Blogonagradica ili prvih 100.000 je najteže :)

/
230 Comments
Dragi moji čitaoci, vreme je za moje prvo darovanje, a šta je blogonagradica i koji su uslovi pročitajte u nastavku:
Kao prvo, htela bih da zahvalim svima vama koji čitate moj blog. Kada sam ga otvorila nisam imala nikakva konkretna očekivanja ili planove, počela sam da pišem jer je silna ljubav prema kozmetici počela da se preliva i nije mi više bilo dovoljno ćaskanje sa prijateljicama i pisanje po forumima :) Stalno rastuća čitanost bloga me je iznenadila i oduševila, a vaši komentari su me dirnuli nebrojeno puta i hvala vam na tome. Kada bude bio prvi blogorođendan baviću se malo statistikom, a sada idemo na samu nagradnu igru.

Povod za blogodarovanje je to što se bližimo brojci od 100.000 pregleda, a nagradica je skromni paketić Catrice proizvoda sa slika ispod, sama sam ga birala i kupila. Kod pravila za učestvovanje vodila sam se onim šta bih sama volela - nekako ne volim kada se zahteva da se post podeli na Facebook-u ili blogu pa to neću tražiti. Ne bih ni da ograničim da me morati pratiti preko GFC-a ili Bloglovina jer znam da sam pre nego što sam otvorila sopstveni blog posećivala dosta blogova skoro svakodnevno (recimo makeupandmore i makeupmakeout) iako zvanično nisam bila pratilac. Dakle, bilo bi mi drago da me pratite na taj način i to je, zapravo, mnogo jednostavniji način za praćenje nekog bloga, ali nije neophodno za učešće. Evo šta jeste neophodno:
1) ovo blogodarovanje važi samo za ljude koji žive u Srbiji. Izvinjavam se dragim čitaocima iz drugih država i obećavam da će već prvo sledeće darovanje biti otvoreno za sve, ali kako Catrice kozmetike ima svugde sem u Srbiji volela bih da ovaj paketić dobije neka zemljakinja.
2) da biste učestvovali treba samo da ostavite bilo kakav komentar na ovaj post. Ukoliko ste registrovani na bilo koji način ne treba ništa više, a samo ukoliko pišete anonimno moraćete da ostavite e-mail adresu jer nema drugog načina da utvrdim identitet. Ovo sa ostavljanjem mejla mi se ne sviđa naročito i preporučujem ipak da pišete pod nekim nalogom, ali nisam uspela da smislim ništa bolje, a da istovremeno omogućim učešće i onima koji me prate i komentarišu anonimno, ima tu baš dragih ljudi koje ne želim da oštetim :)
3) dobitnik će biti određen preko random.org-a na dan kada blog dostigne 100.000 pregleda.
To je sve, sad idemo na nagradicu. Trudila sam se da izaberem proizvode za koje sam mislila da bi odgovarali većini pa sam tako uzela lak za nokte 905 Steel My Soul (srednje sivkasto ljubičasta sa zlatastim česticama koje se vide pod uglom ili na jakom svetlu), rumenilo Defining Blush u nijansi 050 Apropos Apricot i paleticu od četiri senke, 01 Toxic Combination, iz limitirane kolekcije Revoltaire, ona mi je jedna od njihovih najlepših LE u poslednje vreme.


You may also like

230 коментара :

  1. Анониман20.1.13. 10:28

    jedini komentar koji mogu da ostavim je da je ovo najbolji nacin za iganje nagradnih igara (bez bloglovin-a, lajkovanja, deljenja, samo komentar) a i nagradica je bas lepa :))) bixy@krstarica.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam dosad samo u takvim učestvovala pa sam smatrala da je ovako fer :)

      Избриши
  2. Stvarno odlicna ideja sto se Catrice paketica tice... :D
    Ja necu ucestvovati jer nisam u Srbiji :DD ali ti zelim da brzo postignes 100 000,sto ne sumnjam da hoces, jer je blog odlican :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim rečima :) Sledeća blogonagradica će biti nešto iz Sephore i biće otvoreno za sve :)

      Избриши
    2. E pa Sephore ovde nema, pa ja svako malo narucujem nesto sestri iz Beograda :DDDD
      tako da unapred najavljujem ucestvovanje u sledecem nagradjivanju :DDD

      Избриши
  3. Prvo da ti cestitam na uskoro 100.000 pregleda!! Mogu da ti kazem da si zasenila neke od ozbiljnijih domacih blogova. Valjda su ljudi prepoznali objektivnost i trud i bas mi je drago zbog toga.. :)
    A nagrada je divna.. :) Iznenadilo me pakovanje senki! :) Super izgleda.. I ko god da je dobije, sigurno ce biti odusevljen.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, baš mnogo znači kad pročitam ovako nešto :)
      Pakovanje senki je super, poklopac su tako dobro uradili da može glat da prođe kao neki skup brend. Priznajem da su me senke mamile ovih dana po principu: "A možda iiiiiipak da ih zadržim za sebe" :D :D

      Избриши
    2. Verujem.. :D
      Da, bas neocekivano, jos oni imaju prilicno jednostavnu ambalazu..

      Избриши
  4. Анониман20.1.13. 11:25

    Super je ideja za ovakvu nagradnu igru. Ja nisam registrovana, a bas pratim ovaj blog. Cestitam na broju pregleda, super je blog!!! :)
    guster_1987@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kao što napisah, i sama sam nekad pratila blogove, a nisam bila zvanični pratilac niti sam mnogo komentarisala pa odatle ovakva pravila :)

      Избриши
  5. Анониман20.1.13. 11:29

    Odlican ti je blog, pratim te od pocetka. Samo tako nastavi! :)
    miljanamilosevic5@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ne ucestvujem al samo zelim da ti cestitam na skorih 100 000 pregleda,supeeer :-)
    Fina je nagrada, i znam da ce sigurno obradovati neku curu iz Srbije,kad vec niko da se sjeti da vam pocne uvoziti Catrice. Ja sam paleticu iz te LE poklonila drugarici za rodjendan, ali onu drugu sa koralnom nijansom umjesto zelene i obe su stvarno divne. Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      I dalje nikako ne shvatam zašto nemamo Catrice kada bi se, bez ikakve sumnje, odlično prodavao, dobri proizvodi, a razumne cene. Ja sam natelela na poslednju paleticu inače bi verovatno pala kupovina još neke :)

      Избриши
  7. Odlican blog! I odlicne nagrade :))

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da postoji blog koji osim kvantiteta ako pogledamo preglede i broj postova, ima visok kvalitet,što je danas izuzetno retko. Pre nekoliko dana slučajno sam otkrila blog i u dahu pregledala gotovo sve. Čestitam od srca i želim ti još puno pregleda i kvalitetnih tekstova,a i da kad budeš u mogućnosti nabaviš sebi kvalitetan aparat, da bi tvoje kreacije EOTD bile još bolje. :) (ps. videla sam u nekom od komentara tvoju želju za aparatom pa bi bilo fino da ti se ostvari, zato napisah onaj poslednji deo ;) )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, velike su to reči :)
      Hvala i na željama, posebno za fotoaparat! Zdrav razum mi govori da mi je trenutno pametnije da štedim za mašinu za sudove nego za fotoaparat, a videćemo šta će ispasti na kraju :)))

      Избриши
  9. Zelim ti jos puuno puuuno pregleda i da uzivas u svemu jer i mi uzivamo dok citamo tvoja iskustva.

    ОдговориИзбриши
  10. Lepo je sto mislis na svoje zemljakinje :) bas steta sto nemamo Catrice... P.S. volim kad je domaci blog 'vako dobar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste šteta za Catrice, nadam se da će se neki uvoznik ipak dosetiti da bi na ovoj kozmetici mogao fino da zaradi.

      Избриши
  11. Одговори
    1. p.s. Ja sam iz Srbije :D

      Избриши
    2. Ja i računam da se javljaju ljudi iz Srbije osim kada napišu drugačije :)

      Избриши
  12. Ja samo da mahnem i pugim moralnu podrsku :)) Divne si stvarcice izabrala!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moralna podrška je uvek dobrodošla :)) Hvala!

      Избриши
  13. Ja ne mogu sudjelovati, ali čestitam na brojci i prvom darivanju. Baš ćeš neku djevojku obradovati:) pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Sledeće blogodarovanje biće otvoreno za sve. Pozdrav!

      Избриши
  14. Анониман20.1.13. 13:41

    Super nagradna igra, pratim nekoliko blogova već neko vreme, a nikako ne mogu da učestvujem u nagradnim igrama baš zato što nemam te naloge.
    Želim da učestvujem u ovoj nagradnoj prvenstveno zato što nemamo gde da kupimo Catrice proizvode u Srbiji, da je nešto što imamo ne bih se bezveze prijavljivala i smanjivala šansu nekome da dobije nagradicu
    Evo i mejla: aleksandrakreten@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nalozi, zapravo, baš uštede vreme, na GFC-u odmah vidim ko je izbacio novi post, ali da, i ja sam godinama oklevala da otvorim neki :)

      Избриши
  15. cestitam na ovolikoj posecenosti bloga, svaka cast! samo nastavi sa time sto radis, rado te pratimo :)

    catrice kozmetiku obozavam i nagrada je super! nadam se da ce jednog dana doci i kod nas :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je :)
      Svi se nadamo da će neki uvoznik doći na ideju da napravi dobar poslovni potez i uveze Catrice :)

      Избриши
  16. Genijalan blog sa jos genijalnijom sminkom, verno ga pratim vec nekoliko meseci :)

    ОдговориИзбриши
  17. Blog je fantastican, meni se najvise svidja tvoj stil pisanja, zato te i pratim..drago mi je sto lepo napredujes i znam da cemo brzo stici i do 200, pa i 300 000 pregleda :)
    Inace, nagradne igre obozavam, ali stvarno me mrzi da ucestvujem kada ima mnogo uslova..zato sam bas srecna sto sad nista ne moram da radim, i hvala ti na tome :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, jako je lepo pročitati ovako nešto :)
      I mene mnogo mrzi da učestvujem ako moram da uradim gomilu stvari, redovno zaključim da nagradu ne želim baš toliko :D Šta ću, lenja sam.

      Избриши
  18. Divan je paketic, i pravila su skroz fer...cestitke za toliku posecenost, zasluzila si. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Trudila sam se da ne komplikujem mnogo sa pravilima :)

      Избриши
  19. Cestitam na broju pregleda!Samo neka brojka raste :) Nagrade su super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala! :) Neka raste, i ja kažem :D

      Избриши
  20. Podržavam ovakav način uslova za nagradne igre i sama sam se vodila ovakvim idejama koje bih napravila u budućnosti.
    Nagrada je divna a ono što je najbitnije od srca!

    Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  21. Cestitam na skoro 100.000 pregleda! :)
    savictamara88@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман20.1.13. 17:12

    Coxy nadam se da ces uskoro dostici i 150.000 pregleda, samo napred sve ti to vec odlicno radis, dosla sam samo da ti mahnem :) Latica B. :D

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман20.1.13. 17:34

    Cestitam! Nije mala stvar imati 100 000 pregleda!
    m1508s@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  24. i ja imam zelju da probam catrice :) cestitam na tolikim pregledima, dosticices ti i mnogo vise, jer imas odlican blog :) zbog tvog bloga sam pocela kao manijak da kupujem Artdeco (nadam se da ce videti ovo oni iz Jasmina i da ce te nagraditi zbog toga) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, divno je to pročitati :) A vidiš, nisam bila ni svesna da toliko pišem o Artdecu, mislila sam da kod mene Sephora i Inglot ubedljivo dominiraju, ali u pravu si :)

      Избриши
    2. ma ja sam se kopkala da probam nesto od Artdeca, i onda je naisao onaj tvoj post o novoj kolekciji, i tu sam definitivno prelomila, i otisla da se nakupujem...i nisam pogresila! :)

      Избриши
  25. Анониман20.1.13. 17:36

    Odlican ti je post o BB kremama. Meni je bas pomogao prilikom odabira.
    katarina_sar@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, postovi o BB kremama su hit bloga, imaju ubedljivo najviše pregleda, nisam ranije bila ni svesna koliko to žene zanima :)

      Избриши
  26. Cestitam na toj lepoj okrugloj brojki :) Super si odabrala pokloncic! Samo tako nastavi, obozavam da citam tvoje postove :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, blogokoleginice, drago mi je :)

      Избриши
  27. Postovi su veoma korisni,pomogli su mi prilikom odabira sminke,a brojka da 100 000 ljudi cita ono sto napises je za sve pohvale jer postici tako nesto nije nimalo lako...A sa druge strane znaci da si dobar u tome sto radis.Samo tako nastavi...
    Odusevljena sam pravilima igre uvek me je smaralo da sve zivo lajkujem pre nego sto se prijavim za giveaway. :)

    sanjaj996@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da si imala koristi :) Skok čitanosti je i mene iznenadio, moj blog je ipak još beba od 9 meseci :D

      Избриши
  28. Mogu da zamislim koliko je lep osecaj kad shvatis da neko zaista ceni to sto pises i prati tvoj blog, meni je definitvno jedan od 2 omiljena i najkompletnija u Srbiji. Cestitam! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala puno, sad rastem kao kvasac :)) Stvarno jeste jako lep osećaj, a deluje i podsticajno ;)

      Избриши
  29. Анониман20.1.13. 22:15

    valjda si iskljucila opciju da racuna i tvoje preglede, jer u suprotnom je to nerealno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije baš da shvatam smisao ovog komentara, ali u svakom slučaju otvaram svoj blog podjednako često danas kad bude i po hiljadu pregleda dnevno kao što sam i na početku kada sam se veselila sedamdeset pregleda.

      Избриши
  30. Hvala na ovome! :) Volim tvoj blog i drago mi je sto mogu da procitam i onim pristupacnijim proizvodima a opet i o high end kozmetici. I jos draze mi je sto sad u ovom nagradjivanju nema lajkuj mi ovo, tvituj pa hello cotton pa milion nekih drugih stvari za koje nisi ni cuo, prosto ti se smuci i da ucestvujes. Sve u svemu hvala ti na svemu i zelim jos vise uspeha u blogovanju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Trudim se da napravim balans između skupljih i jeftinijih proizvoda, a čini mi se da ih najviše ima iz srednjeg cenovnog ranga. Puno uspeha u daljem blogovanju i tebi!

      Избриши
  31. Coxy, bas mi je drago!! Stvarno obozavam tvoj blog, jako je prijatan! :)) Nasmejalo me je kada si objasnjavala pravila igre, jer ni ja ne volim da ucestvujem ako me neko uslovljava, volim sminku, ali ne toliko :))
    Svratila sam samo da dam podrsku, imam svog dilera za Catrice :)), a inace nagradica je divna i verujem da ce se neko jako obradovati!
    A statistiku volim vise i od kozmetike, pa se unapred radujem tom postu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da ti je stvarno drago i hvala ti na tome :) Naravno, hvala ti i što voliš moj blog :)
      To "volim šminku, ali ne toliko" je upravo i moja logika kad treba uraditi sve i svašta za nagradu :D Ma nekako ne volim ni da teram ljude da lajkuju, neprijatno mi, glupo je to, ali je tako.
      Što se tiče statistike, krivo mi je sad što nisam vodila evidenciju najzabavnijih pretraga od samog početka :D

      Избриши
  32. Cestitam na zasluzenoj brojki, samo tako nastavi :)
    ristic.jelena8@gmail.com
    veliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  33. Cestitam na skoro 100.000 pregleda! Pratim tvoj blog vec neko vreme i postao mi je jedan od omiljenih. P. S. Poklon je super :)

    ОдговориИзбриши
  34. Čestitam na skorih 100.000! Steel my soul je odličan izbor, ja ga kod nas nisam našla, šteta što ne mogu učestvovati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Steel My Soul ne bih ni zapazila da ga nisam kupovala za jednu blogoprijateljicu-lakoholičarku, a onda mi se jako svideo. A žao mi je što ne možeš učestvovati, ma nekako mi je i inače malo neprijatno što stavih samo za Srbiju kad me čitaju i drugi, ali, eto, stavih ovako zato što je Catrice u pitanju i što je prva ovakva akcija pa mi je lakše i poslati na siguran način ovde negde.

      Избриши
  35. Hvala sto nema: Lajkujete moj profil ovde, i ovde, i ovde
    Cestitam! Zaista jedan od najboljih blogova

    ОдговориИзбриши
  36. Анониман21.1.13. 09:10

    Sa razlogom je 100.000,00 :)Samo napred do 1.000.000,00 (milojkovicjelena@yahoo.com)

    ОдговориИзбриши
  37. Nije ni cudo da ti raste gledanost bloga kad je vrlo ozbiljan i studiozan :) Nagrada je sasvim lepa, a nacin ucestvovanja je bas kako treba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, lepe reči blogokoleginica posebno znače :)

      Избриши
  38. Čestitaaam :) ali mene nema u nagradici jer nisam iz Srbije, bit ce valjda nesto i za nas druge, pratimo te ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na podršci :) Biće i drugih blogonagradica, naravno :)

      Избриши
  39. Divan ti je blog! Ali mi se desi da zaboravim da ga posetim neko vreme pa sam pocinjem preko Bloglovina da te pratim :)
    Super pokloni!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Bloglovin i GFC zaista olakšavaju praćenje, šteta što to nisam i sama ranije shvatila zbog gomile blogova koje pratim :)

      Избриши
  40. Cestitam na uskoro 100.000 pregleda. Zelim ti jos punoooo pregleda :) Nagradice su divne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Drago mi je da ti se i nagrada sviđa.

      Избриши
  41. Анониман21.1.13. 19:21

    Odlicna ideja! Zao mi je sto nema kod nas Catrice i Manhatan sminke, a ovako ces neku devojku sigurno obradovati. :)

    plamicak87@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  42. Čestitam na gotovo 100 000 pogleda :)
    nagradica je super i vjerujem da će se svidit svima... a lak mi je odavno na WL!
    Sratno svima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Trudila sam se da izaberem nešto za šta sam mislila da ima šanse da se većini svidi.

      Избриши
  43. Анониман21.1.13. 20:17

    imas lep blog, dobre recenzije, sve pohvale.
    koje si godiste?
    tatjana.mirkovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Ne bih davala tačne podatke o sebi, još uvek sam u fazi kad koliko-toliko štitim privatnost, ali, eto, godište mi počinje na osmicu ;)

      Избриши
  44. Ideja za nagradnu igru je odlicna, kao i pravila iste. Blog je takodje odlican, dosta korisnih saveta i informacija, sve pohvale zaista. Samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  45. Sve cestitke na uskoro sestocifrenom broju! :) Divne su nagrade, dok citam kako devojke pisu koliko bi zelele da vide Catrice u Srbiji, vidim sebe kako kao dete trcim do DM-a, Rossmann-a, Tus-a ili gde god da pretpostavim da bi moglo imati ovih sarenih divotica u inostranstvu i svaki put dovlacim kuci kao hrcak :) Keep up the good work!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Poznata mi je scena, tako i ja radim, gde god putujem prvo se raspitam šta imaju od parfimerija i brendova koje mi nemamo :D

      Избриши
  46. Анониман21.1.13. 22:45

    Divan blog! Divni saveti! Hvala sto nam cinis dane interesantnijim, sve pohvale za tvoj rad!! :)

    daccca91@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  47. Cestitam! Pratim tvoj blog redovno i sve vise me odusevljavas :)
    Hvala ti na divnim i korisnim savetima,samo tako nastavi! :*

    ОдговориИзбриши
  48. Sretan blogorođendan :) Neka ih bude još mnogo :) Ova paleta mi je predivna, a lakić već imam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A nije još rođendan, to tek u aprilu :)
      Hvala u svakom slučaju :)

      Избриши
  49. Анониман22.1.13. 02:02

    Sve najlepse!Samo tako nastavi!jelenalcc0@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  50. Draga, ja samo da ti cestitam skorih 100.000 pregleda :) Nije to malo, odlican posao radis. (Imala sam i ja brojac, ali u jednom momentu se zaglupeo i resetovao na nulu, pa sam ga skinula :( )

    Moram da kazem da je ovaj lak fantastican, i da sam ja njime odusevljena. Prelepa boja, divne sljokice - ma milina. Ko god da dobije paketic, uzivace :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ehej, hvala ti puno :* :*
      Da nije bilo tebe sigurno ne bih zapazila ovaj lak, a odlično izgleda, stvarno je poseban :) Jedva čekam tvoje slike sa njim!

      Избриши
  51. Cestitam na tolikom broju pregleda. Ja sam razmisljala da zapocnem blog, takodje, ali nisam znala da je kod nas bas ovoliko razvijena ta 'make up review' strana. :) Moram reci da mi je drago.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Otvori blog, što da ne, uvek je lepo kad ima više blogova na našem jeziku :) Do pre neke dve godine bilo je baš malo blogova, u poslednje vreme su krenuli da se umnožavaju.

      Избриши
  52. Анониман23.1.13. 01:30

    Super je nacin za osvajanje blogonagradice. Pratim te par meseci (saznala sam za blog preko Ane). Zelim ti sve najbolje u daljem radu (tj. pisanju bloga) i zelim svim devojkama srecu u izvlacenju.
    Aleksandra
    djina011@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  53. Nagrada je super, a i pravila za ucestvovanje..

    sanja.cvejic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  54. Анониман23.1.13. 10:29

    Bravo :)
    sanja_barac@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  55. I meni se sviđaju uslovi učestvovanja :) Doduše, pratim te preko bloglovin-a, ali većina giveaway-a na koje naiđem zahtevaju praćenje preko GFC što ja nemam pojma šta je, pa i ne učestvujem :)

    ivonareg@rocketmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) GFC je Google Friend Connect, imaš to automatski ako imaš nalog na gmailu, funkcioniše po sličnom principu kao Bloglovin.

      Избриши
  56. Pored toga što sam tvoj blog pratila do sad zbog odličnih postova (preko bloglovina, jer mi je tako najlakše), ovaj postupak deljenja poklona bez potrebe da se nešto deli na fejsu ili lajkuje na milion mesta me je kupio za sva vremena :) dakle poklanjaš zato što to zaista želiš, ne radi promocije, svaka čast. a postovi će sigurna sam biti i dalje tako dobri kao i do sad.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, e baš mi je drago, divne reči, hvala ti puno :))

      Избриши
  57. Ja sam do sada bila anonimni citalac, ali evo za promenu da se i javno prikazem! Zelim ti puno uspeha u daljem radu! A nagrada je pravi znak paznje sto dodatno pokazuje tvoju ozbiljnost i posvecenost blogu! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je što čitaš moj blog :) Pozdrav!

      Избриши
  58. Divna nagrada i bas je zelim :)

    Jako mi je zao sto kod nas jos uvek niko ne uvozi Catrice i iskreno se nadam da ce se neko setiti da pocne.

    Blog ti je odlican i odlicno pises.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Nadam se i ja da će jednom početi da uvoze Catrice.

      Избриши
  59. Čestitam na skoro 100.000! Poklončić je predivan!

    evo mog maila:
    anasurdilovic@yahoo.com


    :)

    ОдговориИзбриши
  60. Анониман24.1.13. 22:14

    anjaa33@gmail.com :)

    ОдговориИзбриши
  61. Ovaj set kao da je za mene biran! :D
    Eh kada bih bila te sreće!
    Puno uspeha u daljem blogovanju :)
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  62. Анониман24.1.13. 22:17

    maki4toma@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  63. Hvala Bogu pa se neko setio da pokloni nesto BEZ maltretiarnja u vidu lajkova, share-ova,itd itd!
    Divna si!
    Sminka je prelepa, verujem da bi svaka devojka ovde volela da je ima! Meni se posebno svidja lak za nokte, jer sam freak po tom pitanju :) pozdrav!
    stojisavljevicm@live.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se sviđa :)

      Избриши
  64. Анониман24.1.13. 22:19

    Pre svega cestitam na 100 000 pregleda! :)
    Bas bih volela da probam nesto od Catrice kozmetike, posto jos nisam imala tu priliku.
    miumiu_mia@rocketmail.com

    ОдговориИзбриши
  65. Анониман24.1.13. 22:19

    Hjoooj, nista lepse od dobre sminke! :) ivanazlatic92@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  66. Divan blog! Samo tako nastavi :)
    arsic.milica89@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  67. Анониман24.1.13. 22:26

    Čestitke! Blog je odličan! Sve najbolje i puno uspeha u daljem radu!
    P.S Proizvodi su PREDOBRI - ŽELIM IH! :D ;)
    Veliki pozdrav! :))))
    jjovic587@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  68. Анониман24.1.13. 22:28

    Stvarno je super blog!:) nikdragan@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  69. Анониман24.1.13. 22:28

    Prelepa ideja i prelepi pokloncic.Svaka cast i sve najbolje u daljem blogovanju.:)
    hristi981@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  70. Dopada mi se blog.
    A i poklon :)
    malenalukic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  71. Ja sam prvi put ovde, ali sigurno ne i poslednji. Sve najbolje
    sekabeba@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  72. Super! :) jovanaandjelkovic89@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  73. Nagrada je super :) tijana.blinki@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  74. Анониман24.1.13. 22:38

    Prvi put ucestvujem na nekom giveaway-u, ovaj je definitivno najbolji koji sam ikada videla :) koja zena moze odoleti :)
    Bravo i cestitam, blog je sjajan! :)

    jekaablabla@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je što ti se svidelo :)

      Избриши
  75. Анониман24.1.13. 22:40

    jooooj poklon bas po mojoj meri....mnogo mi se svidja
    8937145@telenormail.rs

    ОдговориИзбриши
  76. Ja sam slucajno naisla na tvoj blog ali mi se jako dopada i posto sam i sama blogerka, u potpunosti razumem i podrzavam tvoju zelju za napredovanjem! :) Samo hrabro, entuzijasticno i sa jos vise motivacije i dobrih ideja! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, jako je lepo to pročitati :) Neka je veselo i uspešno blogovanje i tebi!

      Избриши
  77. Super ste :)Blog je odlican,a i pokloni :) Ko ih dobije,lepo ce ih koristiti...
    dragana.andjelkovic89vr@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  78. Анониман24.1.13. 22:49

    marija.randjelovic@gmail.com
    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  79. Анониман24.1.13. 22:51

    svidja mi se blog! <3
    masaimedjed@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  80. Анониман24.1.13. 22:51

    Napokon neka nagradna igra bez lajkova, share-ova itd.... svaka cast :) pokloni koje si spremila su prelepi, pogotovo senka za oci!! :)

    jelenaberbakov@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, baš nisam želela da uslovljavam ljude :)

      Избриши
  81. Анониман24.1.13. 22:51

    ivanajankovic1987@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  82. Vau, svaka cast! :) A pokloncici, mmmm... Nek je sa srecom prvih 100 000 pregleda i neka ih bude jos 100 puta vise ubrzo! :)

    ОдговориИзбриши
  83. Анониман24.1.13. 22:52

    ana81lana@hotmail.com
    mnogo dobro rumenilo ;)

    ОдговориИзбриши
  84. Анониман24.1.13. 22:53

    danijelailic87@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  85. Анониман24.1.13. 22:54

    tasha_kissy@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  86. Super su pokloncici,a super je i blog,ako dobijem iznenadicu kcerku :)...snezanapavlovic61@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  87. Анониман24.1.13. 22:55

    komentar! :)
    salim se, svaka cast, samo tako nastavi ;)
    Gorana
    gogica13@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  88. Анониман24.1.13. 23:06

    Bila bih najsrecnija kad bih osvojila ovu nagradu :)
    simijonoviczoka@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  89. Анониман24.1.13. 23:08

    super blog! ubacujem ga u favorites!
    dragoslava.markovic82@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  90. pokloncici su super, nadam se da cemo i mi u Srbiji imati priliku da isprobamo Catrice
    suzanapetrovic79@hotmail.com
    veliki pozz i srecno svima...Suzana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, i ja se nadam da će nam Catrice doći :) Pozdrav!

      Избриши
  91. Анониман25.1.13. 00:01

    Divan set! cudesaodkesa@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  92. cestitam na 100000 pregleda :-):-):-)
    marija.nikolic1987@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  93. Анониман25.1.13. 00:55

    pokloni su diiiivni... <3 upravo sam saznala za ovaj blog i po onome sto sam procitala cini mi se kao jako dobar! jedva cekam da sve procitam! :)
    sandra91nesic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  94. Анониман25.1.13. 01:00

    Sve cestitke i puno srece u daljem radu!
    nenadicdejana@yahoo.com

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...