Bourjois Flower Perfection

/
70 Comments
Probala sam Healthy Mix, probala sam i Healthy Mix serum, poželela sam da probam i drugačiji tip pudera ovog brenda, najviše me je privukao Flower Perfection. Čekao je da dođe na red za kupovinu, a onda mi ga je draga Jelena poklonila na moju veliku radost i tako dobiste priliku da pročitate moje utiske o njemu :)
Šta kaže proizvođač:
Puder pruža izuzetno pokrivanje svih nepravilnosti, uključujući i pore i bore i postojan je na licu 16 sati. Sadrži ekstrakt divlje azalee koja ćelijama pruža zaštitu od starenja kao i SPF 15. Lagana tekstura i inovativno pakovanje sa sunđerastim aplikatorom u zatvaraču obezbeđuju lako i ravnomerno nanošenje. Njegova formula je nekomedogena i dermatološki je testiran. Na našem tržištu postoji u pet nijansi.
SDC19187
SDC19188
SDC19189
Šta kažem ja:
Puder je u plastičnoj flašici sa pumpicom, ali to nije ona zgodna amlabaža kakvu ima Healthy Mix, koja se pomera kako trošimo puder i omogućava da iskoristimo svaku kap proizvoda, već ona klasična varijanta pumpice. Na vrhu se nalazi zatvarač sa sunđerčićem kojim se puder nanosi, a na vrhu su rupice kako bi vazduh mogao da cirkuliše i kako se ne bi stvarale bakterije. Pakovanje sadrži standardnih 30ml, a cena mu je, mislim, oko 1500 dinara. Jako je lepog mirisa, što se toga tiče pravi Bourjois puder :)
SDC19191
SDC19192
Ovaj puder je u nijansi 52, najsvetlijoj koja se može kupiti kod nas, i to definitivno nije sasvim svetla nijansa tako da jako svetlopute žene ni ovde neće pronaći nijansu za sebe. Na licu je manje žuta od 52 kod HM-a i HM seruma pa je moguće da će odgovarati i onima neutralnijeg podtona. Meni je HM 52 po jačini dobra nijansa, ali mi je ipak malčice previše žut dok ovaj puder kad tek nanesem izgleda presvetlo i pomalo čak sivkasto, ali posle nekoliko minuta nekim čudom sve se fino izjednači, a uz puder u prahu u potpunosti dobijem ton koji mi odgovara. Pogledajte poređenje sa nijansom broj 52 kod Healthy Mix-a i Healthy Mix seruma:
Ovaj je swatch napravljen kad su se puderi skroz osušili, nakon nekih pola sata:
Puder svakako spada u teže, ali rekla bih da je znatno lakši od onih čuvenih teških pudera tipa Revlon-ovog Color Stay-a ili MAC-ovog Studio Fluida. Uporediću ga sa CS-om pošto taj puder pre ili kasnije isproba svako sa masnom kožom, a i jedan i drugi slove za pudere sa jakim prekrivanjem. Tekstura mu se u odnosu na CS potpuno razlikuje - CS je ređi, teže se razmazuje, kada ga nanosim četkicom imam osećaj kao da slikam temperom po papiru ili platnu i duže se suši, najlepše izgleda kad ga nanesem četkom-bockalicom dok je FP gušći, ali se prilično lako maže i stvarno najbolje izgleda kad se nanese sunđerčićem mada je meni ovaj koji dolazi uz puder nekako nezgodan za upotrebu, ne mogu da ga lepo uzmem u ruku. CS bolje pokriva što ne znači da je pokrivanje FP-a slabo vec kad ubockam CS korektor mi bukvalno ne treba, pokrije ama baš sve dok uz FP ipak stavim mrvicu korektora na kritična mesta. Međutim, meni je CS jednostavno prejak za svaki dan, koristim ga u posebnim prilikama dok sam FP najnormalnije nosila cele radne nedelje. 
Idemo detaljnije na utiske. Puder daje srednje do jakog pokrivanja, zavisi čime ga nanesete. Iako ja najviše volim četke tipa bockalica, za ovaj puder sunđer jeste najbolje rešenje. Završnica mu je mat, ali vrlo brzo nestane utisak da se radi o izrazito mat puder, deluje sasvim dovoljno prirodno. Ako stavim samo njega nemasni delovi lica lepo izgledaju tokom celog radnog dana, dok mi nos prosija nakon neka tri sata. Kada T zonu matiram puderom u prahu ili kamenu prosijavanje primetim nakon 4-5 sati, ali se i onda može iskontrolisati tako da puder dobro izgleda sve dok ne dođem kući. Što se mene tiče, puder ima samo jednu veću manu, a to je uvlačenje u pore. Imam baš proširene pore oko nosa i nakon nekoliko sati puder se skupi u njima i izgledaju kao beličaste tačkice što nije nimalo lepo. Prajmer ublaži ovu pojavu, ali opet ne dovoljno da bih se sasvim opustila kad imam ovaj puder na licu, potrebno je češće proveravanje. Trenutno nemam problem sa dehidriranim delovima pa puder izgleda lepo i na delovima lica gde mi je koža normalna, ali ipak ga ne bih preporučila osobama sa suvom kožom, a onima sa normalnom svakako ne za svaki dan. Po meni je idealna korisnica ovog pudera žena sa masnom ili mešovitom kožom koja nema baš jako proširene pore i voli jače pokrivanje bez zacementiranog izgleda.
I da rezimiram, ovaj puder:
  • ima srednje do jakog pokrivanja
  • daje mat završnicu
  • odgovarao bi ženama sa masnom i mešovitom kožom
  • nakon nekoliko sati uvlači se u pore
  • na meni prosijava nakon 3-4 sata, ali se prosijavanje može uspešno držati pod kontrolom
  • nijansa 52 je manje žuta od istog broja kod HM-a i HM seruma.
    Jeste li probali ovaj puder? Koji je vaš omiljeni Bourjois puder?


    You may also like

    70 коментара :

    1. Nisam isprobala niti jedan Bourjois puder a svi ih hvale...hm, moram si malo dati truda :D.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Ja ih nisam baš hvalila dosad, HM i HM serum mi ne odgovaraju, ovaj mi je neuporedivo bolji za masniju kožu, samo kad ne bi bilo tog uvlačenja u pore :(

        Избриши
    2. Nisam probala ni jedan njihov puder jos uvek, a ovaj mi bas deluje da bi odgovarao mom tipu koze. Samo jos da potrosim ova tri koja vec imam :))))

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Zaista ga mnogi hvale :) Ja sam prestala i da pokušavam da potrošim sve pre nego što kupim nove :D

        Избриши
    3. A gde mogu da se nadju proiZvodi ove kuce kod nas? Ja sam totalno neobavestena :D

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Bourjois ima u svim Jasminima, ima u Idei na Nbg-u i u nekim DM-ovima.

        Избриши
      2. Ja sam iz Niša :)) Ništa, ostaje mi da pronjuškam malo po gradu :)

        Избриши
      3. Ima Jasmin i u Nišu sigurno, sad pogledah piše Obrenovićeva 5, Mediana, vrlo moguće da ima još koji :)

        Избриши
      4. Sutra znači u akciju! Hvala na obaveštenju, moj novčanik neće biti zahvalan ;))

        Избриши
    4. Od Bourjois pudera sam probala samo 10 hours sleeping effect, zato što su mi svi ostali njihovi tamni, tako da ne mogu da procenim njihovu "čudotvornost".

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Taj nisam probala, pored ovog probala sam još i HM, HM serum i 2-3 testera za 123.

        Избриши
    5. I meni isto HM i HM serum nisu odgovarali i mislila sam da sam ja jedina koja ih ne voli,ali eto :D
      Bice d ai ovaj nije za mene, cim se uvlaci u pore, izgleda d anemam srece bas sa Bourjois puderima ...

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Ma kakvi, već sam pisala o njima u ranijim postovima i bogme je bilo dosta žena koje su se javile da kažu da ni njima nisu odgovarali. Meni je, zapravo, čak i neobično da ima žena sa masnom kožom kojima se ti puderi sviđaju. FP ipak jeste za masnu i mešovitu kožu, samo ne sa ovolikim porama :(

        Избриши
    6. Meni je od njihovih pudera najvise odgovarao onaj 10h sleep effect, healthy mix je ok, ovaj nisam probala ali po tvom opisu definitivno nije za mene.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Ako ti je HM ok verovatno onda ovaj ne bi bio mada je ovo "laki" teški puder :)

        Избриши
    7. Nikako da se odlučim za neki Bourjois puder... svi su mi žućkasti. Imam HM korektor i on je dosta žut, ali to mi ne smeta kod korektora, dok je sa puderom druga priča.. :/

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Stvarno jesu, čudno da baš nijedna nijansa ne vuče na roze!

        Избриши
    8. Moj idealan Bourjois puder i dalje ostaje HM obicni 53, mada mi nije bojom omiljeni puder uopste jer sam vise neutralan tip,a HM je vise zuckast. Obaj FP sam probala, imala sam dosta testera. Odlican mi je za vece, ali ipak nije puder koji bih kupila, prije svega zbog nijansi.Ako bih vec kupovala neki drugstorski puder za vece, za izlaske radije bih se odlucila za Lorealov true match jer ni Loreal ni ovaj FP mi nisu puderi za svaki dan jer volim lakse. Revlon CS nije puder za moj tip koze, ali onaj za masnu/mjesovitu je neuporedivo bolji od onog za normalnu. Imala sam taj za mjesovitu nekad kad mi je koza bila masnija,odlican je puder, ali je bas jak.
      Zelim da probam Bourjois 123, taj je dosta hvaljen, a mislim da bi mi vise odgovarao od FP

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. HM je prelep puder, stvarno divno izgleda kad se tek stavi i blago vama sa normalnom kožom na kojima lepo izgleda i kasnije! Bourjois 123 dođe kao neka prelazna varijanta između HM-a i FP-a, verovatno bi za tebe bio bolji izbor. A nisam znala da True Match spada u jake pudere, nemam pojma što sam mislila da je on lagan.

        Избриши
      2. Lorealov lumi magique je prilicno lagan, true mach je malo jaci. U sustini nije on bas prejak, nego se prilicno brzo susi,ali lice sa njim stvarno odlicno izgleda.I ima super N4 nijansu koja mi je savrsena. Neki se zale da im je izazvao haos na licu i zacepio pore,ali ja to nisam primjetila, i on je meni jedan od najboljih drugstore pudera. Ipak, za noc :-)

        Избриши
    9. Nisam do sad probala niti jedan njihov puder, a čitam o njima različita mišljenja. Jednom prilikom ću morat isprobati neki, pa zaključit sama kakvi su mi. Žao mi je šta ti se tako uvlači u pore, da možda probaš sa nekim boljim primerom?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. A tako je to skoro uvek, neko je oduševljen, a nekome se ni najmanje ne sviđa :) Probaj prvo HM, on je ipak najviše hvaljen, mada je moja koža premasna za njega. Probala sam 3 primera sa FP-om, sa nekim se uvlači više, sa nekim manje, ali ipak se uvlači. Obrišem ja taj deo malo tokom dana, ne izgleda onda loše, ali eto, nije ni da mogu da se opustim i ne mislim na puder.

        Избриши
    10. Jako sam ga htjela, ali kod nas nisu uveli nijansu 51 :((((

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Nisu ni kod nas :( mada meni svetlija ne bi ni bila potrebna.

        Избриши
    11. Drago mi je da je dospeo u prave ruke za recenziju :)

      Meni nikako nije odgovarao. Pocev od boje, preko strukture pa do... dovoljno je ova dva. Kako imam normalnu kozu, stvarno mi je bio tezak. A da sam sa njim bila zuta na moj mrtvacki beo ten, bila sam. Definitvno najbolje pristaje masnijem tipu.

      Iako mi nije idealan, drzim se njihovog HM pudera. A toliko retko koristim tecne pudere, da ce potrajati :D

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. I meni je drago što je kod mene i hvala ti mnogo još jednom :* :*
        Stvarno je bolji za masniji tip kože, samo kad ne bih imala ovoliiike pore :((

        Избриши
    12. Анониман29.1.13. 09:44

      Ja trenutno imam HM serum 53 i divan mi je, a imam blago masnjikavu T zonu. U svakom slucaju imam srece posto mom tonu odgovara to sto je malo zuckast. Sigurno cu posle njega probati neki drugi njihov puder. Odnos cena-kvalitet je zaista dobar.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Jeste, mene je efekat koji HM daje na licu oduševio, retko koji puder drogerijskog ranga baš tako dobro izgleda, ali šta vredi kad tako brzo prosijam :(

        Избриши
    13. Ja ga imam, potrosila sam 3/4 i fenomenalan je! Jeste, mana je sto apsolutno ne smes da imas suvlje delove, jer izgleda jos suvlje, al kad je koza dobro hidrirana izgleda sjajno. Ja sam vrlo zadovoljna, posebno sto kad ga skinem koza deluje sveze. Zelim da probam HM, al se bojim prosijavanja. NIje mi jako masna koza, al definitivno je normalna ka masnoj. Sta mislis ti?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Super, ništa bolje nego kad nađeš svoj idealan puder :) Meni se kod njega mnogo sviđa što ima jako pokrivanje, a nije pretežak pa je ok i za svaki dan, da nemam te proširene pore u koje se uvlači bio bi i meni odličan. Mislim da ima šanse da ti HM odgovara (serum ipak ne) čim ti T zona nije jako masna, u hladnijem periodu sigurno. Prosijavanja će verovatno biti, ali se na umereno masnoj koži ono ipak može kontrolisati. Stvarno malo koji puder da tako lep sjaj licu, druga stvar što je moja T zona jako masna pa posle ni na šta ne liči.

        Избриши
      2. Ja sve oblecem oko HM-a i nikako da se odlucim :) Kad ovaj potrosim mislim da cu probati pa sta bude :) Jako mi se dopada sto im je ocigledno sastav odlican, cim su tako lepi na kozi. Umasti mi se koza preko dana, ali ne divlja definitivno. Hvala na odgovoru!

        Избриши
    14. Imam ovaj puder u nijansi 3. Kad sam ga tek kupila, bila sam straaaašno razočarana jer mi je, baš kao i tebi, nakon 3 do 4 sata počeo izbijati masni sjaj, a nakon već 6 sati skliznuo bi mi u potpunosti s lica, a kao traje 16 h. Nakon toga, nisam ga koristila sigurno mjesec dana, ali sam mu opet dala priliku i sad mi je bolji, ali vjerojatno jer mi je koža zimi više suha, nego masna. Dobra recenzija, sa svime se mogu složiti :)

      ОдговориИзбриши
    15. Одговори
      1. Nisam ga koristila po toplijem vremenu, biće interesantno ispitati kako će se ponašati mada kada je vruće teško je uopšte i podneti ovaj tip pudera na licu. Hvala :)

        Избриши
    16. bio mi je super na prelazu leto/jesen kad mi je koza bila luda i masna ali cim se malo osusila zbog hladnog vremena prestala sam da ga koristim i vratila se healthy mixu. dobar je puder al treba potrefiti pravo stanje koze kada ga nositi kako bi izgledao kako treba :)

      super recenzija :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. E baš tako, treba potrefiti pravo stanje kože! Mislim da će meni kad dođe proleće postati previše mastan. Hvala :)

        Избриши
    17. Nas dve imamo isti problem. Ja sam ga kupila, pa ima skoro godinu dana, zadovoljna sam kakvu pokrivenost pruza, koza nije toliko masna, ali ja nazalost nisam mogla da ga redovno nanosim jer mi boja nikako nije odgovarala. Nijansa je 56? koja je odlicno izgledala kada sam je isprobavala u parfimeriji, i na ubedjenje prodavacice, odabrala sam tu boju, koja se kasnije pokazala kao pogresna, jer je za 3 nijanse tamnija od moje prirodne boje koze... Izgledala sam narandzasto u faci, tako da ga sada koristim samo kada sencim lice. Inace sve pohvale, narocito za dizajn i sundzercic, meni se jako dopada i nekako je prepoznatljiv. Mislim da mi je sledeci na spisku jedan njihov puder sa crnim cepom, nadam se da cu ovog puta ubosti pravu boju. xo

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Au, pa gde 56? :( E baš mi je žao, ništa gore nego kad promašiš nijansu, zato radije kupim puder koji je svetliji nego što treba pa ga posle lako malo potamnim nego obrnuto. Treba probati i taj sa crnim čepom, svakako :)

        Избриши
    18. Koristim ovaj puder kraće vrijeme. Nijansa 52. Zadovoljna sam prekrivanjem. Ja nisam primjetila to uvjačenje u pore o kome svi govore, pa sam malo zbunjena, možda ne znam šta to znači... :-) U svakom slučaju slažem se da je teži puder i da se jako dobro nanosi spužvicom.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. To znači da ti nemaš ogromne pore :) Meni je što se tiče ostalog ok i koristim ga, ali neću kupiti novi kad ovaj potrošim jer ipak ima pudera koji tu manu nemaju.

        Избриши
    19. Анониман31.1.13. 10:50

      Jesi li probala da ga nanosis preko baze? Ja koristim Eveline ili Avon bazu, one mi fino zaglade prosirene pore pa mi se FP ne uvlaci u njih....Inace, nemoj da se ljutis, ali ambalaza nije plasticna nego staklena :D
      P.S. Izvinjavam se sto pisem kao anonimus ali ne znam koju opciju od ovih na listi da odaberem da ne bi bilo tako pa uvek kliknem na "anonimno" :(

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Ju, pazi stvarno! :O Hvala na ispravci, sad ću promeniti i u tekstu, valjda sam to napisala jer mi je na stolu stajao i HM zbog poređenja pa sam se zbunila.
        Probala sam i sa bazama, manje se uvlači, ali se ipak uvlači. Koristim ga ja, nije neupotrebljiv zbog toga, ali bih se kod kupovine ipak opredelila za neki sa kojim nemam taj problem.
        Inače volim i anonimne komentare, ne mora svako imati nalog (oni koji nisu anonimni po pravilu pisu sa nekog Google naloga) samo mi je draže kad se ubaci i neki nadimak, čisto zbog prepoznavanja kasnije :)

        Избриши
      2. Mozete koristiti opciju ime/url i samo upisete nadimak,medjutim,mnogi blogovi nemaju tu opciju(ovaj ima ;) ),pa sam i ja nakon nekog vremena ipak napravila google nalog za komentiranje.jos samo da zapamtim gdje pod kojim nickom pisem :)
        fp nisam probala,mislim da nije za moj tip koze,a hm mi je puno zut.zao mi je jer mi teksturom i efektom koji postizem,veoma odgovara.

        Избриши
      3. E pa da, ovako je super, znam ko mi piše, a nema registracije :)
        Ja sam oduvek sigurna da sam topli tip, bas sam školski primer, ali u poslednje vreme sve više nalećem na previše žute pudere, takvi su mi HM i MAC-ovi NC puderi pa sam počela da zagledam nijanse namenjene neutralnom podtonu.

        Избриши
    20. Meni je HM serum zakon a i FP mi na slikama deluje tamnije?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Da! Uglavnom sam čitala da su nijanse FP-a svetlije od HM-a i HM seruma, ali kad je u pitanju 52 to stvarno nije tako.

        Избриши
    21. Анониман31.1.13. 11:02

      Potpuno si u pravu, i jeste tamniji. A je se pitam jesalm li luda, corava...sta vec? Redovno na blogovina, forumu citam kako je FP za ceo ton svetliji od HM te da ko koristi HM 52 treba uzeti obavezno FP52. FP je samo na prvi pogled svetliji ali oksidira brzinom svetlosti tako da je ovo jedina recenzija koja se poklapa sa mojim iskustvom. FP izgleda u odnosu na HM bas kao na slikama.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Анониман31.1.13. 11:35

        Htedoh napisati da se savetuje ko koristi HM52 obavezno treba da uzme FP53...pogresih prilikom kuckanja :D

        Избриши
      2. E baš tako, svugde piše da je FP svetliji, zato sam ga i slikala pored HM-a i HM seruma i još čekala da se skroz osuše pa ponovo slikala (što obično ne radim)! Možda je drugi slučaj sa ostalim nijansama, ali 52 kod FP-a definitivno nije svetlija od 52 kod druga dva.

        Избриши
    22. neki dan sam dobila testere FP-a i mogu reci da mi je jako dobar...imam normalnu do mjesovitu kozu (tako kaze teta u kozmetickom salonu:)),tako da mi je ovaj puder super... pakovanje do sada nisam vidjela,ali moram rec da mi ovaj fazon sa spuzvicom u poklopcu izgleda jaako prakticno...:)

      odlican blog,pratim te...:)

      http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Super, ništa lepše nego kad čovek nađe proizvod koji mu odgovara :)
        Hvala :)

        Избриши
    23. Kao prvo, jako mi se sviđa tvoj blog i rado čitam tvoje recenzije:)
      Ja sam do skoro izbegavala tečni puder upravo zbog pora i masne tZone. Imam FP u nijansi 54, tek sam ga par puta nosila i čini mi se ok; prosijam i ja posle 4-5sati al šta ću, mislim da mi je to kao masnokošcu- sudbina :))
      p.s.Koji puder preporučuješ a da se ne uvlači u pore?
      Pozdrav

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Drago mi je da ti se sviđa :)
        Vala to jeste sudbina masnokožaca, nema tog pudera sa kojim lice neće prosijati makar malo nakon nekoliko sati, 4-5 je još i super. Preporučujem (od jeftinijih i dostupnijih) Revlonov Color Stay, on je puder sa kojim se osećam sigurno, nije da uopšte ne prosijam, ali se to da lakše kontrolisati nego sa većinom drugih. Nije tip pudera koji bih koristila svakodnevno, pretežak mi je za to, a za svaki dan pogledaj recimo Lorealov penasti u teglici, Matte Morphose, on je savršeno lagan, ne uvlači se u pore, a prosijavanje se da kontrolisati.

        Избриши
    24. Ja sam probala ovaj puder! Lepo prekriva ali moje lice dobije nezeljeni sjaj posle dva sata :-(! Imam masnu kozu lica i nikako da nadjem odgovarajuci puder! Jel imate neki predlog? Hvala unapred :-*!

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Verujem, na mojoj mešovitoj kreće nakon 3-4 sata :( Nažalost, sa većinom pudera je tako, ali jedan od onih koji drže duže vreme je Revlon Color Stay, mada, naravno, ni sa njim ne može ceo dan bez prosijavanja.

        Избриши
      2. Ja sam se pomiril sa tim da sijam posle nekog vremena :-)! Hvala na prepiruci i dalje te pratim divna si! <3

        Избриши
    25. Da, slažem se u potpunosti s ovom recenijom, imam ga u nijansi 51, boja mi je odlična sad za zimsko vrijeme, ali nije pogodan za moj tip kože(mješovita i dosta dehidrirana. Stvarno super prekrije sve flekice i eventualne krastice, no užasno mi naglašava suhe djelove oko nosa.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Meni najviše smeta zbog proširenih pora, nervira me što moram da proveravam izgledaju li kao beličaste tačkice. Šteta, puder je ovako baš fin i lepo pokriva.

        Избриши
    26. Da li mi neko moze reci da li ovaj puder bolje prekriva od bourjois 123? imam problematicnu kozu, sklonu mitiserima i bubuljicama, sada se malo iscistila od kad idem na redovne tretmane lica.. koristila sam vichy normaderm, ali on takoreci ne prikriva, vise dodje kao neka bb krema.. i sjaji se dosta. Htela bih puder koji matira, dobro prekriva, a da nije mnogo tezak za lice. I da li bi neko mogao da mi preporuci neki puder u prahu, koji bi stavljala kao zavrsnicu ili koristila preko dana kada mi je lice cisto? Hvala unapred :) pozdrav

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Da, definitivno ima jače pokrivanje od 123. Matiranje mu nije baš toliko dobro kao što sam mislila da će biti, ali je ipak sasvim zadovoljavajuće. Ne spada u lagane pudere nikako, ali nije ni tako težak kao Revlon CS ili Max Factor Colour Adapt. Šta očekuješ od tog pudera u prahu? Možda bi Bourjois bio ok.

        Избриши
    27. Ocekujem da mi da lepu zavrsnicu, tj da mi ten izgleda prirodnije kad stavim puder u prahu preko tecnog, tj da se ne vidi trag, kao da imam masku.. takodje imam problem u pronalazenju svetlijeg pudera, jer sam dugo isla u solarijum i koristila tamnije, i uvek se vracala maybeline afinitonu.. na kraju sam lice skroz isusila i unistila, da sam odlucila da malo napravim pauzu i predjem na svetlije i sad se osecam kao alisa u zemlji cuda :D sve mi je nepoznato, a toliko ljudi hvali borujouis pa reko da probam i ja :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Onda ima šanse da ti odgovara Bourjois puder u prahu, pogledaj ga u parfimeriji, nije pretežak, a ima i prilično svetla nijansa :)

        Избриши
    28. Анониман22.11.13. 10:13

      hvala puno na odgovorima. nadam se da ce mi odg. brine me jedino sto im nijanse vuku na zuckasto, meni treba neka neutralnija :) pozdrav :)

      ОдговориИзбриши
    29. Анониман1.3.14. 17:04

      koliko kosta?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Mislim da je nešto oko 1500-1600, nisam ga skoro gledala. Biće svakako finih sniženja sad oko 8.marta (Idea daje 30%, recimo) pa iskoristi ako misliš da ga kupiš :)

        Избриши
    30. Анониман26.3.14. 13:32

      http://www.apotekabeograd.co.rs/sr/preparat.php?id=39 Fenomenalno sužava pore, probaj. Samo pazi jer hoće da isuši kožu. Koristim ga 2-3 dana i čim se stanje popravi prestanem, pa kad zatreba ponovim. Kad su pore sužene svaki puder daleko lepše izgleda.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Hvala na preporuci, imaću ga u vidu kad se budem rešila dehidracije koju sada imam!

        Избриши
    31. POsto sam cula dosta pozitivnih komentara o bourjois flower perfection puderu odlucila sam da ga probam. Uzela sam nijansu 52, dakle najvijetliju. Ja koja sam prilicno svijetla ne odgovara mi, dodjem bukvalno kao duh kada ga stavim. Osim toga izazvao mi je stvaranje akni. I Nakon par sati uvlaci se u pore, prilicno ruzno izgleda. Imam mjesovitu kozu. Eto, tako se meni pokazao. :)

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Meni nije izazvao akne, ali uvlačenje u pore bilo je baš jako, zato sam ga prosledila drugarici čije pore nisu ovako velike :(

        Избриши

    Омогућава Blogger.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...