Srećna Nova godina + testiranje proizvoda

/
32 Comments
Dragi moji čitaoci, želim vam da vam 2013. u svemu bude srećnija, vedrija i uspešnija od 2012.!

http://zaazu.comhttp://zaazu.comhttp://zaazu.comhttp://zaazu.com
U nastavku pogledajte koji su proizvodi u fazi testiranja i o čemu ćete imati priliku da čitate u narednom periodu:
Od krema tu su najpre Eucerinove Aquaporin Active Light i Dermo Purifyer. Ova prva je lagana, dnevna, hidratantna krema za normalnu i mešovitu kožu, a pogodna je i za osetljivu, a druga je noćna krema namenjena problematičnoj koži koja bi trebalo da nakon tri nedelje smanji vidljive nepravilnosti na koži. Videćemo kako će se pokazati po pitanju učinka, zasad ću samo reći da su ovako vrlo prijatne. 
Ovih dana intenzivno koristim i Eucerinov micelarni rastvor za sve tipove kože:

Nisam odolela jednom zanimljivom proizvodu, u pitanju je Shiseido Matifying Stick. Maže se nakon kreme, a pre pudera i trebalo bi da apsorbuje višak masnoće i deluje kao prevencija prosijavanja kao i da vizuelno smanjuje pore. Isprobaću ga u kombinaciji sa raznim kremama i puderima, a rezultate očekujte u recenziji.
U završnoj fazi testiranja je Bourjois Flower Perfection puder koji je o mojim rukama zahvaljujući jednoj divnoj blogerki :) Detaljnije o tome pisaću tokom ovog meseca.
Na kosi ovih dana koristim nove Niveine Hydro Care šampon i regenerator namenjene kosi kojoj je potrebna hidratantna nega, a na krajeve stavljam Lorealovo Elvive Extraordinary ulje.
Za usne trenutno koristim dva Labella - Med Protection i Vitamin Shake pa očekujte njihovo poređenje.
I za kraj, još jednom :)



You may also like

32 коментара :

  1. Sretna Nova!
    Jedva čekam post o shiseido sticku

    ОдговориИзбриши
  2. Mogu ti reći da je mene Eucerin mnogo razočarao. Mnogi ga hvale, meni je ta kremica noćna i nekako OK, mogu je koristiti, ali ne radi apsolutno ništa. Imam dnevnu takođe koja je premasna da bi se stavljala na moju masnu kožu. Sad testiram Avene. Zadovoljna sam gelom njihovim, pa mu dajem šansu. Nadam se da će se tebi pokazati boljim. Jako me zanima kakav ti se pokazao Bourjois puder. :-D Piši nam o njemu.

    I naravno srećna Nova Godina!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećna Nova godina i tebi :)
      Avene mi je na listi za isprobavanje, a Eucerin još uvek prekratko koristim da bih napisala utiske, za sada su mi fine kremice, videćemo imaju li neko konkretno dejstvo. Post o Bourjois puderu će biti tokom ovog meseca sigurno.

      Избриши
  3. Sretna Nova i sve najbolje:-) Ti si bas brza i vrijedna pocetkom godine. Jedini proizvod koji cu ja sad da istestiram i upotrijebim su kapi za oci, posto su mi nastradale od dima koji ne podnosim :-( Meni je bas dobar taj Bourjois puder. Malo jaci za moj ukus, ali super kad trebam takvo nesto,za izlaske i sl.Nisam ga kupovala, ali imala sam gomilu njegovih testera :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :)
      Nisam tako vredna ipak, ovaj post sam pripremila unapred i samo ga objavila 1.1. :)
      Joj, razumem te skroz za oči, i moje nastradaju kad provedem više sati u zadimljenoj prostoriji, sa godinama je sve gore, užas :(

      Избриши
  4. Srecna Nova Godina i sve najlepse :)

    Jedva cekam misljenje za Eucerin (mnogo ih volim, pa sam pristrasna) i da procitam tvoje utiske o puderu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Jelena, takođe :)
      Eucerin će nešto kasnije, a puder uskoro :)

      Избриши
  5. srecna nova, sve najbolje :)

    jedva cekam tvoje utiske za eucerin micelarnu, bas da vidim dal sam izrod sto se tice peckanja ociju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećna i uspešna i tebi! :)
      Videla sam da tebe pecka ova micelarna, mene za divno čudo - ne!

      Избриши
  6. srecna nova,sve najbolje!
    Mene bas zanimaju Nivea samponi i Loreal ulje!

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala, sretna i tebi Nova godina, želim ti puno lijepe kozmetike u ovoj godini i još više odličnih recenzija koje rado čitam!

    Jedva čekam da čujem o Shiseido stiku!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, takođe :)
      Stiku nisam odolela, čim piše da je za matiranje eto mene, vadim novčanik i brojim novce :))

      Избриши
    2. Ista sam takva :-) samo nek čujem riječ da počinje sa mat moje interesovanje naglo raste :-)

      Избриши
  8. Ja cekam sve u vezi eucerina sto testiras :) neka ti je sretna nova :*

    ОдговориИзбриши
  9. Srecna Nova, sve najbolje! Da nam jos dugo pises ovako divne recenzije! :) Ja jedva cekam post o Eucerinovim kremama i Lorealovom ulju... :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na željama i lepim rečima, neka i tebi bude srećna i uspešna ova godina :)

      Избриши
  10. Hvala, i ja tebi želim srećnu Novu godinu i sve najbolje u njoj (uključujući i kremice :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, a ja tebi želim još i puno lepih putovanja kao ovo poslednje na kome si bila :)

      Избриши
  11. Одговори
    1. Hvala, neka je srećna, vesela i uspešna i tebi :)

      Избриши
  12. Srecna Nova godina i tebi!! Zelim ti puno srece, ljubavi i inspiracije za buduce postove. :*

    I naravno, jedva cekam utiske o ovim proizvodima! Skoro sam na promociji dobila Eucerin micelarni tonik, ali ga jos nisam probala (trosim Vichy) pa me to posebno zanima.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, takođe :* :*
      Meni je Eucerinova micelarna sasvim fina, znam da su se neki žalili da ih pecka po očima, mene srećom ne.

      Избриши
    2. Hvala :)
      Ja ih ionako vise koristim za lice, eventualno blago predjem preko kapaka ako slucajno ostane maskare..

      Избриши
  13. Srecna Nova godina i svako dobro!
    Jako volim da čitam tvoje recenzije i postove inače, i sviđa mi se naziv bloga, istina živa hihihi :)
    Koristim Eucerin micelarnu i zadovoljna sam, nema peckanja i lepo čisti, samo da se sporije troši ;)

    A inače preporučila bih novu Dahlia dnevnu kremu za lice sa matičnim ćelijama ruže, za normalnu do masnu kožu, ja imam kombinovanu i jako masnu zonu oko nosa i to je jedina krema do sad koja mi potpuno drži lice pod kontrolom, pa ako si u prilici isprobaj, mene je jako prijatno iznenadila.
    Da i u ovoj godini nastaviš sa tako lepim radom na blogu, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! Drago mi je što ti se blog sviđa :)
      Hvala na preporuci, nisam koristila ništa od njihovih novih proizvoda, a domaće firme su mi uvek interesantne i opis zvuči privlačno. Jedino je problem što imam samo jedno lice i čak 3 neotvorene kreme u šteku pa će kupovina neke nove morati malo da pričeka :)
      Trudiću se da blog napreduje, hvala na željama!

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...