim odstupnicu u smislu da možda neće odgovarati nekome sa drugim tipom kože ili jednostavno drugim ukusom, ali ovaj korektor mi je toliko dobar da se silno iznenadim kad poneko kaže da nije toliko oduševljen :)

      Избриши
  18. WOW! TO je prekrivenost! :) Poznajem par bubuljica na mom lice koje bi mogle da se druze sa ovim korektorom. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači vredelo je postavljanja bljakaste slike :))

      Избриши
    2. Haha, pa naravno! Ja obozavam super zumirane slike - nema lazi, nema prevare. :D

      Избриши
  19. Taj korektor je odlican i pored Max Factor pan sticka moj omiljeni.Bas sam ga skoro trazila da uzmem rezervu kad je kod nas Artdeco imao 50 % snizenje,ali nije bilo moje nijanse.Ipak pan stick cesce kupujem ,prvo jer mi je zgodnije a i vece pakovanje. Inace i jedno i drugo nanosim kisticem na bubuljicu ili flekicu.Vrlo je malo korektora koji su tako kremasti,a opet ne masni. Ja ne volim one klasicne korektore u stiku kao karmin.Dobar mi je i Alverde u kutijici. I slazem se da korektori za bubuljice i flekice nikako nisu za podocnjake jer su presuhi. Inace ovaj za podocnjake i ne koristim jer ne trebam, samo kad sam bas nikakva,tj. bolesna i nenaspavana. Imam Garnierov u roll onu ( trazim ovaj novi bordo,al ga kod nas jos nema) i Manhattan wake up, odlicni su jer se ne uvlace u borice i nimalo ne isusuju kozu.A odlican je i Artdeco u flomasteru sa kisticem, onaj iluminirajuci,ali ima samo 1 ml,totalno premalo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači i ti su u klubu fanova :)) Mnogi hvale MF stik, ali plašim se da stavim bilo šta njihovo na lice nakon ranijih loših iskustava. Sad razmislih imam li omiljeni oblik korektora i ne, nemam, svejedno mi je da li je u teglici, u sstiku, u olovci itd. sve dok dobro pokriva :) Ne znam koji je taj novi bordo Garnier, u svakom slučaju nije ni kod nas došao. Zeleni sam imala, ali mi ipak nije bio dovoljan. Taj Artdeco u flomasteru je isto divan, ali zaista se potroši začas :(

      Избриши
  20. Ja trenutno imam blago receno, havariju na licu, tj u predelu brade, inace imam neke Artdeco proizvode i bas mi se dopao ovaj tekst, nadam se da ce prodavacice biti ljubazne da mi pomognu da odaberem pravu nijansu za sebe :) Ovo sto sam videla me je odusevilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se svidelo, srećno sa odabirom nijanse, obavezno pogledaj i na prirodnom svetlu i probaj malo baš na licu :)

      Избриши
  21. Cijelo vrijeme gledam ove camouflage cream samošto mi je teško odlučiti koje boje da kupim.. Hvala na postu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :)
      Uzgred, odličan ti je blog i zaista rado čitam tvoje postove.

      Избриши
  22. Cudoviste kao rukom odneseno :)))
    Da li isusje kozu na mestu gde se nanese, onako kao da se malo nabora oko cudovista?
    I jos jedno pitanjce, stavis ga pre ili posle tecnog pudera?
    Hvala!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha :))
      Mislim da pomalo isušuje, ako sam dobro shvatila na šta misliš, mada se to odnosi samo na crvena čudovišta, ako pokrijem flekicu toga nema.
      Kad se baš potrudim da sakrijem neku bubuljicu kao ovu na slici onda stavim prvo korektor pa puder, a ako žurim i ono šta prekrivam ne izgleda tako strašno onda stavim mrvicu nakon pudera.

      Избриши
  23. hehe, PMS-ovska bubuljica, upravo uzgajam jednu takvu. Ne razumem se baš u korektore, uvek imam samo jedan kod sebe, trenutno je to neki tečni Essence, ali ga je malo ostalo pa uskoro nameravam da kupim neki novi.
    Ovaj tvoj je super prekrio, nema šta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, bilo bi tako divno da one ne postoje, ali kad se već javljaju dobro je imati neko rešenje u vidu kamuflaže :)

      Избриши
  24. odlicna recenzija! stvarno fenomenalno pokriva ali je mene razocaralo jer nije za podocnjake :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Ima žena koje ga koriste za podočnjake, ali ja ne bih osim u posebnim prilikama, presuv je za podočnjake.

      Избриши
    2. Анониман10.10.13. 00:32

      a da li znas neki koji je dobar za podocnjake?

      Избриши
    3. Ima ih mnogo, zavisi kakvi su podočnjaci i koliko bi para da izvojiš. Za moje je savršen Benefit Fake Up od skupljih, od jeftinijih Maybelline Age Rewind, a hvaljeni su i Loreal True Match, Maybelline Fit me itd.

      Избриши
  25. On je prava kamuflaža i ako ga se zna upotrebljavati može zbilja raditi puno pozitivnih stvari. Nikad me nije iznevjerio, a na šminkanjima sam imala i cure s strašno problematičnim tenom i on uglavnom 95% upaljenih akni, ožiljaka i ostalog prekriva. Dodajem ga i svakom puderu kad želim jako prekrivanje, divno se miješa s njima kad se malo bolje zagrije. Ma definitivno najbolja stvar ovof tipa koja se može kupiti u drogerijama. Nijanse jesu malo upitne (šteta!), ali uglavnom kod sebe imam tricu i peticu i uspijem se snaći s njima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, što se tiče podočnjaka, koristila sam ga za prekrivanje baš onih jakih koji se ne daju tako lako sakriti i može poslužiti i za to, ali istina da koža na tom području traži malo jaču hidrataciju ispod. Uh, baš sam se raspisala, ali zbilja volim ovu stvarčicu. :D

      Избриши
    2. Drago mi je da delimo mišljenje! :) Slažem se sa svim napisanim, ovo je najjači korektor kamuflažnog tipa drogerijskog ranga. Na podočnjake bih ga stavila u posebnim prilikama i, što kažeš, za teže slučajeve, ali ne bi trebalo da se koristi svakodnevno.

      Избриши
  26. Tooo mi treba!! :D
    Bas razmisljam ovih dana sta da uzmem za lice, posto za podocnjake isto koristim razlicit korektor i vidis ovaj mi nije pao na pamet! :)
    Recenzija kao porucena! :D Samo da ubodem nijansu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, baš mi je drago :)) Nećeš se pokajati, svi ga redom ishvališe i u komentarima. Srećno sa izborom nijanse, iznad je Make up Ner(e)d spomenula brojeve 3 i 5 i te dve i jesu nekako najprirodnije.

      Избриши
    2. Onda verovatno trojka, pitacu Prase, mislim da koristimo istu nijansu pudera. ;)

      Избриши
  27. Uh, odličan post, ovo me je baš zanimalo! I baš je dobro prekrio čudovište ! :D
    Jel znaš možda da li je sličan Benefit Boiing korektoru, deluje mi da je to taj tip kremastog, malo suvljeg korektora? On mi je pri kraju pa tražim neki tog tipa...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je korisno :)
      Ne znam, nažalost nisam probala Benefitov Boiing, ali ovaj svakako jeste kremast i suvlji.

      Избриши
  28. Uh,sto bi ovo dobro doslo za ovaj vikend,imam bitnu priliku a cudovista na licu me napala posle duzeg vremena.Rado bih ga lopatom stavila:)

    ОдговориИзбриши
  29. Nabavila sam i ja ovaj korektor u nijansi 06, e sad pitanje je kako ga nanositi, prstima je stvarno nezgodno jer je dosta tvrd. Možeš li mi preporučiti neku četkicu za to koja se može naći u BG?:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najviše koristim tu iz Naked palete, ali ponekad stavim i četkicom za senke iz Ecotools seta, to je ovaj: http://www.makeupandbeautyblog.com/wp-content/uploads/2009/01/ecotools-bamboo5-piece-brush-set-2.jpg a četkica je druga odozdo.

      Избриши
  30. Ovo je i moj omiljeni korektor, samo sta ja uzimam najsvjetliju nijansu. Savrseno prekrije tamne krugove ispod ociju. I bas traje dugoooo

    ОдговориИзбриши
  31. Imala, probala, koristila, odličan je!

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман1.9.13. 00:43

    ja imam jako svetao ten, i uvek kupujem onaj najsvetliji puder koji se nudi u paleti, moyes li mi preporuciti nijansu ovog korektora s obzirom da sam jako bleda i ponekad me napadne crveno cudoviste i imam neke crvene flekice? MOZE BILO KO DA MI POMOGNE OKO ODABIRA BOJE, JER SU MALO CUDNE :) ZNAM DA JE ZUTA ZA PREKRIVANJE PLAVICASTIH PODOCNJAKA, A MSM DA JE ZELENA BAS ZA TE CRVENE TACKICE, MADA JEDNA DEVOJKA JE NAPISALA GORE DA SE POSLE NA LICU VIDI DA JE ZELEN, OVAJ KOJI SI NAM TI PREDSTAVILA DELUJE JAKO DOBRO NA KOZI A INACE GA NIKAD NE BIH KUPILA JER IZGLEDA U PAKOVANJU JAKO TAMNO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, ja ovo tek sad vidim :( Ova nijansa bi bila pretamna za jako svetao ten, možda da pogledaš broj 5. Ovo je stvarno jak korektor, mislim da bi i klasična nijansa pokrila te crvene flekice, nema potrebe za zelenim.

      Избриши
  33. Анониман10.9.13. 14:34

    Za podocnjake tamne odlican! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je prejak i presuv za podočnjake, ali nema sumnje da dobro pokriva :)

      Избриши
  34. Анониман16.10.13. 15:29

    Kakav je u prekrivanju ožiljaka? :) Imam jedan na čelu, potrebno je da ga malo ''popunim'' i kad se gleda sa strane, ožiljak kao da se malo presijava:) pa mi je potrebno da se unište ti efekti :)) Volela bih da mi što pre odgovorite, pošto je hitnoooo :)) p.s. da ne listam sada baš sve, gde ima sigurno ovaj puder da se kupi? Hvaaaala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna koliko bi dobro pokrio takav ožiljak, nemam ništa slično. Možda je najbolje da probaš tester direktno na ožiljku pa da na licu mesta utvrdiš pokriva li, samo ponesi četkicu, bolje pokrije nego kad se stavlja prstima. Artdeco drže Jasmin i Glamour parfimerije.

      Избриши
    2. Анониман17.10.13. 15:26

      Hvaaala mnogo! :)

      Избриши
  35. Odličan korektor,slažem se da vredi svaki dinar i odličan post :-)

    ОдговориИзбриши
  36. Одговори
    1. Probaj, ovo je korektor koji se praktično svima sviđa :)

      Избриши
  37. Da li moze posle nanosenja korektora da se stavi puder u prahu ,kameni ili je bolje tecni? Kakvo su efekti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi šta pokrivaš. Ako pokrivam baš neko čudovište stavim prvo malo korektora pa tečni pa opet malo korektora pa puder u prahu. Ako je čudovište prosečno stavim tečni pa korektor pa puder u prahu. Ako nije ništa šta je teško pokriti (flekica, crvenilo) stavim samo korektor i preko puder u prahu (puder u prahu zbog moje masne T zone, nije da je inače svakome neophodan).

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...