Inglot senke

/
46 Comments
Kad čujem Inglot pomislim prvo na senke. Nije ni čudo, od brendova koji postoje kod nas Inglot ima najveći izbor, a i kvalitet senki je, u proseku, stvarno dobar. U ovom postu pišem o njihovim senkama uopšteno kao i o promenama vezanim za Freedom System i cene, sa važnom napomenom da je ovih dana popust od čak 40% na okrugle palete od 5 i 10 senki!
Verujem da većina ovo zna, ali nije loše ponoviti, Inglotove senke imaju sledeće završnice:
Pearl: ova završnica bi najviše odgovarala onome šta mi zovemo sedefastim, dakle ne sadrže nikakve šljokice, ali jesu sjajne. 
Matte: mat senke, dakle nema nikakvog sjaja ni šljokica. 
Double Sparkle: u osnovi su mat, ali sadrže dosta šljokica koje su, u zavisnosti od nijanse, manje ili više vidljive na kapcima.  
AMC (advanced makeup component): ove senke su polumat sa određenim brojem sasvim sitnim šljokica, manje vidljivih nego kod DS senki. 
AMC Shine: završnica je slična onoj kod Pearl senki, ali je sjajnija i više vuče na metalik.
Senke se mogu kupovati i pojedinačno, dobije se veća količina senke nego kad se kupuju u okviru palete što je isplativo ako baš želite određenu nijansu i znate da ćete je mnogo koristiti, u suprotom isplativije su palete senki. Kada se senke kupuju pojedinačno postoji nekoliko nijansi koje ne postoje u okviru Freedom Systema.
Freedom system je Inglotov naziv za palete koje sami pravimo tj. punimo. Neke palete se popunjavaju samo senkama, neke su kombinacija senki i rumenila, neke su za korektore, neke za gelove za obrve, neke samo rumenila, ima zaista dosta vrsta, a ja ću se skoncentrisati na senke. Do skora je Inglot proizvodio okrugle i četvrtaste senke. Okrugle su manje (1,8grama) i ambalaža tj. paleta sastoji se od kutijice sa senkama, ogledalom i jednim ili dva sunđerasta aplikatora. Paleta za četvrtaste senke nema ogledalo, magnetna je, a senke su veće (2,7grama). Iz nekog razloga Inglot je odlučio da prestane da proizvodi okrugle senke što mi je jako žao, samo sam takve dosad kupovala. Više su mi se sviđale kao prvo zato što su bile jeftinije (ok, četvrtaste jesu isplativije, ali ionako skoro nikad ne uspem da potrošim senku do kraja pa mi veća količina ništa ne znači), a sama ambalaža lakša i samim tim pogodnija za nošenje na put. No šta je tu je, na ovo se ne može uticati. 
SDC19280
U ponedeljak je krenuo popust od 40% na okrugle palete od 5 i 10 senki, a mogu se kombinovati i sa korektorima, ruževima i bojama za obrve! Cena paleta je: 2835 za paletu od pet i 4980 za paletu od deset senki. Popust će trajati dok ne rasprodaju zalihe, po ovim cenama definitivno se isplati napraviti paletu, a evo slika nekih mojih senki, možda baš takve nijanse budu nekom odgovarale.
ingSDC19282
ingSDC19285
ingSDC19284
S leva na desno senke su: Matte 361, DS 502, AMC 74 (senka koja mi je pomogla da konačno utvrdim da mi ne stoje ljubičaste koje imaju crvene u sebi), AMC Shine 22 (moja najdraža ljubičasta :)) i DS 491.
ingSDC19309
Druga paletica:
ingSDC19288
ingSDC19290
S leva na desno senke su: AMC Shine 49, AMC Shine 31 i AMC 52.
ingSDC19303
SDC19302
Verujem da ću u budućnosti pisati još o Inglotovim senkama, a za sada ovoliko. Imate li vi neke njihove senke i planirate li da iskoristite popust?


You may also like

46 коментара :

  1. Ovo im je odlicna akcija. Dok se ja smislim da odem, nece ostati nista :D

    Odlicni swatchevi. DS 502 i AMC Shine 31 su odlicne. Ne vredi, moracu da odem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hajde se ti polako spremi pa kreni :) :)
      Hvala, a ta 31 je stvarno divna nijansa, sasvim neupadljiva, a ulepša oko :)

      Избриши
    2. Otisla, videla i izasla praznih ruku. Nisam znala da su zene toliko brze, sve je opustoseno :D Ima jedna bela mat, par senki zlataso i toplih braon tonova sa shimmerom, jedna siva, zuta, zelena i ljubicasta. A cini mi se da sam krajickem oka videla i neku crvenih nijansi :D

      Rece mi prodavacica da ce sve senke od sada biti kao kvadratici, ali ne zna da li ce biti iste gramaze kao stare, ili nesto manje.

      Избриши
    3. Au, čoveče! :O A ja onako u stilu opušteno, ima vremena!
      E baš mi je žao što nisi našla šta si želela :(((
      Mene su užasnule cene četvrtastih senki, pročitala sam da paleta od 5 senki košta čak 4500, preteraše!

      Избриши
  2. Divne su senke! Ova paleta od tri mi se posebno svidja! Koliko god da hocu da unesem boje u rutinu uvek nekako trcim ka zemljanim tonovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Ja sam gledajući ove palete shvatila da mi pravljenje paleta zapravo ne ide od ruke, poletim ka divnim bojama i uopšte ne razmišljam o njihovom uklapanju što je poenta palete :D

      Избриши
  3. Super sto je popust, mada je i meni zao sto izbacuju okrugle senke, iz istih razloga kao i ti sam samo njih kupovala. U proseku sam zadovoljna i kvalitetom, ali posebno izborom nijansi... imam nekoliko ovih paletica x3 jer mi je uvek bilo zao da dam pare za one od 5 :) Moram da svratim da pogledam sta imaju, sad kad si vec napisala ovo za popust :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno se isplati kupiti i ovu od pet na popustu, jedna senka dođe 560 i neki dinar, kako odoleti :) Pročitala sam da je sada paleta od 5 četvrtastih čak 4500, stvarno su preterali!

      Избриши
  4. Анониман23.1.13. 10:53

    Steta je samo sto povlace taj oblik pa nece moci da se dopunjuje kada potrosimo ovo sto sada kupimo. Da li neko zna mozda koliko sada kostaju pojedinacne dopune ovako snizene? I da li uopste mogu da se kupe pojedinacno sa snizenim cenama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam o tome razmišljala, mnogi su kupovali palete jer im se sviđalo što će moći da dokupe senke koje potroše, a sad ispada da će imati rupe u okruglim paletama. Inglot ranije nije nikad dozvoljavao da se kupuju pojedinačne dopune već samo ako se donese paleta sa praznim mestom potrošene senke. Međutim, razmišljala sam nešto i nema šanse da oni imaju dovoljno paleta za sve okrugle senke koje su im ostale, moguće da će kasnije prodavati i na komad.

      Избриши
    2. Анониман24.1.13. 00:26

      Ove sada okrugle senke koje su na popustu se prodaju na komad. Cena im je oko 380 dinara.
      Svakako se veoma isplati. Meni su njihove senke odlicne.
      Coxy sjajan izbor senki. :)

      Избриши
    3. Samo 380? Pa to je divno! Taman da svratim i pokupim one koje većina neće (drečave boje, recimo :D). Hvala! :)

      Избриши
    4. Анониман24.1.13. 23:46

      Nema na cemu :)
      Jeste, koji dinar gore dole, ali stvarno se isplati i ja sam uzela nekoliko. :)

      Избриши
  5. Meni se uvijek svidjaju sve smedje sjenke :))

    ОдговориИзбриши
  6. 502 i 31 su mi najlepse! Odlicni svocevi.. :)
    Bas je dobra ponuda, steta da se ne iskoristi ako nekome fale senke..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta da se ne iskoristi i ako ne fale :D
      502 najčešće koristim, odlično se uklapa sa braon olovkom i senkom, a 31 je od onih koje stoje svima :)

      Избриши
  7. WOW koja pigmentacija...ja imam svega 1 mono sjenilo i poprilično sam zadovoljna :D.

    lp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. DS senke su nešto slabije pigmentovane od drugih, ali u proseku sam zadovoljna :)
      Pozdrav!

      Избриши
  8. Izgledaju baš divno! Tako mi je žao što su mi nedostupni u bih :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je veliki izbor, to je Inglotova glavna prednost :) Nisam sigurna koliko će radnja opstajati i kod nas, jako su digli cene :(

      Избриши
  9. odlicne fotke i swatchevi! ova 361 boja mi je prelepa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I meni je ta boja baš dobra, neobilna je skroz :)

      Избриши
  10. fantastične boje, prva me pogotovo oduševila :) Imam ja paletu od 10 komada, mislim da imamo i jedno isto ovo od ljubičastih. Jako sam zadovoljna njihovim proizvodima. Super su mi i ruževi za usne ti u paleticama, a i korektori :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, prva je baš neobična, nju sam prvo izabrala kad sam birala paletu :)
      I meni je većina Inglotovih proizvoda dobra, malo toga me je razočaralo.

      Избриши
  11. Uh kako su krasne..... pogotovo ova paleta sa 5 sjenila.... ljubičaste nijanse aaaaaa.... Inglot je jedna poprilično zanemarena marka kozmetike.... ili se meni to tako čini.... a odlični su...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma zar nisu divne? :) Inglot jeste zanemaren, ali rekla bih da su sami krivi za to. Cene su jako digli, popusti su im praktično zanemarljivi, slabo ubacuju nove stvari, često fale proizvodi u radnji, ne organizuju nikakve promocije... Iskreno, ja sam iznenađena što uopšte opstaju mada mi je, svakako, drago pošto brend stvarno volim.

      Избриши
  12. Divne su, posebno ta prva zivljih boja. Prekrasna mi je kombinacija te prve sjenke boje kajsije i te sivkasto smedje do nje. Nema kod nas Inglot :-( Mene napala zelja za kupovinom sjenki, samo njih gledam u zadnje vrijeme, opet sam od Mue narucila neke, ali nije bilo paleta smrc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što vidiš, nisam baš majstor za sklapanje paleta, ja samo poletim za bojom koja me oduševi, a za uklapanje ko te pita :))) Ja sam u procesu skidanja sa senki, ako već kupujem trudim se da kupujem sve sem njih, baš ih imam previše.

      Избриши
  13. Анониман23.1.13. 19:36

    Odlicne nijanse! Skoro sam uzela 358 nijansu koja dupe za Tease iz UD Naked 2 palete, a kasnije sam otkrila da takodje moze da se iskoristi za kontur jer veoma lici na Chanel Notorious rumenilo koje nema kod nas da se kupi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuu, to odlično zvuči! Moram da zapamtim pa da pogledam tu nijansu kad budem išla, Notorious me je oduševio, šteta što nije dolazio kod nas. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  14. Lijepo izgledaju,mislim da ih nema u Banjaluci... :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, ima samo po jedna radnja u Beogradu i Zagrebu :(

      Избриши
    2. Анониман16.2.13. 19:39

      I mene zanima, da li bi slali postom ili nekako za Banja Luku?

      Избриши
  15. Joj želim ovu jednu paleticu <3
    kod nas ih nema :(
    I pratim te od sada <3
    Baci pogled i kod mene na blog ako ti nije problem :P
    :*

    ОдговориИзбриши
  16. Dobro da sam pročitala tvoj post, sutra ih planiram nabaviti. ;)

    ОдговориИзбриши
  17. Divne nijanse! I čini se da su vrlo dobre teksture. Ipak mislim da su poprilično skupi. Bila sam prije mjesec dana u Beogradu u radnji sa namjerom da kupim bazu za lice i bila je poprilično skupa, kao i sve ostalo. S obzirom da nemam baš toliko za razbacivanje tužno sam izašla iz radnje :(. Ipak čula sam odlične kritike, te ću pokušati da sakupim nešto para za sijenke. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, mada se i njihove senke prilično razlikuju međusobno, rekla bih da su Double Sparkle najlošije. Inglot je jako digao cene u poslednje vreme i, ma koliko mi se proizvodi sviđali, mislim da ne vrede baš toliko para. Palete po ovoj ceni su vrlo isplative, ali četvrtaste od 5 senki koje dođu 4500 dinara već nisu :(

      Избриши
  18. Ne znam za vas, ali ja sam na putu za Inglot radnju.

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман16.2.13. 19:38

    Da li neko moze da pita i javi da li salju za Republiku Srpsku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prilično sam sigurna da ne šalju pošto po Srbiji Inglot šalje Post-expressom pa se plati pouzećem, a to ne funkcioniše sa inostranstvom. Za svaki slučaj pitaj ih preko Facebook-a, potraži INGLOT COSMETICS BEOGRAD ili telefonom 011/328-4276.

      Избриши
  20. Анониман6.11.13. 09:27

    Nisam upucena, gde kupiti Inglot kozmetiku? :)
    Inace, divne su zaista. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo na jednom mestu, radnja je u Beogradu u ulici Kralja Petra 41, ali šalju i u druge gradove u Srbiji :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...