Moji favoriti za 2012. godinu

/
50 Comments
Još jedan post po principu kud svi Turci tu i mali Mujo :) Napominjem da se favoriti odnose samo na šminku.
Prajmer: Make Up For Ever HD Microperfecting Primer
Njega sam otkrila u 2011. i od tada ga čuvam za posebne prilike. Divan prajmer, mislim da bi odgovarao praktično svima.
BB krema: Deborah 5 in 1
Dvoumila sam se između nje i Garnier, ali ipak mi Deborah malčice lepše izgleda, a verovatno bih je još više volela da nisam promašila nijansu, ovako ostaje za leto.
Svakodnevni tečni puder: Catrice Photo Finish 
Ovo nije jedini puder koji mi se svideo u 2012., ali kad uzmem u obzir izrazito nisku cenu i uporedim sa efektom koji dobijem on mi se ubedljivo izdvaja.
Dugotrajni tečni puder: MAC Studio Fix Fluid
U prethodnoj godini češće sam ga koristila nego moj drugi omiljeni dugotrajni puder, Revlon Color Stay, pa sam njega stavila na listu. Biće valjda uskoro i post o mojim omiljenim MAC-ovim proizvodima.
Puder u prahu: Chanel Universelle Libre
Ovaj puder je stvarno klasika, jeste da je prilično skup, ali može da traje godinama i, nije da sam kozmetički snob, ali zaista se vidi razlika između njega i nekog jeftinog pudera u prahu.
Kameni puder: Clinique Almost Powder Makeup 
Dugujem njegovu recenziju, on mi je i više nego puder godine, jedan je od najboljih koje sam ikada probala.
Korektor za podočnjake: MAC Select Cover-Up
Fino se družimo u poslednjih godinu i po, on je jedan od najlaganijih MAC-ovih korektora, pravi svakodnevni.
Korektor za nepravilnosti: Artdeco Camouflage Cream
I za njega dugujem recenziju, odličan je to korektor za razumnu cenu, dugo traje, a nema šta ne može da pokrije, treba samo potrefiti pravu nijansu i fino ga utapkati na problematično mesto.
Kontur: senka Too Faced Teddy Bear
Ok, baš volim Benefitovu Hoolu za konturisanje, ali desi se nekad da mi i ona malo vuče na narandžasto i u takvim prilikama mala količina Teddy Bear senke spašava stvar. To je najhladnija moguća braon, ja sam je dobila u okviru palete, ali može da se kupi i pojedinačno i u kombinaciji sa senkom Heaven.
Bronzer: Loreal Glam Bronze, Blonde Harmony
Nisam plavuša, ali ove nijanse izgledaju sasvim prirodno na mom licu.
Rumenilo: Too Faced Who's Your Poppy 
Ovo rumenilo mi je neverovatno lepo, rozikasto, sa sitnim zlatastim česticama koje se divno presijavaju pod određenim uglom, ne može mi dosaditi.
Hajlajter: Collistar Amber Weave iz Capri LE kolekcije
Ovo mi je divan višenamenski proizvod, koristim ga i kao hajlajter i kao rumenilo i kao senke, šteta što je LE.
Maskara: Benefit Badgal
Znam da većina ne voli lagane, dnevne maskare, ali ja volim, ova maskara mi je baš prijatno iznenađenje i dobiće svoju recenziju vrlo skoro.
Olovka za obrve: Artdeco broj 6
Savršena svakodnevna nijansa za moje obrve, konačno sam našla neku koja je više sivkasta, a manje braonkasta.
Ajlajner: Shiseido Cream Eyeliner
Divan kremasti ajlajner, a sviđa mi se i malecka četkica koja se dobije uz njega, nadam se samo da se neće prebrzo sasušiti.
Olovka za oči: Artdeco Soft Eye Liner
Ovde imajte u vidu da ja tamne olovke jako retko stavim na vodenu liniju, a retko ih stavljam i na gornji kapak, za to mi služi tečni ili gel ajlajner. Ova olovka kod mene ide na donji kapak što je praktično neizostavni deo moje šminke i za to mi je odlična, skoro da se uopšte ne razmazuje, a ne košta previše.
Kada su senke u pitanju stvarno ne mogu da izdvojim samo jednu, ma ne mogu čak ni paletu, volim boje i koristim mnogo senki. Ipak, Sephorine Jumbo olovke zaslužuju da budu spomenute, koristim ih i kao senke i kao olovke i stvarno su divan i isplativ proizvod.
Ruž: MAC Hug me
Ne postoji šminka uz koju mi ovaj ruž ne ide. Neutralan je, a opet nije previše svetao, miriše divno kolačasto, jako ga volim i štedim.
Sjaj: Benefit Coralista Ultra Plush
Izuzetno je prijatan na usnama, čini ih glatkim i nežnim, lepog je mirisa i ukusa. Boja mu je prilično neutralna, nije ni mnogo pigmentovan, ali ja to od sjaja i ne očekujem.
Olovka za usne: sve Aurine.
Šta reći, jeftine su, dostupne, idealne tvrdoće, postojane.
Huh, to je to, nadam se da nisam zaboravila nešto važno. Delimo li neke favorite?



You may also like

50 коментара :

  1. Divni su ti favoriti! Hocu jos slika :D

    I ja isto volim Lorealov bronzer za plavuse i tako zarko hocu da probam Deborinu bb kremu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Imala sam dilemu da li da slikam proizvode pojedinačno, ali bio bi onda prevelik post, a bilo mi bezveze i da neke slikam, a neke ne pa ispade ovako, bez slika, za promenu. Probaj Deborah BB, nije mnogo skupa, a većini se svidi.

      Избриши
    2. Takođe se slažem za l'oreal i oduševljena sam aurinim olovkama, imam ih u 4 nijanse, za te pare, sjajan proizvod :)

      Избриши
    3. Aha, mogli bi da ubace još koju nijansu :)

      Избриши
  2. Odlični favoriti, samo šteta što nema više slika da to sve detaljno pregledam ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je zbog manjka slika, ali iskupiću se kad napišem i pojedinačne postove o (skoro) svakom od njih :)

      Избриши
  3. Fini favoriti. Koliko grama ima taj Chanel puder u prahu i koliko kosta?
    Ja sam proljetos potrosila MUFE transparentni hd puder u prahu, i on je nesto skuplji,ali vrijedi,sasvim sitan i fino mljeven. Recimo sad koristim Manhattan koji ima nesto boje,sitno je i on mljeven,ali nije to to, ali barem je neprimjetan na licu. Dragstorski brendovi zbilja imaju ocajno slab izbor pudera u prahu,tu bi se bas morala odrijesiti kesa :-)Imala sam njega i HD tecni i stvarno mi je zao sto necu skoro nigdje u inostranstvo, jer bili su mi super, jos sam ih kupila na akciji jako povoljno( kad vec ti pomenu mufe, pa me podsjeti)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad vidjeh da ima cak 30 g, sto je super, ali ne bi mi mogao biti godinama,kako ti kazes :-), al godinu bi mogao. Reci mi samo koliko kosta u Srbiji,ili si ga kupovala online?

      Избриши
    2. Da, 30g ima i šta znam, meni se čini da bi uz svakodnevnu upotrebu sigurno izdržao dve godine, stavljala sam ga mnogo puta i uopšte ne vidim da ga je manje. Kosta malo manje od 50 evra, ja strpljivo sacekala popust u Sephori i kupila ga za 38 evra. Volela bih da probam taj MUFE, ma njihovo bih skoro sve volela da probam :)

      Избриши
    3. Chanel je 50 eura i ja sam ga gledala, ne vrijedi mi vala osim ako sa njim ne bi mogla letiti :D

      Избриши
  4. I ja volim lagane dnevne maskare :D ali volim i one koje daju puno volumena. :D sve zavisi od prilike i situacije :DD
    tako mi je žao što nema aure i don juana u sarajevu :(((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa tako nekako i ja, samo što imam više prilika za dnevne maskare nego za one dramatične pa zato dnevne više volim :D
      A mislila sam da ima Aure kod vas, mora da sam onda pomešala sa nekim drugim gradom.

      Избриши
  5. Prvo sam mislila da je neki recept u pitanju kad sam vidila ovu sliku umanjenu na mojoj nadzornoj ploči,kad ono kozmetika haha.Al extra ti je pozadina (mislim serviranje na tanjuru) što jes jes :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Ma krenula da ređam šminku po stolu, a ova dekoracija već stajala tu pa sam je pustila i da se nađe na slici za promenu, praznici su :)

      Избриши
  6. Pa bas sveeeega ima :) i velik raspon cijena sto je opet super jer se vidi da ne patis od toga, nego uzimas sto ti odgovara :) Divni proizvodi, ja bas imam zelju da imam taj chanel puder ali bit ce i to jednom :) Fino si ih i "servirala" :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, koristim ono šta mi se svidi nevezano za cenu :) Hvala :)

      Избриши
    2. Nadam se da ces uskoro recenzirat ono sto nisi :) Volim citat tvoje recenzije, nekako im vjerujem.

      Избриши
    3. Jao, hvala ti puno :*

      Избриши
  7. Catrice photo finish , definitvino najbolji puder tog cenovnog ranga , odlicno prekriva, dugo traje, jedina mana je sto ima svega 5 nijansi, ako ima i toliko :DDD, ali na svu srecu ja sam svoju u tih pet pronasla :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, i ja sam svoju, srećom, pronašla :)

      Избриши
  8. Super blog. Imas jednog vise pratioca ;)

    http://puurebeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Bas sam bila nesto tugaljiva, a nista ne popravlja bolje raspolozenje nego novi post na nekom od par blogova koje volim :))) Ti definitivno nisi kozmeticki snob, vidi se da strasno volis sminku! Delimo ljubav prema maskari, a volim i sto uvija trepavice!

    Ako smemo da pisemo zelje i pozdrave, onda da zamolim za recenziju chanel pudera u prahu nekada u buducnosti (mada se meni ne svidja sto je tako veliki, bolje da je duplo manji i jeftiniji :))

    I jedno pitanjce, clinique puder, da li je on onako puterasto puderast kao npr. benefit HF, i da li ga koristis kao zavrsni puder ili umesto tecnog?

    Hvala! :* :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako je to divno čuti! :) :)
      Biće recenzija sigurno i pudera i skoro svega sa slike samo ne znam ni sama kada, jedan deo mene bi sve sad i odmah, a drugi je svestan da nema smisla da brže-bolje recenziram svaku stvar koju imam.
      Clinique puder je upravo takav, puterasto puderast (kako dobar opis!) i ja ga najviše koristim umesto tečnog, tada se vidi sva njegova lepota. Izgleda kao prah, a na koži je kao neki fini krem :)

      Избриши
  10. Ja sam kod tebe svasta propustila na blogu, a ne samo kod tebe, kod sviju, lijena sam jako. :) Prvo sretna NG i da ti blog bude jos jos jos uspjesniji. Super proizvodi, ali skoro nista nisam od toga koristila. :D Isplati li se Chanel puder? Koliko brzo se trosi, jer ja se sminkam svaki dan? Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, neka je srećna blogogodina i tebi :)
      I meni je bilo teško d anadoknadim sve šta sam propustila da pročitam preko praznika, ali sad sam već ušla u ritam. Po meni se Chanel isplati, ako sačekaš neki popust ispadne 4000, a rekla bih da bi morao da traje dve godine čak i ako ga stavljaš svakodnevno, to onda i ne ispadne baš tako puno para.

      Избриши
  11. Super su ti favoriti :) Planiras li uskoro da radis recenziju MAC Studio Fix Fluid, bas bih volela da procitam tvoje misljenje o njima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Recenziju svakako planiram samo nemam pojma kada, prestala sam da planiram pošto ionako retko kada ispadne onako kako ja isplaniram. Potrudiću se :)

      Избриши
  12. Sjajno si ih posložila na fotki. Moram priznati da nisam ništa od tih proizvoda koristila, što ne znači da neću. :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do slaganja je došlo skroz slučajno :)
      Polako, godine su pred nama, biće isprobavanja još raznih proizvoda :)

      Избриши
  13. Divna recenzija, a i ova slika gde su sve na tanjiru kao prava praznična poslastica :-)
    Najviše me zainteresovao MAC Hug me ruž, jesi ga ti kupila preko neta ili si bila u inostranstvu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kupila sam ga u Grčkoj, dala mi je prodavačica da probam na usnama nekoliko nijansi koje su ušle u uži izbor, zato i jesam toliko dobro potrefila nijansu.

      Избриши
  14. Bas je sve lepo odabrano ali ako bih morala nesto da iydvojim to bi bio Benefit sjaj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a sjaj je tako ukusan i tako voćkasto miriše da nema kome se ne bi svideo :)

      Избриши
  15. Анониман9.1.13. 14:27

    Blog ti je zaista fantastican, rezencije odlicne. :)
    Jel mi mozes reci ima li Collistara Amber Weave jos uvek kod nas i koja je cena otprilike? Posto nisam u mogucnosti da odem da proverim. :(
    I bilo bi super da napises recenziju Shiseido eyelinera. Ja se prakticno troumim izmedju njega, Inglota i cak Rimmela recimo - uzimajuci u vidu odnos cena - kvalitet. Tako da bi mi bas znacio tvoj komentar. Hvala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Te kolekcije iz koje je Amber Weave nema na Collistar stalku, ali neki proizvodi se mogu naći po Jasminima na stalku sa sniženim proizvodima, obično je to pored kase. Ne znam da li je negde ostao ovaj, nisam zagledala šta tačno ima. Mislim da su prilično male šanse da se nađe, jedino po zabačenijim radnjama :(
      Pisaću o Shiseido eyelineru sigurno, ali ne znam ni sama kada, baš mnogo proizvoda čeka svoju recenziju. Inglotov gel lajner nisam koristila, odbilo me je što se pisalo da se nakon nekoliko meseci osuši, Rimmelov tečni (ako na njega misliš) treba imati zbog izuzetno tanke četkice, ali on recimo nije ni blizu pigmentovan kao ovaj Shiseido, no dobro, to se najviše vidi na fotografijama, uživo nije upadljivo.

      Избриши
    2. Анониман9.1.13. 16:39

      Hvala puno na odgovorima! Samo jos dva pitanja, ako nije problem. :-) Nesto sada googlam i naletoh na L'orealov eyeliner, da li si imala iskustva sa njim? I koja je cena ovog Shiseido eyelinera ako se secas?

      Избриши
    3. Imala sam nedavno ovaj: http://s.plurielles.fr/mmdia/i/80/0/super-liner-duo-precision-l-oreal-10585800egfng_2041.jpg i pobesnela jer se sasušio nakon samo 2 nedelje! Nije Loreal kriv, biće da je ajlajner otvoren ko zna kada, ali pošto ne mogu nigde da budem sigurna da nije otvaran nekako mi je splasnuo entuzijazam za isprobavanjem. Inače je bio dobar, ultra crn sa srednje debelom četkicom. Shiseido sam sa 20% popusta platila 3168, znači da je puna cena malo manje od 4000.

      Избриши
    4. Анониман9.1.13. 17:42

      Zahvaljujem. :) Puno si mi pomogla i suzila izbor.
      Radujem se novim recenzijama. :)

      Избриши
  16. Obozavam Lorealov bronzer. Nadam se pojedinacnim recenzijama proizvoda! xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće, biće, nadam se da su godine blogovanja preda mnom :)

      Избриши
  17. Bas ti je dobra ova slika :) Slazem se za Sephorine jumbo olovke, mislim da ce mi duuugo vremena biti omiljene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Olovke su divne, mogli bi da ubace još koju nijansu, imala bih i par predloga :D

      Избриши
  18. savrseni favoriti! dosta toga bih volela da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, sigurna sam da bi ti se dosta toga svidelo :)

      Избриши
  19. Dijelimo Aura olovke (za mene pravo otkrice),iako planiram probati i Deborah,or,Chanel Poudre Universale Libre i najnovije, Sephora jumbo olovke koje sam uzela po tvojoj preporuci.
    Takodje i MAC korektor (mada nisam sigurna da je to isti,gubim se u njihovim nazivima).
    P.S. Za Snow.Kod nas je CH puder 82 KM.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si kupila jumbo olovke, nadam se da će se i tebi svideti :)
      I ja se pogubim u MAC-ovim nazivima i redovno mešam fluid i fix.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...