13.01.2013.

Poređenje BB krema u slikama

U ovom postu pokazaću vam kako ove četiri BB kreme izgledaju na mom nosu kako biste bolje videli završnicu i stepen pokrivanja. Moram da napomenem da su ovo jako zumirane i uveličane slike i moje proširene pore i miteseri ne izgledaju ama ni blizu ovoliko upadljivo kao i da moj nos inače ima skroz fin oblik samo ovde izgleda smešno zbog ugla slikanja, stvaaaaarno :D
Za početak - moj nos bez trunke šminke. Ponavljam, uživo ova čudovišta nisu ovako upadljiva, ovo je ultra super zumirana slika :)
Loreal Nude Magique - kao što sam pisala, krema odlično zakamuflira mitesere, ima prirodnu završnicu i divna je sve dok ne počne da jako oksidira što se kod mene dešavalo prilično brzo.
Garnier za masnu i mešovitu kožu - primetite razliku između nje i Lorealove - Garnier daje baš mat završnicu, kada je ovoliko zumirano lice izgleda i malo isušeno. Nije istakla pore i prikrila je mitesere.
Collistar Magica BB - mislim da se na slikama dobro vidi ono o čemu sam pisala - sjaj koji daje ova krema je već u samom startu previše za masnokošce. Suvu ili/i beživotnu kožu učinila bi divno blistavom, ali moj nos izgleda kao namazan uljem, a proširene pore su baš istaknute.
Deborah 5 in 1 - aparat uvek malo "pojede" boje pa se na slikama, srećom, ne vidi da sam promašila nijansu. Miteseri su fino pokriveni i pore deluju nešto uže.
Nažalost, Too Faced kremu više nemam tako da ćete ostati uskraćeni za te slike. Mislim da sam ovim postom zaokružila priču o BB kremama i u narednom periodu čitaćete o drugim stvarima :)

46 коментара:

  1. Ja sa od evropskih probala samo garnierovu obicnu i onda sam morala da uzmem jednu azijsku Lioele dolish veil vita bb kremu i odusevila se, stvarno je odlicna....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema sumnje da su azijske BB kreme bolje, ali eto, isprobavamo šta imamo :)

      Избриши
  2. Ne znam je li to do aparat, ali mi se čini da prve dvije kreme daju onaj sivkasti ton koži koji nikako ne volim... Jesi probala ijednu "pravu", Koreansku, bb kremu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, vrlo moguće da je do aparata, moj stvarno nije neki, a ove slike nisu slikane u istom danu tako da je i osvetljenje bilo drugačije. Uživo bih rekla da pomalo sivkasti ton daje Lorealova, Garnierova je samo ponekad previše žuta nego je toliko mat da ovako izbliza deluje sivkasto od suvoće. Nisam probala nijednu azijsku BB kremu, volela bih, ali, eto, nije bilo prilike.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala :) Ja bih rekla da je ovo jedan hrabar post, nije lako izložiti svoje mitesere i nos pod čudnim uglom širokoj javnosti :D

      Избриши
  4. Анониман13.1.13. 12.00

    Odlican post, mnogo mi se svidja. Ja imam mnogo gore mitisere nego ti.
    Kako se boris protiv njih?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ranije sam redovno išla kod kozmetičarke, ali sam odustala pošto se miteseri vrate nakon 2-3 nedelje, redovni odlasci uopšte ih nisu proredili i smanjili kako sam se nadala. Sada odem jednom godišnje na tretman-dva i to je to. U kontroli mitesera pomažu mi maske, najviše ona od gline i roze Neutrogenin gel za umivanje, svako jutro i veče. Večito isprobavam neke kreme i i dalje se nadam da će se ipak naći neka koja će smanjiti njihov broj :)

      Избриши
    2. Coxy,
      kakva je ta roze pena? u kom segmentu ti pomaze?
      kad gledam tvoje slike kao da gledam svoje.

      Pozdrav.

      Избриши
    3. To je gel za umivanje iz ovog posta http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/06/neutrogena-vs-miteseri.html (ovaj u sredini). Smanjio mi je mitesere, nije da su nestali, ali su manji i ne pune se pore onakvom brzinom kao pre. Nije da je sad to čudesan proizvod koji rešava problem, ali ima efekta i bolji mi je od većine drugih koje sam probala. Blag je i prijatan, ne isušuje.

      Избриши
    4. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    5. Hvala Coxy, bas cu ga probati

      Избриши
  5. K'o da gledam svoj nos. Ni ja se nisam resila napasti.:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja počinjem da verujem da je moguće stvarno ih se rešiti samo u pubertetu, kad tek krenu da izlaze, posle je kasno :(

      Избриши
  6. Одговори
    1. Aha, da sam ubola nijansu efekat bi bio i bolji :)

      Избриши
  7. Garnier i deborah ti nekako najbolje obave posao :) Svaka cast na postu, ja definitivno ne bih imala hrabrosti ali neka ti je za utjehu da svi mi imamo iste probleme, zato se i pomazemo ovako :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, one su i moji favoriti. Hvala, zaista nije lako, ali lakše je kad čujem da neko ima koristi od toga :) :*

      Избриши
  8. Ajme, ovo mi je baš trebalo jer ni sama nisam znala koju BB kremu uzeti, došlo je kao naručeno, super post :)

    ОдговориИзбриши
  9. Pa Garnier mi se zapravo najviše sviđa... a uvijek sam je zaobilazila zbog ne baš najboljih recenzija vezano za onu prvu varijantu Garnier kreme.... sad mislim da ću je sigurno uzeti na proljeće dok malo potrošim ove zalihe koje imam...

    I ja muku mučim sa mitiserima... jesi probala nekad Balea flastere? Otkad ih koristim ne idem kozmetičarki nikako! Očiste lice bolje od bilo koje kozmetičarke i još ne budem crvena.... Krasota!

    I naravno za kraj da ponovim ono što često govorim - odličan post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad nije ovoliko zumirano još bolje izgleda, pogotovo ako voliš da bude baš mat.
      Nisam probala Balea flastere, jesam Essence i Nivea i skidali su mi nešto, ali ne onoliko koliko sam se nadala. Probaću jednom i te Baleine, sigurno nisu skupi pa kako bude bude :)
      Hvaaaala :)

      Избриши
    2. Probala i Niveine i Baleine i želatinu i Aspirin C,nema šta nisam al gamada su i dalje tu.Moj problem je očito negdje dublje od same površine kože tako da sam odustala od riješavanja tog problema jer mi očito ništa ne pomaže.

      Избриши
    3. Ja počinjem da verujem da se čovek mitesera može u potpunosti rešiti samo kad tek počnu da izlaze, a da je kasnije, kad se pore već prošire kasno :(

      Избриши
  10. Definitivno Garnier najbolje sredi stvar. :-)

    ОдговориИзбриши
  11. Deborah mi deluje super, šteta samo što su meni sve tamne.

    ОдговориИзбриши
  12. Ova Collistar Magica BB mi djeluje najprirodnije ali ja imam mješovitu do masnu kožu tako da mi vjerovatno ne bi odgovarala.Od ovih koje si predstavila čini mi se da bi mi najbolje Garnierka odgovarala.S obzirom da imam dosta toga pokriti na licu,izbjegavam tonirane kreme ali ljeti poželim nešto laganije staviti na lice,a da dobro prekrije nedostatke,tako da ću vjerovatno probati ovu Garnierku.Hvala ti puno na članku,ko da gledam svoj nos i pore,majke mi! :D Točno tako i kod mene izgleda.Samo što ja mitesere prekrstim u crne pjegice da mi bude lakše hahah :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bi sigurno, divna je ona, ali ne za ovakvu kožu. Probaj ili Garnier ili Deborah, jedino njih dve bi i mogle tokom leta mada ja u tom periodu izbegavam bilo šta tečno, obično imam samo kameni puder. Ima nas dosta sa ovakvim nosevima samo što malo ljudi to još i slika :D

      Избриши
  13. Btw mislim da sam ovo već pisala,ali evo opet ću.Ako slučajno probaš od Eveline,napravi malu recenzijicu pliz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neću je probati, ima jedan sastojak za koji sam utvrdila da mi izaziva mitesere pa ne bih rizikovala. Prema onome šta sam čitala trebalo bi da lepo izgleda na mešovitoj koži.

      Избриши
  14. Анониман26.2.13. 02.00

    Coxy, svaka ti cast na svim tvojim clancima- a na ovom posebno :). Da li mi mozes reci koja je BB krema po tvom misljenju, najbolja za suvu kozu, a da pokriva mitisere i pore?

    Unapred hvala na odgovoru
    Ljilja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)
      Teško mi je da kažem šta bi bilo za suvu kožu jer kreme za koje procenim da bi mogle biti za suvu ni ne kupim tako da nemam mnogo ličnog iskustva sa njima. Od ovih krema jedino bih za Collistar rekla da je baš za suvu kožu, ali pokrivanje i nije neko. Vrlo je fina i Too Faced, ali dosta skupa. Lorealova bi mogla za suvu kožu uz malo jaču kremu ispod, a ona ima fino pokrivanje. Od krema koje nisam koristila mogla bi da odgovara Garnier za normalnu kožu (ona druga, u debljoj tubici), moguće i Maybelline.

      Избриши
    2. Ja sam jedino probala Deborah BB ,Maybelline i Garnijer za normalnu kozu i nabolje mi se pokazala Deborah nijansa 03.Ona mi je nekako njapribliznija puderu i kao da ima bolju pokrivnu moc od ostalih koje sam probala.
      U svakom slucaju recinzija ti je odlicna. Retko ko ovako podrobno sve objasni,a retko ko i postavlja slike.Svaka cast.Nastavi tako!

      Избриши
    3. Hvala puno! :) Debarah je stvarno najuniverzalnija od svih tih BB krema, ali oklevam da je preporučim nekome sa baš suvom kožom, moja nije ni blizu toga pa prosto nisam 100% sigurna koliko bi krema bila odgovarajuća.

      Избриши
  15. def najbolja garnier i sviđa mi se što je mat

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja nekako najviše volim kad su mat, ionako sve posle dobiju sjaj na meni.

      Избриши
  16. Анониман21.3.13. 22.44

    Super post, tek sam počela da te pratim i jako mi se sviđa tvoj blog!

    Pošto je puno nas koje se borimo sa miteserima, htjela bih vam preporučiti da same napravite masku od meda i mlijeka, držite nekih 15 minuta i isperete i ja onda peškirom očistim dijelove gdje imam mitesera i koža bude mekana i sa manje mitesera, a koristim je svaki drugi dan, pa eto možda nekome i pomogne :)

    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)
      Hvala i na preporuci, treba isprobavati, nikad se ne zna šta će kome pomoći :)
      Pozdrav!

      Избриши
  17. hvala na poredjenju.
    upravo tražim dobru bb kremu za kožu koja je mešovita: mestimično dehidrirana a negde normalna, da je svetla, a ton neutralan da vuče na žuto.
    colistar sam probala ali je pretamna u odnosu na vrat, mada su prodavačoice dale sve od sebe da me ubede da je savršena (tekstura i nega zaista jesu, ali šta mi vredi ako sam kao klovn).
    potražiću too faced. pretpostavljam da je to iz sefore?
    nego, zanima me gde nabavljate misha testere?
    i da li si nekada testirala karaja proizvode, pogotovo pudere?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :)
      Nisam imala nijedan Karaja proizvod. Misha testere devojke naručuju preko neta, ima na e-bayu, ja nisam naručivala pa ne znam kod kog prodavca tačno. Too Faced jeste iz Sephore i ona bi mogla da bude dobra, četiri su nijanse, ima i skroz svetla, prilagođava se, a rekla bih da sve četiri ili makar tri i vuku pre na žućkasto nego na roze. Od jeftinijih bi trebalo da je Maybelline ok za taj tip kože, ali nisam sigurna za njene nijanse, nisam ih skoro gledala.

      Избриши