John Frieda Full Repair šampon i maska za kosu

/
16 Comments
SDC17260
Početkom oktobra počela sam da koristim ova dva proizvoda i došlo je vreme da sumiram utiske.
Proizvodi britanskog brenda John Frieda se, koliko znam, ne mogu kupiti nigde kod nas (ispravite me ako znate da se negde ipak prodaju), ja sam ove kupila u hrvatskom Mulleru, cena je bila kad prebacim u dinare nešto oko 900. Ovaj brend ima nekoliko kolekcija za kosu, možete ih videti na njihovom sajtu, moja drugarica redovno koristi liniju za plavuše i jako je zadovoljna pa sam tako i ja poželela da isprobam nešto njihovo. Opredelila sam se za liniju Full Repair jer kad se spomene oštećena kosa dileme nema, mogu samo da dignem dva prsta i da se prijavim :(
Što se tiče utisaka, prvo moram da priznam da mene redovno fascinira kad pročitam na forumu ili blogu da neka žena kaže kako joj je neki šampon isušio kosu. Kako to primetite, KAKO? Istovremeno uvek koristim više proizvoda (šampon, regenerator ili/i maska, neko ulje, serum za krajeve, tu je i farba) i kad primetim da mi je kosa u lošijem stanju blage veze nemam koji je konkretno proizvod za to kriv. Takođe, nije baš da se promene na kosi dese preko noći, primetim da je suvlja nego inače tek nakon nekog vremena, a onda tek nemam ideju šta je od silnih proizvoda koje sam u međuvremenu koristila odgovorno za to. Ozbiljno, ako imate sugestiju kako da počnem da na vreme primećujem uticaj konkretnih proizvoda na kosu kažite mi :)
Elem, šampon bi prema deklaraciji trebalo da bude šampon za volumen i obnavljanje kose. Trebalo bi da obnavlja oštećenu kosu, ali da je ne opterećuje, a formula sa uljem inka oraha (to bi trebalo da je ulje ove biljčice koja raste u blizini Amazona) bogata omega-3 masnim kiselinama štiti kosu od daljih oštećenja prilikom češljanja. Namenjen je farbanoj kosi i kosi koja je hemijski tretirana. 
Ja bih rekla da izgleda kao Gliss Kur šamponi, dakle prozirno-beličasto sedefasti je, peni dosta i mogu reći da fino opere kosu. Ne spada u one šampone koje treba po pola sata ispirati, nije me peckao niti na bilo koji način iritirao. Ne mogu ništa reći po pitanju volumena, kovrdžava kosa po definiciji izgleda bujno, ali mogu reći da nemam utisak otežale kose i sve u svemu ovo je jedan vrlo prijatan šampon. Međutim, prijatnih šampona imam i u kategoriji od 300 dinara, a od ovoga sam očekivala neku konkretnu pomoć u sprečavanju daljeg oštećivanja kose i ne mogu da kažem da sam je dobila. Dakle, fin šampon, ali da se izdvaja po kvalitetu - nažalost ne. Opet, uzmite u obzir i da je moja kosa vrlo specifična, moguće da je on nekoj sa drugim tipom kose odličan.
SDC17270
SDC17280
SDC17276
Na drugom proizvodu piše da je to intenzivni balzam za oštećenu kosu sa uljem inka oraha. Trebalo bi da smanjuje opasnost od pucanja kose, a da oštećena kosa dobije svilenkasti sjaj i volumen. I na njemu stoji da je pogodan za farbanu i hemijski tretiranu kosu. Prema uputstvu, prvo se kosa opere Full Repair šamponom pa se onda nanese balzam, raščešlja kosa i ostavi 2-5 minuta radi intenzivnije regeneracije i potom se dobro ispere.
Ovo bi, sudeći prema uputstvu, bio proizvod između regeneratora i maske za kosu i tako sam ga i koristila. Regenerator je prijatnog mirisa i takođe ne spada u one koji se jako teško isperu, ali, kako je moja kosa ekstremno zapetljana, nije mi bio dovoljno jak pa mi nije pružio dovoljnu pomoć kod raščešljavanja i to mu je mana preko koje ne mogu da pređem, meni je neophodan baš jak regenerator. Za nekog sa normalnijom kosom bio bi sasvim dovoljan pa nemojte da vas ovo odbije, moja kosa je vanserijski upetljana. Regenerator sam potrošila za nekih mesec i po, šampon za dva meseca i trudila sam se da osim njih ništa drugo ne koristim (dobro, jesam stavljala malo Loreal Nutrigold ulja na krajeve) kako bih bolje proučila njihovo dejstvo. Mogu da kažem da jeste tačno da kosa dobije svilenkasti sjaj, stvarno lepo izgleda kad se tek opere, nikad se ne bi reklo da je moja kosa zapravo izrazito suva i poprilično oštećena. Što se tiče regeneracije, ništa od toga, naravno, ali dobro, svesna sam da, uprkos reklamama, nema tog proizvoda koji će regenerisati već oštećenu kosu. Međutim, ništa ni od smanjenja opasnosti od pucanja kose što proizvođač obećava. Na početku upotrebe ovih proizvoda ošišala sam nekih 4-5cm kose i bila je podnošljivija neke 2-3 nedelje, a onda je jezivo upetljavanje krenulo ponovo što znači da moja kosa i dalje puca i krza se i da ovi proizvodi nisu pomogli.
SDC17268
SDC17266
Da sumiram: proizvodi su mi bili prijatni za upotrebu, ne otežavaju i ne maste kosu, daju jako lep sjaj, regenerator nije bio dovoljno jak za moju ekstremno upetljanu kosu i nisu mi pomogli u prevenciji daljeg oštećivanja kose. Možda isprobam još neki proizvod iz John Frieda palete, ali ovima se neću vraćati. Kod čitanja recenzije imajte u vidu da je moja kosa poprilično nestandardna te da bi stoga ovi proizvodi kod nekog drugog možda imali bolji efekat.


You may also like

16 коментара :

  1. Ja sam kupila neku baleinu kuru od kokosa, bila je 2,45KM cini mi se :D Ja nisam mogla da vjerujem koliko mi je omeksala kosu. Dodje 150ml i bas sam iznenadjena s obzirom da sam je bas malo platila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nisam probala ništa Baleino od kokosa, u poslednje vreme sam od njihovih proizvoda koristila jedino šampone bez silikona i skroz su mi ok.

      Избриши
    2. Na ovom pise da nema silikona, probaj, vjeruj mi omeksava kosu. Nanosi se kao maska, na kosu posusenu peskirom, i ostavi dvije minute.

      http://2.bp.blogspot.com/-3qm3XApgjkM/Te-0CALdwaI/AAAAAAAAAJo/_bvadDlO54k/s1600/6+balea+cocos+kur.JPG

      Избриши
    3. Definitivno ga nisam probala.

      Избриши
  2. Ja sam probala Balein regenerator od kokosa.Prvo pranje,drama,osjeti se pod rukom kosa mekša.Već drugo i iduća pranja sam primijetila da mi kosa ostane teška i splasne kao da je nisam ni prala.Sigurna sam da u njemu ima silikona mada je na ambalaži aglašeno da nema.Više ga ne koristim jer sam primijetila da se teže ispire i da mi otežava kosu.
    Nego jel probao neko od Garniera fructis masku?onu s 3 ulja.Kažu da je kao zamjena za Makadamijinu.Kosa mi je i inače suha (kovrčava) ali je u zadnje vrijeme baš katastrofa suha posebno vrhovi.Sva ulja,kristali i ostale stvari mi samo nabuše kose i zamaste je,tako da isključivo tražim neku dobru masku koju ću stavljati od pola kose pa do krajeva jer koristim neki tretman pa ne smijem ništa blizu tjemena stavljat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To beše zelena maska? Ako jeste onda sam je probala, nisam bila naročito oduševljena, dobra je za raščešljavanje, ali teška nekako, spada u one koje ispiram po pola sata i ni onda ne isperem kako valja.

      Избриши
  3. Nemoj da koristiš toliko stvarčica za kosu i lako primetiš šta je prouzrokovalo problem :P :D Sad ozbiljno, JA koristim već duže vreme ono što mi u potpunosti odgovara i ako primetim da mi je kosa čudnija nego inače, znači da je to moglo jedino da bude prouzrokovano od nečega sa čim sam eksperimentisala, a kako je to obično samo jedan proizvod, samo mi se kaže :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobra je to taktika :) Nažalost, ja nisam pronašla svoje savršene proizvode kojima bih se uvek vraćala pa i dalje eksperimentišem. Problem je što retko kada koristim duže vreme samo 1 šampon i 1 regenerator kao što sam sada radila, obično kombinujem 2-3, a onda tu uleti i neko pakovanje ili maska, neki serum za krajeve još ako promenim farbu blage veze nemam šta mi isušuje kosu. Probaću da se držim 1 šampon + 1 regenerator + 1 serum formule :)

      Избриши
    2. Slazem se u potpunosti sa Ket. Samo bih dodala da su najbolje za kosu prirodne masnoce koje bi laganim cesljanjem trebale da se rasporede duzinom dlake. Jedino sredstvo za koje znam da obnavlja kosu je maska od jaja (znam da je mrzis :((), i mislim da ona funkcionise za sve tipove kose.

      Избриши
    3. Trudiću se da se skoncentrišem na 2-3 proizvoda u periodima od po dva meseca :)
      Neeeeću masku od jaja :)) ali mislim da ću da probam nerafinisano kokosovo ulje (zapravo više izgleda kao maslac), videh na blogu My makeup and u.

      Избриши
  4. Ja koristim Loreal Proffesional za ofarbanu kosu i poprilično sam zadovoljna, ali moja kosa nije previše zahtjevna pa tako da nisam sigurna kako bi radio posao na nekome ko ima zahtjevnu kosu kao tvoju....
    Jesam li ti rekla kako volim tvoje detaljne recenzije? :P Sigurna jesam :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ništa iz te njihove linije, samo obične drogerijske, pogledaću.
      Rekla si, ali slobodno ti ponovi :D :D Hvala! :)

      Избриши
  5. Ja sam koristila ovaj šampon i regenerator tj uvijek mu se vračam kada osječam da mi je kosa u kaosu...kada je nestašna zapravo i kao da se razboli i treba joj nešto za obnovu te sam iznimno zadovoljna tom obnovom. Imam tanku kosu i volumen koji postižem sa ovim šamponom je zadovoljavajući.
    Uglavnom, meni osoabno je ovo najbolji šampon iz JF linije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da si napisala da su ti bili super, baš sam se ponadala da će i meni biti, ali avaj, mi imamo skroz drugi tip kose :(

      Избриши
  6. Jako želim da probam nešto od ovog brenda ali ovde kod nas ne mogu nigde da ih nađem :(

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...