Shenemil glina gel protiv peruti, maska od gline za lice i ulje za nokte i zanoktice

/
26 Comments
shenemil
Ovo je post koji sam najavila još u planu za decembar. Moja ideja da na početku meseca objavljujem plan postova za taj mesec neslavno je propala nakon samo jednog pokušaja, to jednostavno nije izvodljivo, uvek ima neki razlog zašto treba da objavim ovaj, a ne onaj post tako da ćete najave ipak čitati jedino u okviru posta o proizvodima koje testiram i u "Budućim postovima" sa desne strane. Elem, idemo na ova tri proizvoda firme Shenemil.
Shenemil je domaća firma, iz Niša su, i proizvode nekoliko prirodnih, jeftinih proizvoda. Detaljnije pročitajte na njihovom sajtu. Ja ih kupujem u lokalnoj radnji sa zdravom hranom, a videla sam ih na dosta mesta, nije da ih je teško pronaći. Glina gel protiv peruti  kod mene košta 320 dinara, maska od gline za lice je isto nešto oko 300, možda i malo manje, a tu je negde i cena ulja za nokte i zanoktice. Idemo redom:
Glina gel protiv peruti je najbolji proizvod protiv peruti koji sam ikada koristila. U principu nisam sklona stvaranju peruti, ali ima perioda u kojima je dobijem, posebno kad eksperimentišem sa svakojakim proizvodima za kosu. Muka je što najčešće koristim više proizvoda istovremeno pa nisam sigurna koji mi tačno izaziva perut, ali, recimo, znam da mi je u skorije vreme perut izazvao Garnierov šampon sa jajima. Nakon svega 2-3 mazanja ovom glinom količina peruti se smanji za dobrih 50% i onda postepeno sasvim nestane. Uzroci i tipovi peruti su različiti i ne mora da znači da bi i vama ova glina pomogla kao meni, ali nije skupa, prirodna je, ne može ni da škodi pa probajte ako vas muči perut. Koristim je prema uputstvu - dooobro promućkam, sipam na ruku i onda trljam, trljam, trljam teme glave. Upotrebim pritom finu količinu, a važno je trljati desetak minuta. Posle toga isperem je najnormalnije šamponom, možda jedino treba malo veća količina nego inače. Ovaj glina gel, inače, jako fino miriše.
glina_gelSDC18283
Maska za lice od gline je jedna od mojih omiljenih maski. Naziv joj je Biomaska, a pakovanje ima 85 grama. Glina je stvarno skoro pa magičan proizvod, neverovatno za koliko se stvari može koristiti i koliko pomaže u nekim situacijama. Ja znam za njena dejstva još od detinjstva pošto je majka kupila knjigu Rike Zarai Moja prirodna medicina (sigurna sam da ste je bar nekad videli :)). Glina pročišćava, a konkretno na licu deluje protiv mitesera, bubuljica i ostalih nečistoća na koži. U principu se ne mora koristiti konkretno ova maska od gline, može se kupiti i u apoteci glina u prahu i razmutiti sa malo vode, ali meni je ok ova maska baš zato što je gotov proizvod i može se direktno mazati. Dakle, u fazama kada sam vredna i fina, mažem ovu masku na lice dva puta nedeljno. Jako je važno namazati debeo sloj. Prvih par puta nisam znala koliko je to važno, a onda sam jednom slučajno namazala deblji sloj i glina je nakon nekoliko minuta počela da otpušta toplotu. Dakle, morate imati osećaj topline na licu nakon nekoliko minuta (kad glina krene da se suši), ako nema topline znači da nema ni dovoljnog efekta. Ja je ostavim dobrih pola sata na licu i plašim ukućane :D Skidanje gline je malo problematično. Kada se osuši ona je skroz tvrda i ako se skida prebrzo bude pregruba za lice i može da iritira. U principu, glinu i ne bih preporučila osobama sa osetljivom kožom baš zbog tog skidanja. Moj princip je da dobro natopim lice toplom vodom i čekam da glina omekne. Nekada upotrebim i sunđerčice i onda je nakon nekoliko minuta lako isperem sa lica. Što se tiče efekta, koristim je najviše u periodima kada mi je lice masnije nego inače jer nakon 3-4 upotrebe količina masnoće postane manja. Takođe mi pomaže kod mitesera. Nije da ukloni ove koje imam, ali mi se novi ne stvaraju takvom brzinom. Odlična je za održavanje kože nakon odlaska kod kozmetičara na tretman.
biomaskaSDC18294SDC18293
Sledi ulje za nokte i zanoktice. Ovo ulje stvarno ima impresivno dobar sastav, prosto mi dođe i malo neverovatno. Koristi se tako što se utrljava u nokte i zanoktice svako veče. Meni je malo nezgodno utrljavanje u nokte pošto skoro uvek imam namazan neki lak, ali dobro, makar namažem zanoktice. Što se tiče efekta, zaista čini da se zanoktice manje stvaraju i hrani kožicu oko nokta, samo treba biti uporan i mazati redovno. Kako sam nedavno probala Lush-ov Lemony Flutter moram priznati da on ipak brže deluje od ovog ulja, ali nije ni ono loša jeftinija alternativa, samo nema baš instant efekat, treba mazati nekoliko dana uzastopno.
ulje za zanoktice
Jeste li probali nešto od ovoga i koristite li glinu uopšte?


You may also like

26 коментара :

  1. Одговори
    1. Glina je čudo, baš za probleme kakve mi imamo, obavezno probaj, sigurno i kod tebe ima da se kupi glina u prahu koja se posle meša sa vodom :)

      Избриши
    2. Анониман6.1.13. 20:10

      Preporucujem ovu glinu! Meni je cudo zaista:)

      Избриши
  2. Ova maska stvarno lijepo zvuči, šteta što mi je totalno nedostupna.
    Sjećam se te knjige, povlačila se stalno po kući i baš sam voljela čitati onaj prvi dio sa pričom kako je počela koristiti glinu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znala sam da će se naći još neko ko ju je čitao :) I ja sam volela taj deo, stvarno je fascinantno kako se žena oporavila.
      Što se tiče maske, ove verovatno nema nigde van Srbije, ali svakako ima gline u prahu pa probaj, a kako imaš Rikinu knjigu znaš i recepte :)

      Избриши
  3. ovo ja definitivno moram da probam. masku za lice sa glinom! inače imam normalnu kožu al imam mitesere na nosu i lijepo mi funkcioniše recept sa soli i sodom bikarbonom al nije to to, isčisti mitesere al ne bih da ga koristim više od jednom sedmično, iako ga koristim samo na vrhu nosa gdje imam mitesere...
    danas mi je šoping spri, moram kupiti tonik za leđa i svašta nešto. nego, šta misliš bi li ta glina meni pomogla za bubuljice na leđima???? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Itekako ima šanse da pomogne i kod bubuljica na leđima, jedino je problem što to treba da stoji neko vreme pa računaj na golišavo hodanje po kući :D Ako budeš stavljala stavi što deblji sloj!

      Избриши
    2. Zeljkovic koziji sapun je potamanio akne na ledjima mojoj sestri :)

      Избриши
  4. Ja imam onu iz apoteke ali moram da priznam da ne koristim redovno :$ New year's resolution na pomolu... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, da, poznato mi je to, zato sam i napisala da masku stavljam dvaput nedeljno u periodima kada sam vredna i fina :D

      Избриши
  5. Ovo je post koji me je najvise interesovao od svih najavljivanih! :))) Glinu inace koristim za stopala kada radim pedikir, ali jako me privlaci kao maska za lice. Probala sam alverde masku od gline, nisam sigurna da li je bilo toplotnog efekta (koristim je nakon sto malo zagrejem lice nad parom caja od kamilice). Koza se prilicno iscisti (prvo koriscenje cak pogorsa stanje i pojave se sitne necistoce za koje nisam znala ni da postoje, ali posle druge i trece upotrebe se broj mitisera drasticno smanji). Moja sestra je koristila glinu za lice posle treninga u teretani (odmah posle), redovno i 100% je bio efekat!

    Mnogo mi se dopada sto uslikas sastav i tekst proizvodjaca, a mala sugestija bi bila da uslikas i supstancu da vidimo kako izgleda, koje je teksture i to (verujem da za proizvode za negu to nije korisno narocito, ali bar meni je vrlo zanimljivo da vidim teksturu, gustinu, tj. da zavirim unutra...)

    Jao ne, raspisah se opet...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo ti piši :))
      Nisam znala da se može koristiti i za stopala, pa stvarno je čudesna! Ova maska deluje slično kao ta Alverde, samo treba biti uporan, naravno. Potrudiću se da ubuduće slikam i samu supstancu, uglavnom slikam kada su kreme i slični proizvodi u pitanju, ovde mi nekako nije ni palo na pamet :(

      Избриши
  6. Ovo ulje mi tako primamljivo zvuči :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fino je to ulje, naravno za ljude koji nisu lenji kao ja i ne očekuju rezultat nakon 2 mazanja :)

      Избриши
  7. Анониман6.1.13. 19:10

    na proslom postu o bb kremama sam htela da te pitam,koliko imas godina,jer nemaju isti efekat na licu starom 20 godina, i na licu od 30g. ja koristim onu freeman masku od limuna za ciscenje lica 2 x nedeljno, takodje ima neku glinu, ali jos nema konkretnih rezultata..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam da je ta Freeman maska dobra, ali nisam je probala. Meni se nekako čini da i nema baš mnogo velike razlike između kože osoba od 20 i 30 godina, pogotovo ako postoje miteseri i bubuljice, oni su nažalost tu i posle sa 40 ako je koža takva, no u svakom slučaju, ja sam bliže drugoj skupini :)

      Избриши
  8. ovaj gel protiv peuri će ni biti prvi na spisku kad dođem sledeći put kući.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, isprobavamo i razne skuplje proizvode pa se desi da ne pomognu, ovo je makar jeftino i prirodno :)

      Избриши
  9. Jedva cekam da probam ovu masku za lice, bas mi se cini super kako si je opisala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, možda pomogne, a nije puno para :)

      Избриши
  10. Baš super zvuče ovi proizvodi, mislim da ih nema kod nas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najverovatnije nema, ali sigurno ima da se kupi glina u prahu :)

      Избриши
  11. Znam za ovu firmu i njihove proizvode, i koliko sam uspela da vidim u jednoj radnji "Zdrave hrane" na Zelenjaku, imaju toliko njihovih proizvoda i drugih nekih proizvodjaca, da covek ne zna za koju glinu pre da se odluci. Ovaj sampon moram da uzmem, jer u poslednje vreme mi se stvara perut, da li je od sampona koji trenutno koristim, vremena ili ja mozda dobro ne operem kosu, ne znam, ali ko sto kazes nije skup, a ja tebi verujem na rec da je dobar. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, imaju još proizvoda, a imaju i drugi glinu, postala je prilično popularna. Ovo nije šampon, trlja se teme glave PRE pranja, a onda se kosa najnormalnije opere običnim nekim šamponom. Probaj :)

      Избриши
  12. Анониман16.1.13. 15:12

    u kojoj apoteci ovo moze da se kupi? pitala sam u 10 i cudno me gledaju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po apotekama može da se nađe samo glina u prahu, a konkretno ovih Shenemil proizvoda ima u prodavnicama zdrave hrane. U mom kraju ima u 3 lokalne radnje, sigurno ima i po drugima, a drži ih i čuvena Maslina na Vračaru.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...