Poređenje BB krema

/
86 Comments

Beautysets - BB kreme
Verovatno već znate da nisam odolela BB kremama i da sam poslednjih meseci isprobala čak 5. O svima njima sam već pisala, a ovo će biti uporedni post gde ću ukratko sumirati prednosti i mane svake od njih. Kad kažem ukratko mislim ukratko po kremi, ovo je inače mega-giga post :D
Za početak da se osvrnem na recenzije krema. Bile su tu Loreal Nude Magique, Garnier BB krema za masnu i mešovitu kožu, Too Faced Tinted Beauty Balm, Collistar Magica BB i Deborah 5 in 1.

Loreal Nude Magique:
Dobre strane:
  • može se postići i srednje pokrivanje, u tom smislu ovo je prava BB krema, nema se utisak da se koristi tonirana krema samo sa drugim nazivom. Sasvim mi prikrije mitesere;
  • učini pore znatno manje vidljivim;
  • sasvim je pristojna po pitanju prosijavanja T zone;
  • deluje prirodno i skoro neprimetno na licu;
  • SPF 12.
Loše strane:
  • užasno oksidira. Verovatno ova krema odgovara ženama sa normalnom kožom, ali na meni sa masnijom dobije odvratnu narandžastu boju pa joj džaba onda svi kvaliteti.
  • postoje samo dve nijanse. Istina je da se krema prilagođava, ali ne toliko da bi pokrila sve nijanse kože koje naše žene mogu imati. Svetla nijansa na meni vuče na roze.
Komentar:
Rekla bih da je ova krema najbolja na ženama sa normalnom kožom. Na masnijoj koži bi vrlo verovatno oksidirala, na suvoj bi mogla da istakne suvoću. Vrlo mi se sviđa kako izgleda kad se tek nanese, lice nije skroz mat i ne deluje umrtvljeno, a nema ni sjaja već daje baš prirodan izgled. Proširene pore najbolje zakamuflira od ovih pet BB krema. Lako se nanosi i dovoljna je mala količina, ne mora se mnogo blendati, prelazi vrlo brzo postanu neprimetni i sami.

Garnier BB krema za masnu i mešovitu kožu:
Dobre strane:
  • ima sasvim fino pokrivanje za jednu BB kremu, sakrije mi mitesere i lepo ujednači ten;
  • mat je. Volim mat ili prirodne završnice pošto blistavo na mojoj koži vrlo brzo izgleda samo masno;
  • T zona prosijava, ali može se kontrolisati;
  • SPF 20.
Loše strane:
  • s obzirom da je u pitanju krema baš namenjena masnijoj koži trebalo bi da T zona može duže da izdrži bez prosijavanja;
  • takođe postoje samo dve nijanse. Krema se ne prilagođava mnogo, a svetla nijansa vidno vuče na žuto, čak je i meni u nekim periodima mnogo žuta;
  • sadrži previše alkohola;
  • jako je retka i lako iscuri iz tubice.
Komentar:
Krema je definitivno samo za one sa masnijom kožom, kada imam dehidrirane zone ume da ih prilično istakne. Ispada da ima više loših nego dobrih osobina, ali u stvari prilično volim ovu kremu, jedino sam očekivala da će mi nos duže vreme ostati mat, ali opet, nije to onaj tip prosijavanja koji se ne da obuzdati, malo pudera u prahu ili kamenu sasvim fino sredi stvar. Prema onome šta piše na kutiji trebalo bi da dužom upotrebom značajno poboljšava izgled kože, međutim ništa slično nisam primetila. Nije baš najlakša za nanošenje, retka je, mora se paziti, a treba je i pažljivo naneti, prelazi mogu biti primetni. Svetla nijansa odgovara tenu tipa HM 52 ili nešto svetlijem, nije baš za jako, jako svetle žene.

Too Faced Tinted Beauty Balm:
Dobre strane:
  • celokupan izgled lica je diskretno, a lepo poboljšan;
  • 100% neprimetna na licu;
  • jako se dobro prilagođava boji kože;
  • lako se i brzo nanosi;
  • ima SPF 20.
Loše strane:
  • vrlo slabo pokrivanje, više efekat tonirane nego BB kreme;
  • T zona mi jako brzo prosijava, nije za osobe sa mešovitom i masnom kožom.
Komentar:
Mislim da je ova krema odličan izbor za žene sa suvom ili normalnom kožom koje od kreme očekuju da im lice učini lepšim i svežijim, a da pri tome izgleda kao da nemaju ništa na licu. Krema je vrlo lagana i ugodna za nošenje, zgodno je što se može lepo namazati bukvalno za minut. Postoji i vrlo svetla nijansa i plus je prilagođavanje odlično tako da mislim da bi i vampirke našle neku za sebe :)

Collistar Magica BB:
Dobre strane:
  • ima predivan miris i teksturu;
  • daje instant blistavost. Dakle, nema šanse da sa njom lice ne izgleda sveže i blistavo;
  • hidratantna je;
  • SPF 20.
Loše strane:
  • slabije pokrivanje (ok, ovo verovatno nekom drugom uopšte nije mana);
  • jako prosijavanje na masnoj koži;
  • istakne proširene pore;
  • postoje samo dve nijanse, svetlija vuče na roze, a tamnija zapravo nije mnogo tamna.
Komentar:
Ako bih gledala samo teksturu i kvalitet kreme ova bi bila moj izbor. Trebalo bi da BB kreme na koži izgledaju kao lagani puder, a da je neguju kao standardne kreme, međutim to kod ovih evropskih najčešće nije slučaj. Collistar je jedina od ovih pet BB krema za koju bi mi bilo normalno da je namažem direktno na kožu, bez standardne kreme ispod, jedina je za koju imam utisak da i neguje, a ne samo ulepšava. Bila bi odličan izbor za žene u godinama kao i za mlađe osobe sa suvom ili normalnom kožom. Mogla bi, u principu, proći i na nekome sa mešovitom ukoliko T zona nije baš masna i ukoliko osoba voli vlažnu završnicu. Pošto sam ja svesna da sve šta izgleda blistavo kad tek namažem posle sat vremena izgleda masno i uljano, meni ova krema ne odgovara i moja majka je sada njena srećna vlasnica.

Deborah 5 in 1 BB Cream:
Dobre strane:
  • odgovarala bi većini, zapravo svima sem izrazitim masnokošcima;
  • blago do srednjeg pokrivanja, može se nadograđivati;
  • prirodna završnica;
  • postoje 4 nijanse, među kojima je i jedna izrazito svetla;
  • ima SPF 20.
Loše strane:
  • nije baš dugotrajna, nakon nekoliko sati počinje da se skuplja na nekim delovima lica.
Komentar:
Od ovih pet krema Deborah je, svakako, najuniverzalnija. Prava je BB krema, dakle daje efekat pudera, srednje je gustine, relativno lako se nanosi. Na mojoj masnoj T zoni prosijavanje počinje nakon 2-3 sata, ali može se držati pod kontrolom. Ipak, preporučila bih onima sa masnom kožom da je isprobaju pre kupovine.

Idemo sad na tabele:

Loreal
Garnier
Too Faced
Collistar
Deborah
Količina
30ml
40ml
45ml
50ml
30ml
Cena
oko 1500
oko 600
oko 3500
oko 3300
oko 1000
Broj nijansi
2
2
4
2
5
SPF
12
20
20
20
20

Top lista: 1 - najbolja, 5 - najgora


Loreal
Garnier
Too Faced
Collistar
Deborah
Prosijavanje
2
1
4
5
3
Postojanost
3
2
1
4
5
Pokrivanje
3
2
4
5
1




Loreal
Garnier
Too Faced
Collistar
Deborah
Završnica
prirodna ka polumat
polumat ka mat
prirodna ka vlažnoj
vlažna
prirodna ka polumat
Tip kože
normalna, a mešovita i masna samo ako ne oksidira
mešovita i masna
suva i normalna
suva i normalna
svaka sem masne
Prilagođavanje nijanse
dobro
srednje
odlično
slabo, ali je takvo i pokrivanje
dobro
Pokušala sam se da u ovom postu sumiram sve šta je važno za ove BB kreme, a potrudiću se i da slikam svaku od njih na svom nosu da steknete bolji utisak kako to izgleda.


You may also like

86 коментара :

  1. tvoje recenzije su savrsene i tako sistematicne!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман3.1.13. 11:19

    Sta znaci blendati, prvi put cujem za tu rec.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Glagol 'blendati' je nastao od engleskog 'blend' i znači mešati, sjedinjavati. To ti je, recimo, kad naneseš senku i ne želiš da njen završetak bude oštar i upadljiv onda uzmeš četkicu i blendaš ivice senke, dakle umekšavaš ih i ublažavaš prelaz. Isto je i sa puderom, blendaš tj. umekšavaš prelaze da se ne bi videla crta između mesta gde se završava puder i počinje čista koža.

      Избриши
    2. Анониман3.1.13. 12:01

      hvala za odgovor. :)

      Избриши
  3. Odlicna recenzija i hvala puno na ovome.svaka cast za tabele,ovako imam najbolji pregled i mogu steci najbolju predstavu o tome kakve su i sta meni odgovara.ja sam probala samo garnierove bb kreme,ona za normalnu kozu bila mi je prevlazna,nije se upijala,onaj masni trag sam osjecala svaki put kad dodirnem lice.kad sam je potrosila,uzela sam ovu za masnu kozu i ona mi odgovara,iako je moja normalna/suha.nisam primijetila da mi istice suhe dijelove na obrazima,mozda zato jer mi je lose svjetlo gdje mi je ogledalo :) cini mi se da mi nije ni zuta puno,imam onu svjetliju nijansu.tamniju sam koristila ljetos,ona mi je bila zuta.slijedecu cu probati ovu od deborah sigurno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je korisna :) Meni ova Garnier uglavnom odgovara, jedino kad mi se deo oko nosa vidljivo peruta onda to ona još više istakne, moguće da tebi ne ističe jer ti suvi delovi nisu baš toliko jako suvi.

      Избриши
  4. Extra ti je recenzija,posebno ove tabele.
    Evo meni bi prvoj dobro došlo da uslikaš svaku na nosu,jer ja po nosu imam dosta mitesera koje trebam sakriti.Rado bi probala neku BB kremu da odmorim malo od pudera,ali nijedna nema dovoljno dobro prekrivanje koje meni treba.A moja faca je ko stvorena za pokrivače (hahah).
    Btw jesi slučajno probala od Eveline BB kremu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Već sam pokušavala da slikam na nosu, Lorealova je ispala realno, ostale loše, treba uhvatiti baš dobro svetlo za tako nešto, a jadan mi je aparat. Nisam probala Eveline BB zato što ima jedan sastojak za koji provereno znam da mi izaziva sitne mitesere.

      Избриши
  5. Ja imam jedino ovu Loreal s kojom sam jako zadovoljna... Nakon koliko vremena ti oksidira? Ja to nisam primijetila ali doduše nikad je nisam nosila pretjerano dugo..
    Nekako sam uvijek bježala od ove Garnier ali čini mi se da bi ona mogla biti dobra za moju masnu kožu...
    Kad će post o Guerlain kuglicama? Želim ga pročitati prije nego se odlučim na kupovinu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bih bila baš zadovoljna Lorealovom da nije tog oksidiranja, stvarno lepo pokrije mitesere i proširene pore :( Oksidira nakon neka 3-4 sata, ne prođe baš mnogo vremena.
      Garnier ima previše alkohola bez sumnje, ali meni se ipak sviđa, pokrije ono šta želim i ne sijam baš kao disko kugla. Probaj, ona je i najjeftinija od ovih krema.
      Post o kuglicama sigurno neće skoro, nedavno sam ih kupila, trebaće mi malo vremena da ih isprobam u raznim kombinacijama, ali poslaću ti osnovne utiske na mejl :)

      Избриши
  6. savršena recenzija, lepo predstavljeno. pa ne znam, mene ova Garnier nije privukla kad saberem svoje utiske na osnovu komentara i tvojih i drugih devojaka, a Deborah bih baš probala...jedino me zbunile nijanse i najsvetlija mi je bila baš nekako bleda, doduše ono svetlo u parfimeriji nije baš laskavo. Probala bih nju, a nedavno sam probala Clinique bb, i baš baš mi se svidela, pa sam je ubacila na WL :DDD

    hvala na čestitkama, sve najlepše ubuduće i za tebe i tvoj blog :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Deborah se većini sviđa, pogledaj nijansu 01 pošto je ona najsvetlija, 00, stvarno vampirski bela, malo kome odgovara. Clinique bih i ja volela da probam, ali rekla sam da nema kupovine novih dok ne potrošim bar dve od ovih koje imam :)

      Избриши
  7. svaka cast! detaljno (a ne preterano dugacko da dosadi citanje), jasno, pregledno. obozavam tvoje recenzije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa i da ovo ipak nije preterano dugačko :)

      Избриши
  8. Meni je ova Garnierova jedan od većih propusta u prošloj godini a L'orealova mi je zato pravo otkriče...moja je koža masna na t zoni a na ostatku lica mješovita, imam i pora i prištića i crvenila a i linijice su to no ovo čudo je idealno i postojano na meni tokom čitavog dana.
    Ne znam da li su kod vas samo te dvije nijanse jer kod nas su tri...fair, light i medium....ova medium ja na meni naranđžasto roza, ma ukratko užasna a sa fair sam sivkasta (ako me razumiješ) dok je ova light pun pogodak ;).

    Žao mi je da te se nije dojmila :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz se slažem za Loreal, da ne oksidira bila bi mi super, verovatno i najbolja od ovih 5. Sad sam tražila slike da proverim koju sam nijansu imala i to je Fair i koliko znam kod nas postoji još Medium, jedino da nedavno nismo dobili i Light. Ne mogu da verujem da opet nemamo nijanse koje drugi imaju!
      A što ti se Garnierova ne sviđa?

      Избриши
  9. Svaka cast za recenziju, sistematski odradjeno i jako pregledno :)
    Ja imam garnierovu medium, kupila sam ljetos i tad mi je mozda vise odgovarala, sad mi je pretamna a ne znam da li da uzimam light jer mi treba malo jace prekrivanje zimi jer mi je tad losije lice.
    Ostale..kako citam tvoju recenziju bude osmijeh na licu za ove pozitivne strane i onda u negativnim vidim da nije bas za mene. Ali nema veze :) ionako moram smanjit troskove i drzat se ovoga sto imam u neseseru :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala ti :)
      Čini mi se da ima dosta razlike u nijansi između Garnierovih Light i Medium, isprobaj tester obavezno da ti ne bude previše svetla.
      Zamišljam te sad kako čitaš :)) Skroz je tako, nema nijedna koja je dobra u svemu, svakoj sam našla mane, zato me i vuče da isprobavam dalje.

      Избриши
  10. Auu, kakav post! :D Svaka cast!

    Ja sam probala samo Garnier za mesovitu kozu i posle mesec dana koriscenja nisam bila najzadovoljnija, ipak mi je smetalo previse alkohola. I sad tako stoji, ne znam sta cu sa njom. Eventualno bih probala Deborah, ali mi nijanse bas i ne odgovaraju, koliko sam uspela da vidim, tako da sam se vratila na lagane pudere. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, potrajalo je pisanje :)
      Istina je da ima previše alkohola, svaki put se štrecnem kad otvorim tubicu i zapahne me taj miris, ali mi je ok prema efektu koji dobijem pa ignorišem alkohol. Pogledaj Deborah detaljnije, koliko sam primetila ona se baš prodaje i retke su radnje u kojima ima testera za sve nijanse, ostale su po 2-3 najviše pa ne mogu ni da se vide sve kako treba, pogledaj 01 i 00.

      Избриши
    2. Pogledacu ih opet onda. Ja sam izmedju 52 i 53 HM, nekako mi se ucinilo da nema takve nijanse..

      Избриши
    3. Hm, onda moguće da stvarno nema :( Ova moja 02 je bez dileme tamnija od HM 52, ali čini mi se da je tu negde sa HM 53.

      Избриши
  11. Ti si se bas, bas potrudila :))) Nisam probala samo Collistarovu a sve ostalo..ne znam. Ja se opet vratih na Garnier, samo na onu antiage, koja je malo gusca i masnija i za sad je ok (pod uslovom da je koza suva do normalne). Zivo me zanima kakva je Avonova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jesam, razvukla sam pisanje ovog posta dobrih mesec dana, nije više imalo smisla :) Mi imamo skroz različit tip kože, tebi verovatno odgovara sve šta meni ne i obrnuto :)) Avonovu nisam probala, drugarica prestala da prodaje i moje kupovine naglo stale.

      Избриши
  12. imam samo lorealku od ovih i fantastičan je efekt na licu,no ne mogu je koristiti,jer je waaaay pretamna i narandžasta :(( u pitanju je fair nijansa :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i moja je Fair, a malopre mi Anaviglam napisa da postoji i nijansa Light koje kod nas nema :(

      Избриши
  13. Odlican post i toliko koristan!
    BB je i moje otkrice, privodim kraju L'oreal pa se bacam na nesto novo.

    ОдговориИзбриши
  14. stvarno svaka cast za ovaj post, uporedjivanje i tabele! skidam kapu :)

    ja sam skontala da bb kreme nisu bas my cup of tea pa sam garnier poklonila drugarici i sad se drzim dobrog starog healthy mix pudera :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudila sam se! :)
      Meni se isto čini da će za koju godinu BB kreme kod većine pasti u zaborav kao i da ću ja biti u toj većini :)

      Избриши
  15. Posebno mi se dopada uporedni tabelarni prikaz, ova recenzija je kao da citam neki naucni rad :)))

    Nikada nisam probala bb kremu, za mene je i tonirana jos uvek egzotika! Koristim vrlo malo tecnog pudera i to tek ponekad, pa mi traje jako dugo, do isteka roka i preko toga i onda mi se ne da da eksperimentisem na tom polju :(( Bilo bi super da se prodaju uzorci kao sto si ti imala za TF bb kremu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, jesam se malo zanela u momentima :D
      Stvarno bi bilo super da se prodaju uzorci mada bi onda ljudi imali manje promašaja pa bi opala prodaja, pretpostavljam. Testere za TF mi sami ponudiše, interesovala sam se za kremu i ljubazni mladić mi doneo iz magacina.

      Избриши
  16. Анониман3.1.13. 19:09

    skidam kapu za recenziju. odavno ne pročitah bolju i sistematičniju :)

    ОдговориИзбриши
  17. Super recenzija, posebno mi se svidjelo to sa tabelama. Ja sam imala Lorealovu u tamnijoj nijansi i iako imam normalnu kozu, i na meni je oksidirala i poslije sat vremena sam licila na Vinetua :-)A nisu mi se svidjele ni te gromuljice boje u bijeloj bazi.Zao mi samo sto sam je odmah poklonila drugarici, trebala sam prvo napraviti recenziju, jer imam i onu Eveline tamniju, Garnier za normalnu i anti age, a probala sam i Holika holika i Misha azijske u testerima. Za sad mi prednjaci Deborah i krajem mjeseca cu i nju konacno uzeti posto sam potrosila njene testere.Meni definitivno vise odgovaraju BB kreme, ne volim pudere, a tonirane cesto daju neki mrljav izgled kozi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da-kod vas u Srbiji ima i Maybelline, gledala sam je,ali mi se ucinila prerijetka i cudnih boja. Jesi nju mozda probala,kakvi su utisci?

      Избриши
    2. Hvala! :) Znači oksidirala je čak i na tvojoj normalnoj koži? Baš šteta :( Kakve su ti bile te azijske, mene one baš privlače?
      Nisam probala Maybelline, nisam htela ni da pokušavam, stvarno imam previše BB krema trenutno, ali Lena ju je hvalila ovde: http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/2012/10/maybelline-bb-krema-giveaway-results.html

      Избриши
    3. Bile su mi super ali za noc, meni je to malo previse prekrivanja bilo, mislila sam da slabije prekrivaju. Nijanse iako sam narucila neke za koje sam mislila da ce mi biti ok za zimu, nisu. Dvije su mi bacale na sivo( da ,sivo:-))bile su neutralne kao, ali ocito previse jer nisam se valjala u prasini,cudne nijanse skroz a treca je bila ok, ali meni licno prezuta. Mislim da cure svjetlijeg zuckastog podtona mogu sebi naci super azijske bb kreme. Vooodoo blonde ako znas za taj blog je recenzirala gomilu nekih azijskih BB krema,a ona je svjetlija znatno od mene, pa mozda da pogledas.Ali kako su mi za vece ne bi voljela naruciti full size jer cu radije staviti tecni puder.

      Избриши
    4. Verujem da su ti bile sive, čitala sam da se dosta žena žalilo na to. A kad one očito nisu pravljene za našu boju kože... Čitala sam recenzije kod Voodoo Blonde, super je njen blog, nego me je zanimalo da čujem i tvoje utiske :)

      Избриши
  18. Odlican post kao i uvek! :)
    Imam Garnier i zadovoljna sam, htela sam sada da probam i Deborinu ali cu posle ovoga ipak da je preskocim... Mozda probam Burjois.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Bourjois deluje privlačno, nema šta, ali rekla sam sebi da moram ostati karakter, ne treba mi sad još jedna krema.

      Избриши
  19. Odavno nisam pročitala bolji post! Svaka čast, jako pregledno i korisno :))

    ОдговориИзбриши
  20. Jako dobra recenzija. Ja imam Garnijer BB kremu za masnu kozu. Medium nijansu. Ona je cudo jedno, cas je volim cas je ne volim. Ljeti mi ne odgovara jer mi se zamasti lice, ali tako je meni kod sve i jedne kreme, pudere, podloge... a sad zimi mi odgovara bas lijepo matira. Zadovoljna sam jako sa njom trenutno. :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Tako je to sa svim ovim kremama, i ja sam svakoj našla mane i nijedna mi ne odgovara uvek ni u potpunosti, zato i nastavljam sa kupovinama :)

      Избриши
  21. Oduševila si me sa recenzijom!!! Divno, krasno, odlično!!!
    ja probala garnierovu i lorealovu i zadovoljna sa objema. lorealova mi ne oksidira, a garnierova mi odgovara i pored toga što imam normalnu kožu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa drago mi je :)
      Blago tebi na normalnoj koži, sve na takvoj lepše izgleda!

      Избриши
  22. A koju bi ti preporučila vampirici sa normalnom kožom? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deborah 00, to je najsvetlija nijansa koju možeš naći kod nas :)

      Избриши
  23. Анониман5.1.13. 14:27

    Baš super recenzija :D
    Jedina bb krema koju sam imala je garnier, svetla nijansa ali mi je bila prežuta i pretamna pa sam shvatila da nije za mene, posle mi se nisu kupovale druge zato što sam imala utisak da su sve tako žute. Prvom prilikom ću kupiti ovu Deborinu, baš me raduje što postoji svetla bb krema za nas duhove :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Garnier light ume i meni da bude previše žuta, to sam već spominjala u nekom ranijem postu, ne znam zašto proizvođači BB krema ne obraćaju pažnju na podtonove, niko nije napravio verziju iste kreme za rozikasti i za žućkasti podton. Probaj Deborinu, ona je najsvetlija od ovih što postoje kod nas :)

      Избриши
  24. Sviđa mi se sistematičnost u recenziji ali ipak si trebala ubaciti malo više informacija, i ono najvažnije - swatchati ih !!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisala sam detaljnije o svakoj od njih u zasebnom postu, imaju linkovi na početku ovog posta, a tamo se nalaze i swatchevi, ovo je samo rekapitulacija, čisto uporedno sumiranje utisaka.

      Избриши
  25. Bas koristan post, posebno ti je dobra ideja za ove tabele!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Biće još i post sa slikama krema na mom nosu da se vidi završnica i koliko pokrivaju i onda se skidam sa BB krema :D

      Избриши
  26. Анониман12.1.13. 17:34

    Imam 43 godine, suhu kozu sa zacepljenim porama, a ispod te suhoće je masnoća hahahah
    dosta sam svijetle puti, koja bi mi po bvasem misljenju odgovarala, molim za pomoč da ne bih napravila još jednu kupovinu za maskenbal, ne volim sjaj na licu ali ne volim ni kad mi je suho suho... hval unaprijed

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, nezgodna je to kombinacija. To je u stvari masna (ili mešovita ako je masnoća samo u T zoni) koža koja je dehidrirana pa zato izgleda suvo. Za početak bih svakako preporučila neku hidratantnu kremu ili serum da se reši problem suvoće kože pa će onda i BB krema lepše izgledati. Od ovih koje sam ja probala definitivno ne bi odgovarale Too Faced i Collistar. Garnier za masnu/mešovitu bi verovatno istakla te suve delove tako da je dilema između Loreal i Deborah BB krema. Loreal bi dobro izgledala ukoliko ne oksidira, ali za to biste morali nabaviti tester i probati na licu. Deborah je najuniverzalnija od ovih krema, mogla bi odgovarati, od nijansi ima 00 koja je izuzetno svetla i posle nje 01, ostale nijanse su već dosta tamnije. Biće verovatno sutra i post sa slikama ovih krema na mom licu pa pogledajte i to radi boljeg utiska :)

      Избриши
  27. Ja mislim da cu na kraju da ostanem od bb krema. Mozda jos probam deborah i to je to. Ispada da je bolje uzeti puder sa manjim prekrivanjem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pomalo smešno zvuči kada to kaže neko ko je nakupovao ovoliko krema kao ja, ali da, slažem se, i ja sebe za koju godinu vidim bez BB krema :) Ove naše evropske nisu dovoljno odmakle od pudera da bi njihova prednost bila očigledna .

      Избриши
  28. Анониман14.9.13. 04:26

    Znam da je recenzija stara ali da te pitam za savet. Planirala sam da kupim Garnierovu BB kremu ali nakon tvog posta nisam sigurna... Naime s'vremena na vreme mi se peruta koza u predelu nosa. Nije to generalno jako, ali kada koristim puder (Maybelline-Affinitone) to postaje jos gore. Sada se bojim da li ce mi se to desiti i sa ovom BB kremom, hmm.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27.9.13. 09:13

      Imam isti problem , puder sam skroz izbacila iz upotrebe, odgovara mi BB Deborah krema 5 in 1, inače imam seboreični dermatitis od kojeg mi lice zna biti katastrofa ali odkad koristim ovu kremu, nemam problema, obavezno ispod nje stavljam kremu za lice, i da svjetle sam puti i savršeno mi odgovara br 3 ove kreme, to je neka srednja nijansa koliko sam mogla da primjetim, jedino što me još buni, moraću da isprobam niveinu bb kremu jer kažu da fino pokriva otvorene pore koje su kod mene baš izražene na samim obrazima

      Избриши
    2. Jao, ja tek sad videla komentare, izvinjavam se. Ako se koža peruta Garnier BB nije prava opcija bez dileme, istakla bi perutanje, verovatno čak i pogoršala.
      Nivea mi nije ništa posebno u pokrivanju pora, Deborah je tu bolja.

      Избриши
  29. Анониман10.10.13. 00:09

    a da li neko zna kakvo je pokrivanje kod niveine bb kreme? ja sam koristila godinama njihovu toniranu kremu, puderi su mi preteski posto mi je bas suvo i osetljivo lice...
    usput, dugo nisam naletela na blog sa vise informacija:) svaka cast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Pisala sam i o Niveinoj BB kremi, pogledaj post i komentare:
      http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/05/nivea-bb-cream.html

      Избриши
  30. Zahvaljujući tebi, našla sam svoju idealnu BB kremu. Loreal. Savršena je za moju mešovito suvu kožu. Ten mi je savršen. Na mom licu ne oxidira uopšte i postojan je. Obožavm tvoj blog i on je jedini koga redovno posetim osim mojih standardnih food blogova. Puno pozdrava!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovakav komentar baš može da ulepša blogerki dan :) Hvala ti puno i drago mi je da si pronašla odgovarajuću BB kremu. Pozdrav!

      Избриши
  31. Odličan post, već dugo merkam deborah bb kremu, mislim da sam se dosta kontrolisala. Garnier mi je dobra za leto, tamnija nijansa, ali mnogo smrdi na alkohol i sad bi mi istakla ove suvoće kod obrva. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je verovatno i najbolja kad pogledaš sve faktore, većini se sviđa. Hvala :)

      Избриши
  32. Анониман25.11.13. 15:02

    Zdravo,
    moram da dodam i dve kreme koje sam ja koristila, a koje nisu spomenute. Nivea BB krema je sasvim pristojna, iako joj možda pokrivna moć nije najbolja i ima samo dve nijanse: svetlu i tamnu. Ipak, može se reći da je postojana (čak i do 8h). Za Clarins imam reči hvale kada je pokrivna moć u pitanju, ali...čak i kada se stavi minimalna količina, posle kratkog vremena koža deluje nekako čudno, a kada je uveče skidam namučim se jer mi je potrebno sredstvo za vodootpornu šminku. Takođe, Clarins ne smem da upotrebljavam u toku zime jer se boja prenosi na rolke ili kragnu od kaputa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O Nivei jesam pisala samo kasnije od ovog posta pa nisam dodala :) Meni je ta svetla nijansa bila previše tamna. uh, baš nezgodno za Clarins, mnogo mrzim kad obojim odeću šminkom! Hvala na deljenju utisaka :)

      Избриши
  33. Ja imam jako svijetlu kožu i Garnier mi je bila pretamna, a zbog zbog što mi je koža masna krema oksidira na koži i izgledam kao limun :D Meni je Catrice BB krema bila savršena, ali su nju nažalost povukli iz prodaje. Više i ne koristim BB kreme nego puder, jer su mi sve pretamne i ružno izgledaju zbog oksidacije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram priznati da sam i ja poprilično batalila BB kreme, a tačno sam i imala predosećaj da će tako biti, ove na našem tržištu realno su samo varijante blažih pudera, daleko je to od nege i pudera u jednom proizvodu.

      Избриши
  34. Ovo je sjajna recenzija i odličan post ,ne znam kako sam ga omašila ranije. Meni je recimo Garnier BB krema bila super,dok nisam otkrila Bioten CC ostale nisam probala do skoro ,sad nedavno sam dobila LRP BB ,i Mixa BB kremu i obe su jako dobre,po tome sudeći moje lice baš voli te kremice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo je jako stari post, nije čudo da ga nisi videla. U poslednje rveme sam skroz zapostavila BB kreme, niti se setim da stavim ove koje imam niti imam želju da eskperimentišem sa novima.

      Избриши
  35. Анониман17.2.15. 09:58

    ja imam jako rumene obraze,i zelim da ih prikrijem...takodje zelim da prikrijem bubuljice...pa koja je krema najbolja za mene?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo je verovatno da bi ti onda trebalo jače pokrivanje koje ne pružaju BB kreme već puderi. Od BB krema koje sam probala najbolje pokriva Deborah, ali svakako bi bubuljice trebalo da dodatno prikriješ korektorom dok crvenilo verujem da bi prikrila i sama krema.

      Избриши
  36. Ne znam je li iko od vas cuo za Farmasi cosmetic toniranu kremu CC Skin Perfecting Balm?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam, ali nisam probala, nekako me je prošla faza eksperimentisanja sa BB kremama :)

      Избриши
  37. Hvala ti na ovom postu! Sada konačno znam da ove drogerijske BB kreme nisu za moje lice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Prošla je i mene manija za njima, sve u svemu nisam našla neku za koju bih mogla da kažem da je to to i da mi je bolja od pudera i plus da zamenjuje i kremu.

      Избриши
  38. Анониман7.7.15. 14:00

    Da li može ova krema Garnier za srednje masnu kožu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogla bi, da. Nije da neće biti prosijavanja na masnim delovima, ali ništa više nego sa nekim puderom namenjenim masnoj koži. Ona jedino nikako nije za suvu ili dehidriranu kožu, naglasi sitne ljuspice. Iskreno, u međuvremenu sam digla ruke od BB krema, nisam našla ni na jednu koja bi mi bila bolja od klasičnih pudera.

      Избриши
  39. Анониман3.6.16. 12:25

    Isprobala. Slazem se za Deborah, na masnoj kozi, nekako se "potrosi", ali nije neprirodna. Recenzija ti je odlicna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ovo sam u stvari tako davno pisala, ima 3,5 godine, ali ipak ga redovno vidim među najčitanijim postovima.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...