Muškarci i kozmetika

/
48 Comments
Imaju li muškarci pravo na kozmetiku? A na šminku? Ovo je post o tome :)

Sve se mnogo promenilo u odnosu na to kako je bilo pre nekoliko decenija pa ni sfera kozmetike nije izuzetak. Prosečna žena danas koristi neuporedivo više kozmetičkih proizvoda od prosečne žene šezdesetih i to se smatra normalnim, a šta je normalno za muškarce? Nekada se znalo - pravi muškarac koristi sapun za kupanje i pranje kose, ima penu ili poseban sapun za omekšavanje brade prilikom brijanja i neki losion za posle brijanja (ima li nekog čiji tata nije koristio  kolonjske vode Pino Silvestre ili Brut? :D ) i to je sve. Nešto kasnije je postalo opšte prihvaćeno da muškarci koriste i dezodoranse.
Danas kada uđemo u parfimerije tipa Sephore ili, čak, hipermarkete tipa Tempa vidimo čitave police sa muškom kozmetikom. Tu su gelovi, pilinzi i tonici, mleka za telo, kreme za ruke, kreme za lice različitih vrsta, pene i gelovi za brijanje, losioni za posle brijanja, korektori, tonirane kreme, serumi protiv suvišnog sjaja, šamponi, regeneratori, losioni, voskovi, gelovi, pene, ulja i lakovi za kosu, kreme, serumi i gelovi za okoloočnu regiju itd. Dakle, svi ovi proizvodi sa oznakom for men stoje na našim policama, a meni je zanimljivo da analiziram ko ih i koliko koristi. Opisaću kozmetičke navike nekoliko meni bliskih muškaraca :)

Osoba 1 (moj dragi)
Koristi muški gel za tuširanje, roll-on dezodorans, parfem i losion za posle brijanja. Poklonila sam mu Alverde muško mleko za telo jer mu se koža peruta od suvoće u zimskom periodu, obradovao se. Kada je hladno, po potrebi namaže ruke i usne, uglavnom to bude prilično retko. Koristi sve za šta u tom momentu misli da mu je potrebno i ne daje ni pet para šta će neko reći.
Osoba 2 (kolega)
Koristi samo osnovna sredstva za higijenu i nešto za posle brijanja, smešno mu je kad se uopšte spomene muška kozmetika, ali kada mu ruke ispucaju tokom zime nema problem da svrati do mene da pozajmi kremu za ruke. Na zezanje se ne obazire :D
Osoba 3 (kolega)
Pored osnovnih sredstava koristi i kremu za lice namenjenu baš muškoj koži, kremu za ruke kao i neki stik za negu usana i o tome najnormalnije priča čak i u prisustvu tipičnih homo balkanikusa.
Osoba 4 (kolega)
Pored osnovnih sredstava koristi i gel za umivanje i tonik, anti-ejdž kremu, antibakterijsku kremu protiv bubuljica, korektivni stik u boji, toniranu kremu. Uložio je u kozmetiku dobre dve prosečne plate. Ne izgleda isfeminizirano, ali nikako da prihvati da stik koji koristi ima pogrešan podton i na njegovom licu izgleda vidno roze.
Osoba 5 (kolega)
(Nadam se da) koristi osnovna sredstva za higijenu. Svi koji koriste nešto više od toga su pederčine (izraz prenesen u originalu).
Osoba 6 (prijateljicin muž)
Kozmetika je nešto šta koriste samo žene. Pravi muškarac ne koristi kozmetiku. Kada je baš preka potreba pozajmi ženinu kremu za ruke, ali je moli da to ne širi dalje (:D)

Očito ima svega :) Evo mog stava, podeljenog prema oblastima:
Telo
Po meni, ok je da muškarac koristi muške gelove za tuširanje zato što zaista mirišu drugačije od ženskih tj. ženski često mirišu previše slatkasto. Piling mi ima smisla da koriste povremeno i muškarci mada, iskreno, ne znam nijednog koji ga koristi. Za mleko za telo smatram da je muškarcima potrebno skoro koliko i ženama, nije ni njihova koža imuna na vremenske uslove i starenje, samo treba izabrati neko neutralnog mirisa ili namenjeno baš muškarcima. Kreme za ruke takođe smatram neophodnim, pogotovo u hladnijem periodu godine, ne volim ni da vidim ni da osetim ispucalu i hrapavu kožu. Dezodoransi (klasični, roll-on, u stiku itd.) i parfemi su mi nešto šta se podrazumeva.
Kosa
Nisam sigurna šta da mislim o šamponima i balzamima namenjenim specijalno muškoj kosi, moram priznati da sumnjam da se u bilo čemu osim u mirisu razlikuju od takvih proizvoda namenjenih ženama. Posebni losioni i serumi za podsticanje rasta kose su sasvim smisleni ako imamo u vidu da muškarcima mnogo češće i više opada kosa. Gelove, voskove, lakove i slično ne volim da primetim na muškoj kosi mada shvatam da je i muškarcima potrebna pomoć oko oblikovanja frizure. Najbolja su mi, dakle, ona sredstva koja učvrste i oblikuju kosu, a pritom se (skoro) ne primećuju. Užasava me uljano-blistavo-zalizani izgled kakav često neguju, recimo, latino muškarci.
Lice - preparativa
Neko sredstvo za omekšavanje kože prilikom brijanja kao i za umirivanje posle se podrazumeva. Skroz mi je u redu da muškarac koristi preparate za negu lica (gelove, tonike, kreme), i njihova je koža sklona i borama i prekomernom lučenju sebuma i crvenilu, baš svemu čemu i ženska koža i nema razloga da i oni svoju ne neguju. Svesna sam da još uvek nije opšte društveno prihvaćena slika muškarca koji uzima kremicu i kružnim pokretima je utrljava u lice, ali mnogo toga šta ranije nije bilo prihvaćeno sad nam je sasvim normalno pa verujem da će doći vreme i za ovo. Sećam se jednog koji je išao sa mnom u srednju školu, koje su to bile užasne, crvene, upaljene akne! Čovek je onda krenuo na kozmetičke tretmane, počeo da koristi preporučene preparate i nakon nekoliko meseci imao skoro normalnu kožu lica. Da je bio od onih koji smatraju kozmetiku nečim namenjenim samo ženama danas bi imao težak kompleks zbog izgleda.
Lice - dekorativa
Jedino ovde uopšte ne znam šta da mislim i koji bi bio ispravan tj. fer stav. S jedne strane, pomisao na muškarca koji koristi šminku (a ne bavi se javnim poslom) mi je odbojna. S druge strane, nemaju ni muškarci savršenu kožu i ako znam da se ja lepše osećam kad stavim malo pudera ili makar korektora na strateška mesta imam li pravo da osudim nekog ko hoće da si priušti taj isti osećaj? A šta je sa maskarom čiji jedan jedini sloj odmah istakne i ulepša oči, da li je ona rezervisana samo za žene? Ima sve više muškaraca koji bi na ovo pitanje odgovorili sa ne. Generalno se trudim da ne uskraćujem drugima prava koje sama imam i što se mene tiče svaki muškarac može, naravno, da koristi onoliko šminke koliko sam misli da treba, ali vidljiva šminka na muškarcu čini da mi on ne bude privlačan. Beskrajno su mi simpatični, recimo, čuveni Goss i Petrilude, ali mislim da ne bih bila u vezi sa muškarcem koji od šminke koristi bilo šta osim korektora.

Ovo je, naravno, tema na koju bi se moglo još mnogo pisati, ali post je već predugačak. Kakav je vaš stav po pitanju muške kozmetike i šminke? :)



You may also like

48 коментара :

  1. Super post! Kao i uvek! :) Moj dragi koristi osnovno, gel za tusiranje, stik i parfem. I veoma retko stik za usne i to kad vec krenu da pucaju! Kupila sam mu kremu protiv bora i isto tako sam mogla pare da bacim u smece! Reakcija je bila To je za p.....! Glupasto musko! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nasmeja me sa ovim bacanjem u smeće :)))) Da, to je česta reakcija.

      Избриши
  2. Vrlo zanimljiv post. Po meni, kozmetika (kreme, gelovi, dezodoransi...)je svakako preporučljiva, ali šminka već ne tj. nekako bi me odbilo da se muškarac šminka. Ja svog muža nekad moram da teram da namaže labelo i kremu za lice da mu ne bi ispucala koža od zime.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Otprilike je takav slučaj i kod mene :)

      Избриши
  3. Ono sto je meni normalno je gel za tusiranje, antipespirant, parfem, po potrebi mleko za telo i krema za ruke. Takodje ne vidim nista lose u tome sto neko koristi kremu za lice, kao sto i rekla, pa i oni se susrecu sa kojekakvim problemima sa kozom. E dekorativa je vec previse za moj ukus. Bilo kako bilo to mi je no no.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa to. Jeste da zvučim samoj sebi nefer kad kažem da šminka nije za muškarce, ali ne vredi, ne mogu da se nateram da mi se svidi.

      Избриши
    2. Lepo rece JPN :) ja samo da potpisem :)

      Избриши
  4. md je kao tvoj, samo što ponekad uzmei kremu za lice, postala mu je koža lica suva. samo što u takvim prilikama namaže šta mu se nađe pod rukom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mora se od nečega početi :) Podmetni mu neku kremu sa nacrtanim ultramačo tipom :D

      Избриши
  5. slazem se sa tobom za sminku, to je totalno odbojno. ja sizim nekad kada se moj decko izbrijava vise dana za redom, i onda napravi na licu kao one mirko oderotine, i na kraju sam ja posizela i kupila mu kremu za lice, makar zbog toga da malo oporavi tu kozu. maze je kad se seti - mozda jednom nedeljno -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakodnevno brijanje stvarno oštećuje kožu i treba imati dobru kremu bez dileme, ali većina muškaraca jesu lenštine kad je nega u pitanju :)

      Избриши
  6. moj dragi koristi osim onih osnovnih sredstava za higijenu tipa šampon, gel za tuširanje, proizvodi koje koristi prilikom brijanja, parfem i dezodorans, još zamislite, koristi kremu za ruke koju ima u autu, u torbi i u kancelariji, kremu za lice (nije baš neka zajebana što on kaže, nego becutanova baby krema) koristi zimi, kao i balzam za usne. sve ostalo mu je pederski i stalno ismijava mog najboljeg prijatelja koji je make-up artist -.-
    a najbolji prijatelj make-up artist se ne šminka, osim korektora ili tonirane/BB kreme ponekad (naravno da make-up isprobava na sebi) i ima divno sređene obrve. i uvijek predobro miriše, to je za svaku pohvalu.
    mada imam jednog kolegu koji je takođe vizažist, ali on se šminka. i to mi malo neprirodno izgleda. korištenje korektora ili kreme u boji mi je sasvim ok, dok maskara, eyeliner i sve ostalo izgleda - :mrzimštoćuovoreć: - pederski. šminka je po mom mišljenju prihvatljiva samo za drag queens.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa tvoj dragi je onda vrlo savremen muškarac ako izuzmemo deo sa ismevanjem :)
      Logično mi je da makeup artisti isprobaju stvari na sebi i za njih mi je nekako normalno da idu i van sa određenom količinom šminke. Kad realno pogledaš većina pevača, voditelja, glumaca ima na licu puder, korektor, maskaru, olovku, sređene obrve, često i blaži kontur, uživo to sigurno dosta neprirodno izgleda.

      Избриши
    2. okej mi je ako uviju trepavice i stave bejzbojnu maskaru, sve ostalo je too much.
      skoro svakodnevno gledam našminkanog muškarca i nije baš lijep prizor. ajd konturing kremastim proizvodima i donekle, ali praškastim... stvarno, dekorativna kozmetika nije za muškarce. makar ne za one koji se tako deklarišu :D

      Избриши
    3. A nije, da, mada ko zna, vrlo je moguće da će našoj deci to biti sasvim normalan prizor.

      Избриши
    4. Joj, ja sam izgleda bas konzervativna! Ne odobravam toniranu kremu, korektor, a pogotovo ne bezbojnu maskaru, to mi je bas bljak!

      Избриши
    5. Ma i meni je u principu bolje bez toga, ali kad vidim tog kolegu (osoba 4) koliko je nesrećan kad mu iskoče bubuljice, koliko se zagleda u ogledalu, koliko me po deset puta pita da li se stvarno ne primećuje mnogo onda ipak odobravam malo korektora ili kreme da se to prikrije. Mala stvar, a tako mnogo znači za samopouzdanje :)

      Избриши
  7. Kako trenutno nemam kraj sebe muski primjerak, mogu samo posvjedociti sta su koristili bivsi- a svi odreda isto kao tvoja jaca polovina :-)Bivsi je takodje u zimskom periodu pored osnovne njege, koristio kremu za ruke, i katkad obicno plavo Labello klasik, pored sampona na kosu je stavljao i neki Stillov vosak koji nije sjajan ni puno masan.Cesto mi je krao i lagane kreme za lice i korektor ako ga nesto "napadne" na licu.Jedan drugi bivsi je koristio i mlijeko za tijelo jer se stalno zalio da mu je koza suha, a i balzam za kosu jer je imao dugu i gustu kosu :-)Kolege i drugovi mi takodje nisu neki metroseksulaci i takodje koriste osnovne stvari-muski gel za tusiranje,muski sampon( svi se muski uglavnom zale da im zenski previse maste kosu- valjda zbog silikona)pjenu za brijanje, aftershave, dezodorans i parfem.
    Interesantan i drugaciji post :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U principu većina muškaraca iz ovih krajeva spada u jednu od dve osnovne vrste - ili se užasavaju kozmetike i muškaraca koju je koriste ili ipak upotrebe ponešto, kao što si napisala. Plavom Labellu mislim da su glavni kupci upravo muškarci, žene više kupuju ona voćkasta šarena.
      Hvala :)

      Избриши
  8. Ovaj moj sem onih osnovnih, ume povremeno da mi krade kremice (one malo jace) kad krene perutanje i redovno koristi flastere za nos :)

    ОдговориИзбриши
  9. odlican post :)

    moj dragi koristi neki muski gel za tusiranje, standardno jel, dezodorans i nekoliko parfema... ima penu za brijanje i mozda neki losion za posle brijanja jer je u nekom trenutku skontao da mu neki koji je imao ne prija pa sad blage veze nemam dal koristi bilo kakav. ja mislim da sam mu poklonila jedno 5 balzama za usta i kad god ga pitam da li ima neki (ako ja kojim nesrecnim slucajem zaboravim svoj) odgovor je NE a mene to uzasno nervira! bas kao i cinjenica da mu je suva koza ruku pogotovo sada u zimskom periodu i da mu je i lice malo suvlje a kremu nece da kupi pa da mu je poslednje (ne zbog one izjave tvoog kolege da je pedercina, vec iz nekih samo njemu poznatih razloga), a ni meni ne dozvoljava da mu je kupim... tako da ruke kad hocu da mu namazem, to mora da se desava ili dok spava ili dok je u nekom polusnu pa ne konstatuje sta mu radim :D

    dok imam drugara koji je imao probleme sa licem, kao doticni iz tvog teksta, i takodje je isao kod kozmeticarke na svake dve nedelje, koristio preparate za negu problematicnog lica i sad mu je koza kao bebina guza! to podrzavam sto posto!

    a imam jos jednog drugara koji fizikalise i stalno je napolju i izlozen je suncu, hladnoci i ostalim uzasnim vremenskim uslovima i koza mu je vidno losa obzirom na to da ima 22 godine. jednom sam mu rekla da ima kesice ispod ociju i da ima jako velike podocnjake i suv taj predeo i odmah me je zamolio da mu kupim nesto da bi resio taj problem

    moj stav je da muskarac treba da koristi gel za tusiranje, sampon kakav mu odgovara, balzam za usne, kremu za ruke i lice, i za telo ako mu je koza suva, parfem i dezodorans i valjda bi to bilo to :) sminkeraj mi je ipak malo mnogo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo...jesi me nasmejala sa mazanjem u snu ili polusnu :)))))
      Moj toliko voli raznorazne masaže da pristaje na mazanje bilo čega sve dok hoću da mu ja namažem :)
      Pravovremeni odlazak kod kozmetičara u mlađim godinama može bukvalno da promeni život i blesav je svako ko to izbegava, a ima problema sa aknama.
      Uz muškarce koji rade fizičke poslove nekako najmanje ide mazanje kremicama, a to je baš tužno, upravo njima zaštita najviše treba. Valjda će nove generacije biti malo svesnije koliko to nije pametno.
      Po meni, muškarac treba da koristi šta god misli da treba, ali MOJ muškarac treba da koristi otprilike to šta si navela :)))

      Избриши
  10. Vrlo zanimljiva tema! :) Zaobisla bih hejt, pa necu reci kakav je moj stav o muskoj kozmetici i muskarcima koji su joj ciljna grupa i konzumenti.
    Sa druge strane, odnos koji imama prema muskoj nezi i higijeni je pretpostavljam uslovljen odrastanjem tj. nacinom na koji moj tata vodi racuna o sebi. On je prilicno specifican, njegov pristup bih nazvala sustinsko/medicinski.
    Najpre, proizvod koji koristi osim same supstance i delovanja koje ima na kozu ga uopste ne zanima. Posledicno, mene odbijaju muskarci, (nazalost neretko i zene) na ciji izbor utice bilo sta osim navedenog. Ne znam da li je uopste kulturno da otkrivam njegove male tajne :))), ali...
    Kremu uvek ima, univerzalnu kao pomadu, obicno ogromnu i kada je koristi to ne izgleda kao da se neguje, vec kao da mu je lekar prepisao to sredstvo i on ga nanosi. Sampone/sapune bira po ucinku, znam da se dugo zadrzao na glicerinckom sapunu. Regenerator ne, ne vidi svrhu toga, ne primecuje da je kosa meksa i zdravija nakon upotrebe, inace ima izrazito kovrdzavu (automatski suvu) kosu, ponekada smucka zumance maslinovo ulje i rum i to drzi na kosi za regeneraciju. Korom od krastavca vrlo cesto ocisti kozu kao sto bi neko vaticom umocenom u tonik i tvrdi da je to poptuno umiri. Za lice znam da koristi Avene, jer ima jako osetljivu kozu lica sklonu crvenilu usled stresa, ali nije odusevljen i u potrazi je za necim boljim i jednostavnijim. Brijanje, iskljucivo onim starim kilogram teskim brijacem u koji se ubacuju zileti i kremom za brijanje Brioni, uvek krema nikada pena, gel, ulje i sl. After shave nikada nije koristio, vec samo domacu rakiju lozu, i to neku sto je jos deda pravio, koja se ne pije, vec u minimalnim kolicina (nije ostalo jos mnogo) koristi u kozmeticke svrhe i ima kultni status u mojoj porodici, flasica mi upravo stoji u frizideru. Njemu je ta rakija nesto kao claudalie beauty elixir, cesto je inhalira :) Napomenimo, da ima najkvalitetniju kozu koja osim mimickih bora i povremene osetljivosti koju drzi pod kontrolom nema ni jedan problem. Uvek izgleda sveze, nema podocnjaka, znakova umora, ni jednu jedinu vidljivu poru niti necistocu bilo kog oblika.
    U dezodoranse ne veruje, misli da oni sluze za ljude koji ne vode racuna o sebi dovoljno, da samo zamaskiraju nehigijenu ili neredovno menjanje odece, ili koji su neneophodnom upotrebom poeremetili prirodno funkcionisanje tih zlezda. Od parfema mu je uglavnom muka (i meni je tako da verujem da tu ne preteruje).
    Raspisah se... Eto, bas takav je i moj odnos prema muskoj nezi. Dermatolog da, kreme kao lekovito sretstvo da, cista koza da, ponesto iz prirode sto prija da, cistoca generalno (a to se uvek vidi) da, lepa zdrava koza da. Nega zbog zadovoljenja sujete ne, nega kao strah od starenja ne, nega kao uzivanje, nazalost, ne i kako ja to vidim, onaj koji ne brine o svom telu kako treba ili nema dovoljno ljubavi prema sebi i dobar odnos prema zdravlju, ili nije dovoljno pametan/siguran u sebe da shvati da je on sam vazniji od onoga sto drustvo namece kao prihvatljivo. Bas briga mog tatu sta drugi misle o krastavcu kada njemu to prija. Da stavlja labelo to mi je ipak nezamislivo, i zbog samog oblika stika i sto je tako sicusno, a on ima ogromne sake, i zbog samog procesa mazanja. On namaze ponekad malo od te svoje pomade. Dakle, moguce da sam puna predrasuda, maska od zumanca mi je ok a labelo ne, ali sta cu takav mi je model.
    E sada, nije da mi je to najvaznije na svetu, pa je decko susta suprotnost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoj tata je zaista poseban :) S jedne strane ne koristi čak ni one proizvode koji su i homo balkanikusima klasika, a sa druge se neguje mnoooogo više od prosečnog muškarca. Najfascinantniji mi je deo sa domaćom maskom za kosu, nisam ama baš nikada čula da neki muškarac to radi, svaka čast :) Krastavac je, bez sumnje, odlična ideja, mene uvek obraduje kad vidim krastavac na listi sastojaka neke kreme ili tonika. Sephorinu Yes to Cucumber kremu za osetljivu kožu mazala sam čak i na kožu iritiranu nakon depilacije i nije joj smetala, naprotiv. Rakiju je posle brijanja koristilo mnogo muškaraca iz te generacije, doduše većina je tu naviku napustila u korist modernijih proizvoda :)
      Navela si me da razmislim da li su kozmetičke navike mog oca uticale na moj doživljaj muške kozmetike i s jedne strane mi se čini da nisu, podržavam upotrebu mnogo više proizvoda nego što koristi moj otac, ali sa druge strane izabrala sam muškarca koji je u kozmetičkom smislu vrlo sličan njemu. Valjda podsvest :)
      Hm, rekla bih da ipak podržavam i negu zbog zadovoljenja sujete i straha od starenja. Nekako mi s ečini da nema ništa gore od imanja kompleksa, to onda utiče na sve sfere života pa ako će nekom muškarcu kozmetika pa čak i šminka pomoći da kompleks prevaziđe neka mu je onda. Recimo, osoba 4 iz mog posta je tako preopterećena i nesrećna kad joj izbije neka bubuljica, a korektor pomogne da se oseća bolje i mogu da razumem zašto ga koristi, ima mi smisla.
      Nakon svega šta si napisala sada me baš zanima šta ti dečko koristi :))

      Избриши
    2. Smatram da je potpuno ispravan tvoj stav o nezi/sminci kao necemu sto popravlja samopouzdanje, i sama slicno mislim i stvarno se ponekada nasminkam da bih se osecala bolje, priznajem :)) i ok mi je to za zene. Mislim ok je i za muskarce. Ali nazalost, jednostavno mi je takav tip neprivlacan i to je jace od mene :(

      A decko... :)) On je dosta lenj po tom pitanju, ali i sirokih shvatanja. Odnosno, sve mu je ok, ali ne radi nista van najosnovnijeg radi sebe, a ostalo po potrebi zbog drugih i tu nema ogranicenja. Ako se pozalim da su mu usne jako grube i da me grebu, labelo, i to bilo koje, sledi bez pogovora, ali sam se ne bi setio da ga stavi sve i da dodje do ozbiljnijeg krvarenja :)) Izlazi u susret i za mnogo ozbiljnije zahvate, samo sto tu zahteva iskljucivo pasivnu ulogu :)

      Избриши
  11. Jako zanimljiva tema! Moj muški primjerak je isto klasićni homo balkanikus, pa je sve osim proizvoda za osnovnu higijenu neprihvatljivo. Iako ja mogu zamisliti da svu preparativu koju koriste žene da koriste i muškarci, ali dekorativa mi je ipak too much. To radije ne. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takvih je i dalje najviše, ipak :)
      Dekorativa je i meni (uglavnom) too much, ali verujem da će za koju deceniju stvari biti skroz drugačije...

      Избриши
  12. ako za koju deceniju stvari budu drukčije,muškarci će postati ljepši spol hahahah :)
    ozbiljno,svi muškarci koje poznajem ne šminkaju se,a svima ten izgleda jako dobro.to isto ne bih mogla reći za žene u mom okruzenju,valjda zato sto je muska koža malo deblja i otpornija,a s aknama uglavnom nemaju problema čim izađu iz puberteta.i bore čini mi se muškarci kasnije dobivaju.još kad krenu s ispravljanjem sitnih nepravilnosti pomoću šminke...ih,gdje će im kraj biti,nije fer :)
    moj muž koristi gel za tusiranje ii dove sapun,vosak za kosu,dezodorans u sticku,u zadnje vrijeme kupuje i vichy ampule protiv ispadanja kose i njihov sampon,balzam za usne samo kad mu ispucaju trazi od mene,to je jednom godisnje :)kremu za lice namaze nekad navecer..to je to otprilike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da znaš! Muškarci u proseku stvarno imaju lepšu kožu od žena, da li zato što im je koža otpornija ili možda zato što mi na svoju stavljamo sve i svašta...
      Nije fer, ma nikako :)
      Muža te ampule ubacuju u srednju kategoriju korisnika kozmetike :)

      Избриши
  13. Zanimljiva tema zaista.
    Što se šminke tiče, muškarci su se šminkali i u viktorijanskom periodu, u periodu glam rock-a, panka, itd, pa, pretpostavljam da je skoro svaka od nas pala ponekad i na našminkanog Džoni Depa :D U prevodu, ako mu stoji, ko sam ja da imam nešto protiv i da se bunim, znajući sebe ludu, ne isključujem mogućnost i da mi se svidi, ako je moglo na Depu ili Alis Kuperu, možda može i na još nekome.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E vidiš, tu si skroz u pravu, palo je i meni na pamet da se dosta članova rok, pank, metal bendova itekako šminka, a istovremeno ima mačo nastup kome šminka uopšte ne odmaže, zanimljivo je to :) Verovatno me šminka na muškarcima odbija zato što zapravo nikad nisam uživo srela nekog ko mi je sa šminkom bio privlačan, a možda bi samo jedan takav primerak bio dovoljan da skroz promeni perspektivu, ko zna :)

      Избриши
  14. Jako su mi zanimljivi tvoji postovi i uvijek bi mogla razglabati o njima :D najviše ne volim seljake kojima su svi koji se brinu o sebi pederi :rolleyes: Moj dragi se riiiijetko jako namaže kremom, kad ga ja ulovim i nagovorim. Koristi balzam nakon brijanja. Za kosu i tijelo koristi jedan proizvod koji je i namjijenjen za te dvije stvari. Parfemejako rijetko, pa mu ja kupim onda parfumirane deziće kao npr Boss srebrni koji mi fantastično miriše. Nekad namaže usne labelom kada su mu ispucane, ruke jako rijetko, baš kad mu udu jako ispucane ruke, o to inače ne primjeti..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razglabanje je vrlo poželjno :D hvala :) Ne volim ni ja takav stav, stvarno me nervira. Tvoj dragi je onda skroz isti kao moj, osim dela sa parfemima, moj voli parfeme i redovno ih stavlja (a ja kupujem :D).

      Избриши
  15. Odlican post! Moram dati mom da procita :D
    A ja bih ga licno svrstala u tipa osobe 1. Jedino sto nikad, nikad, nikad ne koristi je krema za ruke, krema za lice i stick za usne. Ove prve dve stavke bi mu trebale tokom zime, ali ne vredi - kaze ima grozan lepljiv osecaj i nema sanse (ponekad ga zeznam pa mu nanesem sa mojih ruku kao visak koji mi ostane). A stick mu stvarno ne treba, za ovih 10 godina nikad mu usne nisu ispucale.
    Posto vise nema kose nego sto je ima, sampon iskoristi i kao gel za tusiranje (obavezno neka aloa) i prezadovoljan je. Roll-on, aftershave (obavezno sensitive), dezodorans i parfemi je nesto sto uvek ima, i rado koristi.
    Kad razmislim odlican je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Ne shvatam stvarno mušku odbojnost prema kremama, pogotovo ne kada je očito da je koža hrapava, ali da, ne treba to njima :D
      Ne sumnjam da je odličan :)

      Избриши
  16. Анониман3.12.12. 12:18

    Nega da, higijena se podrazumeva, dekorativa - NE! :)
    Kratko i jasno ;)

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve si rekla u samo 7 reči, svaka čast! :D

      Избриши
  17. Evo sta moj dragi korosti- kremu za lice, kremu za kosu, labelo, parfem obavezno, ja mu nekada uradim piling kad ga uhvatim i svezem za stoliu... Ali ne pretjeruje. :D Jako zanimljiv post, bas sam ga sa uzitkom citala, kao i komentare ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije to malo, dragi vodi računa, a posebno mi se sviđa deo sa vezivanjem za stolicu :D
      Hvala, Ivana :)

      Избриши
    2. Sad vidim koliko sam grijesila u pisanju, nova tastatura me ubi :D

      Избриши
  18. Slazem se sa tobom u svemu. Takodje mi ne bi bio privlacan muskarac sa sminkom. :P A-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kad smo tako navikle. Biće zabavno čuti kakav će stav imati sledeća generacija žena :)

      Избриши
  19. Nisam dugo procitala ovako zanimljiv post..Slazem se sa ostalim komentarima da je bolje da su bez sminke :)) I meni ne bi nikako bio privlacan sa sminkom ali o tome se bas moze puno raspravljati :)))Pratim te sada jer bas mi se svidja tvoj Blog i zelim da citam jos ovako zanimljivih postova <3

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Kod ovakvih stvari zaista uopšte nije lako odlučiti šta bi bio ispravan stav.

      Избриши
  20. Zanimljiv post, zaista muškarci imaju neku averziju prema samom nazivu kozmetika, a ipak je često koriste iako većinom samo onu preparativnu. Mislim da im lakše pada ako ima veze sa brijanjem lica, jer ipak je to iskučivo muški posao i tada mogu staviti neku kremicu poslije brijanja, a ne brinuti se da će se osjećati feminizirani. Dosta je često to "posuđivanje" od partnerice ili prijateljice.

    Meni zaista ne smeta vidjeti nekog tipa našminkanog, to je mislim stvar navike, mada mi je teško zamisliti da se neki muškarac redovito šminka u našoj sredini i da je to svima prihvatljivo i normalno. Istina smijala sam se na račun jednog tipa sa estrade kad mi je prijateljica rekle koje proizvode kupuje u limone-u, (sjajila, ruževe itd) ali mislim da je to više zbog tipa nego zbog same kozmetike.

    Zapravo svatko tko je bio na televiziji, imao je puder na sebi, pa ako ga neki muškarac želi nositi, zašto ne?Moguće je da će u budućnosti to postati sasvim normalno, kao crna olovka oko očiju u vrijeme faraona. Rock i metal zvijezde je gotovo teško zamisliti bez šminke, barem većinu njih. Uglavnom, zanimljiva tema može se dosta reći o njoj, jedna od onih socioloških koje su dosta kompleksnije nego što se tiče. Puno tu toga ovisi i o predožbi ljepote. Meni je recimo jako odbojna estetska kiurgija, a najviše onaj nesretni botoks, to mi upada u oči i kod muškaraca i kod žena...mislim općenito ne kužim tu cijelu famu oko bora.

    Mislim da u svemu dosta toga ovisi i o motivu iza...i o pravom vremenu i mjestu za sve. Npr. sijedi tip od pedeset godina koji boja kosu da izgleda mlađi često izgleda smiješno jer se odmah vidi da je to boja, dok na nekom mlađem farbanje izgleda super, pogotovo za neku otkačenu frizuru i nitko ga zbog toga neće gledati krivo. Tako je i sa kozmetikom, ima previše i premalo, i u pravo vrijeme i u krivo vrijeme...i za muškarce i za žene.

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман24.10.15. 22:11

    Nasmejala si me sa ovim kolega 1, kolega 2 itd. Blago tvom mužu.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...