EOTD - Illamasqua look

/
45 Comments
ingSDC18971
Dala sam ovakav naziv pošto su glavni proizvodi koje sam koristila brenda Illamasqua, a inače je look rađen za forumski zadatak Smokey eye with a twist. Pogledajte ostale slike i šta sam koristila:
ingSDC18973
ingSDC18965
ingSDC18974

Ovo je, zapravo, prilično jednostavan look za koji je potrebno svega nekoliko prozvoda. Koristila sam:
1) MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu;
2) Illamasqua rumenilo u nijansi Complex (bolje je pigmentovano od pola senki koje imam!); 
3) Belu i crnu senku iz Illamasqua Neutral palete, recenziju možete pogledati ovde;
4) Bourjois Contour Clubbing Waterproof crnu olovku;
5) Sephora Outrageous Volume maskaru;
6) Artdeco Eye Brow Pencil broj 5.
To je sve :)


You may also like

45 коментара :

  1. E vala svaka ti čast, ovo si odlično uradila!!
    Stvarno sam dosadna što ti ponavljam, ali moram, trebala bi ti malo češće da objavljueš EOTD ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :)
      Trudim se da u postovima bude od svega po malo, a sanjam o boljem fotoaparatu koji bi mi omogućio da pravim i mini tutorijale.

      Избриши
    2. Zasad i s ovim aparatom super uhvati :) odlicno je, ni ja bas ne bih rekla da narandzasto moze ovako dobro izgledati na ocima.

      Избриши
    3. Hvala! :) Visim na prozoru sa ogledalom u ruci pa nekako uhvatim pravo svetlo :D

      Избриши
  2. baš mi se sviđa! lijepe obrve...stavljaš li i na njih malo sjenila ili olovke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ovo je olovka, Artdeco br.5, mada mi se čini da mi je malo pretamna i ne znam zašto na slikama pomalo svetluca, uživo deluje mat. Zapravo mi olovka br. 6 mnogo više odgovara.

      Избриши
    2. Mislim da bi ti sjenilo mnogo bolje odgovaralo od olovke, jer je u principu grublja i jača, sjenilo možeš blendati po želi i nanositi kosim kistom za precizan oblik.

      Избриши
    3. Sigurno da je bolje nego je Artdeco prestao da proizvodi one svoje senke za obrve, nije mi jasno zašto, a ne znam ni za jedan pristupačniji brend koji ih ima. Essence i Catrice mi ne odgovaraju po nijansama, suviše vuku baš na braon. Illamasqua ima neke divne, ali stvarno mi se ne daje toliko para. Verovatno bi trebalo da pažljivije proučim mat sivkasto-braonkaste senke za oči kod pristupačnijih brendova, valjda ima neka odgovarajuća nijansa.

      Избриши
  3. Odlicno je, nikad ne bih rekla da ovakva narandzasta moze ovako dobro da izgleda na ocima i ja isto glasam za vise tutorijala i odlican je kvalitet slika..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i mene je ovo rumenilo baš iznenadilo, sviđa mi se u raznim kombinacijama i na očima i na obrazima. Hvala i za slike, trudila sam se, a nije lako sa lošim fotoaparatom :)

      Избриши
  4. Odlicno!! Bas mi se dopada i ideja i kako si je realizovala.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Kombinacija pomalo neobičnh boja je bila prva varijacija smokey-ja koja mi je pala na pamet i najbolje je i ispala.

      Избриши
  5. Meni se sviđaju šajni obrve. U posljednje vrijeme imam neku želju da svoje obojim u ljubičasto, al kako nemam pojma o šminci, ne znam čime bih o uradila, a da se ne razmaže :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ti se ne bi razmazalo kada bi upotrebila neku dobru olovku za oči. Probaj za početak na dva-tri sata pa vidi. Ja nisam baš mislila da će izgledati sjajno, ali ispade tako :)

      Избриши
    2. evo saću ja na blogu stavit kako da napraviš obrve u boji :DD

      Избриши
    3. Ma joj, Betmenka :D <3

      A moram prvo ljubičastu olovku za oči nabaviti, ni to nemam :D.

      Избриши
  6. Odličan look! Mnogo mi se sviđa kombinacija boja,probaću da rekreiram.Nadam se da će se ove boje slagati sa mojom plavom bojom očiju.
    Sjajan blog ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Neobična je kombinacija, ali zapravo vrlo jednostavna. Mislim da bi lepo izgledalo i na plave oči, ova narandžasto-ciglasta bi mogla istaći plavu boju, probaj u svakom slučaju :)

      Избриши
    2. Upravo tako, neobično i efektno, kad bolje razmislim,slaže se uz sve boje očiju, meni kao komplementarne nijanse a tebi i svima koji imaju braonkaste oči savršeno se uklapa ;)Jedva čekam još ovakvih postova :)

      Избриши
    3. Pa da, baš tako. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Избриши
  7. Divno ti ovaj look stoji! Ova kajsijasta nijansa je prelepa! Gde si kupovala Illamasqua stvarcice? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Nijansa varira od kajsijaste preko koralne do ciglaste u zavisnosti od jačine nanosa. Konkretno ovo rumenilo je poklon, a kupujem u Zagrebu inače.

      Избриши
  8. Одговори
    1. Hvala puno :) Dadoh rumenilu status multifunkcionalnog proizvoda :D

      Избриши
  9. Одговори
    1. A meni je jako drago što se tebi dopada :)

      Избриши
  10. Profi! Stvarno je with a twist i ko bi pomislio da tako super moze da izgleda, odlicno iskombinovano.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa hvala puno :) I mene je iznenadilo koliko se boje zapravo dobro uklapaju.

      Избриши
  11. You have such beautiful eyes!! And the makeup is wonderful!:)

    ОдговориИзбриши
  12. Odlične fotke i odličan look! Znam te muke po fotiću, ali zaista, gomila blogerica ima hrpetine šminke i odlične fotoaparate pa im džaba, jer je bit u ovakvom korištenju kozmetike i fotoaparata koje daje ovakav konačni rezultat :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To su velike reči koje je jako lepo čuti, hvala ti puno :)

      Избриши
  13. Lijep mske-up. Ja baš i nisam vješta u šminkanju očiju, a ovo mi mnogo sviđa.:-)

    ОдговориИзбриши
  14. make-up haha sad sam vidjela šta sam napisala :-)

    ОдговориИзбриши
  15. Ne dobro, nego mrak!! Mrak izvedeno

    ОдговориИзбриши
  16. Ko da gledam svoje oko :D
    Podsjeća me na moju make up probu za Novu Godinu :D (http://diaryofredhead.blogspot.com/2012/12/new-year-make-up-proba-d.html) samo što sam ja stavila još šljokičasti tuš i bijelo shimmerasto sjenilo ispod obrve.
    Inače tebi čak i dobro stoji mada smo koliko vidim obe svijetle i imamo sličnu boju očiju ali eto meni se na meni (koja skladna rečenica :D) ne sviđa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno nam je slično oko mada mi se čini da ti imaš nešto manje spušten kapak, možda je i do ugla slikanja :)

      Избриши
  17. Predobro je ispalo Coxy, ne bih nikad rekla da ova kombinacija boja moze biti ovako dobra. Blog ti je odlican, nisam dugo pregledala blogove, tvoj je bas profi, pored makeupandmore, jedan od najboljih nasih. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim rečima! :) I mene je iznenadilo koliko je ovo dobra kombinacija boja i sasvim je nosivo.

      Избриши
  18. E super! Ovo je jedan od look-ova koje ja bas cesto praktikujem i obozavam. Bas slican. Koristim neko koralno rumenilo kao senku. Divno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Mnoga rumenila su skroz dobra kao senke, u poslednje vreme pravim dosta eksperimenata tog tipa.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...