Sephora Color Pop-up Store

/
90 Comments
PALETTE COLOR POP UP 8 N
Vreme je za najavljenu recenziju Sephorine divne, ogromne, praznične palete u stilu manje priče, više slika :) Moram da upozorim da u ovom postu ima neuobičajeno mnogo slika pa sačekajte malo da se učitaju ako imate sporiji kompjuter ili konekciju.

PALETTE COLOR POP BOITE V2
Svake godine u ovom periodu u naše Sephore dođe lepa, šarena, novogodišnja kolekcija čiji je, po pravilu, deo i neka velika paleta. Iako velike palete ne možemo nositi sa sobom na put i ne možemo ih strpati u neseser mišljenja sam da je svakoj ženi potrebna bar jedna paleta ovog tipa. Evo nekoliko razloga za to: 
1) velike palete sadrže boje koje nikad ne bismo kupili pojedinačno, a desi se da se prijatno iznenadimo kad otkrijemo kako nam neka boja stoji, 
2) povremeno se pojave prilike kada nam treba baš neka posebna, neobična boja kakvu se ne isplati kupovati kao mono senku, 
3) na savršeno našminkanim očima uglavnom nisu samo jedna ili dve senke već više njih, nanesenih po malo na određena mesta, a divni efekat daju u kombinaciji te jeste dobro imati što više nijansi jedne boje, nikad se ne zna kada će zatrebati,
4) zato što su lepe, eto zašto! :D
Sasvim savršene velike palete nema jer svako od nas ima sopstvenu viziju kako bi ona trebalo da izgleda, ali mogu reći da je iz više razloga ova Sephorina paleta dobar izbor i sa tehničke strane urađena je savršeno i iznenađujuće je mnogo proizvoda na relativno maloj površini. Znam da je trebalo da prvo fotografišem paletu pa tek posle da je isprobavam, ali pošto mogu da fotografišem jedino vikendom koji se činio daleko poklekla sam pred iskušenjem i srećno se šminkala pa molim da ne zamerite što se negde vide tragovi korišćenja :) Na swatchevima nisu sve nijanse već samo odabrane jer bi u protivnom post bio stvarno preveliki.
Paleta se sastoji od 64 senke, 48 ruževa, 6 završnih slojeva za usne (lip top coats), 6 kremastih 3 u 1 proizvoda (za usne,oči i obraze), 3 rumenila, 3 hajlajtera, 6 završnih slojeva za oči (eye top coats), 12 kremastih lajnera. Cena joj je 4220 dinara i od ove nedelje nalazi se u prodaji.
SDC17960
SDC17963 
Kao što rekoh, sa tehničke strane urađena je savršeno. Paleta je u kutiji u obliku kocke čija je stranica skoro veličine standarne kutije za CD, dakle nije uopšte prevelika. Na vrhu je otvarač, a kad se pritisne spuštaju se leva i desna stranica palete. Svaka stranica sadrži po 5 ladičica tako da je skroz otvorena paleta ogromna. Pogledajte sami, uostalom :) Namerno sam slikala tako da se vidi i sto da biste imali realnu predstavu o veličini otvorene palete.
SDC17982
SDC18070
SDC18067SDC17987
Krećem od središnjeg dela gde se nalaze 22 senke neutralnih boja, ogledalo, dva dvostrana sunđerasta aplikatora i četkica za usne. U proseku mi se ove senke jako sviđaju, nijanse su izuzetno pametno odabrane. Tu su četiri sasvim svetle senke, četiri potpuno mat srednje braon kakve su uvek potrebne, dve senke u čuvenoj taupe nijansi, dve duohrom, nekoliko senki sa sitnim šljokicama, zlatnim ili/i srebrnim, nekoliko senki sa satenskom završnicom itd. i, sve u svemu, praktično nema žene koja ne bi koristila većinu ovih senki. Pigmentovanost se razlikuje od senke do senke, ide od slabe do odlične. Koliko sam primetila, samo dve senke se truse.
SDC17996SDC18008SDC18009
SDC18078
Idemo na levu stranu palete gde se nalazi 18 senki živih boja u prvoj ladici, 12 plavih i tirkiznih senki u drugoj, 12 zelenih, sivih i crnih u trećoj, 12 kremastih lajnera u četvrtoj i 6 završnih senki i 3 hajlajtera u petoj ladici.
SDC18048
I ovde mi se sviđa izbor nijansi kod senki. Svega dve-tri spadaju u kategoriju drečavih boje kakve se većina žena ne usuđuje da nosi (ili bar ne svakodnevno), a ostale su vrlo nosive i vrlo lepe. Opet ima senki različitih vrsta - mat, sa sitnim šljokicama, sa krupnim šljokicama, sa satenskom završnicom, dve duohrom. Ja sam oduševljena što konačno imam mat, intenzivnu, kanarinac žutu koja je iznenađujuće dobro pigmentovana, a glavno iznenađenje palete je mat crna senka koja je savršeno pigmentovana i savršeno se blenda, bolja je od Illamasquine! Ima i pet-šest senki koje su baš jadno pigmentovane, ali pretpostavljam da je to neizbežno u ovolikim paletama.
SDC18003SDC18050SDC18055SDC18052SDC18054SDC18085SDC18091SDC18095
Kremasti lajneri su ono čemu sam se najviše obradovala kada sam ugledala ovu paletu i ujedno ono u šta sam se razočarala. Volim gel i kremaste lajnere, ali muka je sa njima što se osuše nakon nekog vremena pa se ne isplati ulagati u neobične boje. Upravo zato sam bila toliko srećna kad sam videla čak 12 lajnera u ovoj paleti, ali, nažalost, svi sem dva su suviše loše pigmentovani da bi se mogli nanositi na kapak standardnom tankom četkicom, jednostavno ne ostavljaju dovoljno boje. S druge strane, vrlo su upotrebljivi kao kremaste senke, neke od boja su baš posebne.
Kada sam videla da piše 6 eye top coats zapitala sam se šta je to uopšte, a onda sam otkrila i oduševila se. Ovo je neka vrsta završnog sloja/senke koji se stavlja preko senke kako bi joj se promenila boja ili/i završnica. Jako zanimljiv proizvod, moj favorit je tamno zelena. Svi su dobro pigmentovani i postojani.
Na levoj strani palete postoje još i tri hajlajtera koji me nisu naročito impresionirali, nekako su im čestice prekrupne da bi se koristili na licu tako da će, što se mene tiče, biti unapređeni u senke.
SDC18058SDC18064SDC18098SDC18104SDC18110
Idemo na desnu polovinu palete gde se uglavnom nalaze proizvodi za usne. U principu ne volim ruževe u okviru paleta, nepraktični su mi jer se svaki ruž tokom dana mora makar malo popraviti, a svakako se ne može nositi ovolika paleta u tašni. Takođe, nisam preluda za nanošenjem ruža četkicom. Ipak, ova paleta ima jednu veliku prednost u odnosu na druge. Naime, po pravilu su palete tako dizajnirane da čestice senki redovno padaju na ruževe što nije ni lepo ni uredno ni higijenski. Ovde je to u potpunosti izbegnuto pošto je deo se senkama fizički odvojen od dela sa ruževima i mešanja nema.
SDC18033
U prvoj ladici nalazi se 6 završnih slojeva/sjajeva za usne (lip top coats) koji su mi prvo bili čudni, ali zapravo su skroz zanimljiv proizvod. Prozirni su na usnama, sastoje se samo od sitnih, svetlucavih čestica različitih boja koje transformišu bilo koji ruž. Pored njih tu je i 12 ruževa rozikasto-ljubičastih boja, kremaste završnice ili šljokičastih.
SDC18002
U sledeće tri ladice nalazi se još 36 ruževa raznih završnica i boja. Ruževi se po teksturi dosta razlikuju. Nekoliko upadljivih boja koje sam probala (recimo ona fuksijasta sa slike iznad) je toliko pigmentovano i jako da sam jedva oprala prst i četkicu, a i na usnama su se junački držale. Neke druge boje, opet, imaju postojanost prosečnog sjaja. I dalje mi je zabavno da ih isprobavam, zasebno i u kombinacijama, svaki put otkrijem da mi stoji neka nova nijansa i to je glavna prednost ovakvih paleta. Najviše sam se plašila da će biti groznog ukusa jer mi se to dešavalo sa ruževima iz nekih drugih paleta, ali ne, sasvim su prijatni na usnama, nisu ni naročito lepljivi.
SDC18039SDC18019SDC18120SDC18128SDC18132
Za kraj, tu je 6 kremastih proizvoda koji se mogu koristiti na usnama, obrazima i očima kao i 3 rumenila. Ovi kremasti mi se sviđaju, nisam ih probala na očima, na usnama mi većina ne stoji, ali su zato baš lepi kao kremasta rumenila, postojani su i lako se nanose. Naveli su me da se zapitam zašto nemam više kremastih rumenila :) Klasična rumenila me nisu oduševila, imaju prekrupne, srebrne šljokice čak i za mene koja volim šljokice, ali same nijanse su vrlo nosive iako jako slične međusobno.
SDC18045SDC18137SDC18142
To bi bilo sve, trudila sam se da prikažem što više boja što je kao rezultat imalo mnogo slika, ali ovolika paleta se stvarno nije mogla predstaviti u samo nekoliko. Smatram da cena od 4220 dinara uopšte nije visoka za paletu ove veličine i da je kvalitet proizvoda u njoj sasvim fin, čak i bolji nego što je uobičajeno za ovakve palete.

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

90 коментара :

  1. HOĆU I JA OVO, POD HITNO! :D
    inače nisam fan ovolikih paleta ali ovo je naprosto prepreprekrasno. :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To ti je onaj razlog broj 4 (zato što je lepa!) :D

      Избриши
    2. Анониман14.6.13. 15:27

      Gde se ovo može kupiti.?

      Избриши
    3. Nažalost, nema je više u prodaji.

      Избриши
    4. Da li znas mozda da li trenutno ima nekih slicnih paleta u prodaji? :)

      Избриши
    5. Mislim da nema, ali će svakako doći neka nova u decembru :)

      Избриши
    6. Da li sada ima nekih dobrih paleta u prodaji? :)

      Избриши
    7. Ima, evo pogledaj u ovom postu:
      http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/11/sephora-barock-boudoir.html
      Velika je 5330, a ima i nekoliko manjih.

      Избриши
  2. Zezas ti mene, zezas..kupim ovo i onda do kraja zivota ne kupujem sminku :)))))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, to samo tako kažemo....do prve prilike :D

      Избриши
    2. Meni se čini da je baš obrnuto, probaš nešto ovdje, svidi ti se, potrošiš i onda do kraja života kupuješ sve što liči na tu nijansu ne bi li je našla :)

      Ili kupuješ više kremastih rumenila, recimo :)

      Šteta što su lineri tako loši, onaj plavi je baš djelovao obećavajuće.

      Избриши
    3. A mo'š i tako :D Navlakuša u svakom slučaju.
      Šteta za lajnere, zaista, ali makar se mogu koristiti kao senke, gre'ota bi bila da se ne koriste divne boje kao ta plava :)

      Избриши
  3. Najljepsi je ovaj sredisnji dio sjenki :)) joj bas ovo kupis i ne treba ti vise nista :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj deo je baš univerzalan i praktičan, svakom bi odgovarale boje :)

      Избриши
  4. ju, majko mila, koliko je ovo divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja, ključni razlog za kupovinu je taj što je leeeeepa :)

      Избриши
  5. jao majko mila =))
    reci mi koji je odnos mat senki i onih sa gliterom bilo koje vrste?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)
      Od ove 22 u sredini mat je 5 senki, od ovih drugih nekih 10-15, sve u svemu otprilike je četvrtina skroz mat.

      Избриши
    2. uh, sad sam se razocarala, treba mi paleta koja ima vecinu ili bar pola mat senki
      preporuka?

      Избриши
    3. To ćeš teže naći, mat senke su uvek ređe, a pogotovo kod većih paleta. Ne pada mi nijedna na pamet :( Ako bi htela neutralne boje odgovarala bi ona nova mala Urban Decay koja ima samo mat senke.

      Избриши
    4. da, ali cu osedeti dok je docekam u BG ;) Hvala

      Избриши
  6. Анониман5.12.12. 14:31

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O_______________O

    Hvala na recenziji :***

    Alekta :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Divna paleta! Ja sam pre neke dve godine kupila njihovu paletu iz pet delova i u svakom ima po 10 senki, 2 ruza i jedno rumenilo! Da je nemam obavezno bih otisla po ovu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste divna, a treba imati makar jednu ovog tipa :)

      Избриши
  8. Woow,ovo je čak ljepše i praktičnije od onih 88 paleta sjenki i sl.
    Sve mi se sviđa :D posebno onaj plavi eyliner,obožavam onu boju! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A sve ima svoje, u 88/96/120 paletama ima i baš drečavih boja kojih ovde nema, ovo je paleta praktičnijeg tipa. I ja sam poletela odmah ka tom plavoj ajlajneru, boja je divna i retka, ali slab je da bude ajlajner pa će biti lepa kremasta senka :)

      Избриши
  9. Sredisnji deo je bozanstven!
    Kod ovakvih stvarcica ne volim nista kremsto, sjajeve, ruzeve, rumenila, deluje neprakticno (osim mozda za sminkere) i dosta neupotrebljivo. A i sklonije je kvarenju cini mi se. Al zato senkeee :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako sam i mislila da će se tebi baš taj deo svideti :)
      U principu, ne volim ni ja, jedino je zgodno zbog eksperimentisanja mada su ovi ruževi male gramaže, zamislivo je da se većina potroši u nekom razumnom roku.

      Избриши
  10. imam jednu jedinu minijaturnu pupinu paletu, i nikad nisam bila neki fan paleta, za malo da preskocim ovaj post, i hvala bogu da nisam! toliko si me zainteresovala za ovo, da mi je ova paleta postala prva stvar po koju cu otici cim primim platu! nadam se da ce oni iz sephore ovo videti, jer mi se cini da si im privukla gomilu kupaca, i da zasluzujes neki poklon od njih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago :) Inače ovo jeste neki vid poklona, biće da to nisam dovoljno upadljivo naglasila, dobro si mi skrenula pažnju, evo ispravila sam sada :)

      Избриши
  11. Izgleda stvarno fantastično. Problem ti je nakon što kupiš ovo naći izliku da išta više ikada kupiš kada tu imaš sve :D

    Od paleta imam Sleek 4 komada i Naked br. 1. A još di su sjenila i pigmenti pojedinačno, boli glava od pomisli :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, izlika se uvek nađe :D
      Ja baš patim za tim Sleek paletama, ako se zbog nečega budem navukla na net kupovine to će biti zbog njih :)

      Избриши
  12. Nemaš pojma kako vam zavidim jer vi imate Sephoru a mi ne:( nije da mi treba ova paleta ali kad sam ju gledala kod tebe shvatila sam da ju želim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma imam pojma, verovatno isto onoliko koliko ja zavidim što vi imate Muller, a mi ne :) Treba fino organizovati internacionalne blogorazmene :D

      Избриши
    2. Vidiš, vidiš, jako pametno:-) samo piši što želiš i šaljem busom:_)

      Избриши
    3. Hvala :) Ja u tvoj grad dolazim za NG tako da samo kaži ako poželiš nešto šta ovde ima :)

      Избриши
  13. wow.... nisam baš ljubitelj ovih velikih paleta, ali ovu bi baš dobro bilo imati, jer baš ima veliki izbor boja.... Nažalost nemam blizu Sephoru tako da samo mogu maštati o njoj :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba imati, lepo ju je makar samo gledati na polici :) A kao što napisah iznad - treba organizovati ex-yu blogotrgovinu :)

      Избриши
  14. Jedno samo pitanje... Koliko košta ovo zadovoljstvo? :-|

    ОдговориИзбриши
  15. Predivna je. Do kada je u prodaji?

    ОдговориИзбриши
  16. Zaplakacu od preleposti ove palete! Kakve boje, prosto je bozanstvena! Nadam se da se nece brzo prodati, taman dok skupim parice! :D xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, takva je otprilike bila i moja reakcija kad sam je uzela u ruke :)
      Obično dođe dosta ovakvih paleta, nadam se da ćeš ugrabiti svoju :)

      Избриши
  17. Bas je slatka i kompaktna! :) Moja biti nece jer me je 10pp bacio u potpuno drugacije stanje svesti :) E da, jako mi je bila korisna uporedna informacija o velicini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo to, kompaktna mala-velika paleta :)
      Bacim povremeno pogled na 10pp temu, ali definitivno još nisam spremna za tako nešto. I drago mi je da sam uspela da dočaram veličinu, mozgala sam šta da stavim pored i onda ugledah kutiju od CD-a!

      Избриши
  18. UUUUh zeno zavidim ti :D Divno :)

    ОдговориИзбриши
  19. Jao,pa ovo je predivno,pravo blago imas :-)
    I zavidim vam za Seforu. I cijena je odlicna za takvu stvar. I sto kazes, sve i da mi tek katkad posluzi, krasna je i lijepa na oko.Neutralen sjenke su krasne,a meni se jako svidjaju i one tirkizne i smaragdno mint,umjereno koristene ljeti na preplanuli ten su sigurno prelijepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha :)
      I ja sam baš srećna što imamo Sephoru, bez nje bi nam kozmetička ponuda bila baš žalosna. Te tizkizne su i meni zapale za oko, ali nisam još stigla da ih isprobam, ipak imam samo jedan par očiju :)

      Избриши
  20. Mnogo je lepa i stvarno super izgleda. Svidjaju mi se sve neutralne i braon senke, i poneka siva i ljubicasta. Sjajeve u ovom pakovanju nesto i ne volim, pa sam srecna sto imam razlog da je ne kupim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je to super, neuobičajeno mnogo neutralnih senki za veliku paletu.
      Dobro je nekad imati i izgovor :)

      Избриши
  21. Ne treba mi uopste ali zelimmmm ;) stvarno nije visoka cena za kolicinu i raznovrsnost u paleti. Bacas nas na muke, pokusavam da ostanem racionalna ali ovo je stvarno prava lepotica od palete

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam taj osećaj, imam ga često :)
      Zaista nije mnogo para za ovoliku paletu, košta znatno manje nego Dior, Chanel, Shiseido, Givenchy itd. palete sa 4 ili 5 senki. Ok, nije kvalitet senki na tom nivou, naravno, ali nisu ni loše, nikako.

      Избриши
  22. Da mahnem i ja!
    Gledala sam je skoro u Sephori i ranije sam baš ludela zbog ovakvih stvarčica jer su slatke, ali sad me uopšte ne privlače... :)
    Nego, pipkala sam tester i senke su dobrog, a neke odličnog kvaliteta! To je super kupovina svakako. Nemoj samo da je staviš na policu kao ukras (to bih ja uradila :dong: :dong:) Koristi jeee!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mah-mah :)
      Fino je kad čovek uspeva da se obuzda, ja još nisam sazrela za tu fazu.
      Paleta jeste na polici kao ukras, ali se i koristi, dva u jednom :)

      Избриши
  23. Divota, krasna paleta a i ti si se zaista potrudila oko swatcheva...svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  24. a kako je slatka!videla sam je u radnji, i moram reci da mi se najvise svideo onaj sredisnji deo, sa zemljanim tonovima, skoro sve ostalo je meni bar nenosivo. svaka cast na postu, potrudila si se svojski da ovo lepo predstavis, i svočevi su dobri. svaka cast jos jednom na prelepom postu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slatka mala velika paleta :) Hvala puno, trudila sam se :)

      Избриши
  25. Анониман9.12.12. 23:13

    I jedno HVALA u ime Sephore. :)
    Divan post.
    N

    ОдговориИзбриши
  26. Prelepaaa jee... Koliki je rok trajanja palete? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam je izokretala svu i nigde ne piše datum proizvodnje, stoji samo onaj znak otvorene kutijice i piše 6M. Baš sam se neprijatno iznenadila i, što se mene tiče, nema šanse da ću ovoliku paletu da bacim nakon samo 6 meseci, stvarno je premalo!

      Избриши
  27. gde moze da se naruci ova paleta?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako misliš preko Interneta to ne znam, ali može da se kupi u sve 3 beogradske Sefore.

      Избриши
  28. Анониман10.1.13. 14:52

    Šta misliš je l ima još da se kupi? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da su je u Ušću rasprodali, a da je u Delti ima još. Pitaj ih telefonom za svaki slučaj.

      Избриши
  29. Анониман14.3.13. 21:40

    jel ima jos da se kupi ova paleta????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, rasprodala se još u januaru. Sad ima ova paleta:
      http://www.sminkajeljubav.blogspot.com/2013/03/sephora-smoky-studio-2.html

      Избриши
    2. Анониман14.3.13. 21:49

      i koja je cena te druge?

      Избриши
    3. Анониман14.3.13. 21:54

      ok hvala puno! blog je divan,steta sto ga ranije nisam otkrila! :)

      Избриши
    4. Nema na čemu, hvala i tebi :)

      Избриши
  30. Одговори
    1. Ova paleta je prodata, sada je u prodaju paleta iz ovog posta
      http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/03/sephora-smoky-studio-2.html
      cena joj je 4220 dinara.

      Избриши
  31. Анониман19.4.13. 20:07

    IMA LI IGDE NA SVETU JOS DA SE KUPI OVA PALETA?? OBICICU SVET ZA NJU AKO TREBA! :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U radnjama sigurno nema, neće ni biti :( Znam da je neki preprodaju na FB-u za veće pare, ali ne znam koliko se to isplati. Za utehu je da svake godine u decembru dolazi nova lepa paleta.

      Избриши
  32. Анониман4.7.14. 12:43

    Ima li ove palete za prodaju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, ona je bila aktuelna pre godinu i po dana. Mislim da još ima velike palete koja je izašla pred NG, ali nije ista.

      Избриши
  33. Da li ima jos ove paleta zainteresovana sam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, ova paleta je bila aktuelna pre dve godine, sada postoji druga velika paleta: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/p526x296/10489717_723650211063559_7608465484869947158_n.jpg?oh=28b313dccf65d11d38165f31396f6736&oe=5512B623&__gda__=1423384261_1d05c6236b0ba84fecfa32a382784a0f

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...