Vichy Normaderm

/
51 Comments
Početkom oktobra počela sam da koristim Vichy-jevu Normaderm liniju i nakon dva meseca redovne upotrebe došlo je vreme da napišem svoje utiske o njoj.
Koristila sam tri proizvoda, gel za umivanje, dnevnu i noćnu kremu i po pitanju efekta ne mogu jasno da razlučim koliko je koji od ovih proizvoda delovao s obzirom da sam ih istovremeno koristila. 
SDC17905
SDC17915
Idemo od gela, Vichy kaže sledeće:
ZA KOGA? Za žene s kožom sa nepravilnostima: lokalno izbijanje, začepljene pore, masni sjaj.
Ovo je gel za čišćenje koji dubinski uklanja nečistoće. Bogat je salicilnom kiselinom i totarolom za čišćenje te eperulineom za delovanje protiv nadraživanja. Istovremeno izrazito delotvoran i nežan, ovaj gel poštuje Vašu kožu, čak i osetljivu. Njegova tekstura daje Vam prijatan osećaj pri čišćenju, lako se nanosi i ispire.
SDC18242
SDC18245
Moji utisci:
Gel sam imala u malom, poklon pakovanju od 30ml koje mi je trajalo malo manje od mesec dana, a njime sam prala lice svako jutro i veče. Uprkos tome što je namenjen masnoj koži nije prejak i nemam posle njega utisak da mi je koža jadna i isušena, a sva masnoća izvučena iz nje. Ne peni mnogo, ali dobro očisti lice, uklanja i ostatke pudera i, što se mene tiče, ovo je jedan fin gel za umivanje za svakodnevnu upotrebu. S druge strane, kako nisam primetila ni neko naročito pobošljanje, vratila sam se svom dobrom starom Neutrogeninom roze gelu koji mi ipak više prija, a znatno je jeftiniji. Dakle, gel mi se sviđa jer je prijatan za upotrebu i ne pravi štetu, ali, s druge strane, nije mi ni popravio stanje kože.
SDC17931
SDC17933
Noćna krema, Vichy kaže:
ZA KOGA? Za žene s kožom sklonom nepravilnostima - proširene pore, nepravilna površina kože - koje žele dopuniti delovanje dnevne nege. Ovo je hronoaktivna noćna nega protiv nepravilnosti, a rezultati su vidljivi već prvoga jutra: kod 82% žena-otčepljene pore; 75%-manje vidljive pore. U 4 sedmice: kod 90% žena-čišća koža. Krema je hipoalergena, bez parabena, ispitana na osetljivoj koži sklonoj aknama, sadrži Vichy termalnu vodu koja smiruje i jača kožu. Zincadone A kožu čini glatkom i sužava pore. Infiltrirajuća tehnologija deluje poput vektora i dovodi aktivne sastojke Zincadonea A u samo središte pora te optimizuje njihovu delotvornost delujući direktno na višak mrtvih ćelija, rastvarajući ih i ograničavajući njihovo prekomerno stvaranje. Iz noći u noć površina kože je ujednačena, a Vaša koža vidljivo čišća. Njena nemasna tekstura izuzetne moći upijanja dubinski hidrira Vašu kožu za maksimalan osećaj ugode bez masnog filma i sa puderastim dejstvom nežne noćne nege.

Moji utisci:
Kada sam počela da koristim kreme više puta sam zagledala kutije da vidim da ih nisam pomešala pošto je po svim karakteristikama noćna krema mnogo pogodnija za dan od dnevne. Noćna krema dolazi u standardnoj tubici, srednje je gustine i (meni) prilično neprijatnog mirisa, miriše kao neki medicinski preparat, a ne kao krema, ali nije mi to naročito smetalo, ionako nisam preluda za sintetičkim mirisima u kremama. Vichy je skroz u pravu za teksturu, osećaj ugode i puderasto dejstvo. Nekoliko minuta nakon mazanja koža postaje neverovatno nežna, to me je baš oduševljavalo, nisam godinama naletela na kremu koja tako brzo i divno omekša kožu. Nije teška i upije se brzo i bez sumnje je jako prijatna krema. Svakodnevnim mazanjem potrošila sam je za oko dva meseca. Što se tiče efekta kod ove žene - otčepljene pore: nula bodova; manje vidljive pore: ako baaaaš baš zagledam možda su jedno 10% manje; čišća koža: ne. Sve u svemu, krema je jako prijatne teksture i možda ću je zbog toga ponovo kupiti, ali proširene i začepljene pore su i dalje tu, nešto mi se manje masti T zona, ali se i godišnje doba u međuvremenu promenilo pa biće da i to ima uticaja.
SDC17921
SDC17911
SDC17924
Dnevna krema za koju Vichy kaže:
ZA KOGA? Za žene s kožom sklonom nepravilnostima: nepravilnosti, crvenila, masni sjaj, proširene pore, loša tekstura kože, tragovi nepravilnosti. 
Dermatološki pilirajući aktivni sastojci u nezi protiv nepravilnosti potpuno preoblikuju kožu s nepravilnostima. Smanjuje sve nepravilnosti - crvenila, masni sjaj, nepravilni ten, tragove akni i hidrira kožu tokom 24 h. Ovo je jedinstveni spoj 3 pilirajuća aktivna sastojka: salicilne kiseline, glikolne kiseline i LHA. Ove kiseline imaju različite nivoe penetracije u kožu kako bi epidermis bio u potpunosti prožet i obnovljen iz sloja u sloj.
Smanjuje sve nepravilnosti i stvara zdraviju kožu u 7 dana. Topiva i ugodna tekstura omogućuje  jednostavno i ugodno nanošenje za celodnevni osećaj ugode.

Moji utisci:
Topiva i ugodna tekstura, kako da ne. Kao što već rekoh, Vichy kao da je obrnuo dnevnu i noćnu kremu, no idemo redom: 
Dnevna krema dolazi u flašici sa pumpom koja je zaista dobra, može se pritiskom dozirati količina koju želimo. Sama krema je gusta, bele boje, manje neprijatnog mirisa od noćne, ali, opet, daleko od prijatnog. Krema je jako teška i kada je namažem i nakon sat vremena su mi čelo i nos i dalje masni i nema ni govora o stavljanju pudera ili BB kreme, moram prvo da uklonim višak masnoće. Osećam je na licu duže vreme i to mi jako smeta, kao da imam masku. Problem je, takođe, što, uprkos onome šta piše na kutiji, ovo je sve samo ne dobra podloga za šminku. To je ono šta mi je najviše smetalo kod nje i zbog čega je sigurno neću ponovo kupiti, meni je jako važno da moja dnevna krema bude dobra podloga za šminku. Što se tiče efekta, crvenila i tragove akni nemam pa nisam mogla da proverim dejstvo, a masni sjaj jeste nešto manji nego što je bio pre početka korišćenja, ali, kao što rekoh, i godišnje doba se promenilo. Svi miteseri su i dalje na svom mestu. I ovu sam kremu koristila dva meseca, ali zanimljivo je da mi je ostala dobra trećina iako sam je mazala svakog dana, a gušća je od noćne koju sam potrošila. Kao što napisah na početku, teško je razlučiti koji je proizvod odgovora za određeni efekat kada se koriste istovremeno, ali je izvesno da mi je koža trenutno isušena i da ću u narednom periodu morati da dam prednost nekoj baš hidratantnoj kremi ili serumu (neki predlog za mene? :) ). 

Za ove proizvode čitala sam i čitam mnogo pohvala. Dosta žena je napisalo na forumu da im se koža više ne masti, da su miteseri nestali, a pore se neverovatno suzile i da im se bubuljice ne stvaraju. Za bubuljice ne znam, njih i inače retko imam, ali, po pitanju ostalog, na moju kožu ove kreme nažalost nisu imale takvo dejstvo. Opet se potvrđuje da svaki proizvod treba lično isprobati i da ono šta je jednom odlično drugom stvarno ne mora biti. Idemo dalje sa isprobavanjem :)




You may also like

51 коментар :

  1. Kako mi je drago da nisam jedina kojoj ovi proizvodi ni malo ne odgovaraju. kakvo matiranje masne kože, sužavanj pora... laž... mislila sam da je moja koža zaista čudna jer jedino ja nisam dijelila oduševljenje mase.... sad mi je neopisivo drago da vidim da imaš apsolutno isto mišljenje kao i ja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije da mi je drago što ni tebi nije pomoglo, ali je dobro čuti da nisam jedina. Čitam na forumu iskustva žena koje je ova linija spasila i onda se pitam šta je sa mnom. Prosto mi bilo neprijatno da napišem još jedan post u kome pojašnjavam zašto mi se neki proizvod ne sviđa, ispašću hejterka godine, ali šta da radim kad mi nije pomoglo...

      Избриши
    2. Nećeš biti hejterka, po meni si jako iskrena blogerka, jer nema mi ništa gore kad jedna cura nahvali i onda sve za njom i onda ja obavezno nasjednem i nabavim taj proizvod i onda se uhvatim kako ga mrzim a svi "vole"....

      Избриши
    3. Ja sam koristila gel i dnevnu kremu, nocnu nisam imala priliku da probam i bas sto ti kazes, ne znam ima li 10% poboljsanja. Meni ne godi i slazem se da treba napisati istinu. Nije mi se pogorsalo ali ni blizu poboljsanju. Gel je obican cistac kao i svaki drugi a krema ne matira toliko.
      Jedan od razloga zasto sam ja pocela da pisem blog je bio vise da bih bila u tim krugovima gdje sve vi pricate o tome sta vam je godilo a sta ne. Iako znam da je to sve subjektivno ali naravno uvijek vise vjerujem onima koji imaju slican tip koze kao ja.

      Избриши
    4. Baš tako, nekad ne odgovara ni proizvod koji je nekome sa istim tipom kože bio super. Normaderm stvarno mnogo žena hvali, sigurno onda da im jeste pomogao, ali avaj, ne pomaže svima.

      Избриши
    5. Meni jednostavno nije nista posebno, promjene nikakve. Vjerujem da je gel dobar kao obicni cistac nakon skidanja sminke, ali sad da mi je oporavio lice, i nije bas. Dnevne kreme mi je ostalo jos malo, i s obzirom da je ne planiram vise stavit na lice, vjerovatno ce u kantu. Niti hidrira, niti matira, niti mi je dobra podloga za sminku, ni za sta ne sluzi :D

      Избриши
    6. Mislim da će i preostala četvrtina moje kreme završiti na isti način :)

      Избриши
  2. Moja mama je koristila ove kreme,i njoj, bar kako ona kaže, pomažu. Ja ih ne koristim, jer nemam toliku potrebu. A i imam neku nevjerovatno ludu kožu, koju reaguje na sve i svašta. :) Tako da ja samo na svoje lice "smijem" staviti onu Niveinu Soft kremu u bijeloj kutijici :) I baš mi se sviđa što ovako detaljno opišeš proizvode, i onda ja ne moram bacati pare da bih provjerila da li je to nešto dobro ili ne :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne znači da tebi možda ne bi bila odlična, stvarno ima dosta žena kojima je Normaderm pomogao, ali ja, eto, nisam među njima :(
      Hvala :*

      Избриши
  3. I meni je dnevna krema ostavljala kao masku na licu, kada posle par minuta predjem prstom preko lica sve mi ostaju one gromuljice kao da se nije dovoljno upila.
    Gel mi je odlican. :)

    ОдговориИзбриши
  4. ja kao da sam koristila totalno razlicite kreme - mene je dnevna super matirala i bila lagana (i prvih 20 dana koriscenja mi je bila savrsena, posle toga kao da mi se koza odmah zasitila, i postala je ono "nista posebno, ima mnogo boljih krema") i prelepo mi je mirisala (podsecala me cak malo na bvlgari omnia crystalline), a nocnu sam bacila posle par veceri, bila mi je toliko masna i teska, i imala sam osecaj da ce mi zacepiti pore, i bila sam potpuno razocarana. e sad, da li stvarno postoji ono "za nase trziste drugacije", oni iz vichy-a tvrde da je potpuno isto, ali eto ja svoje kreme kupih u parizu, i definitivno ispadose potpuno drugacije nego tvoje. sto se tice mog saveta za proizvode za hidrataciju, darphin ima savrsenu kolekciju hydraskin gde ima i kreme i serume, i njihove kreme su prelepe, ali su malo skuplje, pa ne znam koliko ti to odgovara, la roche posay ima hydreane koja nije losa, weledin iris fluid je fenomenalan za hidrataciju, i ok mu je cena, samo je miris baaas tezak (doduse, neki su odusevljeni mirisom, pa ako volis te jace cvetne mirise, bice ti ok)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, stvarno kao da nismo koristile iste kreme! Po pitanju mirisa ukusi su, naravno, različiti, ali tvrdim da nema šanse da ovaj podseti nekog na Omniu, biće da je menjana formula, ne znam kad si ti kupila te tvoje. E baš mi je interesantno ovo :) I LRP i Weleda su mi na spisku krema koje želim da probam, hvala na savetu :)

      Избриши
    2. meni je bas taj miris bio nesto najbolje u celoj kremi. a nocna mi je bas neprijatno mirisala. kupila sam proslog leta, ali opet kazem u parizu, jeste normaderm, ali od ove dnevne je cak bilo pakovanje malo drugacijeg oblika, od ove nase, tako da je sve moguce, da rade posebno za nase trziste. sve jedno, meni ni one "njihove" nisu odgovarale. javi da li ti se dopadaju ako probas ove dve :)

      Избриши
  5. odlična recenzija!
    koristila sam davno prije neke stvari iz normaderm linije i također mi nije ništa pomagalo.mislila sam opet pokušati dati priliku vichyju,ali bome neću. lrp mi je i dalje no1 što se tiče njege,ali sad isprobavam biodermu i zasad mi se jako sviđa,ali još je dosta rano..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, žao mi je što ni tebi nije pomoglo. LRP mi se vrlo visoko kotira na aktuelnoj preparativnoj wish listi :)

      Избриши
    2. iako nam svima ne odgovara isto,ja bih lrp toplo preporučila jer su meni svi proizvodi koje sam probala bili odlični

      Избриши
    3. e, a sta koristis od bioderme? par puta za malo da kupim jednu kremu iz sebium linije, ali nikako da dodje na red? kako ti se cini?

      Избриши
  6. Ja sam mišljenja da mogu Vichy Normaderm asortimanu zahvaliti da nemam preizražene pore za jednog msnokošca :D, moram reći da sam dugi niz godina koristila noćnu i dnevnu kremu te kad god pođu stvari po zlu na licu ja ih koristim i uvijek imam po jedan primjerak u svom ormariću. Da me je matiralo, je na prvu, da su hidratantne nisu štoviše toliko su me isušile iznutra da im je to zaista strašno veliki minus.
    Niti ih volim niti ih mrzim no kako mi suzbiju nabolje navalu prištića te kako su pomogle pri sužavanju pora imaju moju pozornost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da si ih ti hvalila i odmah sam pomislila da ima velike šanse da i meni budu super, ali nažalost nije bilo tako :( Verovatno je idealna korisnica ovih krema žena koja ima bubuljice ili/i akne. Najviše mi je krivo zbog (ne)sužavanja pora, tome sam se najviše nadala.

      Избриши
  7. nisam probala ništa njihovo a i nemam neke velike potrebe, želje još manje...
    imam poprilično zahvalnu kožu lica sa ponekom bubuljicom i miteserima na nosu kojih se rješavam pilingom iz kućne radinosti. na licu trenutno koristim l'occitane aqua serum i kremu od ćurokota koju sam dobila iz egipta i to mi je dovoljno. :D da mogu svima bih poklonila kremu od ćurokota, to je najbolja krema koju sam ikad probala. lagana čudo jedno a divno nahrani kožu. žao mi je što se kod nas ne može nabaviti :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je, bolje što ti ne trebaju ovakve kreme :)
      Ćurokot je nešto za šta nikad nisam čula, sad sam ga guglala, kod nas se izgleda kaže čurukot ili crni susam.

      Избриши
    2. Eh, egipatska kozmetika, mogu da zamislim koliko je krema dobra! Jos ne mogu da prezalim masku koju su me naterali da probam, iscitila je svaku svakcatu poru i ucinila ten blistavim, bila mi je preskupa :(( Srecom imam sandalovo ulje da me utesi :)

      Nadam se da cu biti u prilici da predjem potpuno na takvu vrstu kozmetike za negu...

      Избриши
  8. Sa Vichy-em ima love-hate odnos tako da jos nisam nacisto :))

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicna recenzija, svidja mi se sto si realna. Sto se tice dnevne kreme slobodno probaj Puzzle kremu, ona ima neku cudnu teksturu- kada je namazes na lice cini se da je teska i lepljiva, ali nakon 5 minuta se upije i ostavi lice totalno matirano. U svakom slucaju nije skupa, pa i ako ti ne odgovara nije neka steta. Naravno nema efekta na bubuljice, ali kao dnevna krema za matiranje meni je super. A sto se tice bubuljica LRP Effaclar duo je vrh.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To beše naša domaća? Videću da probam, hvala na savetu, sad me čeka SVR matirajuća krema, čeka jadna već dva meseca u ormaru :) Bubuljice i nemam, osim pokoje u PMS-u, problem su mi masna T zona, miteseri i proširene pore.

      Избриши
  10. Kako čitam dosta je slična Eucerin liniji koju koristim. Noćnu sam zamijenila za dnevnu, a dnevnu ufffff premasna, čudna, nikakva, bojim se da će mi začepiti pore a ne popraviti stanje... Sljedeći test je sa Avena.. mislim da su bolji i od Vishy i od Eucerin linija za masnu kožu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Eucerin, a od Avene imam nameru da isprobam onu za koju kažu da prvo napravi haos, a onda se lice očisti skroz.

      Избриши
  11. drago mi je da sam videla ovu recenziju i definitivno odustajem i od dnevne i od nocne... koristicu gel za umivanje dok ga ne potrosim i to je to, posle se vracam nekom malo blazem jer mi se lice sad susi bas dosta zbog vremena pa da ga bas ne presusim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jake jesu i isušuju, tu dileme nema, bolje je isprobavati ih u neko drugo godišnje doba.

      Избриши
  12. Iskreno, nista ja njima ne verujem! Koza mi je najlepsa kada je tretiram kao normalnu. Blag tonik, dobra dnevna krema i cinkova pasta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. Čitala sam neke tekstove u kojima je čak bila preporuka da se mešovita koža tretira kao suva, da se tako brže i bolje dovede u red, ali nisam još probala.

      Избриши
    2. Ja sam se svega isprobavala, da budem iskrena. Kao prvo, moja koza apsolutno ne podnosi tonike za masnu/mesovitu kozu, alkohol je ubije. Najvise mi prijaju za suvu/osetljivu. A kreme za masnu/mesovitu su najcesce nekako ''posne'', da se tako izrazim. Moja koza na bilo kakvu agresiju odgovara lose. I kad je dehidrirana takodje se buni. Tako da dobar tonik/micelarna, i dobra krema i to je to :)

      Избриши
  13. Coxy, bas mi se dopada kako si odradila ovu recenziju! Profesionalno skroz i korisno za citaoca.

    Ono sto sam htela da ti predlozim je da mozda odes kod dermatologa da ti on preporuci sta da koristis. Proizvoda ima stvarno mnogo i meni se cini da je trazenje u igle u plastu sena pronaci odgovarajuc.

    Sa druge strane potpuno razumem:), jer ni meni djavo ne da mira pa moram da isprobavam jos hiljadu drugih cuda iako je npr. sindet koji mi je ona preporucila savrsen za moju kozu, zablista, matira se gde treba i osvezi (znam da je od njega jer ponekada samo to koristim bez kreme ili tonika).






    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim rečima, a hvala i na sugestiji. Bila sam kod dermatologa pre nekih 4-5 godina, preporučeno mi je da koristim Dr. Wolf suspenziju za umivanje i onda mažem kremu Dr Milojević. Jedno vreme mi je lice nešto bolje izgledalo, bubuljica nije bilo ni u pms-u, ali čak ni tada nije bilo poboljšanja po pitanju mitesera ili pora. Svakako da postoje i bolji dermatolozi i da bi mi neko prepisao baš prave preparate, ali kako ne znam nijednog po preporuci osobe kojoj verujem onda bi eksperimentisanje sa dermatolozima bilo jednako ovom sadašnjem ekperimentisanju sa kozmetičkim proizvodima, a ovo je makar zabavno :)

      Избриши
  14. Odlicno! Vec neko vreme se kolebam da li da uzmem ovu njihovu liniji, i tvoja recenzija mi je pomogla u konacnoj odluci, a to je da je necu uzeti. Slazem se sa "Pirinco" da treba otici kod dermatologa, i ja o tome razmisljam vec neko vreme, mada nesto i ne verujem da ce mi resiti problem. U bilo koji drzavni zavod za kozne i venericne bolesti, kada sam otisla, dobila sam isti odgovor: ,,Evo, preporucujemo Vam da uzmete ovu dnevnu, nocnu kremu od Vischy-ja, ili Avene"... Sve zavisi koju kozmeticku kucu predstavljaju i od koje dobijaju procenat, samim tim mi uvaljuje da kupim te proizvode. Niko da da konkretan odgovor. A resenje je, bar po meni, otici kod kozmeticara koji ce prvo ocistiti mehanicki kozu, jer ni jedna krema pa ni sapun, ne moze da iskoreni mitiser iz koze. Delom mislim da hrana igra vecu ulogu u nastanku pojedinih vrsta mitisera i bubuljica, na cemu treba takodje raditi i paziti.
    Nadam se da nisam previse udavila, jer sam se bas ispisala... :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Išla sam kod dermatologa (napisala sam iskustvo u komentaru iznad pa da ne ponavljam), moja nije bila takva kako si opisala, ali si bez sumnje u pravu, mnogo njih sarađuje na taj način sa kozmetičkim kućama. Kod kozmetičara sam išla mnogo puta, i kod nekih lokalnih i u salone najzvučnijih imena i nije mi ni to pomoglo. Odem ja, fino mi povadi sve mitesere, nastavim da dolazim redovno ovako kako mi preporuči, ali šta vredi kada se za dve nedelje svi ti miteseri ponovo stvore. Jedna kozmetičarka mi je baš rekla da mi nikad ne bi verovala da sam pre 2 nedelje bila na tretmanu da mi ga lično nije uradila :(

      Избриши
  15. super. hvala za recenziju, sad imam razlog manje za kupnju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, a ko zna, možda bi tebi ipak pomoglo :)

      Избриши
  16. Ni ne pomisljam da dam tollike pare za ovo nakon ovog teksta!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapravo pare i nisu bile mnogo velike, iskoristila sam 2+1 akciju u Liliju, kupila sam set sa slike za oko 2000 (krema+gel+uzorak pudera) pa Suncare set za isto toliko (ulje za telo+aftersun losion) i dobila za 1 dinar noćnu kremu :)

      Избриши
  17. hvala na ovom postu, bas sam razmisljala da kupim taj trio, a sada i ako se odlucim, to ce biti ova nocna krema, nista vise :D mozes li mi onda preporuciti nesto za masnocu, jer ludim od tog vise :S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Ove kreme mnogima stvarno pomažu u kontroli masnoće, meni nisu, ali možda tebi ipak bi, pogledaj noćnu ako budeš bila u prilici. Zaista ne znam da mi je bilo koja krema stvarno pomogla u smanjenju lučenja masnoće, njih razlikujem jedino po tome da li su dobre kao podloga za šminku ili ne. Manje prosijavam sa laganim kremama tipa Garnier Fresh ili Sebamed ili Olay Fluid. Ono šta mi pomaže u periodima kad mi je nos baš mastan je maska od (bele ili zelene) gline koju stavljam dva puta nedeljno po pola sata, ja kupujem gotovu, ali verovatno isti efekat ima i ona u prahu koja se samo razmuti sa malo vode. Probaj, to nije skupo, a možda pomogne :)

      Избриши
  18. Ja sam koristila Normaderm dnevnu, i nije mi izazvala neka čuda po licu, OK je matirala ali ništa spektakularno. Sad koristim Garnierovu dnevnu i mnogo mi je lice ljepše, nekako nježnije i mekše, a cijena duplo niža :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako misliš na Garnier Fresh i meni je ona super, pogotovo za te pare :)

      Избриши
  19. pre jedno 7 godina, kad su se prvi put pojavile normaderm stvarcice, ja imala nekih 26 godina i prvi put akne ona prave uzasne... i uspela sam da ih sa ovom kremom primirim, tj to je meni vise bio kao neki serum, od tonika i losiona uzimala sam lorealov pure zone, njega i danas koristim kad mi lice bukne, probaj, jako je dobar i deluje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da ove kreme i deluju baš na akne i bubuljice, ja sam se nadala da će delovati malo na mitesere i smanjiti količinu masnoće :( Hvala na preporuci!

      Избриши
  20. Ja trnurno koristim dnevnu,piling- maska-gel za pranje lica 3 u 1,i posebno gel! Sto se tice kreme nisam zadovoljna kao sto si i ti rakla teska je na licu i neradi ,,posao,,za koji je namenjena.Sto se tice 3 u 1 za moje jako masno lice PREJAKO isusi mi lice katastrofa jedino mi odgovara gel koji mi bas prija i kog cu verovatno kupiti opet! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači slažemo se po pitanju utisaka i oko gela i oko dnevne kreme :)
      Mene sad zanima onaj novi Hyaluspot, za ciljano delovanje na bubuljice.

      Избриши
    2. A ja zelim da probam ovu novu IDEALIA sto je kao za sva starosna doba i sve tipove koze.Mada ja kao kozmeticar ne verujem u te univerzalne kreme i nisam ljubitelj proizvoda tipa dva u jedan tri u jedan moje skromno misljenje je da svaki preparat mora imati svoju namenu pojedinacno.Sto se tice misljenja su nam za mnoge proizvode identicna i jako mi je drago zbog toga. I jako mi je zao sto u Crnoj Gori nema SEPHORE,ARTDECO,INGLOT jer zelim mnogo njihovih stvarcica...Pratim te i na fejsu stvarno si DIVNA

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...